Skip to main content
| author

رنگ سفید با چه رنگی ست می شود؟

20 مرداد, 1401

رنگ سفید با چه رنگی ست می شود؟ ، ست کردن رنگ سفید کار جذاب و هیجان انگیزی می باشد. این رنگ با بقیه رنگ ها میانه خوبی دارد. همچنین ست کردن رنگ سفید برای بسیاری از افراد سخت می باشد و نمی دانند هر رنگ لباس باید با چه رنگی ست شود. به همین

دلیل سعی می کنند همیشه از رنگ های تیره و خنثی برای لباس های خود استفاده کنند. اما ست کردن رنگ سفید در استایل های مختلف و در فصل های سرد و گرم سال کار سختی نیست. با سفید خیلی ساده می توانید استایل جذابی برای خود بسازید. با تی شرت یقه گرد، شلوار، مانتوی سفید، پالتوی بژ یا پیراهن شیک سفید می توانید در هر جمعی بدرخشید. در ادامه مطلب رنگ هایی که با رنگ سفید ست می شوند را معرفی می کنیم.


ست کردن رنگ سفید در فصل گرما چطور است؟


سفید بهترین رنگی می باشد که می توان در روز های گرم و معتدل پوشید. انواع لباس های نخی، لنین و گیپور به رنگ سفید برای همه افراد در دسترس می باشد. پس خرید سختی در پیش ندارید. پیراهن لنین سفید در کنار صندل سفید حس خنکی می بخشد. می توانید سر تا سر سفید بپوشید. مطمئن باشید که جذاب خواهید بود. در مهمانی هایی که در فضای باز برگزار می شوند استفاده از پیراهن مجلسی سفید مناسب می باشد. آن را می توانید با کیف و کفش رنگی ست کنید. شال سفید به همه مانتوهای تابستانی می آید. همچنین روسری سفید با طرح های شاد رنگی بسیار جذاب می باشد. برای داشتن استایلی شیک استفاده از رنگ های خنثی سفید مناسب است. سفید رنگ محبوب دوست داران استایل مینیمال می باشد. ترکیب و ست کردن این رنگ با خاکستری، خاکی و یا بژ منحصر به فرد است. سفید در کنار رنگ های پاستلی مانند آبی، یاسی و صورتی دیدنی می باشد. شلوار یا دامن سفید با بلوز های رنگ پاستلی تماشایی هستند.

ست کردن سفید در فصل گرما چطور است


ست کردن رنگ سفید در فصل سرد سال چگونه است؟


رنگ های تیره برای فصل سرما مناسب هستند. اما هیچ چیز مانند لباس بافت گرم و نرم سفید حس خوبی به فرد نمی دهد. مانتو یا پولیور سفید بافت را با لاک تیره و اکسسوری طلایی ست کنید. اینگونه همه جا می درخشید. ترکیب سفید و بژ خیلی شیک و دلچسب می باشد. شومیز سفید، دامن یشمی بژ و کفش شکلاتی را در این فصل برای دورهمی انتخاب کنید. در فصل سرد سال از چکمه بلند سفید غافل نشوید که هم برای مهمانی و هم برای زیر پالتو و بارانی کاربرد دارد. در واقع هر رنگی با سفید ست می شود. سفید را در کنار سرمه ای، قرمز و یا بنفش تیره حتما امتحان کنید. پوشیدن دستکش بافت سفید ظاهری رویایی به فرد می دهد. می توانید دستکش را با شال و کلاه سفید هماهنگ کنید. علاوه بر سفید یخی، سفید توناژ های دیگری مانند شیری دارد. بلوز بافت ظریف و سفید با ژاکت سرمه ای و جین ترکیب دلپذیری می باشد.

img title="ست کردن رنگ سفید در فصل سرد سال چگونه است" src="/images/Set-white-color-in" alt="ست کردن رنگ سفید در فصل س" width="400" height="210" /></p> <h2><br />ست کرد" سیاه و سفید


ترکیب رنگ سیاه و سفید از پرکاربردترین ترکیب رنگ ها و شیک ترین ترکیب ها می باشد. این ترکیب برای تمامی مجالس قابل استفاده است. اگر می خواهید لاغر به نظر برسید بیشتر از رنگ سیاه استفاده کنید. برای سبک کردن کار قسمت های کوچکی مانند دستمال گردن، گردنبند و گوشواره از رنگ سفید استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ امری دلخواه می باشد و به نوعی که دوست دارید می توانید ست کنید.

