Skip to main content
| author

محصولات اوردینری بهترین محصولات اوردینری نمایندگی محصولات اوردینری در تهران پیج محصولات اوردینری

20 مرداد, 1401

محصولات اوردینری ، آیا شما به سلامت پوست خود اهمیت می دهید؟ داشتن یک پوست صاف و سالم تاثیر بسزایی در زیبایی افراد دارد. امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند. محصولات این شرکت ها شامل انواع کرم ها، ژل ها و لوسیون ها می شوند.

هدف از تولید این محصولات بهبود مشکلات و حفظ شادابی پوست می باشد. برند اوردینری به عنوان یک مارک شناخته شده در زمینه طراحی و تولید محصولاتی متفاوت فعالیت می کند. در این مقاله تلاش می کنیم تا شما را با محصولات با کیفیت برند اوردینری آشنا کنیم. با ما همراه باشید.


محصولات اوردینری  Ordinary products


این برند متعلق به کشور کانادا است. به همین علت در جعبه محصولات آن، عبارت Made in Canada حک شده است. در صورتی که این عبارت را مشاهده نکردید، در اصل بودن محصول موردنظر شک کنید. البته این محصولات، به درخواست برخی از کشورهای اروپایی مانند انگلیس، سوئد و ... نیز تولید می شوند.


تاریخچه محصولات اوردینری


علی روشن، جوانی ایرانی بود که پس از مهاجرت به کانادا نام خود را به برندان تروکس (Brandon Truaxe) تغییر داد. او در سال 2001 توانست مدرک علوم کامپیوتر خود را از دانشگاه واترلو دریافت نماید. وی درسال 2012 با کمک پاسکال کوسانو (Pasquale Cusano)، شرکت Deciem را پایه گذاری نمود. پاسکال کوسانو که به عنوان سرمایه گذار در این طرح شرکت کرد، فردی شناخته شده در زمینه طلا و جواهر بود. Deciem با توجه به کلمه لاتین Deciema انتخاب شد. این کلمه به معنی دهم می باشد.

برند اوردینری دهمین برندی است که توسط شرکت Deciem به دنیا معرفی شده است. برندان معتقد بود که شرکت های آرایشی برای افزایش فروش، مشتریان خود را گول می زنند و به آنها دروغ می گویند. بنابراین تلاش کرد تا از طریق معرفی محصولات با کیفیت و راست گویی به مشتریان، یک ارتباط بر پایه اعتماد ایجاد نماید. در این راستا، نام شرکت خود را دسیم (کمپانی زیبایی غیر نرمال) گذاشت.

این برند در سال 2017 بسیار معروف شد. در این سال کمپانی بزرگ استی لادر، 30 درصد سهام دسیم را خریداری نمود. ارزش این مقدار سهم، 50 میلیون دلار بود. فروش سالانه محصولات شرکت دسیم در سال های 2017 تا 2019 به 300 میلیون دلار رسید که یک رکورد محسوب می شد. برندان تروکس در سال 2019 در 40 سالگی در تورنتو درگذشت. برخی معتقدند که مرگ برندان بسیار مشکوک بوده است. این امر با توجه به اختلافات وی با کارکنان شرکت و اخراج از آن، دور از انتظار نمی باشد. البته پلیس کانادا، دلیل مرگ برندان تروکس را خودکشی اعلام کرد. آنها معتقد بودند که برندان تروکس در ماه های آخر عمر خود از تشویش و آشفتگی روانی رنج می برده است.

دلیل شهرت برند اوردینری


محصولات اوردینری دارای ترکیبات شناخته شده و مفیدی هستند. دلیل شهرت و محبوبیت محصولات آن، معرفی کامل و صادقانه ترکیبات موجود در هر محصول می باشد. این امر موجب می شود تا مصرف کنندگان بر حسب نیاز خود اقدام به خرید نمایند. این برند تلاش کرده تا اطلاعات دقیق و درستی از محصولات خود در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. به همین علت در فاصله کوتاهی توانست به یک برند مطرح در جهان تبدیل شود.

