Skip to main content
| author

لمینت متحرک دندان را از کجا بخریم؟

20 مرداد, 1401

لمینت متحرک دندان را از کجا بخریم، با خرید لمینت دندان متحرک دیگر نیازی نیست که نگران دندان‌های خودتان باشید

چرا که دندان‌هایتان هر ایرادی مثل خرابی، شکستگی و همچنین زردی که داشته باشد با استفاده از این محصول عیب‌هایتان برطرف خواهد شد. شما می‌توانید این محصول را از مکان‌هایی که مورد اعتماد است خریداری و سپس استفاده کنید.
این محصول مدت زیادی نیست که به‌صورت رسمی وارد بازار شده ولی با این مدت کم هم طرفدارن زیادی را به خود اختصاص داده است. این لمینت نوع مختلفی را دارا است که هرکدام کیفیت و قیمت مختص به خودشان را دارند.


لمینت درحقیقت نقش کاور را برای دندان شما ایفا می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که لبخندی جذاب و خیره‌کننده با دندان‌های سفیدی داشته باشید. دو نوع از لمینت‌ها: لمینت ثابت و لمینت متحرک است که لمینت متحرک هم مثل لمینت ثابت عملی را انجام می‌دهد. البته ممکن است لمینت ثابت هزینه زیادی داشته باشد ولی لمینت متحرک هزینه کمتری را دارد.

لمینت متحرک دندان (اسنپ آن اسمایل) چیست؟


لمینت دندان از دسته متحرک درواقع یک‌لایه روکش مانندی است که به طور معمول از جنس لمینت یا کامپوزیت می‌باشد. شما این امکان را دارید که هروقت خواستید آن را درست کرده و روی دندان‌های خود برای زیبایی بیشتر قرار دهید و هر زمانی هم خواستید در بیاورید.
در حقیقت این کاور تمام عیوب دندان‌های شما را از دید بقیه می‌پوشاند و قیافه‌ای زیبا و جذاب به دندان و لبخند شما می‌دهد. این لمینت قابلیت دیگری برای دندان پزشکی‌ها برای یکنواخت و ردیف کردن دندان‌های مراجعه کنندگانشان فراهم کرده است که بسیار محبوب است.


انواع لمینت‌ها


لمینت نوع‌های مختلفی را دارا است که ما به چند مورد اشاره می‌کنیم:
• لمینت دندان متحرک
• لمینت دندان سرامیکی
• لمینت دندان برلیانس


مزایا و معایب لمینت متحرک دندان


قبل از انتخاب و خریدن این نوع از لمینت‌ها بهتر است در ابتدا اطلاعات خود را راجع به آن‌ها
زیاد کنید تا ببینید آیا محصولی باکیفیت هستند یا محصولی به‌دردنخور.
این محصول هم مانند سایر محصولات مزایا و معایبی را دارا است که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود:


مزایای لمینت متحرک دندان


• لمینت دندان درواقع راهی برای تصحیح و اصلاح لبخند افراد با دندان‌هایی سفید و درخشنده است.
• این لمینت می‌تواند تمام مشکلات و عیب‌های دندان‌های شما را مانند ردیف نبودن دندان‌ها، فاصله بودن بین دندان‌ها و مشکلات دیگری را بپوشاند.
• هزینه این نوع لمینت کمی ارزان‌تر از بقیه است.
• امکان استفاده کردن به‌صورت روزانه را دارد.


معایب لمینت متحرک دندان


• عمر خیلی کمی را دارا است.
• راهی دائمی و همیشگی برای حل کردن مشکلات و عیوب دندان‌ها نیست.
• امکان دارد برای برخی از افراد آلرژی و حساسیت ایجاد کند.
• دارای قیمت بیشتری نسبت به کامپوزیت می‌باشد.
• در هنگام خوردن غذا و نوشیدنی بعد از مدتی تغییر رنگ می‌دهند.


لمینت متحرک دندان را از کجا بخریم؟


برای سفارش این لمینت‌ها می‌توانید از خریدهای اینترنتی و فروشگاه‌های مورد اعتماد و همچنین برخی از داروخانه‌های واقع در سراسر کشور اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید با ثبت‌نام و پرکردن فرم در برخی از سایت‌ها اقدام به خرید آن کنید و سپس آن سازمان محصولی انتخابی شما را با پست به درب منزلتان ارسال خواهد کرد. البته هر سایتی متناسب با محصول انتخابی شما قیمت‌های مختلفی را به شما اعلام می‌کند و شما می‌توانید از بین چندین محصول بهترین را به دلخواه خود انتخاب کنید.


کلام آخر


در این مقاله راجع به اینکه لمینت دندان متحرک چیست، انواع مزایا و معایب آن، انواع لمینت‌ها و همچنین اینکه از کجا می‌توانیم لمینت متحرک دندان را تهیه کنیم صحبت کردیم. البته باید در نظر گرفت هرمحصولی و هر مکانی برای خرید قابل‌اعتماد نیست؛ این نوع از محصولات را باید از جاهای مورد اطمینان خریداری کرد. ممکن است شما از سایتی این محصول را سفارش دهید و پول زیادی یا اندکی را از شما طلب کند، ولی در عوض محصولی بی‌کیفیت تحویل دهد، بنابراین اگر از مکان‌های مورد اعتماد خریداری کنید احتمال دارد حتی محصول هیچ ایرادی نداشته باشد و بتوان آن را برای مدت طولانی مورد استفاده قرار داد. اگر می‌خواهید عمر این محصول زیاد شود و شما بتوانید برای مدت طولانی استفاده کنید، بهتر است هر غذا یا محصول قندی را مصرف نکنید و سعی کنید این نوع خوراکی‌ها را با دندان‌های خود میل کنید. البته می‌توانید غذای ساده با نوشیدنی‌های بی رنگی مانند آب میل کنید. این نوع خوراکی هیچ آسیبی به لمینت وارد نمی‌کند.