Skip to main content
| author

ساخت مهر فوری بدون مدرک

02 آبان, 1402

ساخت مهر فوری بدون مدرک امکان پذیر است؟ به نظر شما می‌توان بدون ارائه مدرک اقدام به ساخت مهر نمود؟ مهر به عنوان یک نشان شخصی شناخته می‌شود که برای احراز هویت و اعتبار بخشی به مدارک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 با توجه به اینکه استفاده از مهر، تبعات حقوقی و قضایی در پی دارد، برای ساخت آن قوانینی در نظر گرفته شده است. هدف از این کار جلوگیری از ساخت مهرهای جعلی است. متقاضیان ساخت مهر باید در هنگام سفارش، مدارک لازم را به مهرساز ارائه دهند. یکی از انواع مهر که طرفداران زیادی دارد، مهر فوری است.

"مهر فوری " یک عبارت رایج در بین مهرسازان است. البته با گسترش استفاده از مهر، بسیاری از مردم هم با این اصطلاح آشنا شدند. این عبارت، مفهوم کاملا واضحی دارد و به معنای سفارش ساخت مهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن و استفاده از آن می‌باشد. کسانی که مهر فوری را سفارش می‌دهند، توقع دارند تا مهر موردنظر خود را با کیفیتی مناسب و در زمانی کوتاه دریافت کنند. در واقع، همین سرعت بالای ساخت و تحویل این مهر است که آن را با سایر انواع مهر متمایز می‌کند. 

 ساخت مهر فوری بدون مدرک

مهر فوری 

مهر فوری ، ابزاری است که اشخاص و شرکت‌ها برای معرفی و احراز هویت از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر این، برای اعتبار بخشیدن به اسناد و مدارک هم به کار می‌رود. 

دسته بندی انواع مهر فوری 

مهرهای فوری انواع مختلفی دارند و هر فرد یا سازمان با توجه به نیاز خود، مهر مناسب را سفارش می‌دهد. به طور کلی مهرهای فوری را بر اساس نوع و کاربرد تقسیم‌بندی می‌کنند. 

1- دسته بندی مهر فوری با توجه به نوع مهر 

از انواع مهر فوری می‌توان به مهرهای برجسته، ژلاتینی، لیزری، شماره‌زن، چندرنگ، جیبی، آماده، تاریخ‌زن و ... اشاره کرد. مشتریان عزیز می‌توانند بعد از انتخاب نوع مهر و اندازه ی آن، سفارش ساخت مهر بدهند. 

2- دسته بندی مهر فوری با توجه به کاربرد مهر

حتما می‌دانید که اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان ها با توجه به نیاز خود از مهرهای مختلفی استفاده می‌کنند. مهرها از نظر کاربرد به مهرهای پزشکی، مهندسی، فروشگاه، شرکت، مهر اسم، مهرهای موردنیاز برای پشت چک و ... دسته بندی می‌شوند. 

 ساخت مهر فوری بدون مدرک

مهر فوری را چطور می سازند؟

ساخت مهر فوری در چندین مرحله انجام می‌شود که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.

1- سفارش ساخت مهر فوری

در ابتدا باید مهر موردنظر خود را سفارش دهید. این کار را با توجه به نیاز و نوع کاربری مهر انجام دهید. اگر در این مورد تردیدی دارید می‌توانید با کارشناسان این حوزه مشورت کنید. 

2- طراحی و آماده سازی مهر فوری 

در گام بعدی، مهرساز بر اساس درخواست شما، اقدام به طراحی مهر می‌کند. نوع خط (فونت) و اندازه آن را شما تعیین می‌کنید. طرح مهر قبل از ساخت به تایید شما می‌رسد. 