کیفیت محصولات اوردینری


محصولات اوردینری تحت نظارت مجموعه ای از متخصصان زیست شناسی، شیمی مواد و بیوشیمی تهیه می شوند. در ساخت این محصولات از جدیدترین تکنولوژی های موجود در دنیا استفاده می کنند. جایگاه خوب این برند، مدیون کیفیت بالا، قیمت پایین و فرمولاسیون قدرتمند محصولات آن می باشد. در ترکیب محصولات اوردینری از مواد فعال و مفید برای پوست استفاده می شود. این شرکت، کلیه استانداردهای دارویی را در ساخت محصولات خود رعایت می نماید. مدیران این مجموعه، رایحه ها و بسته بندی های غیر ضروری را در تولیدات خود حذف نموده اند. این کار موجب از بین رفتن هزینه های اضافی شده است. این شرکت در تولید محصولات خود از مواد فعالی مانند رتینول، ویتامین سی، آبرسان های عالی، آنتی اکسیدان ها، اسید هیالورونیک، اسید آمینه و ... استفاده می کند. به همین علت در بین تولید کنندگان حرفه ای جای دارد. برند اوردینری مدعی است که فرمول مناسب محصولات خود را از طریق معالجه بیماران واقعی و مشاهدات بالینی به دست آورده است. بسیاری از مصرف کنندگان این محصولات بر این باورند که مواد ویژه درمانی موجود در محصولات اوردینری، اثرگذاری خوبی دارند. این امر، دلیل محبوبیت این برند در سال های اخیر می باشد.

محصولات اوردینری تقلبی


امروزه برخی از افراد برای سودآوری بیشتر اقدام به فروش محصولات تقلبی برند اوردینری می کنند. بنابراین بهتر است تا قبل از خرید، اطلاعاتی در مورد محصولات اصل اوردینری به دست آورید.

 
1- در زمان خرید به بسته بندی محصول موردنظر توجه کنید. سرم پیلینگ تقلبی اوردینری دارای بسته بندی بی کیفیت و آسیب پذیر می باشد.
 
2- نوع نوشته روی محصول اصل و تقلبی با یکدیگر متفاوت می باشد. در محصول تقلبی، نوشته ها پر رنگ تر از نمونه اصل هستند.
 
3- تقریبا همه محصولات برند اوردینری، دارای یک نوار خاکستری بر روی جعبه های خود هستند. این نوار به صورت ملایم، نور را منعکس می کند. در نمونه های فیک، رنگ نوار پر رنگ تر می باشد و انعکاس نور آن خیلی بیشتر از نمونه اصل است.
 
4- تقریبا در کلیه محصولات برند اوردینری، یک کد آبی رنگ وجود دارد. این کد بر روی محصول و جعبه آن حک شده است.  
 
5- محصول اصل از کیفیت بهتر و رنگ شاداب تری برخوردار است.
 
توجه داشته باشید که تشخیص محصول اصل از تقلبی به سادگی امکان پذیر نیست. بهترین راه، خرید ازفروشگاه های معتبر می باشد.

تقسیم بندی محصولات اوردینری


این شرکت، محصولات متنوعی تولید و در بازار عرضه می کند. این محصولات به شکل های سرم، کرم، پرایمر و یا محلول می باشند و هریک وظیفه خاصی را برعهده دارند. محصولات اوردینری بر اساس نقش خود، به دسته های آنتی اکسیدان ها Antioxidants، پاک کننده ها Cleansers، رنگ ها Colours، اسیدهای مستقیم Direct Acids، مراقبت از مو Hair Care، پپتیدها Peptides، هیدراته کننده ها و روغن ها Hydrators and Oils، رتینوئیدها Retinoids، ست های پوستی Sets، مراقبت در مقابل خورشید Suncare، Vitamin C  و مولکول های بیشتر More Molecules تقسیم بندی می شوند.


