Skip to main content

کلینیک زیبایی در اسلامشهر

کلینیک زیبایی در اسلامشهر خدمات متنوعی را به مراجعین عزیز ارائه می دهد. تزریق ژل و بوتاکس و همچنین لیفت صورت با نخ در اسلامشهر از مهم‌ترین خدمات این کلینیک به حساب می‌آیند. علاقه به زیبایی یک امر فطری است و همه افراد دوست دارند که در نظر دیگران زیبا به نظر برسند. این امر مختص قشر خاصی نیست. اما زنان بیشتر از مردان به زیبایی خود اهمیت می دهند. امروزه کلینیک های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. در این قسمت کلینیک زیبایی در اسلامشهر را بیشتر به شما معرفی می کنیم.


کلینیک زیبایی در اسلامشهر

کلینیک زیبایی در اسلامشهر مکانی است که شما با خیال راحت می توانید از خدمات آن استفاده نمایید. این مرکز خدمات خود را با کیفیت و قیمت مناسبی به مراجعین عزیز ارائه می دهد. خدمات کلینیک زیبایی در اسلامشهر شامل لیزر موهای زائد، تزریق چربی، ژل و بوتاکس، مزوتراپی، خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست (لیزر، لیفت و...)، کاشت مو و ابرو، خدمات لاغری و تناسب اندام و... می شوند.

یکی از پر طرفدارترین خدمات کلینیک زیبایی در اسلامشهر ، لیزر موهای زائد می باشد که مورد توجه بسیاری از آقایان و خانم ها قرار گرفته است. همه افراد به دنبال زیبایی هستند. در گذشته از روش های مختلفی مانند بند، کرم موبر، ژیلت، اپیلاسیون و... استفاده می شد. این روش ها علاوه بر هزینه، بسیار زمان بر بودند.

با پیشرفت علم و فناوری، دستگاه های لیزر به بازار آمدند. امروزه بسیاری از کلینیک های زیبایی برای رفع موهای زائد و انواع مشکلات پوستی از این دستگاه ها بهره می برند. ویژگی هایی مانند سریع و قابل اعتماد بودن، هزینه مقرون به صرفه، عدم وجود درد و عارضه و ماندگاری طولانی مدت موجب استقبال افراد از این روش شده است. اگر شما هم از روش های قدیمی رفع موی زائد خسته شده اید، با کلینیک زیبایی در اسلامشهر تماس بگیرید.

09019660844
02156374626

بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر

بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد و زیر نظر این مرکز فعالیت می کند. خدمات خود را در یک محیط بهداشتی ارائه می دهد و برای بیماران از وسایل استریل و یکبار مصرف استفاده می کند.

متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر برای جلب رضایت مشتریان و رسیدن به نتایج مطلوب از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و متدهای زیبایی بهره می برند. آنها افرادی ماهر هستند که به راحتی می توانند با انواع دستگاه ها کار کنند. بدون اینکه آسیبی به مراجعین برسد.

قیمت خدماتی که در بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر به مراجعین ارائه می شود، مناسب و منصفانه است. کارشناسان این مرکز زمان کافی را برای مشاوره و پاسخ گویی به سوالات و ابهامات مراجعین قرار می دهند. رفتار آنها با مراجعین و پرسنل به صورت حرفه ای و مودبانه می باشد. اگر شما هم تمایل دارید تا از خدمات بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر بهره مند شوید، با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

کلینیک زیبایی در اسلامشهر | تزریق ژل در اسلامشهر | بوتاکس در اسلامشهر

تزریق ژل در اسلامشهر 

تزریق ژل در اسلامشهر یک روش سریع برای جوانسازی پوست است. معمولا برای تزریق از اسید هیالورونیک استفاده می‌کنند. این ماده، جزو محبوب ترین ژل‌های تزریقی به شمار می‌رود. تزریق ژل در اسلامشهر برای رفع چین و چروک، از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم، اصلاح بینی، جوانسازی پوست دست، حجم دهی و زاویه سازی در صورت انجام می‌شود. 

البته بسیاری از کلینیک‌ها و مراکز زیبایی برای حجم دهی سینه، باسن و پاها از روش تزریق ژل استفاده می‌کنند. ایمنی این موارد توسط FDA تایید نشده است. 

تزریق ژل در اسلامشهر باعث زیباتر شدن چهره و افزایش اعتماد به نفس می‌شود. همچنین یک راه حل مناسب برای جوانسازی پوست و رفع علائم پیری آن است. در این روش، نیازی به جراحی، برش، بخیه زدن، بیهوشی و بستری شدن نیست.