3- ساخت مهر فوری

این مرحله اهمیت زیادی دارد. مهرساز با توجه به مهارت و تجربه خود تلاش می‌کند تا یک مهر فوری را در کوتاه ترین زمان ممکن بسازد. البته او کیفیت محصول را فدای زمان نمی‌کند. بنابراین در نهایت دقت، کار خود را انجام می‌دهد. نکته مهم در مرحله ساخت مهر فوری، میزان و شدت مناسب نوردهی است. اگر این عملیات به درستی انجام شود، مهر فوری ساخته می‌شود که می‌توانید برای طولانی مدت از آن استفاده کنید. 

4- ارسال رایگان و تحویل مهر فوری به مشتری 

بعد از اینکه مراحل قبل به دقت انجام شدند، مهر شما آماده تحویل می‌گردد. فرایند تحویل مهر در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت رایگان انجام می‌شود. 

ساخت مهر فوری جعلی 

مراکزی که اقدام به ساخت و تولید انواع مهر از جمله مهر فوری می‌کنند باید یکسری مجوزها را داشته باشند. چرا که آنها مهرها را برای اشخاص و سازمان‌های مختلفی می‌سازند. این مراکز ممکن است بانک‌ها، ادارات دولتی، سازمان یا ارگان‌های خاص باشند. برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده لازم است تا مجوزهای قانونی دریافت شوند. ساخت مهر فوری جعلی مجازات سنگینی در پی دارد.

ساخت مهر فوری بدون مدرک

همان‌طور که گفتیم مهر یک ابزار برای معرفی و احراز هویت فرد یا شرکت است. امروزه از این وسیله برای اعتبار بخشیدن به اسناد و مدارک استفاده می‌شود. برای ساخت مهر مدارکی لازم است. طراح برای احراز هویت متقاضی این مدارک را درخواست می‌کند. اگر مدارک کامل نباشند، مهرساز کاری برای متقاضی انجام نمی‌دهد. چرا که در صورت بروز هر مشکل حقوقی، مسئولیت کار با شرکت مهرسازی خواهد بود. 

 ساخت مهر فوری بدون مدرک

در ادامه به برخی از مدارک لازم برای ساخت مهرهای مختلف اشاره می‌کنیم.

- مهر پزشکی و پرستاری : تصویر کارت نظام پزشکی یا پرستاری
در صورت صدور شماره نظام پزشکی و نداشتن کارت : تصویر پروفایل سازمان نظام پزشکی کشور + اصل کارت ملی 
- مهر اینترن : ارائه کارت دانشجویی و نامه اشتغال 
- مهر شرکتی : گواهی عدم دارایی مهر رسمی، تصویر آگهی ثبت شرکت به همراه کارت ملی اعضاي هیئت مدیره، نامه رسمی با سربرگ شرکت
در صورت داشتن مهر قدیمی : درخواست رسمی مهر جدید، در نامه رسمی شرکت با امضاي هیئت مدیره و مهر قدیمی
- مهر مهندسی : تصویر کارت عضویت نظام مهندسی یا تصویر پروانه فعالیت آن مجموعه + کارت ملی
- مهر وکالت : پروانه وکالت و کارت ملی
- مهر فروشگاه و مشاورین املاک : تصویر جواز کسب و همچنین کارت ملی صاحب جواز
- مهر شخصی : تصویر کارت ملی یا شناسنامه 

ساخت مهر فوری ارسال رایگان

امروزه بسیاری از افراد، سازمان‌ها و صاحبان کسب و کارها برای معرفی هویت اصلی خود از مهر استفاده می‌کنند. آنها از مهر به عنوان یک سند و امضای رسمی بهره می‌برند. مهر فوری به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع مهر شناخته می‌شود که به سرعت در اختیار افراد قرار می‌گیرد. برای ساخت مهر فوری ارسال رایگان از دستگاه های خاصی استفاده می‌شود.

هدف تولیدکننده ارائه یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. این کار برای جلب رضایت مشتری صورت می‌گیرد. اگر شما هم می‌خواهید برای معرفی هویت و اصالت بخشیدن به اسناد و مدارک خود از مهر استفاده کنید، فرصت ساخت مهر فوری ارسال رایگان را از دست ندهید. 

