Skip to main content

خرید رتبه پیمانکار و مشاور

خرید رتبه پیمانکار و مشاور ، رتبه یا گرید چیست؟ شاخصی است که صلاحیت پیمانکاران را برای ارائه ی خدمات با کیفیت و دفاع از حقوق بهره وران تضمین می کند. پیمانکاران و مشاوران می توانند این رتبه را از طریق معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به دست آورند. به طور کلی، شرکت ها از لحاظ سازمان فنی و عمران به دو دسته پیمانی و مشاور دسته بندی می شوند. رتبه بندی شرکت ها فواید زیادی دارد. شرکت ها در صورت داشتن رتبه می توانند در مناقصات دولتی حضور پیدا کنند. امکان سرمایه گذاری در شرکت هایی که رتبه بهتری دارند بالاتر است. با استفاده از رتبه بندی، نقاط قوت و ضعف شرکت ها مشخص می شوند. علاوه بر این، قرارداد بستن با مراکز دولتی تنها در صورت داشتن رتبه امکان پذیر است. در ادامه درباره ی خرید رتبه پیمانکار و مشاور اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم.



خرید رتبه پیمانکار و مشاور


خرید رتبه پیمانکار و مشاور ، روشی است که برخی از افراد برای دستیابی سریع به اهداف خود از آن استفاده می کنند. آنها برای اینکه بتوانند با ارگان ها و سازمان های دولتی قرارداد ببندند، اقدام به خرید رتبه می کنند. رتبه بندی در شرکت های پیمانکاری در 11 رشته معرفی شده است. این رتبه ها در پایه های 1، 2، 3، 4 و 5 تعریف شده اند. عدد 1 بهترین رتبه و عدد 5 پایین ترین رتبه محسوب می شود. این در حالی است که در شرکت های مهندسی مشاور 3 پایه رتبه بندی وجود دارد. عدد 1 بهترین رتبه و عدد 3 پایین ترین رتبه است. شرکت هایی که رتبه بالاتری دارند از اعتبار بیشتری برخوردار می باشند. در نتیجه احتمال سرمایه گذاری در آنها افزایش می یابد. در واقع رتبه بندی، علاوه بر نشان دادن شایستگی شرکت، زمینه سرمایه گذاری و انعقاد قرارداد با مراکز دولتی را نیز فراهم می کند. این امر باعث می شود تا بسیاری از افراد اقدام به خرید رتبه پیمانکار و مشاور نمایند.
معمولا شرکت های پیمانکاری در حوزه اجرایی و پروژه های عمرانی و قراردادهای اجرایی برای ساخت و نظارت بر پیمانکار فعالیت می کنند. در حالی که فعالیت شرکت های مشاور در حوزه طراحی و نظارت بر ساخت می باشد. این شرکت ها به عنوان واسطه بین کارفرما و پیمانکار عمل می کنند. برای خرید رتبه پیمانکار و مشاور با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


قیمت رتبه پیمانکار و مشاور


قیمت رتبه پیمانکار و مشاور ، برای گرید 1 بیشتر از سایر رتبه ها است. رتبه ی شرکت تحت تاثیر چندین عامل تعیین می شود. این عوامل شامل تعداد نیروی انسانی شرکت و سابقه کار آنها، سوابق شرکت و مبالغ قراردادهای دولتی و خصوصی انجام شده، بیمه یا نامه سازمان تامین اجتماعی که نشان دهنده ی صحت انجام قرارداد مربوطه باشد و توانایی مالی شرکت با توجه به اظهارنامه مالیاتی آخرین سال مالی می شوند. ضمن اینکه امکانات نرم افزاری و مهندسی گسترده هم می تواند باعث دریافت رتبه بالاتری شود. با توجه به آنچه گفتیم قیمت رتبه پیمانکار و مشاور به رتبه شرکت بستگی دارد. هر چقدر رتبه شرکت بالاتر باشد، قیمت رتبه پیمانکار و مشاور بیشتر خواهد بود. اگر قصد خرید رتبه شرکت دارید، در مورد قیمت رتبه پیمانکار و مشاور آن با متخصصین این حوزه مشورت کنید. برای این منظور می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