یکی دیگر از مزایای تزریق ژل در اسلامشهر ، اثربخشی سریع آن است. شما می‌توانید در فاصله کوتاهی بعد از تزریق ژل، نتایج آن را مشاهده کنید. معمولا از ژل‌هایی استفاده می‌شود که با بدن انسان سازگار هستند. مزایای تزریق ژل موجب محبوبیت این روش شده است. 

اگر به دنبال روشی برای جوانسازی پوست و زیبایی بیشتر چهره خود هستید، می‌توانید تزریق ژل در اسلامشهر را امتحان کنید. برای این منظور با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

تزریق ژل لب در اسلامشهر

 تزریق ژل لب در اسلامشهر یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی است که تاثیر بسزایی در حجم دهی، فرم دهی و جوانتر کردن لب‌ها دارد. با استفاده از این روش می‌توانید لب‌های خود را پر و برجسته‌تر کنید. معمولا برای افزایش حجم لب‌ها از هیالورونیک اسید استفاده می‌کنند. این ماده به طور طبیعی در بدن وجود دارد و به دلیل سازگاری با بدن انسان، حساسیتی ایجاد نمی‌کند. 

 تزریق ژل در اسلامشهر | بوتاکس در اسلامشهر

تزریق ژل لب طبیعی در اسلامشهر 

تزریق ژل لب طبیعی یا کلاسیک در اسلامشهر طرفداران زیادی دارد. در این روش، برای حجم دهی و پرتر کردن لب‌ها از اسید هیالورونیک استفاده می‌شود. پزشک، مقدار دقیقی از ژل را به وسیله سوزن‌های نازک به لب‌ها تزریق می‌کند. بعد از اتمام عملیات تزریق ژل، مراحل مدل‌سازی را انجام می‌دهد. به این ترتیب، لب‌ها به صورت جذاب و طبیعی درمی‌آیند.

آثار تزریق ژل لب طبیعی برای مدت طولانی باقی می‌مانند. علاوه براین امکان بازگشت لب‌ها به شکل اولیه هم وجود دارد. اگر علاقمند به تزریق ژل لب طبیعی هستید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

تزریق ژل لب طبیعی یا کلاسیک در اسلامشهر

تزریق ژل لب روسی در اسلامشهر 

تزریق ژل لب روسی در اسلامشهر ، معمولا ژل پرکننده ای که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد، ذرات ریز و ترکیبات ویژه ای دارد. این نوع تزریق باعث می‌شود فرم و حجم لب‌ها بیشتر شود. در نهایت، بخش مرکزی لب‌ها شبیه یک عروسک خندان یا لبخند خواهد شد. اگر می‌خواهید لب‌های خاص و جذابی داشته باشید، این روش برای شما مناسب است. 

تزریق ژل لب روسی در اسلامشهر

تزریق ژل لب قلوه‌ای در اسلامشهر

تزریق ژل لب قلوه ای در اسلامشهر ، تزریق به گونه ای انجام می‌شود که لب ها، ظاهری قلوه ای شکل پیدا کنند. ترکیبات موجود در ژل تزریقی باعث بهبود فرم لب‌ها و افزایش حجم آنها می‌شود. برای اینکه لب‌ها به شکل قلوه ای درآیند، معمولا تزریق در بافت عضلانی و مرکزی لب‌ها صورت می گیرد. 

تزریق ژل لب قلوه ای در اسلامشهر

بهترین دکتر تزریق ژل در اسلامشهر 

بهترین دکتر تزریق ژل در اسلامشهر توصیه می‌کند قبل از تزریق، از بی حسی موضعی استفاده کنید. این کار باعث کاهش درد و ناراحتی شما در حین تزریق می‌شود. پزشک قبل از شروع تزریق، ناحیه موردنظر را ضدعفونی می‌کند. سپس مقدار خاصی از ژل را با یک روش اصولی در لایه های زیرین پوست تزریق می‌کند. بهترین دکتر تزریق ژل در اسلامشهر در مورد اقدامات مراقبتی بعد از تزریق ژل توضیحاتی به شما ارائه می‌دهد. 

اقدامات مراقبتی بعد از تزریق ژل 

1- پرهیز از ماساژ دادن و وارد کردن فشار به ناحیه موردنظر
2- قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید 
3- خودداری از استخر، سونا و سولاریوم به مدت 2 هفته بعد از تزریق
4- پرهیز از ورزش و فعالیت‌های سنگین تا 24 ساعت
5- آرایش نکردن به مدت 24 ساعت
6- عدم مصرف نوشیدنی‌های داغ به مدت دو روز (بعد از تزریق ژل لب)
7- پرهیز از مصرف زیاد نمک به ویژه در روز اول تزریق
8- رعایت تمام نکات موردنظر پزشک

اگر به دنبال نتایج مطلوبی از تزریق ژل هستید، حتما توصیه های مراقبتی بهترین دکتر تزریق ژل در اسلامشهر را رعایت کنید. 

قیمت تزریق ژل در اسلامشهر 

قیمت تزریق ژل در اسلامشهر تحت تاثیر عوامل مختلفی است. از جمله این عوامل می‌توان به نوع ژل تزریقی، محل تزریق (لب، گونه، چانه، زیر چشم و...)، برند ژل، تعداد واحد تزریق، مهارت، تخصص و تجربه پزشک، محل کلینیک و... اشاره کرد. هر چقدر کیفیت ژل، بهتر و تولید کننده آن معتبرتر باشد، قیمت تزریق ژل بالاتر است. با افزایش تعداد واحدهای ژل، هزینه تزریق آن نیز بیشتر می‌شود. برای اطلاع از قیمت تزریق ژل در اسلامشهر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

بهترین دکتر بوتاکس در اسلامشهر

بهترین دکتر بوتاکس در اسلامشهر مدرک خود را از یک دانشگاه معتبر دریافت کرده است و مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی و سلامت دارد. بهترین دکتر بوتاکس از دانش، تخصص و مهارت بالایی برخوردار است و به صورت محترمانه با مراجعین خود رفتار می‌کند. 

بهترین دکتر بوتاکس در اسلامشهر با انواع مشکلات و بیماری‌های پوستی آشنا است و دوز مصرف بوتاکس، محل و عمق تزریق را می‌داند. یکی از ویژگی‌های بهترین دکتر بوتاکس این است که از مواد با کیفیت و برندهای معتبر استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود نتایج مطلوبی از تزریق به دست آید. دقت، مهارت و تخصص بهترین دکتر بوتاکس موجب شده است تا رزومه کاری خوب و نمونه کاهای موفق زیادی داشته باشد. این امر، رضایت مراجعین را در پی دارد. 

بهترین دکتر بوتاکس در اسلامشهر با مدیریت زمان خود از اتلاف وقت مراجعین جلوگیری می‌کند. وی در جلسه مشاوره، اطلاعاتی درباره روش تزریق، محل تزریق، برند ماده مورد استفاده و... به مراجع ارائه می‌دهد. اگر شما هم در فکر داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک هستید، می‌توانید با بهترین دکتر بوتاکس در اسلامشهر مشورت کنید. 

تزریق بوتاکس در اسلامشهر 

تزریق بوتاکس در اسلامشهر ، بوتاکس BOTOX یک نوع سم است که در سال 1980 توسط یک پزشک کانادایی کشف شد. این ماده برای از بین بردن چین و چروک‌ها به کار می‌رود. هنگامی که آن را تزریق می‌کنند، عضله ناحیه موردنظر به صورت موقتی فلج می‌شود.

حرکت نکردن این عضله از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می‌کند. تزریق بوتاکس در اسلامشهر علاوه بر زیبایی برای اهداف درمانی هم انجام می‌شود. تزریق بوتاکس حدود 6-4 ماه ماندگاری دارد و بعد از این مدت نیاز به تکرار است. البته مقدار چین و چروک، سن فرد و مراقبت‌های بعد از تزریق روی مدت زمان ماندگاری بوتاکس تاثیر می‌گذارند. 

تزریق بوتاکس در اسلامشهر | بوتاکس در اسلامشهر

بوتاکس در چه مناطقی انجام می‌شود؟

تزریق بوتاکس در نواحی مختلف از جمله خط اخم، پیشانی، ابرو، اطراف چشم‌ها و خطوط بینی صورت می‌گیرد. علاوه براین از بوتاکس در اطراف لب، چانه، فک و گردن هم استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند که بوتاکس را در چه ناحیه ای می‌خواهید انجام دهید. فقط کافی است با شماره های تزریق بوتاکس در اسلامشهر تماس بگیرید. 