ست کردن سیاه و سفید


ست کردن قرمز و سفید


انواع رنگ قرمز را با سفید می توان ترکیب و ست کرد. تیره و روشن بودن رنگ قرمز ترکیبات متفاوتی را با رنگ سفید ایجاد می کند. از این ترکیب به عنوان یک ترکیب شاد و سر زنده استفاده می شود.

img title="ست کردن قرمز و سفید" src="/images/S" alt="ست کردن " width="400" height=" /></p> <h2><br />س" کردن آبی و سفید


یکی از ترکیبات دلنشین با رنگ سفید، آبی می باشد. این ترکیب هم با آبی تیره تر شیک تر است زیرا تضاد بین آن ها بیشتر جلوه می دهد. شلوار جین با شومیز سفید می تواند استایلی ساده و شیک باشد.

img title="ست کردن آبی و سفید" src="/images/" alt="ست کردن" width="400" height" /></p> <h2><br />"نگ هایی که با سفید ست می شوند؟


سفید رنگ خنثی می باشد که با هر رنگی ست می شود. اما ست کردن سفید با رنگ های تیره جذاب تر می باشد زیرا تضاد بین این دو رنگ کاملا مشخص می باشد. در ست کردن رنگ سبز با سفید، هر چه رنگ سبز روشن تر باشد استایل مدنظر غیر رسمی تر جلوه می دهد. ترکیبات روشن گلبهی و کرم با سفید همیشه شیک و قشنگ می باشند. این ترکیب ملایم، احساس آرامش و آرامی به انسان منتقل می کند. برای مکان هایی که لازم نیست استایل شما خیلی جلوه دهد این ترکیب بسیار مناسب و شیک می باشد.

رنگ هایی که با سفید ست می شوند


شلوار سفید


در هر فصلی می توان شلوار سفید را به تن کرد. شلوار نخی، کتان، لنین، جین و پشمی را می توانید در استایل تمام سفید بپوشید. ست کردن شلوار سفید با رنگ های دیگر هم خیلی راحت می باشد. بلوز گلدار، خال دار سفید، رنگ های شاد مانند نارنجی، زرد و قرمز در کنار رنگ سفید جلوه خاصی دارند. همچنین آبی و سبز زیتونی از این دسته رنگ ها می باشند.


بلوز شیک و کاربردی رنگ سفید


تاپ، تی شرت و یا شومیز سفید خیلی شیک و جذاب هستند. این بخش از استایل به هیچ فصلی محدود نمی باشد و کاربرد زیادی دارد. بلوز سفید، شیری و یا بژ را می توانید با شلوار همرنگ خودش بپوشید. همچنین می توانید بسته به فصل آن را با شلوار پشمی طوسی، جین سرمه ای، دامن بلند سفید، دامن و یا شلوار طلایی، دامن کوتاه مشکی یا گل دار و شاد ست کنید.


شال و روسری سفید محبوب خوش تیپ ها


انتخاب شال گردن، شال و روسری سفید حال و هوای استایل فرد را عوض می کند. هر رنگ مانتویی را می توان به راحتی با شال سفید ست نمود. رنگ هایی مانند سرمه ای، خاکستری، زرشکی، سدری، صورتی و زرد با شال سفید هماهنگ هستند. همچنین با انتخاب شلوار سفید، استایل هماهنگ و جذابی خواهید داشت.


عینک سفید، تک و جذاب


عینک با فریم سفید چیزی می باشد که استایل را از بقیه متمایز می کند. عینک سفید با استایل تابستانی خیلی راحت ست می شود. در روزهای سرد سال نیز باید مراقب چشم های خود باشید. پس این عینک برای همه فصل ها مناسب می باشد.


سخن آخر


دقت داشته باشید که هر رنگی در کنار رنگ خنثی سفید خیلی بیشتر خود را نشان می دهد. پس از این خاصیت در استایل خود می توانید استفاده کنید. حتی اگر قسمت کوچکی از استایل را از یک رنگ دیگر استفاده کنید به لباس و استایل خود جلوه خاصی می دهید. می توانید از طرح پارچه، کفش، کیف، عینک، زیور آلات و ... استفاده کنید.