Skip to main content

جراحی بینی در نیاوران

جراحی بینی در نیاوران ، آیا شما هم از فرم بینی خود ناراضی هستید؟ شاید دچار مشکلات تنفسی باشید. در این صورت حتما به جراحی بینی فکر کرده اید. امروزه بسیاری از زنان و مردان با هدف زیبایی و رفع مشکلات بینی خود، آن را عمل می کنند. عمل بینی برای تغییر ظاهری شکل بینی و اصلاح مشکلات تنفسی انجام می شود. در حال حاضر، عمل بینی به عنوان رایج ترین عمل زیبایی در کشور محسوب می شود. در این آگهی در مورد جراحی بینی در نیاوران با شما صحبت می کنیم.



جراحی بینی در نیاوران


جراحی بینی در نیاوران راه حل مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک بینی کوچکتر، زیباتر و خوش فرم تر هستند. معمولا جراحی بینی به چندین دسته تقسیم می شود که شامل عمل طبیعی، فانتزی، بینی های گوشتی و استخوانی، نیمه فانتزی و جراحی ترمیمی می شود. شکل بینی تاثیر زیادی در زیبایی چهره افراد دارد. داشتن یک چهره ی زیبا هم تاثیر مثبتی بر اعتماد به نفس فرد می گذارد. در این حالت، وی بدون نگرانی در اجتماع حضور پیدا می کند. جراحی بینی در نیاوران فرصت خوبی برای افراد به ویژه جوانان ایجاد کرده است تا بتوانند از طریق برطرف کردن مشکلات بینی، یک چهره ی جدید را تجربه کنند. معمولا جراحی بینی برای کوچک کردن اندازه بینی، تغییر اندازه و موقعیت سوراخ های بینی، رفع قوز، برجستگی یا فرورفتگی در ناحیه پل بینی و کاهش یا افزایش عرض بینی انجام می شود. اگر با مشکلاتی از این دست روبه رو هستید، می توانید برای رفع آن ها از جراحی بینی در نیاوران استفاده کنید. برای این منظور با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به جراحی بینی در نیاوران می باشند. 


 جراحی بینی نیاوران


جراحی بینی نیاوران ، به دو روش باز و بسته انجام می شود. بیشتر جراحان برای جراحی بینی از روش باز استفاده می کنند. در این روش، ابتدا جراح یک برش زیگزالی در قسمت کلوملا پوست بینی ایجاد می کند. با این کار، پوست بینی را می تواند به راحتی بلند کند. در این حالت، جراح به ساختمان کلی و اسکلت بینی دسترسی دارد. هنگامی که جراح می خواهد تغییرات اساسی در بینی ایجاد کند، از روش جراحی باز استفاده می کند. این روش، راهکار مناسبی برای اصلاح نا فرمی های پیچیده در جراحی بینی برای لب های شکاف خورده، بینی های پیچ خورده و ... می باشد. یکی دیگر از روش های جراحی بینی در نیاوران، روش بسته است. در این روش، همه برش ها در قسمت داخلی بینی انجام می شوند. این برش ها را نمی توان از بیرون مشاهده کرد. کلیه عملیات جراحی بینی از طریق سوراخ های بینی صورت می گیرند. این امر باعث می شود تا جراح، دسترسی کمی به ساختمان بینی داشته باشد. به همین علت، جراحی بینی به روش بسته کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. فرقی نمی کند بینی شما از چه نوعی باشد. برای جراحی بینی گوشتی، استخوانی، فانتزی، نیمه فانتزی، ترمیمی و طبیعی می توانید با جراحی بینی نیاوران تماس بگیرید. 

جراحی بینی زیبایی در نیاوران


جراحی بینی زیبایی در نیاوران طرفداران زیادی دارد. یکی از زیر مجموعه های عمل زیبایی بینی، رینوپلاستی است. برای ایجاد تغییرات ساختاری در بینی از این روش استفاده می کنند. در این حالت مشکلات تنفسی ایجاد نمی شوند. با استفاده از رینوپلاستی می توان اندازه بینی را بزرگ یا کوچک کرد. رینوپلاستی مزایای زیادی دارد. باعث بهبود تنفس از راه بینی، اصلاح فرم ظاهری بینی و افزایش تناسب بینی با اجزای صورت می شود. علاوه بر این، مشکلاتی مانند عدم تقارن، بزرگ یا کوچک بودن پره ها، شکستگی ها، قوز بینی و ... را می توان با استفاده از جراحی بینی زیبایی در نیاوران برطرف نمود. جراحی زیبایی بینی در نیاوران با دقت و مهارت زیادی انجام می شود. بعد از پایان عمل، بینی را بوسیله ی گچ و آتل می بندند. با این کار، تورم ایجاد شده در بینی را کنترل می کنند. در بیشتر مواقع، آتل بینی را بعد از یک هفته باز می کنند. اگر شما هم از فرم بینی خود راضی نیستید و می خواهید یک بینی زیباتر و کوچکتر داشته باشید، با جراحی بینی زیبایی در نیاوران تماس بگیرید. 