بوتاکس در اسلامشهر 

بوتاکس در اسلامشهر برای اهداف مختلفی کاربرد دارد. این روش برای قرینه‌سازی دو طرف صورت، درمان افتادگی و انحراف چشم، رفع سردردهای میگرنی، از بین بردن پرش پلک، درمان گرفتگی عضلات گردن و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با افزایش سن، میزان چربی زیر پوست کاهش پیدا می‌کند. این امر باعث ایجاد چین و چروک می‌شود. با استفاده از بوتاکس در اسلامشهر می‌توان چین و چروک‌ها را رفع کرد. در حال حاضر برندهای مختلفی از بوتاکس در بازار وجود دارند که از معروف‌ترین آنها می‌توان به برندهای دیسپورت (انگلستان)، مصپورت (ایران)، نورونوکس (کره) و زئومین (آلمان) اشاره کرد. برای انجام بوتاکس در اسلامشهر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

تزریق بوتاکس صورت در اسلامشهر 

تزریق بوتاکس صورت در اسلامشهر مزایای زیادی دارد. با استفاده از این روش می‌توان حملات و دردهای میگرنی را کاهش داد. علاوه براین، بوتاکس صورت در اسلامشهر ، چین و چروک‌های پوست را از بین می‌برد و شادابی و جوانی را به پوست بازمی گرداند.

تزریق بوتاکس یکی از اعمال زیبایی است که در مقایسه با روش‌های جراحی زیبایی هزینه کمتری دارد. نتایج بوتاکس خیلی زود ظاهر می‌شوند و معمولا بعد از گذشت چند روز قابل مشاهده هستند. یکی دیگر از مزایای تزریق بوتاکس صورت در اسلامشهر عدم نیاز به برش و تزریقات عمقی است.

این روش، دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و برای درمان مشکلاتی مانند رعشه صورت، عرق ریزی بیش از حد و بعضی اختلالات عضلانی مفید می‌باشد. اگر به دنبال یک پوست صاف و شاداب هستید، می‌توانید از تزریق بوتاکس صورت در اسلامشهر استفاده کنید.

تزریق بوتاکس صورت در اسلامشهر

تزریق بوتاکس در شهر اسلامشهر

تزریق بوتاکس در شهر اسلامشهر با نهایت دقت، مهارت و ظرافت انجام می‌شود. دکتر بوتاکس از بیمار می‌خواهد نکات مراقبتی بعد از تزریق را به صورت کامل رعایت کند. این کار باعث دستیابی به نتایج مطلوب می‌شود. 

نکات مراقبتی درباره تزریق بوتاکس در اسلامشهر

- مشورت با پزشک متخصص قبل از تزریق بوتاکس
- کسب اطلاعات کافی درباره روش درمان، عوارض و نتایج برای یک تصمیم‌گیری درست
- تعیین هدف درمان برای انتخاب بهترین روش درمان (کاهش چروک ها یا درمان مشکلات خاص پوستی)
- پرهیز از آب زدن، دراز کشیدن و خوابیدن تا 5 ساعت بعد از تزریق بوتاکس 
- خودداری از ورزش و فعالیت ‌های سنگین به مدت 3 روز بعد از تزریق
- مصرف داروهای تجویزی پزشک
- استفاده از کیسه یخ با پوششی از گاز استریل (برای کاهش کبودی)
- خودداری از فشار دادن و ماساژ ناحیه تزریق 
- استفاده از بالشت بلند در هنگام خواب (به مدت 3 روز)
- پرهیز از مصرف الکل (حداقل 24 ساعت قبل از تزریق)
-  شستشوی صورت و تمیز کردن آن قبل از تزریق بوتاکس 
- پرهیز از آرایش کردن 
- رعایت کلیه نکات مراقبتی مدنظر پزشک

با رعایت کلیه نکات مراقبتی بعد از تزریق بوتاکس در اسلامشهر می‌توانید انتظار نتایج مطلوبی را داشته باشید. 

هزینه تزریق بوتاکس در اسلامشهر 

هزینه تزریق بوتاکس در اسلامشهر تحت تاثیر عوامل مختلفی است. از جمله این عوامل می‌توان به محل تزریق، مقدار ماده مورد استفاده، کیفیت و برند بوتاکس، تخصص و مهارت پزشک، تعداد جلسات تزریق و نحوه انجام آن اشاره کرد. 

هزینه تزریق بوتاکس در اسلامشهر

محل تزریق  

هزینه تزریق در لب و اطراف چشم نسبت به بوتاکس پیشانی و خط اخم کمتر است.

مقدار یا دوز بوتاکس تزریقی 

هر چقدر مقدار و دوز مصرفی بیشتر باشد، هزینه تزریق بوتاکس هم افزایش می‌یابد. 