انواع محصولات اوردینری


1- پودر نیاسینامید : در ترکیب این محصول، پارابن، گلوتن، الکل، چربی و سیلیکون وجود ندارد. این پودر با کاهش منافذ پوست موجب صافی آن می شود. با استفاده از پودر نیاسینامید می توانید التهاب، قرمزی، لک و جای جوش را از بین ببرید. از ویژگی های آن می توان به کنترل چربی و سبوم ترشحی پوست اشاره کرد. این محصول، ساخت کانادا است و به بهبود و یکنواخت سازی رنگ پوست کمک می کند.
2- پودر ویتامین C : این محصول، ضد لک و روشن کننده می باشد. ویتامین C موجود در ترکیب آن نقش مهمی در جوانسازی پوست ایفا می کند. پودر ویتامین سی اوردینری فاقد سولفات، مواد مضر و حساسیت زا می باشد.
3- روغن دانه گل گاو زبان: یکی از سرم های برند اوردینری می باشد که مناسب پوست خشک و حساس است. این محصول حاوی ماندلیک اسید و هیالورونیک اسید می باشد. همچنین بدون مواد مضر و یا حساسیت زا تولید می شود. روغن دانه گل گاوزبان حاوی امگا 6 می باشد.
4- روغن دانه رز هیپ : در ساخت این محصول از میوه رز هیپ یا میوه گل نسترن استفاده شده است. هیچ گونه مواد افزودنی در آن وجود ندارد و ساختاری کاملا گیاهی و ارگانیک دارد. اسید لینولئیک، اسید لینولنیک و پرو ویتامین A موجود در آن برای پوست بسیار مفید هستند. این مواد موجب نرمی، رطوبت، سلامتی و درخشندگی پوست می شوند. این محصول نقش مهمی در رفع خطوط ریز پوست، پوسته شدن، خشکی و احساس کشیدگی در پوست دارد. ضمن اینکه به عنوان یک ضد جوش شناخته می شود.
5- ریمل اکسترا اوردینری دبورا : این محصول در بلند کردن مژه ها، حجم دهی و حالت دهی آنها بسیار موثر است. ریمل اکسترا اوردینری دبورا ، قدرت ماندگاری بالایی دارد. موهای قسمت ابتدایی آن بلند و در انتها کوتاه هستند. این نوع طراحی، مژه های کوتاه و بلند را جدا و به مواد ریمل آغشته می کند. سپس موجب حالت دهی آنها به سمت بالا می شود.
6- ست بالانس اوردینری : یک پیشنهاد فوق العاده برای افرادی است که از پوست کدر، نامتعادل، مستعد لکه و جوش رنج می برند. با استفاده از این ست، طراوت و شادابی به پوست شما بازمی گردد.
7- شوینده و پاک کننده آرایش اسکوالان کلینزر : یک شوینده مناسب برای پاک کردن محصولات آرایشی از روی پوست می باشد. فرمولاسیون خاص آن، میکاپ را در خود حل می کند. این امر موجب ایجاد پوستی نرم و مرطوب می شود. این محصول برای همه نوع پوستی، قابل استفاده است.  
8- ماسک سالیسیلیک اسید 2% : هدف از طراحی این محصول، رفع تیرگی و بافت ناهموار پوست می باشد. تجمع چربی و سلول های مرده در پوست های چرب، موجب ایجاد آکنه می شوند. این ماسک از تجمع این مواد و بسته شدن منافذ پوستی جلوگیری می کند. شما می توانید از ماسک سالیسیلیک اسید 2%  به عنوان ضد لک، شفاف کننده و لایه بردار استفاده نمایید.
9- تونر گلیکولیک اسید : حجم این محصول، 240ML می باشد. تونرگلیکولیک اسید به عنوان آبرسان و شفاف کننده به کار می رود. علاوه براین یک لایه بردار ملایم می باشد و مانند پودر ویتامین سی فاقد مواد مضر است.
10- سوسپانسیون ویتامین c خالص 23% و هیالورونیک اسید 2%: در ترکیب این محصول هیچ گونه مواد حساسیت زایی وجود ندارد. برای از بین بردن نا هماهنگی و ناهمواری در رنگ پوست، خطوط ریز و چروک های سطحی پوست به کار می رود. افرادی که روی پوست آنها، آثار جای زخم و اسکار آکنه باقی مانده می توانند از این محصول استفاده نمایند. یک آبرسان قوی است و برای رفع لکه های قهوه ای یا جای جوش بسیار موثر می باشد. ضمن اینکه قادر است تا کم آبی و افتادگی پوست را برطرف کند.
11- کرم مرطوب کننده مدل منیزیم آسکوربیل فسفات 10% : یک آبرسان و روشن کننده مناسب است که با حجم 30 میل تولید می شود. ویتامین سی موجود در آن، پایداری بالایی دارد. دارای بافتی بسیار سبک برای مصرف روزانه می باشد. یک فرمولاسیون گیاهی دارد و در ترکیب آن مواد مضر به کار نرفته است.  
