Skip to main content

فروش سنگ در ایلام

آیا می دانید کاربرد سنگ در صنعت ساختمان چیست؟ کاربرد سنگ که یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی به شمار می آید، در قرارگیری دیوار خارجی ساختمان، نماکاری، زیرسازی جاده ها، دیوارها، شالوده ها، کف خیابان، پیاده روها و مکان های مختلف می باشد. سنگ ها قابلیت های ویژه ای از جمله مقاومت فشاری بالا، پایداری در برابر مواد اسیدی و قلیایی، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی و غیر قابل نفوذ بودن می باشد. مرکز فروش سنگ در ایلام، با عرضه انواع سنگ ها، به صورت حرفه ای فعالیت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید یا فروش سنگ با شماره تلفن های مجموعه تماس حاصل فرمایید. در ادامه مقاله، با انواع سنگ های ساختمان اعم از سنگ تراورتن، سنگ مرمریت، سنگ تراونیکس، سنگ گرانیت، سنگ مرمر و سنگ آنتیک آشنا خواهید شد.


فروش سنگ در ایلام


فروش سنگ در ایلام ، شامل عرضه و فروش سنگ تراورتن است که امروزه در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ تراورتن سنگ رسوبی است که بافت آن دارای خلل و فرج می باشد. نحوه ایجاد سنگ تراوراتن، مربوط به نشست و رسوب آب های معدنی در غار، کف دریا و چشمه های آب گرم است. دوام و طول عمر سنگ تراورتن بسیار بالا است و به همین دلیل نظر افراد زیادی را به خود جلب نموده است. از مزایای سنگ تراورتن که در فرآیند فروش سنگ در ایلام لحاظ می گردد، می توان به عدم جذب گرما، صیقلی نبودن سطح سنگ، بافت منحصر به فرد سنگ، ثابت بودن رنگ سنگ، قابلیت بالای برشکاری و صیقل کاری، عایق بودن در برابر صوت و حرارت، کم بودن درز و شکاف سنگ، بالا بودن مقاومت سنگ به دلیل منافذ سنگ، قابلیت برشکاری به صورت موج دار و بدون موج، مقاومت در برابر اشعه خورشید و موارد دیگر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش سنگ در ایلام، تماس بگیرید.


فروش سنگ ساختمان در ایلام


فروش سنگ ساختمان در ایلام ، شامل سنگ مرمریت است که از سنگ های محبوب در صنعت ساختمان سازی به شمار می آید. با توجه به اینکه تغییرات آب و هوا بر شکل و مقاومت سنگ تأثیر می گذارد، بهتر است که از سنگ مرمریت در نمای بیرونی استفاده نگردد. سنگ مرمریت، سنگ دگرگون شده کربنات کلسیم است که از کلسیت، دولومیت و کریستال تشکیل شده است. مقاومت سنگ مرمریت در برابر حرارت بالا است. این سنگ در برابر اسید آسیب پذیر بوده و در صورت مجاورت با تغییرات آب و هوایی، دچار تغییر در شکل ظاهری می شود. فروش سنگ ساختمان در ایلام که شامل سنگ مرمریت می شود، سه نوع سنگ کریستال، ابری و چینی را شامل می شود. سنگ های مرمریت دارای تنوع رنگ بالایی بوده و با توجه به سلیقه های مختلف طراحی و تولید می شوند. از جمله رنگ های سنگ مرمریت می توان به طوسی، قهوه ای، قرمز و کرم اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش سنگ ساختمان در ایلام، تماس حاصل فرمایید.


