Skip to main content
| author

کجا تبلیغ رایگان کنیم ؟

20 مرداد, 1401

کجا تبلیغ رایگان کنیم، تبلیغات قسمتی جدانشدنی از ارائه هر کالا یا خدمات است.

بدون انجام دادن تبلیغات امکان فروش رفتن کالا و خدمات ممکن نیست. تبلیغات سبب می‌شود کسانی که نیازمند کالا و خدمات هستند تبلیغات ما را ببینند و مصمم شوند برای خریداری. تبلیغات می‌تواند در افرادی که احساس نیاز آن کالا را ندارند، احساس نیاز ایجاد بکند. پس می‌توانیم بگوییم که تبلیغات داوطلبان را به مشتری بالقوه و مشتری بالقوه را به مشتری فعلی تبدیل می‌کند. در اصل تبلیغات یک وبسایت با دو هدف کلی انجام می‌شود، تبلیغ کردن برای سایت و تبلیغ کردن برای کالا و خدمات قرار گرفته شده در سایت. البته هرکدام از این راه روش‌ها، مزایای مختص به خودش را دارند.


چندین راه برای تبلیغ کردن به‌ صورت رایگان کسب‌وکار


زمانی که یک کسب‌وکار تقریباً کوچک و تازه‌ای با سرمایه اندک یا کمی دارید، قطعاً برایتان میسّر نیست که هزینه‌ی زیادی برای یک آگهی چند ثانیه‌ای یا چند دقیقه‌ای در تلویزیون خرج کنید. ممکن است کم بودن سرمایه و توانایی نداشتن برای تبلیغ کسب‌وکار، باعث ناامیدی شما شود. راه‌ و روش‌های رایگان و بدون هزینه خیلی زیادی برای تبلیغات وجود دارد.

اینجا به برخی از روش‌های تبلیغات رایگان کسب و کار اشاره داریم:


• در انتها ایمیل‌هایتان آدرس وب‌سایت خود را قرار دهید شما با این کار درواقع سایت خود را تبلیغ می‌کنید.
• مسابقه برگزار کنید و یا می‌توانید بعضی از محصولات را با عنوان کادو هدیه دهید.
• در وب‌سایت‌هایی مثل آپارات و یا یوتیوپ فیلم و ویدئو درست کنید.


تبلیغ کردن وب‌سایت فروش کالا، در وب‌سایت‌های بدون هزینه


در روش تبلیغ سایت فروش کالاها و خدمات در سایت‌های رایگان، علاوه بر ایجاد کردن اعتماد با سطح بالا در مخاطب یا داوطلب می‌تواند با کمک استفاده از جوازهای مرتبط به فروش کالا در سایت خود، اعتماد مشتریان و داوطلبان را به سایت بیشتر کند.
تبلیغ کردن سایت خودتان درون سایت‌های رایگان و بدون هزینه می‌تواند، به‌صورت ارائه کردن کالا و معرفی کردن سایت خودتان برای فروش آن کالا یا خدمات صورت بپذیرد، به‌این‌ترتیب، مشتریان علاوه بر اینکه کالای ما را در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی عمومی می‌بینند می‌توانند به آسانی با مراجعه کردن به سایت اصلی ما، علاوه بر تماشا کردن تنوع محصولاتمان مستقیماً آن کالا یا خدمت را خریداری و دریافت کنند.


وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده تبلیغات به‌صورت رایگان


وب‌سایت‌هایی موجود هستند که این اجازه را به شما می‌دهند تا بتوانیم آگهی‌های خودمان را به‌صورت رایگانی در آنها ثبت یا وارد کنیم تا مخاطبان بتوانند مشاهده و خریداری کنند. این سایت‌ها عبارت‌اند از:
• سایت ایران تجارت
• سایت نیاز پرداز
• سایت ایستگاه
• سایت نیازمندی‌ها
• سایت نوین تبلیغ


نحوه تبلیغ کردن به‌صورت رایگان کار


برای تبلیغ کردن کار به‌صورت رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای راه و روش‌هایی وجود دارد که به چند مورد در پایین اشاره می‌شود:
• برای تبلیغ کردن و بازاریابی کار خود از ویدئوها و فیلم‌های تبلیغاتی استفاده کنید.
• در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشید
• قسمت مهمان را در سایت‌های سایر افراد قرار دهید.


نکاتی مهم برای ثبت آگهی رایگان


نکاتی مهم در ثبت آگهی‌ها وجود دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنیم خیلی مؤثر خواهد بود. اگر هم رعایت نکنیم هیچ تأثیری نخواهد داشت.


نکات لازم:


• سعی کنید در ثبت و درج آگهی‌ها از نوشته‌ها و یادداشت‌های جذب‌کننده و موردپسند کاربران استفاده کنید تا فردی که در حال مطالعه مطلب است تحریک و تشویق شود که ادامه مطلب را بخواند.
• عنوان و موضوع آگهی را با کلمات کلیدی مرتبط با موضوع آگهی انتخاب کنید.
• در همه‌ی وبسایت ها حتما باید در آغاز ثبت نام کرد تا اجازه ثبت آگهی به او داده شود. این کار حداکثر وقتی که می‌گیرد یک دقیقه است که حتماً ارزش آن را دارد.


کلام آخر


در این مقاله راجع به اینکه کجاها تبلیغ کنیم که رایگان و بدون هزینه باشد صحبت کردیم. دیدیم که سایت‌های زیادی برای ثبت و درج آگهی به‌صورت رایگان وجود دارد، البته سایت‌هایی هم موجود هستند که با هزینه اندک یا بسیاری این تبلیغ را انجام می‌دهند ولی مبحث اصلی ما در مورد رایگان بودن تبلیغات است. درمورد نکاتی که برای ثبت تبلیغات نیاز است، چگونگی تبلیغ کردن، انواع تبلیغ به‌صورت رایگان و... مطالبی گفته شد که ممکن است برای شما که می‌خواهید تبلیغی به‌صورت رایگان برای کسب‌وکارتان درست کنید می‌توانید با مطالعه کردن این موارد کارتان را انجام دهید و مشتریان زیادی را نسبت به رقیبانتان به خود جذب کنید.