Skip to main content
| author

وکیل معروف برای طلاق

20 مرداد, 1401

وکیل معروف برای طلاق، یکی از سوالاتی که بسیاری از مردم هنگام مواجه شدن با مشکلات حقوقی یا طلاق از یکدیگر می پرسند این است که بهترین وکیل برای طلاق کیست؟ وکیل معروف طلاق را از کجا پیدا کنیم؟ این سوالات پاسخ بسیار ساده ای دارد. لازم به ذکر است هر وکیلی می تواند تنها در یک حیطه تخصص پیدا کند. داشتن تخصص خود باعث افزایش موفقیت در پرونده می شود. چرا که در وکالت داشتن تجربه موضوع بسیار مهمی است.

شما در مؤسسه های حقوقی، می توانید بهترین وکلا را پیدا کنید. تعداد زیادی وکیل در موسسه های حقوقی در حال انجام وظیفه هستند. هر وکیل در این موسسات، تجربه و تخصص لازم در یک یا چند عنوان های را دارد. در صورت مراجعه به این موسسات می توانید وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید.


یافتن وکیل معروف طلاق در تهران


بهتر است که کمی در معیار هایمان تغییر ایجاد کنیم. آیا منظور ما از بهترین وکیل، ارزان بودن یا رایگان بودن آن است؟ در این صورت آیا برای ما مهم نیست که ممکن است وکیل رایگان ما را در راهی نادرست و اشتباه بیندازد؟ درباره این موضوع یک ضرب المثل انگلیسی وجود دارد که می گوید من آنقدر پولدار و ثروتمند نیستم که یک چیز ارزان بخرم چون می دانم که ارزان خریدن مساوی است با دوباره خریدن. قطعا برای همه افراد نتیجه مهم ترین ملاک و معیار است؛ اما هزینه کردن با توجه به وضعیت اقتصادی به وجود آمده به یکی از ارکان اصلی زندگی تبدیل شده.


با توجه به این موضوع وکیلی بهترین وکیل است که هزینه مشخص، مقبول و همچنین پیشینه و سابقه موفقیت آمیزی داشته باشد. هر وکیل در گذشته دارای یک پرونده موفقیت آمیز بوده که آن پرونده باعث پیشرفت و تجربه او شده است. یکی از بهترین ملاک های انتخاب وکیل نیز همین پرونده ها است. پس برای انتخاب وکیل باید به پرونده های گذشته او مراجعه کنید. موفقیت در هیچ کاری شانسی و تصادفی نیست به خصوص در وکالت که هر چیزی ممکن است نتیجه را تغییر دهد و سرنوشت ساز باشد. تا اینجا دو ابزار بسیار مهم برای شناختن و انتخاب وکیل را پیدا کردیم.


تجربیات یک وکیل موفق


استفاده از مقادیر مشخصی هزینه و تجربه در اولین نگاه ممکن است ساده باشد اما در واقعیت این دو کلمه پر از مفهوم و معنا است. شباهت هر دوی این کلمات در این است که به دست آوردن هر دوی آن ها سخت و دشوار است و نیاز به صرف زمان و تلاش زیادی دارند. قطعا شنیده اید که فردی سن و سالی را گذرانده و تجربه بسیاری دارد. حالا با خود تصور کنید که تمام این تجربه ها در رابطه با مسائل و نکات حقوقی باشد. با سپردن وکالت به چنین شخصی قطعا در پرونده برنده خواهید شد. چرا که تجربه یک چیز اتفاقی و تصادفی نیست و هرکسی آن را کسب نکرده.


شاید با خودتان فکر کنید که وکیل مسن تر تجربه بیشتری دارد؛ از طرفی این امر کاملا درست است اما بهترین راه برای پی بردن به میزان تجربه وکیل این است که حتما بر روی یک موضوع خاص کار کند تا در همان موضوع و عنوان تخصص داشته باشد. برای مثال وکیلی که در حوزه خانواده و طلاق فعالیت می کند قطعا در این زمینه بهترین است و تجربه بسیاری در رابطه با این موضوع دارد تا وکیلی که در زمینه های مختلف پرونده قبول کرده. ممکن است چند پرونده خانواده نیز داشته باشد. منطق می¬گوید که وکیلی که در یک موضوع تخصص دارد و تجربه کافی در این مورد دارد، بهتر است و قطعا هزینه و زمانی که برای پرونده صرف می شود ارزش بیشتری دارد. بنابراین بهتر است به تجربیات دیگران احترام بگذاریم و به کسانی تجربیات بیشتری را کسب کرده اند اعتماد کنیم.


هزینه وکیل معروف طلاق


قطعا کسانی که هزینه خیلی زیاد یا کمی را می خواهند جایی از کارشان مشکل دارد. افراط و تفریط، هر دو به یک اندازه خطرناک هستند. همانطور که گفته شد ممکن است رایگان بودن وکیل باعث ایجاد هزینه های زیاد، تلف کردن وقت و به دست نیاوردن نتیجه دلخواه شود. هزینه های عجیب و نجومی نیز به همین شکل است. برای مثال: مواردی مشاهده شده که وکیل درخواست پرداخت هزینه وکالت در ابتدای پرونده را دارد. این قبیل درخواست ها ممکن است باعث به وجود آمدن نتیجه ای بد و ناخوشایند شود.


وکیلی که به کار خود و گرفتن نتیجه اعتماد و ایمان داشته باشد، هرگز دریافت پول یکجا را اصرار نمی کند. لازم به ذکر است که نکته ای را به بخش رایگان بودن اضافه کنیم: در بسیاری از مؤسسه های حقوقی تبلیغ مشاوره یا وکیل رایگان دیده می شود و این موضوع برای افراد بسیار وسوسه انگیز است. از طرفی این مؤسسات حقوقی هستند و قطعا وکیل های متخصصی در اختیار دارند و رایگان بودن باعث تعجب دیگران می شود. اول اینکه هیچ تجربه و دانشی بدون صرف کردن هزینه و زمان لازم، زحمت و سختی به دست نیامده و هیچ کسی حاضر به ارائه رایگان آن به مردم نیست و اگر کسی وکالت را به رایگان پذیرفت، به دلیل تازه کار بودن است یا قصد پیدا کردن شهرت دارد یا دانشی در دست ندارد که بخواهد در اختیار بگذارد.


گاهی اوقات نیز مؤسسه ها برای جذب موکل مشاوره رایگان می دهند. البته باید حتما از همان مؤسسه وکیل بگیرید تا مشاوره شما رایگان باشد. بعضی از مواقع نیز مؤسسه ها از روی خیرخواهی یا برای مناسبت های خاص، این کار را انجام می دهند و این کار هم موقت است. قطعا چنین کاری قابل ستایش است و باید به هر ایمان و اعتقاداتی احترام گذاشت.