Skip to main content

قیمت دستگاه تولید سویا

قیمت دستگاه تولید سویا ، به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. تعداد تجهیزات دستگاه و پیشرفته بودن آن در قیمت دستگاه تولید سویا تاثیر گذار می باشد. همچنین وزن، کیفیت و برند دستگاه بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد. نو و دسته دوم بودن دستگاه تولید سویا بر روی قیمت آن تاثیر زیادی دارد. از پارامترهای مهم دیگری که بر قیمت دستگاه تولید سویا تاثیر می گذارد می توان به قیمت ارز اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت دستگاه تولید سویا با شماره های ثبت شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.

فروش خط تولید سویا

فروش خط تولید سویا ، سویا یک دانه خوراکی بسیار ارزشمند می باشد که پروتئین آن شباهت زیادی به پروتئین های گوشت قرمز دارد. پس می توان به جای مصرف زیاد گوشت قرمز مقداری از آن را با این پروتئین گیاهی با ارزش جایگزین نمود. اما برای ‏تبدیل دانه سویا به محصولی قابل مصرف ابتدا باید تغییراتی درون آن ایجاد شود. خط تولید سویا ارزش غذایی زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با فروش خط تولید سویا تا انتهای این آگهی همراه ما باشید.


فروش خط تولید سویا


فروش خط تولید سویا ، پروسه ‏تبدیل دانه یا آرد سویا به محصول خط تولید سویا قابل مصرف توسط انسان به این صورت می باشد که ابتدا آرد سویا داخل میکسر به همراه افزودنی های آن مخلوط می شود. سپس به وسیله کانوایر ماردون درون فیدر اکسترودر و از آن به اکسترودر منتقل می گردد. داخل اکسترودر با توجه به میزان فشار و دما که توسط اپراتور دستگاه تعیین می شود، این محصول بافت دار شده و بافت سویا تقریبا بافتی شبیه به گوشت قرمز پیدا می کند. سپس به شکل دلخواه از اکسترودر خارج شده و توسط کانوایر هوایی به داخل خشک کن انتقال داده می شود. پس از خشک شدن، بر روی میز سرد کن رفته و محصول برای بسته بندی آماده می گردد. همانطور که گفته شد، خط تولید سویا ارزش غذایی زیادی دارد و دارای کاربرد فراوانی در غذای خانگی می باشد. برای اطلاعات بیشتر از فروش خط تولید سویا با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.


دستگاه تولید سویا


دستگاه تولید سویا ، تمامی دستگاه آلات تمام استیل و اتوماتیک می باشند. این دستگاه دارای موتور اینورتردار دلتا (ژاپن) است. کار با دستگاه تولید سویا بسیار آسان می باشد. همچنین این دستگاه ها شامل 1 سال گارانتی و 7 سال خدمات پس از فروش هستند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه تولید سویا با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید و با تماس با مدیریت فروش می توانید از اطلاعات جز به جز دستگه ها خبردار شوید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت