Skip to main content
| author

بهترین خودروهای جهان 2021

20 مرداد, 1401

بهترین خودروهای جهان 2021 ، یک خودرو زمانی جزو برترین های جهانی به حساب می آید که علاوه بر مهندسی خاص زیبایی و عملکرد متفاوتی داشته باشد. این بدان معناست که طراحان و مهندسان حرفه ای دربرندهای معتبر جهانی مشغول طراحی بهترین خودروهای جهانی هستند.


بهترین خودروهای جهان


هر سال فهرستی از برترین خودروهای جهان که توسط کارشناسان بررسی شده اند منتشر می شود. در این لیست تلاش بر این است تا از هر کلاس بدنه و کاربری ماشین یک نمونه در فهرست باشد. به طور کلی منتخب و بهتر شدن کار دشواری می باشد. برای این کار باید ویژگی های کم نظیر و متفاوتی برای خودروها در نظر گرفته شود. به همین علت برندهای خودروساز جهان هر سال مشغول طراحی مدل های مختلف ماشین هستند تا بتوانند خود را در رده های برتر جهانی نگه دارند. سال هاست که خودروسازان بزرگ جهان به طراحی انواع ماشین های لوکس مشغول هستند. در این میان تعداد محدودی از برندها می توانند خودروی ویژه و متفاوتی به بازار عرضه کنند. در ادامه ی متن تعدادی از بهترین های طراحی شده برای سال 2021 را به شما معرفی می کنیم.

 

*شورولت کوروت 2021


این مدل خودرویی بسیار کم نظیر با طراحی ویژه می باشد. طول شورولت کوروت 2021 در حدود 174.4 اینچ است. مهمترین علت علاقه ی طرفداران این سبک ماشین ها مربوط به Pings و پانل های جداشدنی سقف می باشد. این خودروی لوکس یک صندوق عقب بزرگ داشته و در نماهای متفاوت عجیب و خیره کننده به نظر می آید. وارد بحث سرعت که بشویم شورولت کوروت 2021 خودنمایی ویژه ای خواهد داشت. این خودرو با داشتن سیستم تعلیق کنترل جلو و عقب، علاوه بر حفظ توانایی در هنگام پیچیدن، سواری مناسبی دارد. برای این مدل فوق العاده لاستیک های ZP Pilot Sport All Season 4 در نظر گرفته شده است. از ویژگی های خاص این مدل شگفت انگیز هشت سرعته و دو کلاچه اتوماتیک بودن است که راحتی خاصی را در رانندگی فراهم می کند.

شورلت کوروت 2021

*هوندا آکورد 2021


علاقه مندان به خودروهای هوندا می دانند که آکورد یک برند قدیمی و پر سابقه می باشد. از تولید خودرو و فعالیت این برند 10 نسل می گذرد. کلاس های متنوعی در این برند جهانی معرفی شده که از آن جمله می توانیم به کامپکت، گرند تور و میان سایز اشاره کنیم. این برند با مدل خودروهای 4 در سدان، 2 در کوپه، 3 و 5 در هاچ بک و 5 در استیشن واگن معرف حضور علاقه مندان است.

هوندا آکورد 2021
*جنسیس مدل GV 80 مخصوص 2021


حتماً می دانید که جنسیس با سدان ها آغاز به کار کرد. اکنون می خواهد برای اولین بار پا را فراتر نهاده و با مدل جدید ویژه ی 2021 خودنمایی کند. این خودروی خاص با در پنج ضلعی به سپر سوپرمن معروف شده است. جنسیس GV80 نسبت به سایر خودروهای تولیدی این شرکت خودرویی بی نظیر به چشم می آید. تودوزی های چرمی و تریم چوبی به همراه متریال پریمیوم زیبایی خاصی به خودرو می دهد. طراحی داخلی این مدل زیبا دارای دو رنگ متفاوت داخلی کرم و خاکستری می باشد.

جنسیس مدل GV 80 مخصوص 2021

*کیا تلوراید 2021


کیا و خودروهای تولیدی آن جزو معروف های بازار خودرو هستند. کیا تلوراید یک شاسی بلند زیبا با قدرتی برابر 291 اسب بخار جزو محبوب های جدید به شمار می رود. رانندگی با این خودروی کم نظیر بسیار لذت بخش می باشد.