ساخت مهر فوری در تهران

ساخت مهر فوری در تهران به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانید اعتماد مشتریان را جلب کنید. علاوه بر این، تاثیر بسزایی در برندسازی و معرفی هویت شما به افراد دارد. روز به روز بر تعداد افراد و سازمان‌هایی استفاده‌کننده از مهر افزوده می شود.

حتما می‌دانید که مهر در همه بانک‌ها، اداره ها و ارگان‌ها، مدارس، دانشگاه ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها کاربرد دارد. البته برخی از اشخاص حقیقی هم برای ثبت‌نام و نام خانوادگی خود بر روی اسناد و مدارک از مهر استفاده می‌کنند. 

 ساخت مهر فوری بدون مدرک

ساخت مهر فوری ارزان 

آیا شما هم به دنبال ساخت مهر فوری ارزان هستید؟ در این صورت بهتر است به سراغ مهرهای ساده و معمولی بروید. چرا که هر چقدر تکنولوژی و روش ساخت مهرها پیچیده‌تر باشد، قیمت آنها هم بیشتر می‌شود. در حال حاضر، انواع مختلفی از مهرهای فوری مانند مهر ژلاتینی، لیزری، برجسته و ... ساخته می‌شوند.

در این بین، قیمت مهرهای ژلاتینی فوری مناسب‌تر است. این مهر در ابعاد و شکل‌های متنوع (دایره، مربع، مستطیل و ...) ساخته می‌شود و به دفعات می‌توانید از آن استفاده نمایید. 

قیمت ساخت مهر فوری 

قیمت ساخت مهر فوری به عوامل مختلفی مانند نوع و اندازه مهر، کیفیت، نوع طراحی، مدل مهر و ... بستگی دارد. همان‌طور که می‌دانید ساخت مهر فوری در مدت زمان کمی صورت می‌گیرد. بنابراین به دقت بالایی نیاز دارد. به همین علت در بیشتر مواقع، قیمت ساخت مهر فوری بیشتر از مهرهای معمولی است. 

سوالات متداول

1- مهر فوری چیست و چه کاربردی دارد؟
مهر فوری ، ابزاری است که اشخاص و شرکت‌ها برای معرفی و احراز هویت از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر این، جهت اعتبار بخشیدن به اسناد و مدارک هم به کار می‌رود. مهر فوری برای معرفی هویت خود، افزایش اصالت اسناد و مدارک و برندسازی کاربرد دارد. 

2- ساخت مهر فوری چطور انجام می شود؟
 برای ساخت مهر فوری ابتدا باید مشتری، مهر موردنظر خود را سفارش دهد. سپس مرحله طراحی مهر انجام می‌شود و بعد از تایید مشتری، مهر ساخته می‌شود. مهر در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت رایگان برای مشتری ارسال می‌گردد.

3- قیمت ساخت مهر فوری چقدر است؟ 
مهر فوری انواع مختلفی دارد. به همین علت نمی‌توان رقم ثابتی را به عنوان قیمت ساخت مهر فوری مشخص کرد. به طور کلی عواملی مانند نوع و اندازه مهر، نوع طراحی، مدل مهر و ... بر روی قیمت ساخت مهر تاثیر می‌گذارند. 

4- آیا امکان ساخت مهر فوری بدون مدرک وجود دارد؟ 
بر اساس قانون، برای ساخت هر نوع مهر از جمله مهر فوری نیاز به ارائه مدارک می‌باشد. هیچ مهرسازی بدون مدرک، اقدام به ساخت مهر نمی‌کند. در غیر این صورت مسئول تبعات حقوقی و قضایی آن خواهد بود. ساخت مهر جعلی یا تقلبی و بدون مدرک مجازات سنگینی در پی خواهد داشت.