Skip to main content
| author

خرید جوراب

20 مرداد, 1401

خرید جوراب ، در گذشته معمولا افراد به جوراب های خود اهمیت نمی دادند و جوراب جزء لباس های اصلی نبود، اما امروزه جوراب ها یکی از لباس های جدانشدنی برای افراد خوش پوش هستند.

خرید جوراب


مدتی است تولید کنندگان، جوراب های زنانه و مردانه را در طرح و مدل هایی خاص و زیبا طراحی و تولید می کنند. اگر طرفدار این جوراب های زیبا و خاص هستید برای خرید آن ها می توانید به مرکز خرید جوراب مراجعه کنید.
دیگر لازم نیست برای خرید جوراب به فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف مراجعه کنید. شما می توانید جوراب مورد نظر خود را از خرید جوراب خریداری کنید. اطلاعات موجود متعلق به خرید جوراب می باشد.


خرید جوراب عمده :


خرید جوراب عمده ، انتخاب یک یا دو جوراب از بین طرح های جذاب بسیار زیادی که وجود دارد کار دشواری می باشد. افرادی که به خرید جوراب هایی در طرح ها و مدل های مختلف علاقه دارند می توانند آن ها را از خرید جوراب عمده خریداری کنند.

 زمانی که به صورت عمده خرید می کنید قیمت جوراب ها مناسب تر می باشد. اگر قصد خرید جوراب به صورت عمده را دارید می توانید به خرید جوراب عمده مراجعه کنید.


تولید و پخش جوراب :


تولید و پخش جوراب ، امروزه جوراب های زنانه، مردانه و بچگانه در دسته بندی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. چند نمونه از این دسته بندی ها شامل : جوراب مچی، جوراب ساق دار، جوراب نیم ساق، جوراب کالجی، جوراب پشمی، جوراب تا به تا، جوراب بالای زانو، جوراب زیر زانو و... می باشد که هر یک از آن ها با توجه به ویژگی هایی که دارند بسیار خاص و متفاوت هستند.


جوراب مچی :


جوراب های مچی یکی از پرطرفدارترین نوع جوراب هستند. ساق این جوراب ها تا قوزک پا هستند به همین دلیل به جوراب های قوزکی نیز معروف اند. این جوراب ها معمولا با کفش کتانی مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که می خواهید شلوار پاچه کوتاه یا تنگ بپوشید می توانید از جوراب های مچی استفاده کنید.


جوراب ساق دار :


جوراب های ساق دار نیز مانند جوراب های مچی، پرطرفدار و کاربردی هستند. جوراب های ساق دار جزء متداول ترین جوراب ها هستند. طول ساق این نوع جوراب بین 15 تا 20 سانتی متر می باشد. همه ی افراد با هر سن و سالی می توانند از جوراب ساق دار استفاده کنند.


جوراب نیم ساق :


جوراب های نیم ساق از جوراب های مچی بلندتر و از جوراب های ساق دار کوتاه تر هستند. این جوراب ها تا بالای قوزک پا و پایین ساق هستند. جوراب های نیم ساق را می توان با کتانی، نیم بوت و... پوشید.


جوراب زیر زانو (جوراب سه ربع) :


جوراب های زیر زانو یکی از انواع جوراب می باشد که اندازه ی ساق آن تا زیر زانو می باشد. این جوراب ها بین خانم ها بسیار محبوب می باشند.  این جوراب ها را می توان همراه با دامن، شلوارک و... پوشید.


جوراب ساق بلند (بالای زانو) :


جوراب های ساق بلند مخصوص خانم ها هستند و اندازه ی این جوراب ها نسبت به سایر جوراب ها بسیار بلند می باشد و تا بالای زانو را می پوشاند. این جوراب ها را می توان با لباس های مختلف پوشید و استایلی زیبا و جذاب ایجاد کرد. جوراب های ساق بلند مدل های مختلفی دارند که شامل: شیشه ای، توری، نازک، ضخیم، رنگ پا، فانتزی و... می باشد.