12- کرم پودر سرمی : با حجم 30 و SPF15 تولید می شود. به خوبی سطح پوست را می پوشاند. از مواد گیاهی ساخته شده و در ترکیب آن مواد مضر وجود ندارد.
13- کرم سوسپانسیون ویتامین C 30 % سیلیکونی : این کرم، ضد لک و روشن کننده است. افرادی که پوستی کدر دارند یا گرفتار جای جوش هستند، می توانند از این کرم استفاده کنند.
14- کرم ضد آفتاب مینرال : این کرم دارای آنتی اکسیدان می باشد و از پیری زودرس جلوگیری می کند. با استفاده از مواد گیاهی و طبیعی تولید شده است. به همین دلیل هیچ گونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمی کند. برای همه نوع پوست می توان از آن استفاده کرد. ضمن اینکه دارای خاصیت مرطوب کنندگی می باشد.
15- کرم مرطوب کننده فاکتورهای طبیعی هیالورونیک اسید : در ترکیب این کرم، فسفولیپید، تری گلیسیرید و ساکاریدها وجود دارند. مصرف این کرم موجب صافی و سلامت پوست می شود. فرمولاسیون این محصول طوری است که علاوه بر محافظت و تغذیه پوست، آبرسانی پوست را به صورت عمیق انجام می دهد.
16- کرم آزلائیک اسید 10% : این محصول حاوی آنتی اکسیدان می باشد و به رفع جوش و منافذ پوست کمک می کند.
17- پرایمر سیلیکونی : یک پر کننده قوی برای منافذ پوست می باشد و به صافی پوست کمک می کند. این محصول، منافذ باز پوست را می بندد و بافت پوست را صاف و یکدست می کند. علاوه بر این، یک حالت پیوستگی در پوست ایجاد می کند. این امر پوست را برای استفاده از محصولات آرایشی دیگر آماده می کند. این محصول را می توان به تنهایی استفاده نمود یا به عنوان یک زیرساز برای میکاپ طبیعی به کار برد.
18- پرایمر مایع آرایش : بافت سبک این محصول موجب نرمی و صافی پوست می شود. پرایمرها می توانند پوست را برای پذیرفتن کرم پودر و سایر مواد آرایشی آماده می کنند.  
19- سرم ماندلیک اسید 10% + هیالوررونیک اسید : این سرم تاثیر زیادی در جوانسازی پوست و رفع لک و آکنه دارد. ضمن اینکه به عنوان یک روشن کننده هم مطرح می باشد. این محصول با SPF 30 تولید می شود.
20- سرم آرژیرلین 10% : برای از بین بردن چین و چروک به کار می رود. در صورتی که برای خطوط صورت و دور چشم از آن استفاده نمایید، موجب پر شدن این خطوط می شود. سرم آرژیرلین 10% دارای بافت سبک و غیر چرب بر پایه آب می باشد. این سرم را می توان برای انواع پوست استفاده کرد. با مصرف این سرم می توانید از پوستی صاف تر و محکم تر لذت ببرید. در ترکیب این سرم، الکل، فتالات، روغن، سیلیکون و گلوتن وجود ندارد.
21- سرم اسکوالن : یک سرم گیاهی است که به عنوان آبرسانی قوی به کار می رود. با مصرف این سرم، سطح سلول های پوست به خوبی رطوبت رسانی می شود. افرادی که از خشکی پوست خود رنج می برند، با مصرف این محصول، لطافت پوست خود را به دست می آورند.
22- سرم رتینول 5% اوردینری: این سرم ضد چروک، جوانساز و ضد لک می باشد. در ترکیب آن، ویتامین A ، ماندلیک اسید و هیالورونیک اسید وجود دارند.
23- سرم بافت (بافه) اوردینری: این سرم برای جوانسازی پوست مناسب می باشد و ضدچروک است. در تولید این محصول از رنگ افزودنی و رایحه استفاده نشده است.
24- سرم پیلینگ و لایه بردار اوردینری: یکی دیگر از محصولات اوردینری می باشد که روشن کننده و ضد لک و حساسیت است. اسیدهای AHA و BHA در آن وجود دارند. در تولید این سرم از مواد مضر و یا حساسیت زا استفاده نشده است. همچنین فاقد سولفات می باشد.
25- سرم رتینول 0.2 % و 1% اوردینری: یک لایه بردار ملایم است که به رفع تیرگی پوست و نمایان شدن پوست شاداب کمک می کند. فرمولاسیون قدرتمند آن موجب از بین رفتن لک ها و کوچک کردن منافذ باز می شود. سرم رتینول 1% ، یکی از پر طرفدارترین محصولات این برند می باشد.
 
