Skip to main content
| author

خرید اتیکت پزشکی

28 مهر, 1402

خرید اتیکت پزشکی ، اتیکت سینه یک نشان کوچک است که بسیاری از کارکنان شرکت‌ها، موسسات و نهادهای مختلف بر روی لباس خود نصب می‌کنند. اما هدف از این کار چیست؟ این قطعه کوچک که معمولا از جنس فلز ساخته می‌شود حاوی نام و نام خانوادگی و سمت فرد در آن مجموعه می‌باشد. علاوه بر این، لوگوی شرکت یا سازمان هم بر روی اتیکت وجود دارد.

معمولا از اتیکت سینه برای معرفی و شناسایی پرسنل یک سازمان یا اداره یا نهاد استفاده می‌کنند. حتما شما هم این اتیکت‌ها را روی لباس پزشکان، پرستاران یا پرسنل بانک دیده اید. با دقت در اطراف خود متوجه می‌شوید که شرکت‌ها و مجموعه های زیادی از این وسیله کوچک اما کاربردی استفاده می‌کنند. 

خرید اتیکت پزشکی 

اتیکت پزشکی یکی از انواع اتیکت است که پزشکان از آن استفاده می‌کنند. طرح های مختلفی از اتیکت پزشکی وجود دارند. این اتیکت‌ها به صورت مگنتی (آهنربایی) و سوزنی به لباس وصل می‌شوند. هر یک از آنها مزایا و معایبی دارند. خرید اتیکت پزشکی با هدف شناسایی پزشک و ایجاد نظم در محیط درمان صورت می گیرد. 

خرید اتیکت پزشکی

قیمت اتیکت پزشکی 

قیمت اتیکت پزشکی به جنس و ابعاد اتیکت، نحوه وصل اتیکت، روش برشکاری و ساخت آن، زمان تحویل و ... بستگی دارد. اتیکت‌های پزشکی، وسایل کوچک اما کاربردی هستند که نقش مهمی در تسهیل ارتباط پزشک با همکاران، کادر درمان و بیماران ایفا می‌کنند. قیمت اتیکت پزشکی و قیمت اتیکت پرستاری در ارزان‌ترین حالت 65هزار تومان است. یعنی برای خرید یک عدد اتیکت پزشکی باید حداقل 65هزار تومان پرداخت کنید. 

اتیکت پرستاری

اتیکت سینه در مراکز پزشکی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از پرستاران و کادر درمان از اتیکت سینه استفاده می‌کنند. این امر موجب می‌شود تا شناسایی پرستاران برای همکاران و بیماران ساده‌تر شود. علاوه‌براین، نظم مجموعه بیشتر می‌شود و سازماندهی کارها به خوبی صورت می‌گیرد. اتیکت‌های پرستاری حاوی اطلاعات فردی و سمت پرستاران می‌باشند. 

خرید اتیکت پزشکی

استفاده از اتیکت سینه چه مزایایی دارد؟

اگر شما مدیر یا سرپرست یک مجموعه باشید و تعداد زیادی کارمند داشته باشید، حتما به نظم و سازماندهی آنها اهمیت می‌دهید. اتیکت سینه در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند. شاید بپرسید چطور؟ اتیکت سینه در شناسایی پرسنل و سمت آنها به شما و مراجعین کمک می‌کند. با استفاده از این وسیله کوچک می‌توانید یک تصویر مناسب و نظام‌مند را از سازمان خود در ذهن مراجعین ایجاد کنید.

یکی دیگر از مزایای اتیکت سینه تاثیر آن در بازاریابی و برندینگ است. تجربه نشان می‌دهد مراجعین و مشتریان به افرادی که از این اتیکت‌ها استفاده می‌کنند، اعتماد بیشتری دارند. با نصب این اتیکت‌ها بر روی لباس می‌توانید لوگو یا برند خود را در ذهن افراد ماندگار کنید. علاوه بر این، حس اعتماد و وفاداری کارمندان خود را نسبت به مجموعه افزایش دهید.

بسیاری از پزشکان، پرستاران و کادر درمان از اتیکت استفاده می‌کنند. اتیکت پزشکی و اتیکت پرستاری نقش پررنگی در نظم‌دهی و سازماندهی فضای درمانی دارند. خرید اتیکت پزشکی و نصب آن روی لباس باعث می‌شود تا مراجعین و اعضای کادر درمان راحت‌تر بتوانند پزشک و پرستار را شناسایی کنند. این مسئله در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بزرگ از اهمیت بیشتری برخوردار است. 