جوراب کالجی :


 مدتی است جوراب های کالجی به بازار آمده اند و طرفداران بسیار زیادی دارند. جوراب های کالجی (جوراب کفی) در واقع برای کفش های رو باز طراحی و تولید شده اند. این جوراب ها فقط کف پا و دور تا دور آن را می پوشانند و روی پا کاملا باز می ماند. جوراب های کالج را می توان با استایل های مختلف و انواع کفش ها پوشید.


جوراب تا به تا :


جوراب های تا به تا یکی از جدید ترین نوع جوراب هستند که به سرعت محبوبیت بسیار زیادی کسب کردند. این جوراب ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند.


جوراب لاانگشتی :


جوراب های لاانگشتی یکی از انواع جوراب هستند. این جوراب ها بسیار خاص هستند و هر یک از انگشت ها به صورت مجزا در یک قسمت قرار می گیرند. این جوراب ها برای پوشیدن دمپایی انگشتی و صندل مناسب هستند.


جوراب بافتنی :


جوراب های بافتنی معمولا از جنس کاموا یا نخ پشمی هستند. جوراب های بافتنی جزء قدیمی ترین جوراب ها هستند که درفصل های سرد مورد استفاده قرار می گیرند. با جوراب های بافتنی می توانید از پاهای خود در برابر سرما محافظت کنید. جوراب های بافتنی به صورت ماشینی و دستی تولید می شوند.
انواع جوراب ساق دار، جوراب ساق کوتاه، جوراب ساق بلند، جوراب کالجی، جوراب تا به تا و... در طرح های مختلف در تولید و پخش جوراب موجود می باشند. قیمت جوراب ها در تولیدی ها بسیار مناسب تر هستند برای خرید انواع جوراب به تولید و پخش جوراب مراجعه نمایید.


خرید جوراب نانو :

 

خرید جوراب نانو ، جوراب های نانو یکی از شناخته شده ترین جوراب ها هستند که در بازار یافت می شوند. جوراب های نانو ویژگی های منحصر به فردی دارند و همین ویژگی ها باعث محبوبیت آن ها شده است.

جوراب های نانو از نخ های حاوی نانو ذرات تولید می شوند و خاصیت آنتی باکتریال، ضد حساسیت، ضد قارچ، ضد باکتری، ضد بو و... دارند. این جوراب ها به صورت زنانه و مردانه تولید می شوند. جوراب های نانو از رشد باکتری ها و قارچ ها جلوگیری می کنند. اگر قصد خرید جوراب نانو را دارید می توانید به خرید جوراب نانو مراجعه نمایید.


خرید جوراب عروسکی :


خرید جوراب عروسکی ، اگر به تازگی صاحب فرزند شده اید و دوست دارید بهترین لباس ها را برای کودک خود خریداری کنید بهترین گزینه برای شما خرید جوراب عروسکی می باشد.
 از آن جایی که گرم نگه داشتن پاهای نوزاد از اهمیت بسیار زیادی برخودار می باشد، مادر همواره باید از جوراب برای نوزاد استفاده کند. پوست کودکان بسیار حساس می باشد به همین دلیل باید در انتخاب و خرید جوراب دقت کنید و جوراب هایی با بهترین جنس ها را خریداری کنید.
اگر به دنبال مرکز خرید جوراب عروسکی هستید پیشنهاد ما به شما خرید جوراب عروسکی از مرکز خرید جوراب می باشد.


خرید جوراب فانتزی :


خرید جوراب فانتزی ، افرادی که طرفدار جوراب های فانتزی بامزه در طرح های مختلف هستند می توانند برای خرید جوراب فانتزی به خرید جوراب فانتزی مراجعه کنند. انواع جوراب ها در طرح های مختلف و با قیمتی مناسب در خرید جوراب فانتزی موجود می باشد.


خرید جوراب زنانه :


خرید جوراب زنانه ، خانم های عزیز و شیک پوشی که به دنبال جوراب های به روز هستند برای خرید جوراب می توانند به خرید جوراب زنانه مراجعه کنند.
جوراب های زنانه در اندازه ها، رنگ ها، طرح ها و قیمت های متنوع در خرید جوراب زنانه موجود می باشند. همه ی اطلاعات موجود متعلق به خرید جوراب می باشد.