Skip to main content
| author

شال مناسب برای مانتو و پیراهن جین

20 مرداد, 1401

شال مناسب برای مانتو و پیراهن جین ، پارچه های جین پارچه هایی هستند که از الیاف محکم و سختی تهیه می شوند. با تولید این پارچه ها ورود آن ها به دنیای طراحی پوشاک، انقلابی عظیم در مد و پوشاک رخ داد. پوشاکی که از این جنس پارچه تهیه می شوند بسیار جذاب و مورد توجه عموم بالاخص جوانان هستند.

جین به راحتی توانست نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کند و یکی از پر کاربردترین پارچه ها شود. این نوع پارچه ها به قدری جذاب و پر طرفدار هستند که تمام برندهای تولید پوشاک از آن استفاده می کنند. انواع مختلف شلوار، لباس، پیراهن، مانتو و... از این جنس پارچه تولید می شود. نکته ای که باید به آن توجه داشت نوع سِت کردن این پوشاک است. در این مقاله قصد داریم به راه های سِت کردن شال با پیراهن و مانتوهای جین اشاره کنیم.

شال مناسب برای مانتو و پیراهن جین
گاهی پیش می آید که به جای واژه ی جین از واژه ی لی استفاده می شود. بهتر است بدانید استفاده از لی اشتباه می باشد. لی نام یک برند در کشور آمریکاست. مانتو و پیراهن جین از جمله پوشاکی هستند که کاربرد تمام فصول دارند و هیچ وقت از مد نمی افتند. این نوع از مانتوها جذابیت خاصی داشته و بین نسل جوان بسیار پر طرفدار و محبوب هستند.

شال مناسب برای مانتو و پیراهن جین

 

شال مناسب برای مانتو و پیراهن جین

 

- جنس شال و روسری برای ست کردن با مانتو جین 


پارچه های جین جنس خاصی دارند بنابراین بهتر است برای سِت کردن آن ها از شال یا روسری مناسب استفاده کنیم. در انتخاب جنس شال یا روسری برای استایل خود خیلی دقت کنید. برای ست کردن مانتوی جین با روسری یا شال باید دقت کنید که تناسب برقرار باشد. برای تیپ جین از روسری ساتن براق، ابریشمی یا حریر و کلاً روسری و شال های با جنس ظریف اصلاً استفاده نکنید. اگر می خواهید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید پیشنهاد می کنیم از روسری های پشمی، ابریشم کج راه، نخی و ابریشم توییل برای این سِت خود استفاده کنید. با توجه به این که مانتوها و پیراهن های جین بدون طرح و ساده هستند بهتر است از شال یا روسری طرح دار استفاده کنید. شال ها و روسری های با طرح زبرا، خال خالی، شطرنجی، چهار خانه و پلنگی برای این سبک بسیار مناسب هستند.

شال مناسب برای مانتو و پیراهن جین

- مانتو جین را با چه رنگ شال و روسری ست کنیم؟


و اما برای انتخاب رنگ مناسب چه کار بهتر است انجام دهید. پارچه های جین در اولین نگاه ساده به نظر می آیند. اگر می خواهید مانتوی جین خود را با شال یا روسری ست کنید توجه داشته باشید انتخاب رنگ از ارکان اصلی خواهد بود. برای این که خوش پوش به نظر بیایید باید به هماهنگی بین رنگ های سِت خود توجه کنید. رنگ آبی که پارچه های جین دارند معمولاً خنثی به نظر می رسد. این رنگ با رنگ های شیری، سفید، سیاه، خاکستری و بژ به راحتی هماهنگ و سِت می شود. راحت ترین و بی دردسرترین سِت استفاده از این رنگ ها برای شال و روسری می باشد.

مانتو جین را با چه رنگ شال و روسری ست کنیم؟
در انتخابی دیگر می توانید از رنگ قرمز استفاده کنید. ست کردن مانتو یا پیراهن جین با شال یا روسری قرمز برای شما استایلی جذاب، زیبا و دخترانه فراهم می کند. اما در صورتی که می خواهید استایلی اسپرت و شاداب داشته باشید پیشنهاد می کنیم از رنگ سبز برای شال یا روسری خود استفاده کنید. طیف های مختلف رنگ سبز برای طیف های مختلف مانتوهای جین پرکاربرد و مناسب خواهد بود.
و اما برای شما از رنگ زرد بگوییم. همان طور که خودتان بهتر می دانید رنگ زرد مکمل رنگ آبی است. استفاده از شال یا روسری لیمویی با مانتوهای جین روشن استایلی شیک و فوق العاده برای شما ایجاد خواهد کرد. اگر این استایل را امتحان کنید قطعاً پشیمان نمی شوید.

ست کردن شال قرمز با مانتو جین

ست کردن مانتو جین با شال زرد
اگر به طیف رنگی قهوه ای علاقه دارید می توانید شال یا روسری با این رنگ استفاده کنید. رنگ های قهوه ای گرم و خنثی هستند. ترکیب این رنگ با سِت جین استایلی دل نشین برای شما ایجاد خواهد کرد. استفاده از شال یا روسری قهوه ای رنگ به همراه کیف و کفش چرم استایلی شیک و خواستنی برای شما خواهد ساخت. در صورتی که از طرفداران رنگ های بنفش، یاسی و ارغوانی هستید نیز می توانید از آن ها استفاده کنید. می توانید روسری و شال با یکی از این رنگ ها انتخاب کنید. در این صورت حواستان باشد برای کفش و شلوار و سایر آیتم های مربوط به استایلتان رنگ های سفید یا خنثی نزدیک به سفید را به کار بگیرید.

 

سخن پایانی 


با خواندن این مطلب قطعاً به این فکر می افتید که سِت پیراهن یا مانتوی جین آنقدر هم که فکرش را می کردید سخت نیست. شما به کمی دقت و تامل به راحتی می توانید استایل های جذاب و متفاوتی با این مانتوها برای خود بسازید. فقط باید حواستان به ترکیب رنگ هایی که برای استایل، زمان و مکان های خاصی که مد نظر دارید باشد.