قیمت اتیکت سینه 

قیمت اتیکت سینه یکی از نکاتی است که مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد. باید توجه داشته باشید که عوامل مختلفی بر روی قیمت اتیکت تاثیر می‌گذارند. این عوامل شامل جنس و کیفیت، نوع مواد اولیه، روش برشکاری و ساخت، ابعاد اتیکت، زمان تحویل، تعداد رنگ‌ها و... می‌شوند. 

قیمت اتیکت سینه پرسنلی 

اتیکت‌های پرسنلی یکی از کاربردی‌ترین انواع اتیکت سینه هستند. این اتیکت‌ها به حدی رواج پیدا کرده اند که امروزه به عنوان قسمتی از لباس کارکنان محسوب می‌شوند. معمولا اتیکت‌های پرسنلی حاوی اطلاعات فرد و سازمان هستند. در قسمت معرفی سازمان، نام مجموعه و لوگو یا برند آن قرار دارد. 

قیمت اتیکت مگنتی 

اتیکت های مگنتی یا آهنربایی از محبوب‌ترین نوع اتیکت هستند. قیمت اتیکت مگنتی کمی بیشتر از اتیکت‌های سوزنی است. این اتیکت‌ها بیشتر از اتیکت‌های سوزنی کاربرد دارند و به راحتی و بدون اینکه آسیبی به لباس وارد کنند، بر روی لباس نصب می‌شوند. 

قیمت ساخت اتیکت 

برای ساخت اتیکت سینه ابتدا باید با توجه به نیاز و میزان بودجه خود، جنس مواد اولیه را انتخاب نمایید. به طور کلی قیمت ساخت اتیکت‌های پلاستیکی ارزان‌تر از اتیکت‌های فلزی می‌باشد. دلیل این امر، ماندگاری و دوام بالای این اتیکت‌ها است. پس از این مرحله، اتیکت موردنظر شما طراحی می‌شود. شما باید اطلاعات مربوط به ابعاد و متن اتیکت را ارائه دهید.

برای این منظور می‌توانید از طرح‌های دلخواه یا آماده استفاده نمایید. البته قیمت ساخت اتیکت سینه با طرح دلخواه بیشتر از طرح‌های آماده است. در نهایت با توجه به نوع اتیکت انتخابی، از یک روش مخصوص برای ساخت اتیکت استفاده می‌گردد. 

خرید اتیکت پزشکی

انواع اتیکت سینه

اتیکت سینه انواع مختلفی دارد که از نظر جنس به اتیکت سینه فلزی (آلومینیومی و برنجی) و اتیکت غیرفلزی (پلاستیکی، مولتی‌استایل و پلکسی‌گلس) تقسیم‌بندی می‌شود. 

1- اتیکت سینه فلزی 

برای ساخت این اتیکت‌ها از آلیاژ آلومینیوم و برنج استفاده می‌شود. از نظر دوام و ماندگاری بهتر از انواع غیرفلزی هستند. به صورت مگنتی یا سوزنی روی لباس نصب می‌شوند. 

- اتیکت آلومینیومی 

این اتیکت‌ها محبوبیت زیادی دارند و چاپ روی آنها به دو صورت آنادایز و سابلیمیشن انجام می‌شود. اتیکت‌های آلومینیومی آنادایز کیفیت چاپ فوق‌العاده‌ای دارند. عدم محدودیت رنگی و ماندگاری بالای آنها موجب شده است تا محبوبیت زیادی داشته باشند.

کیفیت بالای این چاپ باعث می‌شود تا بتوان از اتیکت آلومینیومی آنادایز در فضای باز هم استفاده کرد. اما در مقابل، اتیکت‌های آلومینیومی سابلیمیشن هستند که نسبت به نوع قبلی دوام کمتر اما قیمت مناسب‌تری دارند. مزیت عمده این اتیکت‌ها به قابلیت چاپ سریع آنها مربوط می‌شود. اتیکت‌های آلومینیومی سابلیمیشن را می‌توان در فضاهای بسته و اداری استفاده کرد؛ چرا که ساختار چاپی آنها طوری است که در صورت استفاده مداوم در فضای باز آسیب می‌بینند.

نوع دیگری از اتیکت‌های آلومینیومی هستند که با نام اتیکت آلومینیومی با روکش پلی‌استر شناخته می‌شوند. در ساختار این اتیکت‌ها، یک قسمت آلومینیومی و یک بخش پلی استر وجود دارد. بخش زیرین آنها از آلومینیوم و روکش سطح آنها از جنس پلی استر است. تصویر افراد و اطلاعات آنها بر روی قسمت روکش چاپ می‌شود.

