Skip to main content
| author

چگونه با کتاب نقره ای فروش خود را افزایش دهیم ؟

20 مرداد, 1401

چگونه فروش خود را افزایش دهیم ؟ در ابتدا باید بدانید کتاب نقره ای مانند سایت های دیوار یا شیپور مخاطب محور نیست که با داشتن مثلا 20 هزار مخاطب برای شما زنگ خور ایجاد کند . کتاب نقره ای مستقیم از خود گوگل برای شما مخاطب واقعی ایجاد می کند.


در سایت های دیگر :

1- مخاطب به گوگل می رود.
2- از گوگل یا اپلیکیشن به سایت آن ها می رود.
3- در سایت به دنبال خدمات می گردد.
4- در بین کلی آگهی مشابه شما را می بیند.
5- آگهی شما را با آگهی های دیگر مقایسه می کند.
6- به شما زنگ می زند.
7- اعتماد سازی می کنید.
8- خریدانجام می شود.

در کتاب نقره ای :


1- مخاطب به گوگل می رود.
2- خدمات یا کالا را سرچ می کند.
3- آگهی شما را در صفحه اول گوگل می بیند.
4- به شما زنگ میزند.
5- اعتماد سازی بخاطر جایگاه شما در گوگل تا حدی انجام شده
6- خرید انجام می شود.


و به راحتی برای مخاطبی که یک لحظه هم برایش یک لحظه هست شما دو مرحله جلو هستید.


ما می دانیم شما در کسب و کار خود بسیار موفق هستید اما شروع کرونا در بهمن 98 به همه ما ثابت کرد که باید از کسب و کار سنتی خارج شده و به کسب و کار آنلاین روی آورد.
ولی اتفاقی که با این جابجایی از روش سنتی به مدرن اتفاق می افتد، حجم بسیار بالایی از کاربران است که برای کسب جایگاه در صفحه اول گوگل در حال رقابت می باشد.


در ایران فروش اینترنتی یعنی گوگل و گوگل یعنی صفحه اول


حالا به اطراف خود نگاه کنید ببینید چند نفر از همکاران شما بر روی فروش یا ارائه خدمات همانند شما در حال رقابت با شما هستند.
برای مثال کلمه (( تودوزی ماشین ))

 

تعداد 299000 هزار نتیجه برای این کلمه یعنی شما باید با 299000 جستجو در گوگل رقابت کنید تا به صفحه اول گوگل بیایید.
بیایید کلمات دقیق تری را بررسی کنیم :

وکیل

وکیل با بیش از 28300000 نتیجه این یعنی شما 28 میلیون رقیب دارید.
حال در نظر داشته باشید با این همه رقیب شما چکار باید انجام دهید؟
و اگر از پس هزینه های بسیار بالا بر آمدید
آیا برای شما زنگ خور ایجاد می شود؟
باید بگویم خیر.
اگر هم ایجاد کند فقط زنگ خور اضافه هست.
کلمه وکیل از کودکان دبستانی برای تحقیق مدرسه تا بچه های پیش دانشگاهی برای تعیین رشته ی تحصیلی تاااااا سرچ می کنند. واقعا فک می کنید یک کودک دبستانی برای شما مشتری خواهد شد!
یک مثال دیگر :

وکیل طلاق توافقی

کلمه : وکیل طلاق توافقی با 1330000 رقیب که باز هم برای شما مشتری یا زنگ خور ایجاد نمی کند.
چون وقتی کسی در بندر عباس یا تهران یا کرج یا قم به فکر طلاق توافقی هست سعی در پیدا کردن نزدیک ترین وکیل برای طلاق توافقی است و یا اگر با شما تماس بگیرید فقط در فکر مشاوره رایگان و برای کسب اطلاعات است.
برا ی این مثال:

رقابت کمتر هدف مندی بیشتر و نتیجه بهتر لینک یک و موفقیت در فروش

یا

وکیل طلاق توافق در قم با 1 میلیون رقیب و شانس بهتر به نسبت وکیل طلاق توافقی خالی و صفحه اول و لینک 6

با توجه به توضیحات بالا به ابتدای صحبت بر میگردیم.
ما در سایت دیگر به دنبال وکیل بودیم.

