Skip to main content
| author

امداد خودرو سیار چه مزایایی دارد؟

21 دی, 1402

امداد خودرو سیار چه مزایایی دارد؟ امداد خودرو سیار شرایطی را فراهم می‌کند تا افراد بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر نقطه از شهر یا روستا از خدمات امداد خودرو بهره مند شوند.

یعنی فرقی نمی‌کند که اتومبیل شما در کدام خیابان یا جاده یا نقطه دور افتاده ای خراب شده باشد. در هر لحظه که ارائه کنید، فقط با یک تماس، نیروی متخصص امداد خودرو در محل حاضر می‌شود. اگر ساکن شهر اصفهان یا شهرستان‌های اطراف آن هستید و نیاز به خدمات امداد خودرو دارید، می‌توانید از امداد خودرو در مبارکه یا امداد خودرو در سمیرم کمک بگیرید. 

امداد خودرو سیار چیست؟

به مجموعه خدمات امدادی که به صورت سیار برای اتومبیل‌های آسیب‌دیده ارائه می‌شود، امداد خودرو سیار می‌گویند. رانندگان با وجود این خدمات، دیگر نگرانی بابت خرابی اتومبیل خود نخواهند داشت. 

خدمات امداد خودرو سیار

امداد خودرو سیار خدمات متنوعی به رانندگان ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به تعمیر قطعات اصلی خودرو، تعمیر برق خودرو، سوخت‌رسانی، حمل و جابجایی خودرو، تعویض روغن در جاده و تعویض باتری اشاره کرد. 

- تعمیر قطعات اصلی خودرو

گاهی اوقات خرابی یا نقص فنی خودرو به قطعات اصلی آن مربوط می‌شود. در این مواقع، با یک تماس می‌توان از خدمات امداد خودرو سیار استفاده کرد. تکنسین‌های امداد خودرو با حضور در محل به بررسی وضعیت خودرو می‌پردازند. آنها بعد از عیب یابی مشکل، در صورت امکان اقدام به تعمیر قطعه می‌کنند. در مواردی که امکان تعمیر قطعه و رفع مشکل نباشد، خودرو را به تعمیرگاه انتقال می‌دهند. 

- خدمات تعمیر برق خودرو

یکی از خدمات امداد خودرو سیار، تعمیر برق اتومبیل است. گاهی اوقات برق اتومبیل دچار مشکل می‌شود یا چراغ‌های خودرو در تاریکی شب روشن نمی‌شوند. برای رفع این مشکل می‌توان از خدمات تعمیر برق امداد خودرو استفاده کرد.

 - سوخت رسانی 

ممکن است هنگام رانندگی در خیابان یا جاده، سوخت اتومبیل شما تمام شود. در این شرایط که دسترسی به ایستگاه بنزین ندارید، می‌توانید از امداد خودرو سیار کمک بگیرید. این شرکت، سوخت مناسب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما می‌رساند. 

- حمل و جابجایی خودرو

هنگامی که خودروی شما در خیابان یا جاده خراب شده است یا اینکه به هر دلیلی حرکت نمی‌کند، می‌توانید از امداد خودرو کمک بگیرید. به این ترتیب اتومبیل شما بدون آسیب دیدگی روانه تعمیرگاه می‌شود. شرکت امداد خودرو برای انتقال اتومبیل از یدک کش و تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کند. 

اگر در محدوده تهران ساوه نیاز به امداد خودرو داشتید می‌توانید با امداد خودرو و یدک کش اتوبان تهران ساوه تماس بگیرید.

- تعویض روغن در جاده

اگر به موقع روغن خودرو را تعویض نکنید، ممکن است در جاده با مشکل مواجه شوید. این امر باعث خرابی و آسیب دیدگی قطعات مختلف خودرو می‌شود. اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید، اصلا نگران نباشید و با امداد خودرو تماس بگیرید. این شرکت، متخصصان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می‌کند. 

- تعویض باتری

گاهی اوقات باتری اتومبیل شما دچار مشکل می‌شود. امداد خودرو می‌تواند در زمینه تعویض یا تعمیر باتری خودرو به شما کمک کند. باتری‌هایی که توسط امداد خودرو به مشتریان عرضه می‌شوند، کیفیت بالایی دارند. 

سایر خدمات امداد خودرو سیار 

از دیگر خدماتی که امداد خودرو سیار به مشتریان خود ارائه می‌دهد، می‌توان موارد زیر را نام برد. 

- تعویض تسمه دینام، تسمه تایم، تسمه هیدرولیک و تسمه کولر 
- تعویض لاستیک خودرو
- تعویض پمپ بنزین
- رفع عیوب سیستم سوخت رسانی، سیستم خنک کننده و...
- تعویض سیم گاز، سیم کلاچ و...

مزایای امداد خودرو سیار

امداد خودرو سیار مزایای زیاد دارد. با استفاده از آن می‌توان در هر مکانی، به خدمات امدادی اتومبیل دسترسی داشت. خدمات سیار امداد خودرو در تمام ساعات شبانه روز به مشتریان عزیز ارائه می‌شوند. یکی از مزایای امداد خودرو سیار ، امکان بهره مندی از انواع خدمات مکانیکی خودرو است. این امر باعث می‌شود تا رانندگان دیگر نگران خرابی قطعات مختلف خودرو نباشند. 

با استفاده از خدمات امداد خودرو سیار می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از افراد متخصص این حوزه کمک بگیرید. آنها به فرایند عیب یابی و تعمیر انواع خودرو آشنا هستند. بنابراین فرقی نمی‌کند صاحب چه نوع خودرویی باشید،

در مواقع نیاز فقط کافی است با امداد خودرو تماس بگیرید. این شرکت‌ها تمامی امکانات و تجهیزات پیشرفته موردنیاز انواع خودرو را در اختیار دارند. هزینه ارائه خدمات مطابق با تعرفه دریافت می‌شود. 

سخن پایانی درباره اینکه امداد خودرو سیار چه مزایایی دارد؟

با گسترش شهرها میزان استفاده از خودرو برای رفت و آمد افزایش یافته است. بسیاری از افراد برای جابجایی از خودروهای شخصی استفاده می‌کنند. در این شرایط، نیاز فوری و شبانه روزی به خدمات تعمیر خودرو کاملا احساس می‌شود. این امر باعث شد تا شرکت‌های زیادی مشغول فعالیت در این زمینه شوند. 

شرکت‌های امداد خودرو همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان خود هستند. خدمات سیار امداد خودرو جزو پرطرفدارترین خدمات این شرکت‌ها محسوب می‌شوند. از مزایای امداد خودرو سیار می‌توان به کیفیت بالای خدمات، دسترسی آسان و تجهیزات کامل اشاره کرد. این موارد موجب جلب رضایت مشتریان شده است.