کیاتلوراید 2021

*پورشه 718 باکستر


مگر می شود علاقه مند به خودرو باشید و به پورشه بی تفاوت بمانید. خودروهای این برند زیبایی و جذابیت ویژه ای دارند. مدل جدید 2021 پورشه مربوط به 718 باکستر بوده و اسپرت طراحی شده است. موتورهای 4 و 6 سیلندر توربوی در نظر گرفته شده برای این خودروی بی نظیر قدرت مناسبی برای هندلینگ دارند. علاقه مندان به خرید پورشه 718 باکستر حق انتخاب دارند. آن ها می توانند بین یک گیربکس 6 دنده ی دستی و یک 7 دنده ی اتومات انتخاب داشته باشند. سقف این خودرو قابل باز شدن می باشد.

پورشه 718 باکستر

*پورشه ماکان


مدلی دیگر از شگفت انگیزهای پورشه برای سال 2021 با نام پورشه ماکان به بازار عرضه خواهد شد. این مدل خاص و زیبا علاوه بر مدلی بنزینی، به صورت خودروی الکتریکی نیز به بازار ارائه می شود. شرکت آلمانی اعلام کرده که هر دو مدل این خودروی ویژه را فعلاً به فروش می رساند.

پورشه ماکان

*تویوتا سوپرا 2021


تویوتا و خودروهای زیبایش محبوبیت زیادی در جهان دارد. سوپرا مدل جدید 4 سیلند با قدرتی برابر 382 اسب بخار وارد عرصه ی رقابت شده است. این مدل بی نظیر برای رسیدن به سرعت 100 از 0 به کمتر از 4 ثانیه نیاز دارد. مدل این تویوتای بی نظیر ارتقا یافته و بسیار قدرتمند شده است. اما هنوز اطلاعات کاملی از سوی شرکت برای شرح ویژگی های این زیبای بی نظیر بیان نشده است.

تویوتا سوپرا 2021

*ب ام و آی ویژن


این مدل خاص یک نسخه ی الکتریکی از ب ام و سری 4 گرن کوپه می باشد. البته مقداری افزایش در ارتفاع برای جا شدن پک باتری در زیر کابین انجام شده است. این برند جهانی اعلام کرده که ب ام و آی ویژن ظرفیت پیمایش بیش از 480 کیلومتری دارد. قرار است پس از رونمایی از این خودروی لوکس، یک نسخه با قیمت مناسب تر و ظرفیت پیمایش کم تر نیز برای علاقه مندان به بازار عرضه شود. ما فقط به چند مدل از خودروهای لوکس و جذاب 2021 اشاره کردیم. خوب است بدانید 2021 سالی پر از خودروهای شگفت انگیز، زیبا و جذاب است که توسط برندهای جهانی به بازار عرضه می شود. هر کدام از این خودروها ویژگی های منحصر به فردی داشته و در نتیجه طرفداران خاص خود را جذب می کنند.

ب ام و آی ویژن

معروف ترین برندهای خودروسازی


صدرنشین معروف ترین شرکت های خودرو سازی دنیا تویوتا می باشد. برندهای معروف بعدی به ترتیب فولکس واگن، فورد و هوندا هستند که طرفداران زیادی در عرصه ی خودرو دارند. پس از این شرکت ها، نیسان، هیوندای، شورولت، سوزوکی و کیا قرار دارند که هر یک با خوروهای کم نظیر خود در لیست بهترین برندهای خودروسازی قرار گرفته اند. علاوه بر این برندها، مرسدس بنز، رنو و بی ام هستند که بسیار مورد علاقه ی ایرانیان می باشند. پس از این شرکت ها آئودی، مزدا، جیپ، پژو، جیلی، فیات، بیوک و اشکودا هستند به این معنی که 20 سرنشین خودروسازی اشاره شده لیستی جهانی ترتیب می دهند. رده های بعدی متعلق به خودروسازی های میتسوبیشی، سوبارو، اوپل، سیتروئن و باژون هستند. به این ترتیب برترین های خودروسازی به جهان معرفی می شوند.

معروفترین برندهای خودروسازی
سخن پایانی


در این مطلب برای آگاهی بیشتر دوست داران خودروهای لاکچری و لوکس، نمونه هایی از خودروهای تولید 2021 را آوردیم. همچنین برندهای جهانی خودروساز که هر سال شاهکارهای خود را به بازار عرضه می کنند به ترتیب معروفیت جهانی به ترتیب آمده تا علاقه مندان اطلاعات خود را به روز کنند.