Skip to main content

کارتخوان در اسلامشهر

کارتخوان در اسلامشهر، یک وسیله کاربردی محسوب می شود. بسیاری از صاحبان کسب و کار، این دستگاه را تهیه کرده اند. کارتخوان یا پایانه فروش دستگاهی است که با استفاده از آن می توانید در هر مکانی خرید خود را انجام دهید. کارتخوان ها به دو دسته ثابت و متحرک (سیار) تقسیم بندی می شوند. از مدل های مختلف کارتخوان ثابت می توان به مدل های اینترنتی، تلفنی، کامپیوتری و بلوتوثی اشاره کرد. مدل های کارتخوان سیار هم شامل مدل اندرویدی، سیم کارتی و موبایلی می شوند. در این آگهی می خواهیم شما را با دستگاه کارتخوان در اسلامشهر آشنا کنیم.



کارتخوان در اسلامشهر


کارتخوان در اسلامشهر، مزایای زیادی دارد. با استفاده از این دستگاه می توانید مبلغ کالا یا خدمات را به راحتی پرداخت نمایید. در این شرایط نیازی نیست تا پول نقد با خود حمل کنید. دارندگان دستگاه کارتخوان در اسلامشهر هم می توانند با کشیدن کارت توسط مشتری، حساب بانکی خود را شارژ کنند. این امر از نظر امنیتی بسیار اهمیت دارد و خطر سرقت کمتر می شود. علاوه بر این، وجود دستگاه کارتخوان در اسلامشهر باعث شده تا فروشندگان از شمردن پشت سر هم وجه نقد با حجم زیاد یا کم راحت شوند. در این حالت، فروشندگان با مشکل پس دادن پول خرد هم مواجه نمی شوند. ضمن اینکه ریسک دریافت چک و پول تقلبی نیز کاهش می یابد. اسکناس مدام در دستان افراد مختلف رد و بدل می شود. به همین علت یکی از مهم ترین عوامل انتقال آلودگی به شمار می رود. با استفاده از دستگاه کارتخوان در اسلامشهر این مشکل برطرف می شود.


کارتخوان سیار در اسلامشهر


کارتخوان سیار در اسلامشهر ، نوعی از کارتخوان است که با استفاده از سیم کارت یا اینترنت سیار به شبکه متصل می شود و برای این کار نیازی به کابل ندارد. به همین دلیل، این نوع کارتخوان برای کسب و کارهایی مناسب است که مکان ثابتی ندارند. در کسب و کارهای سیار نیاز به جابه جایی دستگاه کارتخوان می باشد. دستگاه های کارتخوان سیار در اسلامشهر توسط پارکینگ های خودرو، پارکبان های سطح شهر، ماموران شرکت پست، دست فروشان و خرده فروشان دوره گرد، پیک های موتوری، بازرسین شرکت اتوبوسرانی، مشاغلی که هزینه کالا و خدمات را درب منزل تسویه می کنند و ... مورد استفاده قرار می گیرند. برای تهیه کارتخوان سیار در اسلامشهر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


فروش کارتخوان در اسلامشهر


فروش کارتخوان در اسلامشهر ، نحوه استفاده از دستگاه پوز به این صورت است که ابتدا کارت اعتباری خود را از میان شیار دستگاه عبور می دهید. این شیار اغلب در سمت راست دستگاه وجود دارد اما در برخی از دستگاه ها هم در قسمت بالا یا پایین آن وجود دارد. پس از ظاهر شدن منو روی صفحه، گزینه موردنظر خود را انتخاب می کنید. در صورتی که قصد خرید داشته باشید، مبلغ خرید و سپس رمز 4 رقمی خود را وارد می کنید. با تایید آن، خرید انجام می شود. پیغامی که در پایان انجام عملیات از طریق برگه رسید دریافت می شود، نشان دهنده موفق یا ناموفق بودن تراکنش است. برای دریافت موجودی، خرید شارژ و پرداخت قبوض می توان از دستگاه پوز استفاده کرد. قیمت فروش کارتخوان در اسلامشهر با توجه به نوع دستگاه و امکانات آن متفاوت می باشد. برای استعلام قیمت فروش کارتخوان در اسلامشهر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


تعمیر کارتخوان در اسلامشهر


تعمیر کارتخوان در اسلامشهر، به سادگی امکان پذیر است. گاهی اوقات عملکرد دستگاه های پوز با مشکل مواجه می شود. از جمله اشکالات موجود در کارتخوان می توان به کم نگه داشتن شارژ، خاموش شدن مکرر، خطای تمپر(tamper)، خرابی مکان نصب سیم کارت، ایراد سوکت شارژ، مشکل در پرینتر دستگاه و مشکل آنتن دهی آن اشاره کرد. بسیاری ازمراکز در زمینه خرید، فروش و تعمیر کارتخوان در اسلامشهر فعالیت می کنند. در صورتی که دستگاه پوز شما به درستی کار نمی کند و با مشکل مواجه است می توانید از مراکز تعمیر کارتخوان در اسلامشهر کمک بگیرید. البته برخی از این مراکز اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تعمیر دستگاه کارتخوان نموده اند. با شرکت در این دوره ها هم می توانید در زمینه رفع مشکلات دستگاه پوز آموزش ببینید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره مرکز تعمیر کارتخوان در اسلامشهر تماس بگیرید.


خرید کارتخوان در اسلامشهر


برای خرید کارتخوان در اسلامشهر ، ابتدا باید درخواست داده شود. در این صورت باید یکسری مراحل قانونی طی شود. امروزه شرکت های زیادی در زمینه فروش دستگاه پوز فعالیت می کنند. انواع دستگاه های کارتخوان را می توانید از بانک ها یا شرکت های معتبر تهیه نمایید. برای درخواست خرید کارتخوان در اسلامشهر نیاز به مدارک هویتی می باشد. مدارک برای افراد حقیقی و حقوقی متفاوت می باشند. این مدارک برای افراد حقیقی شامل شناسنامه، کارت ملی، حساب بانکی معتبر، اوراق تعهد بانکی یا سفته، جواز کسب، سند مالکیت مکان کسب یا اجاره نامه و کپی آنها می شوند. پس از اینکه درخواست کارتخوان ارسال شود، قرارداد خرید دستگاه پوز به شکل قانونی برای فرد تنظیم می شود. اگر قصد خرید کارتخوان در اسلامشهر را دارید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


فروش کارتخوان سیار در اسلامشهر


فروش کارتخوان سیار در اسلامشهر ، با استقبال خوبی مواجه شده است. استفاده از دستگاه های پوز سیار موجب می شود تا عملیات خرید و فروش کالا و خدمات با سرعت بیشتری انجام شوند. افرادی که از این دستگاه ها استفاده می کنند در زمان قطعی برق شهر با مشکلی مواجه نمی شوند. باتری موجود در این دستگاه ها امکان انجام عملیات را در زمان قطعی برق فراهم می کند. همه صاحبان مشاغل، افراد حقیقی و حقوقی می توانند یکی از انواع دستگاه های پوز را تهیه نمایند و به این صورت از خدمات بانکی استفاده کنند. اگر شما هم صاحب یک کسب و کار خاص هستید و می خواهید یک دستگاه کارتخوان سیار خریداری کنید، می توانید با شماره مرکز فروش کارتخوان سیار در اسلامشهر تماس بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به این مرکز می باشند.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
دور میدان امام حسین، جنب بانک صادرات، نبش کوچه دستگردی، پاساژ لوکس، پلاک 5

موقعیت