در دسته پیشه و مهارت این را دیدیم از کار خدمات لوله تا نصاب آنتن و نقاش ساختمان و نهایت چند وکیل که با توجه به تعداد زیاد انتشار و نردبان های مکرر در دسته بندی پیش و مهارت آگهی در بین میلیون آگهی ها گم می شود.
حالا در گوگل سرچ کردیم وکیل طلاق توافقی در قم
و با کلیک بر روی آگهی به این رسیدیم

 

بدون هیچ رقیب (بنر تبیغاتی، شماره تلفن اضافه، پاپ آپ و یا نوتیفیکیشن ) یا کنار مشاغل دیگری فقط توضیحات کاری و شماره تماس

یک مثال صنعتی

 

کلمه ی چیلر به تنهایی 31200000 میزان جستجو دارد که عملا برای شما زنگ خوری ایجاد نمی کند، زیرا فردی که نیاز به راه اندازی چیلر دارد، در بهترین حالت کلمه ی راه اندازی چیلر را سرچ می کند.

که این کلمه 9260000 جستجو دارد. ولی مشکل اینجا است که اگر کارخانه شما در تهران باشد و یکی از تماس گیرنده ها در بندرعباس باشد حتی اگر محدودیت های تردد کرونایی هم نباشد، (هزینه های حمل و نقل) نه برای شما و نه برای فرد متقاضی صرفه اقتصادی در استفاده از خدمات شما وجودنخواد داشت. اما اگر شما با کلمه ی راه اندازی چیلر در تهران صفحه اول گوگل بودید و مشتری این کلمه را سرچ می کرد شما الان فروش خوبی داشتید.

تمام تمام.


نکته ی خیلی مهمی که به زودی تاثیر بسیار زیادی بر بازار ایران و جهان خواهد گذاشت علاقه خرید و یا استفاده از خدمات از نزدیکترین نقطه ی محلی می باشد. در مثال های بالا ما به شما ای مورد را نشان دادیم حالا از شما می پرسیم آیا شما احتیاج به روانشناس دارید؟
آیا منطقی است شما از شمال تهران به سمت مرکز بروید یا از غرب به شرق با توجه به ترافیک، هزینه و زمان زیادی که از شما می رود، پس ترجیح می دهید به یک یا دو خیابان آن طرف تر بروید.


این موضوع برای مشاغل صنعتی هم صادق است شما اگر صاحب کارخانه باشید در فصل تابستان دوست دارید دیزل ژنراتور برق خود را از یک شهر دیگر بگیرید یا دقیقا از یک شرکت دیگر در شهرک صنعتی خودتان؟
در تجارت باید جهانی اندیشید و محلی عمل کرد پس آنلاین شوید.
پس در محدوده خود فعالیت کنید.
شاید برای شما این سوال پیش بیاید که ما با طراحی یک سایت خودمان به صفحه اول گوگل می آییم. باید بگویم داشتن سایت برای کسب و کار جدید واجب است چون هویت شغلی شماست ولی هزینه های که برای سئو سایت خود باید انجام دهید و مدت زمان انجام این کار بسیار سنگین و غیر قابل باور است. ما در کتاب نقره ای بیشتر راه را رفته ایم و هزینه بین همه ی آگهی دهنده ها تقسیم شده است. یکسال آگهی در کتاب نقره ای از هزینه ی بالا آوردن، نردبان، افزایش بازدید دیگر سایت ها در یک ماه بسیار کمتر است.

حالا با توجه به توضیحات بالا و مثال های انجام شده تیم مشاوره کتاب نقره ای ما آماده ارائه مشاوره و توضیحات کامل به شما عزیزان می باشد.