 کلینیک جراحی بینی در نیاوران


کلینیک جراحی بینی در نیاوران کلیه اعمال جراحی بینی را با دقت خاصی مدیریت می کند. یکی از خدمات کلینیک جراحی بینی در نیاوران، جراحی ترمیمی بینی است. هنگامی که مشکلات تنفسی بیمار بعد از انجام جراحی بینی برطرف نشده باشد، لازم است تا جراحی ترمیمی یا ثانویه را انجام دهد. معمولا برای رفع مشکلاتی مانند قوز بینی، مشکلات تنفسی، بدشکلی بینی، افتادگی نوک بینی، عدم تناسب با اجزای صورت، نامتقارن بودن سوراخ های بینی، انحراف بینی، بزرگی یا کوچکی بیش از حد بینی و ایجاد گوشت اضافه از جراحی ترمیمی استفاده می کنند. بسیاری از این مشکلات به دلیل عدم مهارت و بی تجربگی جراح به وجود می آیند. کلینیک جراحی بینی در نیاوران از بهترین و مجرب ترین جراحان و پیشرفته ترین تجهیزات بهره می برد. این عامل باعث دستیابی به نتایج مطلوب و جلب رضایت مراجعین می گردد. اگر تمایل دارید تا جراحی بینی شما در یک کلینیک معتبر انجام شود، با کلینیک جراحی بینی در نیاوران تماس بگیرید. 

بهترین جراح بینی در نیاوران


بهترین جراح بینی در نیاوران به دنبال جلب رضایت بیمار است. وی برای این منظور تمام هنر، دانش و تخصص خود را به کار می برد. یک جراح خوب، بسیار صبور است و زمان کافی را برای پاسخ دادن به ابهامات و سوالات مراجع قرار می دهد. هدف بهترین جراح بینی در نیاوران این است که در عین رسیدن به فرم بینی زیبا، سلامت و عملکرد بینی بیمار حفظ شود. او جراحی بینی را طوری انجام می دهد که نتیجه عمل با سایر اجزای صورت متناسب باشد. بهترین جراح بینی در نیاوران مهارت لازم را برای انجام کلیه اعمال جراحی بینی زیبایی، استخوانی، گوشتی، ترمیمی و ... دارد. آشنایی او با علم زیبایی شناسی موجب می شود تا بهترین فرم بینی را به بیمار خود پیشنهاد دهد. برای یک جراح خوب، سلامتی بیمار در اولویت قرار دارد. در زمان مشاوره، دیدگاه کلی از نتیجه عمل بینی را به بیمار ارائه می دهد تا خود فرد در مورد عمل بینی تصمیم گیری کند. اگر تمایل دارید تا عمل بینی شما توسط بهترین جراح بینی در نیاوران انجام شود، با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

هزینه جراحی بینی در نیاوران


هزینه جراحی بینی در نیاوران  متغیر می باشد. یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه جراحی بینی، تخصص و مهارت جراح است. بینی یک عضو حساس است و نقش مهمی در زیبایی چهره ی افراد دارد. داشتن یک بینی خوش فرم، علاوه بر زیبایی، اعتماد به نفس فرد را نیز افزایش می دهد. به طور کلی باعث ارتقای سطح کیفی زندگی او می گردد. بنابراین، هر چقدر جراح مجرب تر باشد، هزینه جراحی بینی بیشتر می شود. یک جراح ماهر، با تمام پیچیدگی های بینی آشنا است و تسلط کاملی بر استخوان، غضروف، پوست و چربی های تشکیل دهنده بینی دارد. به همین علت می تواند با تکیه بر دانش و مهارت خود، مشکلات بینی را به بهترین شکل ممکن برطرف نماید. برخی از افراد، عمل بینی خود را به جراحان کم تجربه می سپارند. این کار ریسک بالایی دارد. چرا که اگر جراح نتواند به خوبی عمل بینی را انجام دهد، هزینه های بیشتری به فرد تحمیل می شود.
هزینه جراحی بینی در نیاوران علاوه بر دستمزد جراح، شامل هزینه های بیهوشی، بیمارستان و پرسنل آن، آزمایش ها و عکسبرداری، داروها، جلسات معاینه و ... می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه جراحی بینی در نیاوران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت