Skip to main content

نصب ایزوگام در ونک تهران

نصب ایزوگام در ونک تهران ، با هدف جلوگیری از ورود رطوبت به ساختمان صورت می گیرد. در گذشته برای عایق بندی رطوبتی ساختمان ها از آسفالت و قیرگونی استفاده می کردند. در حال حاضر، عایق های رطوبتی جایگزین عایق های سنتی شده اند. در بسیاری از ساختمان ها در مراحل پی و فونداسیون و ایزولاسیون دیوارها، سرویس ها، پشت بام و ... از ایزوگام استفاده می کنند. در این آگهی شما را با خدمات نصب ایزوگام در ونک تهران آشنا می کنیم.



نصب ایزوگام در ونک تهران


نصب ایزوگام در ونک تهران ، با کیفیت و قیمت مناسبی انجام می شود. ایزوگام یک نوع پوشش مقاوم است که برای عایق کردن سطوح مختلف به کار می رود. این پوشش از قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده است. متخصصین نصب ایزوگام در ونک تهران، این پوشش را با استفاده از گرما بر روی بام و مکان موردنظر می چسبانند. ایزوگام برای سطوح مختلفی مانند پی، دیواره، کف، بام ساختمان ها و استخرهای شنا و پرورش ماهی و کشاورزی، ایرانیت، مراکز آبی تفریحی، مخازن آب و غیر نفتی، تونل ها، سرویس های بهداشتی، کانال های آبیاری، پل های هوایی، باند فرودگاه، مرغداری ها، دامداری ها، سازه ها و تاسیسات دریایی و... به کار می رود. این پوشش به طور متوسط تا 10 سال عمر می کند. البته ایزوگام هایی که کیفیت خوبی دارند تا 15 سال هم دوام دارند. اگر ساختمان شما هم نیاز به ایزوگام دارد می توانید با مرکز نصب ایزوگام در ونک تهران تماس بگیرید.
شرکت نصب ایزوگام در ونک تهران
شرکت نصب ایزوگام در ونک تهران ، با استفاده از متخصصین ماهر و مواد اولیه با کیفیت اقدام به نصب ایزوگام می کند. ایزوگام از چندین لایه تشکیل می شود.
1- لایه پلی اتیلن یا پودر معدنی یا فویل آلومینیوم
2- الیاف شیشه یا تیشوی نخ دار (پشم شیشه)
3- لایه الیاف پلی استر سوزنی
4- مواد افزودنی ویژه (مانند قیر و پلیمر)
5- باند و چسب
اگر ساختمان شما نیاز به عایق کاری دارد، بهتر است به متخصصین این امر مراجعه کنید. شرکت نصب ایزوگام در ونک تهران می تواند در این زمینه به شما کمک کند. برای بهره مندی از خدمات این شرکت می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


ایزوگام در ونک تهران


ایزوگام در ونک تهران ، شامل پوششی سبک با مقاومت زیاد می شود که یک عایق رطوبتی کامل به شمار می رود. شرکت ایزوگام در ونک از ایزوگام استاندارد استفاده می کند. این نوع ایزوگام با نشان گذاری روی رول عایق شناخته می شود. این نشان گذاری در فواصل 2 متری بر روی فیلم پلی اتیلنی روی عایق چاپ می شود. برچسب عایق هم علاوه بر نشانه گذاری حاوی اطلاعاتی در مورد نوع عایق رطوبتی، تاریخ تولید، وزن، ضخامت و علامت استاندارد می باشد.
ایزوگام در ونک به دو صورت تک لایه و دو لایه وجود دارد. ضخامت ایزوگام تک لایه 3 میلی متر و نوع دو لایه 4-3.5 میلی متر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایزوگام در ونک تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


نمایندگی ایزوگام در ونک تهران


نمایندگی ایزوگام در ونک تهران ، خدمات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می دهد. امروزه در بازار شاهد حضور برندها و شرکت های مختلفی هستید که در زمینه فروش ایزوگام فعالیت می کنند. برای اطمینان از خرید خود به نمایندگی ایزوگام مراجعه کنید. در این صورت خریدی آسان و مقرون به صرفه خواهید داشت. به طور کلی عوامل مختلفی بر روی قیمت ایزوگام تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می توان به داشتن نشان استاندارد برای ایزوگام، وجود ضمانت نامه کتبی شرکت و بیمه نامه معتبر برای ایزوگام، آب و هوای منطقه و مکانی که ایزوگام می شود، اشاره کرد.
برای خرید ایزوگام استاندارد با کیفیت و قیمت مناسب می توانید به نمایندگی ایزوگام در ونک تهران مراجعه کنید یا با این مرکز تماس بگیرید.


اجرای ایزوگام در ونک تهران


اجرای ایزوگام در ونک تهران با استفاده از ابزار خاصی صورت می گیرد. یکی از نکات مهم در اجرای ایزوگام، مسئله ایمنی است. برای این منظور در ابتدا وسایل موردنیاز را آماده می کنند. از جمله این وسایل می توان به مشعل ایزوگام کاری و فندک، تیغ موکت بری، لباس مناسب، کفش کف صاف، دستکش نسوز، عینک مخصوص، کلاه ایمنی، کپسول آتش نشانی، جارو، کمچه و ماله اشاره کرد. متخصصین نصب ایزوگام، در ابتدا مطمئن می شوند که مشعل ایزوگام کاری سالم است و به درستی کار می کند. سپس اقدامات لازم برای نصب ایزوگام را آغاز می کنند.
مراحل اجرای ایزوگام در ونک تهران شامل تمیزکاری، درزگیری، زیرسازی، شیب بندی و نصب می شوند.
برای اجرای ایزوگام در ونک تهران می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت