Skip to main content

تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران

تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران روشی است که برای زیباسازی و جوانسازی صورت به کار می رود. همه افراد به دنبال جوانسازی پوست و زیباتر شدن چهره ی خود هستند.


به همین دلیل مراکز زیادی در سراسر جهان، خدمات زیبایی را ارائه می دهند. یکی از این خدمات، تزریق ژل و بوتاکس است. این روش تاثیر مثبتی در جوانسازی صورت و زیباتر شدن چهره دارد. برای رسیدن به نتایج مطلوب باید این اقدامات تحت نظر پزشک متخصص انجام شوند. ضمن اینکه موادی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند، باید از برندهای برتر و معتبر دنیا باشند. در این صورت عارضه ی خاصی برای افراد نخواهند داشت. در این جا می خواهیم اطلاعاتی در مورد تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران

تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران ، به افراد کمک می کند تا جوانی و شادابی چهره ی خود را حفظ کنند. ژل و بوتاکس یکی از روش های درمانی است که با هدف زیباسازی صورت به کار می رود. این روش در مطب و یا کلینیک انجام می شود. تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران، یک روش تهاجمی نبوده و نیازی به عمل جراحی ندارد. بوتاکس اسم تجاری یک سم است که به وسیله باکتری clostridium botulinum  تولید می شود. مقدار کمی از این سم را در عضلات دور چشم، خطوط اخم و خطوط دیگر پیشانی و صورت تزریق می کنند. این امر باعث می شود تا عضلات محل تزریق، به صورت موقت صاف شوند. در ماده بوتاکس، پروتئین خالصی به نام Botulinum toxin  وجود دارد. با تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران، چین و چروک های روی پوست افراد کاهش می یابند و خطوط پیشانی و اخم آنها باز می شوند.
ژل ، ماده ای است که خاصیت پر کنندگی و حجم دهندگی دارد و از طریق نفوذ به پوست، حجم لب ها، گونه و قسمت های دیگر را افزایش می دهد. امروزه برای جوانسازی، فرم دهی و حجم دهی از انواع ژل ها استفاده می شود. اگر شما هم متوجه چین و چروک در پوست خود شده اید، اصلا نگران نباشید. با تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران می توانید به سادگی این مشکل را برطرف نمایید و شادابی و جوانی را به پوست خود بازگردانید.

تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران

ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران

ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران ، بعد از مشورت با پزشک، او به بیمار می گوید که کدام قسمت چهره ی فرد به تزریق نیاز دارد. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد مقدار تزریق ژل و بوتاکس به بیمار می دهد.  معمولا برای از بین بردن خط خنده، خطوط عمودی روی لب ها و چروک های اطراف آن از ژل استفاده می کنند. در حالی که، بوتاکس برای رفع چروک های داینامیک به کار می رود. این چروک ها شامل خطوط روی پیشانی، چین و چروک دور چشم و خطوط بین ابروها می شوند. برای تزریق بوتاکس، حجم کمی از آن مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که اگر حجم زیادی تزریق شود، خطرناک خواهد بود. برای بهره مندی از خدمات ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

تزریق ژل در فرمانیه تهران

تزریق ژل در فرمانیه تهران با کیفیت بالایی صورت می گیرد. با استفاده از این روش می توان چین ها و چاله های عمیق پوست را پر کرد. بسیاری از افراد برای رفع خط خنده ، خط اخم شدید و خطوط عمیق اطراف چشم از این روش استفاده می کنند. اما تزریق ژل فقط به این موارد محدود نمی شود. از روش تزریق ژل در فرمانیه تهران می توان برای حجیم کردن لب ها، گونه ها، باسن، سینه، واژن، زانو، پشت پلک، پشت دست ها، چانه و حتی زاویه سازی فک استفاده کرد. متخصصین این مرکز برای دستیابی به بهترین نتیجه و کسب رضایت مراجعین از مواد با کیفیت استفاده می کنند. خدمات تزریق ژل در این مجموعه با قیمتی متعارف به مراجعه کنندگان ارائه می شوند. برای تزریق ژل در فرمانیه تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


بوتاکس در فرمانیه تهران

بوتاکس در فرمانیه تهران با هدف افزایش زیبایی چهره ی افراد انجام می شود. استقبال مردم از تزریق بوتاکس موجب شده تا شرکت های زیادی در زمینه تولید و عرضه این ماده فعالیت نمایند. در حال حاضر انواع مختلفی از برندهای بوتاکس در بازار وجود دارند. همه این مواد برای درمان های زیبایی به کار می روند. اگر تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص و با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب صورت گیرد، نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت. بهترین برندهای بوتاکس موجود در جهان شامل دیسپورت، مسپورت، درماتوکس، نورونوکس، کنیتوکس و زئومین می شوند. یکی دیگر از کاربردهای بوتاکس برای کاهش تعریق زیر بغل و سرددرهای میگرنی است. اگر می خواهید زیبایی و جوانی را به چهره ی خود بازگردانید، با شماره های بوتاکس در فرمانیه تهران تماس بگیرید.  

بوتاکس در فرمانیه تهران

 

تزریق بوتاکس در فرمانیه تهران

تزریق بوتاکس در فرمانیه تهران با مهارت خاصی انجام می شود. از این روش برای بالا بردن گوشه های لب، نوک بینی، افتادگی پلک، پریدن پلک یا پرش عضلات چشمی، اسپاسم عضلات گردن، مثانه پرکار و ... استفاده می کنند.

