Skip to main content
| author

سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه

03 آبان, 1402

سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه یک اقدام مناسب برای تبلیغات است. پرچم رومیزی را می‌توانید بر روی میز مدیریت، کارمندان و نیز بر روی کانتر هتل‌ها و غرفه های نمایشگاهی مشاهده کنید. این پرچم در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه فرصتی مناسب برای تبلیغات کسب و کار شما است. بسیاری از افراد برای تبلیغ کسب و کار خود از این نوع پرچم استفاده می‌کنند. آنها از طریق چاپ برند تجاری یا لوگوی شرکت بر روی پرچم و استفاده از آن در فضای داخلی محل کار یا محیط های عمومی و نمایشگاهی، اعتبار لوگو را افزایش می‌دهند. این پرچم‌ها در نگاه مردم به عنوان نمادی از اقتدار و بزرگی هستند. 

سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه
قیمت پرچم رومیزی چقدر است؟

قیمت پرچم رومیزی به مواردی مانند جنس و نوع پارچه، اندازه پرچم، نوع دوخت، تعداد سفارش، کیفیت چاپ و ... بستگی دارد. هر چقدر مواد اولیه و جنس پارچه پرچم مرغوب‌تر باشد، قیمت آن بیشتر می‌شود. کیفیت دوخت و چاپ هم بر روی قیمت پرچم رومیزی تاثیر می‌گذارند. در این بین، هر چقدر تعداد سفارش بیشتر باشد، از قیمت نهایی محصول کاسته می‌شود. 

سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه

پرچم ‌های رومیزی نقش مهمی در برندینگ دارند. بنابراین شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف برای اینکه بیشتر در معرض دید قرار بگیرند، سفارش چاپ پرچم رومیزی می‌دهند. شما هم می‌توانید با سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه گام مهمی در زمینه برندینگ بردارید.

تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که می‌توانند سفارش شما را با قیمتی مناسب و در مدت زمان کوتاهی آماده کنند. چاپ یک پرچم رومیزی، فرصت خوبی برای دیده شدن برند و لوگوی شرکت شما است وگام موثری در پیشرفت کسب و کار شما می‌باشد. 

پرچم رومیزی شرکت

پرچم رومیزی شرکت یک نوع پرچم است که بسیاری از شرکت‌های تجاری برای تبلیغات یا رونمایی از برند خود استفاده می‌کنند. این پرچم به عنوان نماد شرکت است و اعتبار و برند شرکت را نشان می‌دهد.

پرچم رومیزی شرکت تاثیر بسزایی در جذب و اعتماد مشتری دارد و یک راهکار موثر در برندینگ محسوب می‌شود. به همین علت بسیاری از شرکت‌های بزرگ در سمینارها، کنفرانس‌ها و جلسات خود از این نوع پرچم استفاده می‌کنند. آنها با این کار، شخصیت و خاص بودن برند خود را به نمایش می‌گذارند. سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه به شما کمک می‌کند تا برند شرکت خود را در ذهن‌ها ماندگار کنید.

سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه

پرچم تشریفاتی 

پرچم تشریفاتی همان پرچم ایستاده ای است که بسیاری از سازمان‌ها و کسب و کارها برای معرفی نام تجاری خود استفاده می‌کنند. لوگو یا آرم مشاغل مختلف، مهم‌ترین عنصر ایجاد یک هویت بصری است. آنها لوگوی خود را بر روی پرچم تشریفاتی، طراحی می‌نمایند و از آن به عنوان نماد سازمان یا کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

پرچم‌های تشریفاتی در بیشتر سازمان‌ها، شرکت‌ها، نهادها یا انجمن‌ها در کنار دفتر اداری، راهرو ورودی یا داخلی یا بر روی سکوها قرار می‌گیرند. امروزه این پرچم‌ها را در ابعاد و طرح‌های متنوعی تولید می‌کنند. شما هم می‌توانید برای معرفی برند خود در محیط داخلی شرکت یا در فضای نمایشگاهی از این نوع پرچم استفاده نمایید. این پرچم‌ها به صورت یک رو یا دو رو و زمینه سفید و یا رنگی قابل ارائه هستند.

یکی از زیباترین پرچم‌هایی که در تمام کشورهای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، پرچم تشریفات لمینت است. از این نوع پرچم در تشریفات ریاست جمهوری، اجلاس، ورودی هتل‌ها و شرکت‌های بین المللی استفاده می‌کنند. این پرچم‌ها در دو نوع بدون ‌ریشه و با ‌ریشه ارائه می‌شوند. استفاده از ورق لمینت در قسمت پشتی این پرچم‌ها باعث زیبایی هر چه بیشتر آنها شده است.

سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه

قیمت پرچم تشریفاتی چقدر است؟

قیمت پرچم تشریفاتی با توجه به نوع و جنس پارچه، اندازه پرچم، نوع پایه، تعداد سفارش و ... تعیین می‌شود. پرچم های تشریفاتی در انواع مختلفی مانند پرچم ایستاده اسپورت، پرچم تشریفات ریشه دار و پرچم لمینت تشریفاتی تولید می‌شود. از طرفی جنس پایه این پرچم‌ها با هم متفاوت است. مشتری به سلیقه خود، پایه پنجه شیری یا پایه خورشیدی را سفارش می‌دهد.

قیمت این دو نوع پایه یکسان نیست. جنس پارچه پرچم و اندازه آن هم بر روی قیمت پرچم تشریفاتی موثر است. هر چقدر جنس پارچه بهتر باشد و ابعاد بزرگتری داشته باشد، طبیعتا قیمت چاپ آن هم بیشتر می‌شود. تعداد سفارش شما رابطه عکس با قیمت پرچم دارد. یعنی هر چقدر تعداد بیشتری پرچم سفارش دهید، هزینه نهایی شما کاهش می‌یابد. 

پرچم رومیزی لیزری 

یکی از انواع پرچم‌ های رومیزی، نوع لیزری آن است که اخیرا در غرفه های نمایشگاهی و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پرچم‌ها، ظاهری شیک دارند و فاقد ریشه هستند. نبود ریشه باعث می‌شود تا توجه و تمرکز بیننده بر روی نام تجاری یا لوگوی چاپ شده بر روی پرچم قرار بگیرد.

قیمت پرچم‌های رومیزی لیزری به ابعاد، جنس پایه و ... بستگی دارد. اگر جنس پایه پرچم از سنگ باشد، قیمت آن ارزان‌تر از زمانی است که جنس پایه آن استیل باشد. امکان تولید این پرچم‌ها در انواع یک رو و دو رو وجود دارد. با این حال توصیه می‌شود تا به صورت یک رو چاپ شوند تا آثار رنگ‌های تیره  آن در سمت دیگر پرچم قابل مشاهده نباشند. سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه و قیمت مناسب یکی از روش‌های تبلیغاتی است که افراد و شرکت‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند. 

پرچم ال شکل (L)

پرچم L یکی از پرکاربردترین انواع پرچم روی میز است که نمایی یک جانبه دارد. این پرچم از یک میله و پایه فلزی تشکیل شده است که پرچم در انتهای این میله قرار می‌گیرد. پرچم‌های ال شکل، گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های اداری، سازمانی، نمایشگاهی و تبلیغاتی هستند. این پرچم‌ها را می‌توان به صورت یک طرفه یا دو طرفه چاپ کرد.

بهتر است به صورت یک طرفه چاپ شوند تا رنگ‌های تیره آن به صورت هاله از سمت دیگر مشخص نشوند. پرچم‌های ال شکل، فاقد ریشه هستند و در اثر شستشو دچار تغییر اندازه و رنگ نمی‌شوند. 

سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه

پرچم تی (T)

یکی دیگر از انواع پرچم‌ های رومیزی، پرچم‌ های تی شکل هستند. این پرچم‌ها بیشتر در مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرند که در یک نگاه نیاز به رویت دو پرچم باشد یا اینکه هولدینگ موردنظر، پرچم‌های متفاوتی داشته باشد.

پرچم تی از یک میله و پایه فلزی تشکیل شده است که 2 پرچم در انتهای این میله قرار می‌گیرند. از این پرچم‌ها در مصارف اداری، نمایشگاهی، سازمانی و تبلیغاتی استفاده می‌کنند. پرچم‌های تی شکل هم مانند پرچم‌های ال شکل به صورت یک رو یا دو رو تهیه می‌شوند که البته چاپ آنها به صورت یک رو توصیه می‌شود. 

سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه

پرچم ایران 

پرچم ایران در انواع مختلف رومیزی، تشریفاتی و ... چاپ می‌شود. این پرچم در بسیاری از شرکت‌ها، همایش ها، سمینارها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا این نوع پرچم را به صورت دو رو و تمام رنگ چاپ می‌کنند. 

پرچم سایر کشورها 

پرچم ملل مختلف از دیگر محصولاتی است که توسط تولیدکنندگان پرچم آماده می‌شود. در این مجموعه ها امکان چاپ پرچم کشورهای مختلف جهان، اتحادیه اروپا و سازمان‌های بین المللی وجود دارد. آنها از رنگ‌های استاندارد برای ریشه این پرچم‌ها استفاده می‌کنند..

سخن پایانی در مورد سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه

پرچم رومیزی در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به کار می‌رود و تاثیر بسزایی در معرفی برند و لوگوی شرکت دارد. این نوع پرچم در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که از نظر کاربرد با هم تفاوت دارند. شما هم می‌توانید برای توسعه کسب و کار و معرفی برند خود به دیگران از این نوع پرچم استفاده نمایید. سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه یک راهکار مفید برای ماندگاری در ذهن افراد است.