فروش انواع سنگ در ایلام


فروش انواع سنگ در ایلام ، توسط کارشناس فروش صورت گرفته که شامل عرضه و فروش سنگ تراونیکس می شود. سنگ تراونیکس ترکیبی از دو سنگ تراورتن و انیکس یا مرمر است که از کلسیت، آراگونیت و کربنات آهن تشکیل شده است. رنگ سنگ تراونیکس شامل زرد، سفید، قرمز و شکلاتی است که دارای خلل، نقوش و رگه های پر رنگ و واضح است. با توجه به زیبایی منحصر به فرد این نوع سنگ ها، طراحان جهت دکوراسیون داخلی از سنگ تراونیکس استفاده می نمایند. کاربرد سنگ تراونیکس در کفپوش، دیوارپوش، پله ها، ستون ها، نمای خارجی ساختمان و دکوراسیون منزل می باشد. سنگ تراونیکس به شکل موج دار و بدون موج برش داده می شود. در صورتی که قصد خرید یا فروش انواع سنگ در ایلام را دارید، تماس بگیرید.


فروش انواع مدل سنگ در ایلام


فروش انواع مدل سنگ در ایلام ، عرضه سنگ های گرانیت است که در رنگ های سیاه، قرمز، قهوه ای، شکلاتی، صورتی، آبی و سبز عرضه می شوند. سنگ گرانیت از کانی های آمفیبول، میکا، فلدسپار و کوارتز تشکیل می شود. متداول ترین کاربرد سنگ گرانیت در صنعت ساختمان است که با توجه به مقاومت بالا و درخشان بودن سنگ گرانیت، در فضاهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. از سنگ گرانیت در نماکاری ساختمان، سنگفرش، روکابینتی و راه پله های ساختمان استفاده می شود. از مزایای سنگ گرانیت می توان به تنوع طرح و رنگ، قیمت مناسب، همخوانی با مصالح ساختمانی، مقاومت بالا در برابر حرارت، خوردگی، خراشیدگی، سائیدگی، دوام و طول عمر بالا اشاره نمود. جهت ارتباط با کارشناس فروش انواع مدل سنگ در ایلام، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


فروش سنگ ساختمانی در ایلام


فروش سنگ ساختمانی در ایلام ، شامل ارائه انواع سنگ های ساختمان از جمله سنگ مرمر است. سنگ مرمر یکی از پرکاربردترین سنگ هایی است که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ مرمر به دلیل رنگ های متنوع و خاص و داشتن مقاومت بالا، جهت لوکس تر جلوه دادن فضای داخلی خانه بسیار مناسب می باشد. انواع سنگ مرمر شامل سنگ مرمر سفید، مرمر سبز، مرمر صورتی، مرمر آبی و رنگ های دیگر می شود. از ویژگی های سنگ مرمر می توان به مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، عدم جذب گرما، خنک بودن همیشگی سنگ مرمر، درخشندگی، ضد آلرژی بودن، سهولت در نگهداری از سنگ و جلوه دادن به دکوراسیون داخلی منزل اشاره نمود. در صورتی که قصد خرید و فروش سنگ ساختمانی در ایلام را دارید و یا می خواهید از قیمت سنگ مرمر مطلع شوید، تماس بگیرید.


فروش سنگ نمای ساختمان در ایلام


فروش سنگ نمای ساختمان در ایلام ، فعالیتی است که شامل فروش سنگ آنتیک است. سنگ آنتیک یکی از انواع سنگ های ساختمانی است که از کنار هم قرار گرفتن خرده سنگ های تراورتن با استفاده از مواد چسبنده تشکیل می شود. به عبارتی ضایعات سنگ تراورتن با قرار گیری در کنار هم، موجب تولید سنگ آنتیک می شود که جهت زیباسازی نمای داخلی و بیرونی ساختمان، کفپوش ها، محوطه سازی اماکن تفریحی، باغ ها و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای سنگ آنتیک می توان به مقاومت در برابر فشار، خراش، رطوبت، یخ زدگی، تغییرات محیطی، سائیدگی و آتش اشاره نمود. سنگ های آنتیک در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه شده و از وزن کمتری نسبت به سایر سنگ های طبیعی برخوردار است. جهت فروش سنگ نمای ساختمان در ایلام، تماس حاصل فرمایید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

ایلام
نشانی

موقعیت