کیفیت و برند بوتاکس 

یکی از نکات مهم و تعیین‌کننده در قیمت تزریق بوتاکس در اسلامشهر ، کیفیت و برند بوتاکس است. محصولات برندهای معتبر در مقایسه با دیگر محصولات از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. این امر روی هزینه تزریق تاثیر دارد. 

تخصص و مهارت پزشک 

از دیگر عواملی که روی هزینه تزریق بوتاکس موثر است می‌توان به تخصص پزشک معالج اشاره کرد. هر چقدر پزشک مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد، هزینه تزریق بالاتر خواهد بود. 

تعداد جلسات تزریق 

اگر فرد، مراقبت‌های بعد از تزریق را به خوبی انجام ندهد و نیاز به چندین جلسه برای تزریق بوتاکس باشد، هزینه ها افزایش می‌یابند. برای کسب اطلاعات دقیق درباره هزینه تزریق بوتاکس در اسلامشهر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

تزریق چربی در اسلامشهر

تزریق چربی در اسلامشهر به عنوان یک جراحی زیبایی شناخته می شود. افراد با تزریق چربی به دو هدف می رسند. از یک طرف، مقدار چربی های اضافه ی بدن آنها در ناحیه برداشت کاهش می یابد و از طرف دیگر می توانند فرم و حجم نواحی موردنظر خود را بهبود ببخشند.

تزریق چربی یک روش موثر در جوانسازی و حجم دهی پوست به شمار می رود. معمولا برداشت چربی از نواحی مانند اطراف باسن، پهلو، ران یا شکم صورت می گیرد. سپس این چربی را بعد از آماده سازی به نواحی اطراف چشم، گیجگاه، گونه، خط خنده، لب، چانه و ... تزریق می کنند.

افراد می توانند برای رفع چین و چروک های عمقی صورت و گردن، برجسته سازی گونه، لب و فرم دهی به صورت و نیز بهبود قسمت های خالی صورت مانند گودی زیر چشم از تزریق چربی در اسلامشهر استفاده نمایند. برای انجام تزریق چربی در اسلامشهر با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

تزریق چربی در اسلامشهر | تزریق ژل در اسلامشهر

متخصص زیبایی صورت در اسلامشهر

متخصص زیبایی صورت در اسلامشهر فردی است که به اصول اخلاقی معتقد است. وی تخصص لازم را در زمینه زیبایی دارد. برای دستیابی به نتیجه مطلوب از روش های مختلفی مانند جراحی فیزیکی، جراحی بازسازی و روش های غیر تهاجمی بهره می برد. برخی از افراد با مشکل شل شدگی و پیری پوست مواجه هستند. این امر به دلیل کاهش تولید کلاژن در پوست اتفاق می افتد.

آنها از بروز علائم پیری در صورت خود احساس خوبی ندارند. برای رفع این مشکل می توانند به یک متخصص زیبایی صورت مراجعه نمایند و جوانی را به صورت خود برگردانند. افرادی که پوست آنها در اثر سانحه ی رانندگی یا هر عامل دیگری آسیب دیده است، می توانند به متخصص زیبایی صورت در اسلامشهر مراجعه کنند. برای ارتباط با متخصص زیبایی صورت در اسلامشهر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

دکتر زیبایی در اسلامشهر

دکتر زیبایی در اسلامشهر به افراد کمک می کند تا ظاهر بهتری داشته باشند. امروزه از پزشکی زیبایی برای بهبود شرایط پوستی، درمان چربی اضافه، سلولیت و چاقی استفاده می شود. هدف دکتر زیبایی در اسلامشهر بهبود ظاهر فیزیکی و افزایش رضایت مراجع از وضعیت خود می باشد. او متخصص در مداخلات غیر جراحی است و برای این کار از روش های غیر تهاجمی و یا کم تهاجمی بهره می برد.

برخی از روش هایی که دکتر زیبایی در اسلامشهر از آنها استفاده می کند شامل تزریق چربی، ژل و بوتاکس، کرم ها و محصولات پوستی، پیلینگ شیمیایی، لیفت صورت، روش تناسب اندام و درمان سلولیت، تغذیه، مزوتراپی، لیزر و ... می شوند. اگر در فکر بهبود ظاهر خود هستید، می توانید به دکتر زیبایی در اسلامشهر مراجعه نمایید یا با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
شهرستان اسلامشهر ، اسلامشهر، بلوار امام خمینی، پلاک ۵۹، واحد ۲

موقعیت