- اتیکت برنجی 

نوع دیگری از اتیکت‌های فلزی هستند که با استفاده از آلیاژ برنج ساخته می‌شوند. البته این نوع اتیکت به اندازه اتیکت‌های آلومینیومی پرطرفدار نیستند. اتیکت‌های برنجی در دو مدل مات و براق ساخته می‌شوند و امکان چاپ تصویر روی آنها وجود ندارد. اما پس از ساخته شدن، ظاهری متمایز و منحصر به فرد پیدا می‌کنند.

2- اتیکت سینه غیرفلزی 

این اتیکت‌ها که معمولا از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند، بسیار مقرون به صرفه هستند. اتیکت‌های غیرفلزی که از پلاستیک ساخته می‌شوند، هزینه تولید پایینی دارند و با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند. از جمله این اتیکت‌ها می‌توان به اتیکت‌های مولتی‌استایل و پلکسی‌گلس اشاره کرد.

نوع اول با استفاده از پلاستیک فشرده ساخته می‌شود. این اتیکت‌ها فقط در دو رنگ تولید می‌شوند و در بیشتر موارد زمینه آنها طلایی یا نقره ای و قسمت حکاکی به رنگ مشکی می‌باشد. ظاهر شبه فلز این اتیکت‌ها، جذابیت آنها را چندین برابر می‌کند.

اتیکت پلکسی‌گلس نوع دیگری از اتیکت سینه است که قابلیت چاپ و حک برجسته دارد. قیمت ساخت این نوع اتیکت تقریبا با اتیکت‌های مولتی‌استایل برابر است. از دیگر ویژگی‌های این اتیکت می‌توان به تنوع رنگ بالا و ظاهر غیرفلزی آن اشاره کرد. 

ابعاد اتیکت سینه

معمولا اتیکت سینه در ابعاد 2*5 و 2* 6 ساخته می‌شوند. اتیکت هایی که شرکت‌ها و سازمان‌ها برای پرسنل خود سفارش می‌دهند، حاوی اطلاعاتی در مورد نام و سمت افراد و لوگوی سازمان می‌باشند. این اتیکت‌ها به دو صورت مگنتی و سوزنی روی لباس کارکنان نصب می‌شوند.

خرید اتیکت پزشکی

اتیکت اسم روی لباس 

اتیکت‌های اسم یکی از رایج‌ترین انواع اتیکت سینه هستند که به وفور در سازمان‌ها و اداره ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اتیکت‌ها اثر مثبتی در نظم‌دهی به کارکنان دارند. اتیکت اسم روی لباس نصب می‌شود و معمولا نام و لوگوی شرکت و سمت شخص را بر روی آنها می‌توان مشاهده کرد.

نحوه وصل‌ کردن اتیکت اسم روی لباس به دو صورت مگنتی (آهنربایی) و سوزنی است. نوع مگنتی کاربرد زیادی دارد و به دلیل نصب آسان و عدم آسیب به پارچه مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار گرفته است. البته یک نکته مهم در مورد اتیکت‌های مگنتی وجود دارد.

بیماران قلبی و به ویژه کسانی که در قلب خود ضربان‌ساز دارند، نباید از اتیکت‌های مگنتی استفاده کنند. میدان مغناطیسی این اتیکت‌ها در عملکرد قلب آنها اختلال ایجاد می‌کند. این افراد می‌توانند از اتیکت‌هایی استفاده نمایند که به وسیله سوزن قفلی یا سنجاق قفلی بر روی لباس وصل می‌شوند. اتیکت‌های سوزنی هم به سادگی بر روی لباس نصب می‌شوند. اما ممکن است در اثر استفاده زیاد، آثار سوراخ‌شدگی بر روی پارچه باقی بماند. 

خرید اتیکت پزشکی

سخن پایانی در مورد خرید و قیمت اتیکت پزشکی

اتیکت سینه یک وسیله کوچک فلزی است که نقش موثری در تبلیغات و برندینگ، نظم و سازماندهی پرسنل و تسهیل ارتباط با ارباب رجوع ایفا می‌کند. معمولا در شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهایی که با تعداد زیادی ارباب رجوع در ارتباط هستند، از اتیکت سینه استفاده می‌شود.

برخی از انواع اتیکت سینه شامل اتیکت پزشکی و اتیکت پرستاری می‌شوند. این اتیکت‌ها تاثیر مثبتی در شناسایی پزشک و پرستار و نظم دهی به فضای درمانی دارند. در این مقاله درباره قیمت و خرید اتیکت پزشکی صحبت کردیم و اطلاعاتی در مورد اتیکت سینه و انواع آن به شما ارائه دادیم.