Skip to main content
| author

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی

20 مرداد, 1401

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی، یکی از زبان هایی که بعد از انگلیسی دارای حجم بالایی از کار ترجمه می باشد، زبان ترکی استانبولی است. در سال های اخیر بسیاری از ایرانیان برای اینکه بتوانند یک کسب و کار در ترکیه راه اندازی کنند، در این کشور به سرمایه‌گذاری و کار پرداخته اند و در نتیجه ناگزیر به مهاجرت به ترکیه شده‌اند. بنابراین آمار مهاجرت به ترکیه از سال ۲۰۱۹ دارای رشد بسیار بالایی بوده است.

هر فردی با توجه به شرایط خود که قصد مهاجرت یا برای مسافرت به ترکیه را داشته باشد برای ترجمه رسمی مدارک و اسناد خود به زبان ترکی استانبولی لازم است که به دارالترجمه رسمی مراجعه کرده و مدارک خود را ترجمه کند. شما می توانید برای دارالترجمه ترکی استانبولی به این سایت مراجعه کرده و با دارالترجمه رسمی تماس برقرار کنید.
در دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی کادری با تجربه و با سابقه وجود دارند که دارای بهترین مترجمان رسمی دادگستری می باشند. بنابراین این موضوع سبب شده تا کاری که انجام می شود، دارای کیفیت بالایی بوده و باعث شود هزینه‌ای که از متقاضیان دریافت می‌شود، در برابر کاری که صورت می‌گیرد بسیار مقرون به صرفه باشد.  برای ترجمه رسمی ترکی استانبولی مدارک لازم است نخست توسط وزارت خارجه و دادگستری در ایران مورد تایید قرار گیرند. پس از آن تاییدیه وزارت خارجه و دادگستری به تایید سفارت ترکیه نیز در تهران خواهد رسید تا در کشور ذکر شده با مشکلی روبه‌رو مواجه نشود. در اینجا باید ذکر کرد که تقریباً همه موارد ترجمه ترکی استانبولی به تاییدیه سفارت ترکیه نیاز دارند.


تسریع در خدمات دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی


به منظور سهولت و افزایش سرعت روند پیشرفت کارها در دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی ترجمه مدارک و اسناد کاری و تجاری از ترکی استانبولی به فارسی و برعکس صورت خواهد گرفت و تاییدیه سفارت ترکیه در تهران را نیز می‌توان دریافت کرد. بنابراین دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی موجب سهولت در انجام کارهای ترجمه و همچنین دریافت تاییدیه های مربوطه خواهد شد که این موضوع با سرعت بسیار زیادی صورت می‌گیرد. در صورتی که شما به دنبال ترجمه فارسی به ترکی ایرانی هستید، دارالترجمه می تواند این ترجمه را نیز انجام دهد و در کنار ترجمه عادی ترکی استانبولی ترجمه ترکی ایرانی را نیز به راحتی انجام خواهد داد.


خدمات قابل ارائه در دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی


در دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی خدمات مختلفی برای متقاضیان ارائه می شود که از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    ترجمه ریز نمرات دانشجویان و همچنین دانشنامه آن ها به زبان ترکی استانبولی
•    ترجمه رسمی مدارک و اسناد شرکت به ترکی استانبولی
•    یجاد امکان ترجمه کلیه زبان ها مثل زبان عربی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، چینی، روسی و ... را به زبان ترکی استانبولی و بالعکس
•    ترجمه رسمی سند ازدواج و طلاق به ترکی استانبولی
•    گرفتن تاییدیه ترجمه از دادگستری، وزارت خارجه و سفارت خانه ها
•    ترجمه رسمی و غیر رسمی متون علمی، دانشگاهی، بازرگانی، حقوقی و کلیه مکاتبات شخصی، تجاری و...
•    مدارک و اسناد صادر شده از ترکیه را برابر اصل می نماید.
•    اترجمه روزنامه رسمی به ترکی استانبولی
•    در نظر گرفتن شرایط و تخفیفی ویژه برای آژانس ها و دفاتر همکار
•    ترجمه رسمی شناسنامه و پاسپورت به ترکی استانبولی
•    ترجمه رسمی اسناد ملکی به ترکی استانبولی

در صورتی که شما به ترجمه مدارک فنی و حرفه ای یا مدارک دیگر به زبان ترکی استانبولی نیاز داشته باشید، می توانید با مراجعه به دارالترجمه رسمی این کار را به راحتی انجام دهید. همچنین برخی از مترجمین ماهری که در دارالترجمه ترکی استانبولی وجود دارند، می ‌توانند متقاضیان را در سفرهای تجاری و بازرگانی همراهی کنند. به این گونه آنها به متقاضیان اطمینان خاطر می دهند که در رابطه با کاری که قصد انجام دادن آن را دارند موفق‌تر عمل خواهند کرد.


ترجمه مدارک به ترکی استانبولی


همان گونه که گفته شد کشور ترکیه از مقاصد پرطرفدار برای ایرانیان به شمار می‌آید که برای سفرهای توریستی تحصیلی کاری و غیره افراد زیادی از ایران به این کشور سفر می کنند. ایرانیانی که قصد سفر توریستی به کشور ترکیه را دارند، برای این سفر ۹۰ روزه در ترکیه به دریافت ویزا نیازی نخواهند داشت. ولی در صورتی که اقامت، کار، تحصیل یا سرمایه‌گذاری در این کشور بیش از ۹۰ روز باشد لازم است که مدارک متقاضیان به ترکی استانبولی به سفارت و دیگر سازمان ها مثل دانشگاه و محل کار ارائه شده و ترجمه شود. با مراجعه به دارالترجمه رسمی آنلاین می توان از دانش و تجربه این مراکز استفاده کرده و اسناد و مدارک متقاضیان با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن ترجمه شود‌ اگر درخواست شما برای تایید دادگستری و امور خارجه نیاز به مهر در این دارالترجمه ها این امر نیز صورت گرفته تا متقاضیان بتوانند از طریق مسیر کوتاه‌تری اسناد و مدارک خود را ترجمه کنند. جهت ثبت سفارش دارالترجمه ترکی استانبولی رسمی آنلاین می توان به سایت آن مراجعه کرده و از خدمات ویژه آن بهره مند شد.


مهر تایید وزارت دادگستری و امور خارجه


بعد از اینکه ترجمه رسمی ترکی استانبولی مدارک با توجه به درخواست متقاضیان انجام شد، دارالترجمه ترکی استانبولی رسمی آنلاین می توانند تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را برای متقاضیان دریافت کنند. برای دریافت هر مهره تایید تقریباً به یک روز زمان نیاز خواهد بود و هزینه آن نیز به صورت جداگانه از هزینه ترجمه رسمی اخذ خواهد شد که در واقع باید گفت این هزینه جهت دریافت مهر توسط این وزارتخانه می باشد.


هزینه ترجمی رسمی ترکی استانبولی


آیا می دانید هزینه ترجمه مدارک به ترکی استانبولی چقدر می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که همه ساله هزینه ترجمه مدارک به زبان ترکی استانبولی با کمک اداره امور مترجمان کشور تنظیم شده و به دارالترجمه رسمی ‌عنوان نرخنامه ترجمه رسمی اعلام خواهد شد. دارالترجمه رسمی آنلاین نیز کلیه تعرفه های خود را بر اساس نرخنامه این نرخ نامه تنظیم می کند.


ثبت سفارش ترجمه رسمی فوری


ممکن است ترجمه رسمی بعضی زبان‌ها مثل ترکی استانبولی چون تعداد مترجمان رسمی آن اندک باشد در برخی مواقع یک یا دو هفته طول بکشد. ولی برای برخی متقاضیان احتمال دارد که وضعیت ضروری باشد که در این صورت به ترجمه رسمی فوری برای اسناد و مدارک نیاز باشد. دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی به صورت فوری و آنلاین می‌توانند از طریق همکاری با مترجمین رسمی ترکیه استانبولی این کار را در مدت زمان کمتر از ۸۴ ساعت انجام داده و بدون کاهش کیفیت مدارک متقاضیان را به خوبی را ترجمه کنند.


تایید مدارک در سفارت ترکیه


 پس از اینکه اسناد و مدارک در دارالترجمه ترکیه رسمی آنلاین ترجمه شد دارای وجه قانونی خواهد بود. سفارت کشور ها هر یک برای تایید ترجمه رسمی اسناد و مدارک دارای قوانین مخصوص به خود هستند که از جمله معمول ترین آنها می‌توان به مهر تایید وزارت دادگستری و امور خارجه اشاره کرد. سفارت کشور ترکیه برای تایید مدارک فقط به مهر این وزارت خانه نیاز پیدا می‌کند. همچنین مدارکی که لازم است به صورت جداگانه ‌شوند جهت ارائه مدارک خود ممکن است و تایید سفارت هم نیاز باشد که با توجه به درخواست متقاضیان دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی می‌تواند این کار را انجام دهد.


متقاضیان می توانند برای ترجمه رسمی مدارک خود به دارالترجمه های آنلاین مراجعه کنند این دارالترجمه برای بهبود ارائه خدمات ترجمه رسمی ترکی استانبولی در تلاش است تا با ایجاد امکان ثبت سفارش ترجمه رسمی ترکی استانبولی در هر زمان و مکانی به متقاضیان بهترین خدمات را ارائه دهد. با مراجعه به سایت دارالترجمه آنلاین می توان قیمت هایی که طبق تعرفه مصوب اداره مترجمان رسمی اخذ می‌شود را مشاهده کرد و مدارک را به نماینده رسمی آنلاین تحویل داده و در موعد مقرر ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود را از محل مورد نظر با ترجمه مدارک دریافت کرد.