اخذ رتبه پیمانکار و مشاور


اخذ رتبه پیمانکار و مشاور ، معیار مهمی است که با آن می توان سطح کیفی و کمی خدمات و فعالیت های یک شرکت مشاور را ارزیابی نمود. فرآیند رتبه بندی باعث ایجاد رقابتی سازنده بین شرکت ها می شود. همچنین زمینه پیشرفت و شکوفایی شرکت ها و زیرساخت های کشور را فراهم می سازد. بنابراین، هر شرکتی برای جذب و عقد قرارداد با سرمایه گذاری های دولتی و خصوصی، ملزم است که شرایط و امکانات را برای کسب رتبه فراهم اورد. زیرا سرمایه گذاران با توجه به رتبه های شرکت ها سفارشات خود را به آنها واگذار می کنند. اخذ رتبه پیمانکار و مشاور، یکی از مرکز هایی می باشد که به راحتی می توان به آنها اطمینان نمود و کارهای اخذ رتبه را به آنها سپرد. اگر شما مایل به سرمایه گذاری هستید، با اخذ رتبه پیمانکار و مشاور از طریق شماره های ثبت شده در آگهی در ارتباط باشید.


فروش رتبه پیمانکار و مشاور


فروش رتبه پیمانکار و مشاور ، مزایایی دارد. بهره بردن از سابقه شرکت ها، عدم نیاز به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه و برخورداری از حساب فعال بانکی و دسته چک از مزایای خرید و فروش رتبه می باشند. در واقع شرکت های مشاوره ای فعالی در زمینه فروش رتبه پیمانکار و مشاور وجود دارند. این شرکت ها در طراحی های پایه و اجرایی، آموزش منابع انسانی، ارزیابی طرح ها و نظارت بر پروژه ها و کنترل کیفیت فعالیت می کنند. همچنین در زمینه مطالعه، پژوهش، توجیه شرایط فنی، اقتصادی و اجتماعی طرح ها نیز فعالیت دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با فروش رتبه پیمانکار و مشاور از طریق شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

خدمات ما :

واگذاری رتبه های آماده پیمانکاری در زمینه های آب و ساختمان و تاسیسات تجهیزات کشاورزی و راه و باند و برق و ..... بدون واسطه
خرید و فروش شرکت های رتبه دار پایه پیمانکاری
ثبت و رتبه بندی شرکتهای ثبت شده پیمانکاری
گرید پیمانکاری
((تخصصی ترین مرکز خرید و فروش رتبه آماده پیمانکاری)))
عقد قرارداد زیر نظر وکلای مجرب

 اخذ , ارتقاء , استخدام مهندس و اخذ رتبه پیمانکاری و ثبت شرکت , کارت بازرگانی , تغییرات , اخذ پلمپ دفاتر قانونی، اخذ کد اقتصادی
اخذ کارت پیمانکاری و تامین نیروی انسانی
رتبه 5 راه و ساختمان با اعتبار 4 سال کارتکس و 2 سال مهندس تهران
5 آب و ساختمان با اعتبار 4 سال کارتکس و 2 سال مهندس تهران
5 ساختمان و تأسیسات با اعتبار 4 سال کارتکس و 2 سال مهندس تهران
رتبه 5 ساختمان 5 راه
5 نیرو و تأسیسات
5 آب
5 آب و راه
5 آب و ساختمان
5 تاسیسات
5 راه و نفت وگاز
5 راه و کاوش
5 راه و کشاورزی
5 نیرو
5 ساختمان
تهران و شهرستان
رتبه ها همگی منطبق با آخرین آئین نامه میباشد .
در صورت عدم پاسخگویی پیامک بزنید تا در اسرع وقت کارشناسان تماس حاصل نمایند:

 خرید و فروش شرکت

اخذ و ارتقاء رتبه های پیمانکاری توسط کارشناسان مجرب در سراسر کشور

تامین نیروی مهندسی جهت شرکت های پیمانکاری و مشاور

واگذاری 100% سهام تمام شرکت های پیمانکاری و مشاور

شرکت ها همه دارای تسویه حساب مالیاتی و بیمه می باشند.

خرید و فروش شرکت رتبه دار

خرید و فروش رتبه در ایران

خرید و فروش شرکت های پیمانکاری

( ساختمان، تاسیسات، آب، برق، کشاورزی و... )

اخذ رتبه بندی شرکت ها

خرید و فروش شرکت پیمانکاری پایه 1

خرید و فروش شرکت پیمانکاری پایه 2

خرید و فروش شرکت پیمانکاری پایه 3

خرید و فروش شرکت پیمانکاری پایه 4

خرید و فروش شرکت پیمانکاری پایه 5

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
نواب شمال به جنوب بعداز م جمهوري نبش خ اذربايجان برج اداري سهيل ط١٠ واحد ١٠٠٢ موسسه عرشين

موقعیت