Skip to main content
| Super User

چطور بهترین اسم سگ را انتخاب کنیم؟

20 مرداد, 1401

چطور بهترین اسم سگ را انتخاب کنیم؟ ، سگ بهترین دوست انسان می باشد و بهترین دوست سزاوار یک اسم خارق العاده است. یکی از جذاب ترین و جال ترین مراحل، انتخاب اسم سگ می باشد که این اسم در بیشتر لحظات پل ارتباطی شما و سگتان خواهد شد. 

در واقع انتخاب اسم سگ مرحله ای سخت و پر چالش می باشد. مخصوصا برای افرادی که به تازگی نگهداری از یک سگ را شروع کرده اند. در این مقاله به شما می گوییم که برای اسم زیبا برای سگ باید به چه نکاتی توجه شود. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


نکات مهم در انتخاب بهترین اسم برای سگ


انتخاب اسم موضوعی سلیقه ای می باشد ولی به یک سری نکات باید توجه کرد.


1- اسم هایی که با حروف صدادار تمام می شوند را انتخاب کنید.


سگ ها اسم هایی که به حروف صدادار ختم می شوند را راحت تر متوجه می شوند. همچنین به آنها عکس العمل نشان می دهند. برای اینکار اسم هایی که به ی، آ و ... ختم می شوند را انتخاب کنید.


2- برای سگ خود اسم های کوتاه انتخاب کنید.


اگر اسم سگ شما طولانی باشد امکان اینکه اطرافیان به نوعی اسم آن را کوتاه کنند، وجود دارد.این موضوع نشان دهنده این می باشد که اسم انتخابی شما برای سگتان، طولانی یا سخت بوده است. اسم های کوتاه هیچوقت دچار این مشکل نمی شوند. پس موقع انتخاب اسم برای سگ خود از نام های کوتاه استفاده کنید. همچنین سعی کنید چندین بار پشت سر هم اسم را تکرار کنید، اگر از تکرار آن خسته شدید اسم بهتری جایگزین آن کنید.


3- اسمی را انتخاب کنید که لقب ساختن با آن راحت باشد.


ساختن لقب از اسم سگتان برای او تمرینی ذهنی می باشد. ممکن است برای شما هم جذاب باشد که سگتان به تمام القابش عکس العمل نشان می دهد. بعنوان مثال اگر اسم سگ شما زیگی می باشد می توانید زیگ، زیگستر، زیگی خان و ... به او لقب دهید.


4- اسمی که به ویژگی های فیزیکی سگ نزدیک می باشد را انتخاب کنید.


برای سگ عروسکی اسم که انتخاب می کنید باید با اسم یک بولداگ متفاوت باشد. علاوه بر این ممکن است سگ شما رنگ خاصی داشته باشد که این ویژگی بارز آن می باشد. در این شرایط خوب می باشد که از رنگ آن برای اسم گذاری سگ استفاده کنید و ایده بگیرید.


5- اسمی را که شبیه به یک دستور باشد را انتخاب نکنید.


سگ ها قادر به تشخیص کلمه واقعی نمی باشند. اما در عوض فرکانس کلمه را درک می کنند و می توانند با کلماتی که به نظر خیلی شبیه بهم هستند سردرگم شوند. به خصوص وقتی که یک کلمه از کلمات دستوری باشد که قرار می باشد از آن پیروی کند. پس برای سگ خود از اسم هایی که شبیه به یک دستور هستند، دوری کنید.


6- بسیاری از اسم ها را جستجو کنید.


اگر واقعا درگیر این می باشید که چه نامی برای سگ خود انتخاب کنید و به خلاقیت و کمک نیاز دارید، می توانید یک جستجوی اینترنی برای لیستی از اسامی جالب سگ ها انجام دهید. استفاده از وب سایت ها به شما کمک م یکند تا خلاقیت خود را بکار بگیرید و اسمی مناسب سگ خود پیدا کنید.


7- نام سگ خود را بر اساس شخصیت او انتخاب کنبد.


بعد از چندین روز شخصیت سگ شما پیدا خواهد شد. برای سگی که گوشه دنجی را دوس دارد می توانید از اسم Cuddles استفاده کنید. در هرصورت برای پیدا کردن شخصیت سگ خود توجه کنید که با خانواده شما چگونه تعامل دارد یا به هر عادت خوب و بدی که از خود نشان میدهد، توجه کنید.


8- به سگ های معروف در فیلم و تلویزیون نگاه کنید.


بنظر می رسد که فیلم های جالب و نام های جالب سگ ها دست به دست هم می دهند. اگر اسم یک سگ معروف تلویزیونی می خواهید، دینو و آسترو را می توانید استفاده کنید. حتی اگر دنبال اسمی کلاسیک برای سگ خود هستید می توانید Lassie و Moniker را انتخاب کنید.


9- نام های جالب را از کتاب ها بخوانید.


10- و ... .


سخن پایانی


اگر شما هم سگ خانگی دارید و یکی از دغدغه های شما انتخاب اسم مناسب برای آن می باشد، از نکات گفته شده در این مقاله استفاده کنید. حتی می توانید از وبسایت ها نیز کمک بگیرید.