بسیاری از زنان و مردان برای زیبایی و جوانی پوست خود بوتاکس می کنند. باید توجه داشت که همه ی افراد نمی توانند بوتاکس تزریق کنند. برای مثال تزریق بوتاکس برای خانم های باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری های عصبی یا عضلانی و افرادی که داروی رقیق کننده خون یا ضد انعقاد خون مصرف می کنند، توصیه نمی شود. علاوه بر این، کسانی که عفونت فعال دارند یا در محل تزریق، تبخال وجود دارد، نمی توانند بوتاکس کنند. همچنین افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی حاد، ام اس، نارسایی کلیه و کسانی که به داروی بوتاکس و پروتئین گاو حساسیت دارند، نباید از این روش استفاده کنند. اگر بیمار هستید، بهتر است در مورد تزریق بوتاکس با پزشک خود مشورت نمایید. در صورتی که بیمار نیستید و دارو مصرف نمی کنید، می توانید با تزریق بوتاکس در فرمانیه تهران از زیبایی و صافی پوست خود لذت ببرید. برای ارتباط با مرکز تزریق بوتاکس در فرمانیه تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

بهترین کلینیک بوتاکس در فرمانیه تهران

بهترین کلینیک بوتاکس در فرمانیه تهران ، تجربه ی زیادی در این زمینه دارد. این مرکز دارای مجوز بهداشتی می باشد و از متخصصین با تجربه و تجهیزات پیشرفته برای ارائه ی خدمات بهره می برد. سوابق درمانی بهترین کلینیک بوتاکس در فرمانیه تهران نشان دهنده میزان موفقیت این مرکز در ارائه خدمات است. در این مجموعه، اصول بهداشتی رعایت می شوند و پرسنل با مراجعین و همکاران، رفتاری حرفه ای دارند. مدیریت بهترین کلینیک بوتاکس در فرمانیه تهران شرایطی را فراهم نموده تا مراجعین با خیالی آسوده و بدون استرس از خدمات مرکز استفاده نمایند. متخصصین بهترین کلینیک بوتاکس در فرمانیه تهران از مراجعین خود می خواهند تا قبل از تزریق بوتاکس به یکسری نکات توجه کنند. رعایت این نکات در نتیجه نهایی تاثیرگذار می باشد.

- پرهیز از مصرف داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (ایبو پروفن، مورتین، الیو، سلبرکس، ادویل و نوپرین)، آسپرین (10-7 روز قبل از تزریق)

- خودداری از مصرف روغن ماهی و دزهای بالای ویتامین E (10-7 روز قبل از تزریق)

- عدم استفاده از سفید کننده، کرم های موبر و اپیلاسیون در نواحی موردنظر برای تزریق

- قرار نگرفتن در معرض نور خورشید

- آگاه ساختن پزشک از سوابق پزشکی خود

- استفاده از ویتامین های معمولی و تیلنون ( در صورت عدم منع مصرف)

در صورت ابتلا به هر نوع بیماری یا مصرف دارو حتما با پزشک مشورت نمایید.

برای مشاوره و یافتن پاسخ سوالات خود می توانید با بهترین کلینیک بوتاکس در فرمانیه تهران تماس بگیرید.

متخصص تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران

متخصص تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران توصیه های لازم را به مراجعین ارائه می دهد. او از بیماران می خواهد تا بعد از تزریق ژل و بوتاکس، نقاط موردنظر را ماساژ ندهند و از فشار دادن این نواحی خودداری کنند. برای رفع تورم در ناحیه تزریق می توانند از کمپرس سرد استفاده کنند. متخصص تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران در صورت لزوم برای فرد آنتی بیوتیک تجویز می کند. افرادی که ژل و یا بوتاکس تزریق کرده اند، نباید تا چند روز به حمام یا استخر بروند. در معرض نور خورشید قرار نگیرند. افراد می توانند بعد از گذشت 1 روز از تزریق، صورت خود را بشویند. یکی دیگر از نکاتی که افراد باید بعد از تزریق ژل و بوتاکس رعایت کنند، این است که سر خود را در زمان استراحت بالاتر از بدن قرار دهند. برای این کار می توانند از چند بالش کمک بگیرند. اگر می خواهید تزریق ژل وبوتاکس انجام دهید و به دنبال یک متخصص خوب هستید می توانید با متخصص تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران تماس بگیرید.

متخصص تزریق ژل و بوتاکس در فرمانیه تهران

 

هزینه تزریق بوتاکس در فرمانیه تهران

هزینه تزریق بوتاکس در فرمانیه تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به برند بوتاکس، مقدار تزریق، مهارت و تخصص پزشک اشاره کرد. به طور کلی هزینه تزریق بوتاکس بر اساس واحد سی سی تعیین می شود.
باید توجه داشت که ماندگاری بوتاکس همیشگی نیست و لازم است تا در فواصل زمانی معین، دوباره تزریق شود. معمولا اثرات تزریق بوتاکس 8-4 ماه و گاهی تا 1 سال باقی می مانند. معمولا تزریق بوتاکس در قسمت های مختلف بدن تاثیر یکسانی دارد. بعد از 10 روز می توان نتیجه ی کامل بوتاکس را مشاهده نمود. تزریق بوتاکس عارضه ی خاصی ندارد. بعد از تزریق، مقداری کبودی، تورم و قرمزی در ناحیه موردنظر ایجاد می شود که معمولا بعد از 2 روز از بین می روند. استفاده از کیسه های یخ برای رفع این حالت مفید است. برای اطلاع از هزینه بوتاکس در فرمانیه تهران با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی

موقعیت