26- سرم رسوراترول اوردینری: این سرم حاوی آنتی اکسیدان قوی می باشد. به همین دلیل از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. مواد مضر و حساسیت زا در آن وجود ندارد. همچنین فاقد سولفات و حاوی ویتامین E و C می باشد.
27- سرم کافئین 5% دور چشم اوردینری: این سرم پف و تیرگی اطراف چشم را از بین می برد. همچنین باعث روشن شدن آن می شود. در ترکیب این محصول، کافئین 5% و چای سبز وجود دارند.
28- سرم گرن اکتیو رتینول 2% اسکوالن اوردینری: این محصول را می توان برای انواع پوست به کار برد. سرم گرن اکتیو از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و با رطوبت رسانی به پوست، موجب شادابی آن می شود. پارابن، الکل، گلوتن و سیلیکون در آن وجود ندارد و حاوی آنتی اکسیدان است.
29- سرم لاکتیک اسید 10 درصد اوردینری: این محصول با SPF30 حاوی ماندلیک اسید و هیالورونیک اسید می باشد. در ترکیبات آن از مواد مضر و حساسیت زا استفاده نشده است.
30- سرم لاکتیک اسید 5 درصد اوردینری: این محصول لایه بردار و روشن کننده پوست می باشد. همچنین لک قهوه ای و تیرگی بدن را از بین می برد. در ترکیب آن از مواد گیاهی و طبیعی استفاده شده است.
31- سرم ماتریکسیل 10% و هیالورونیک اسید: این سرم، کلاژن سازی را افزایش می دهد و مانع از ایجاد چین و چروک می شود. پپتیدهای موجود در ترکیب آن، اثرات ضد پیری و چروک دارند. استفاده از این سرم موجب آبرسانی و افزایش استحکام پوست می شود. این سرم را می توان برای انواع پوست به کار برد. در ساخت این محصول ازپارابن، سیلیکون، الکل و گلوتن استفاده نمی شود. برای از بین بردن خطوط سطحی و چروک های پوست خود می توانید از این سرم استفاده نمایید.
32- سرم هیالورونیک اسید و B5 : در حجم های 30 و 60 میل تولید می شود. به عنوان یک آبرسان قوی مطرح است و برای کاهش چروک پوست به کار می رود. با مصرف این محصول می توانید از یک پوست صاف و بدون چروک لذت ببرید. برای همه نوع پوست به خصوص پوست خشک و دهیدراته می توان از آن استفاده کرد.
33- سرم ویتامین C و آلفا آربوتین : این سرم مانع ازعملکرد آنزیم تیروزیناز می شود. این امر موجب می شود تا لکه و تغییر رنگی در پوست ایجاد نشود. در ترکیب آن، آنتی اکسیدان های محافظتی وجود دارند. برای یکدست و روشن شدن پوست خود می توانید از این سرم استفاده کنید.
34- سرم آلفا آربوتین 2% و هیالورونیک اسید : این محصول برای رفع لک، کک و مک و تیرگی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این سرم، رنگ پوست شما یکنواخت می شود. این امر، صافی پوست و جوانی چهره را در پی دارد.
35- سرم آمینو اسید B5 : از خواص ویژه این محصول می توان به آبرسانی قوی، ترمیم کنندگی و ضد التهاب بودن آن اشاره کرد. سرم آمینو اسید B5 با انواع پوست سازگار است. این سرم، خاصیت کشسانی پوست را حفظ می کند.
36- سرم آنتی اکسیدان 1% EUK134 : این سرم مانع از پیری زودرس پوست می شود و از پوست در مقابل اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. برای لیفت پوست و رفع قرمزی آن کاربرد دارد.
37- سرم اسکوربیل تترا ایزوپالمیتات 20% در ویتامین F : این سرم دارای خواص روشن کنندگی، جوانسازی و رطوبت رسانی می باشد. بافت آن روغنی و سبک است و یک ساختار گیاهی و طبیعی دارد. ترکیب آنتی اکسیدانی موجود در آن موجب کنترل و کاهش نشانه های پیری می شود.
38- سرم بافت (بافه) و پپتید مس 1% : استفاده از این محصول به شادابی، استحکام و انعطاف پذیری پوست کمک می کند. مواد موجود در ترکیب سرم بافت (بافه) و پپتید مس در رفع چین و چروک موثر هستند. این سرم، بافت پوست را بهبود می بخشد و موجب درخشندگی و سلامت پوست می شود.
39- سرم نیاسینامید و زینک : سرم ضد جوش اوردینری موجب از بین رفتن جای جوش، تیرگی و لکه های پوستی می شود. این محصول در ترشح چربی به سطح پوست تعادل ایجاد می کند و به این صورت بر غدد مولد چربی تاثیر می گذارد.
40- سرم همی اسکوالن اوردینری : ترکیب اصلی این محصول از تخمیر کودهای مبتنی بر قند ایجاد می شود. سرم همی اسکوالن را می توان به صورت همزمان برای پوست و مو به کار برد.
41- سرم هیالورونیک دریایی : این محصول با استفاده از منابع غنی دریایی تولید می شود. در ترکیب آن، جلبک های قرمز هاوایی، جلبک های میکروفیلتر شده سبز آبی، گلیکو پروتئین های منابع دریایی قطب جنوب و... وجود دارند که نقش مهمی در سلامت پوست ایفا می کنند.
42- سرم روغن آرگان پوست و موی اوردینری: این محصول حاوی روغن آرگان خالص مراکشی می باشد. همچنین مرطوب کننده ای سبک و قوی برای پوست و مو است. موهای کدر و خشک را نرم و براق می کند. این محصول را می توانید برای تقویت و ترمیم پوست و موی خود به کار ببرید.
43- سرم روغن خالص مارولا اوردینری: برای نرم و مرطوب کردن پوست، مو و ناخن به کار می رود. همچنین از خشک شدن پوست و مو و ناخن جلوگیری می کند. این محصول با ویتامین و اسیدهای چرب، پوست را تغذیه می کند. پارابن، الکل، گلوتن و سیلیکون در این محصول وجود ندارد. همچنین غنی از آنتی اکسیدان و ضد رادیکال آزاد می باشد.
44- سرم صورت روغن B اوردینری: این سرم غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین و اسیدهای چرب مفید می باشد. از این محصول می توان برای تغذیه و آب رسانی پوست استفاده کرد. با مصرف سرم صورت روغن B ، از پوستی جوان و درخشان بهره مند می شوید.