Skip to main content

فروش شاخ گوزنی در شهریار

فروش شاخ گوزنی درشهریار، شما برای افزایش ایمنی محل زندگی خود چه می کنید؟ با گسترش شهرها و افزایش جمعیت، بسیاری از افراد برای حفاظت از منزل، ویلا و ... از انواع حفاظ استفاده می کنند. یکی از بهترین و رایج ترین نوع حفاظ، شاخ گوزنی است که طرفداران زیادی دارد.


فروش شاخ گوزنی درشهریار


فروش شاخ گوزنی درشهریار، در زمان خرید نرده شاخ گوزنی به نوع ، کیفیت و ضخامت میلگرد، روش جوشکاری، نوع دستگاه جوش، کیفیت سیم و الکترود، کیفیت رنگ و روش رنگ کاری، دقت و مهارت جوشکار و تولید کننده، تعهد سازنده نسبت به تحویل، ارسال و نصب توجه نمایید. طراحان و تولید کنندگان نرده شاخ گوزنی در شهریار، با نهایت دقت و تبحر اقدام به طراحی و ساخت نرده شاخ گوزنی می کنند. آنها برای جلب رضایت مشتریان خود، از بهترین مواد و با کیفیت ترین تجهیزات استفاده می کنند. قیمت فروش شاخ گوزنی در شهریار به صورت متری محاسبه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز فروش شاخ گوزنی در شهریار تماس بگیرید.


حفاظ شاخ گوزنی در شهریار


حفاظ شاخ گوزنی در شهریار، افراد زیادی برای افزایش امنیت در ویلاها، مناطق تفریحی، اداره ها، ساختمان های مسکونی و مناطق محافظت شده از حفاظ شاخ گوزنی استفاده می کنند. شباهت این حفاظ به شاخ گوزن و استحکام بالای آن، دلیل این نامگذاری می باشد. استفاده از حفاظ شاخ گوزنی در شهریار علاوه بر افزایش ایمنی، ظاهر زیبایی به فضا می بخشد. طراحی حفاظ شاخ گوزنی در شهریار به صورتی انجام می شود تا چهره ساختمان بد منظره نشود و یک هماهنگی کامل با دکوراسیون نمای بیرونی داشته باشد. برای اینکه ظاهر شاخ گوزنی برای ساکنین ناراحت کننده نباشد، از رنگ های متنوع استفاده می کنند. حفاظ شاخ گوزنی در شهریار دارای قابلیت رنگ پذیری می باشد و افراد می توانند رنگ موردنظر خود را انتخاب نمایند. رنگ هایی که برای رنگ آمیزی شاخ گوزنی در شهریار به کار می روند، در مقابل نور خورشید و رطوبت باران تغییری نمی کنند. اگر تمایل دارید تا برای برقراری امنیت و زیبایی ظاهر ساختمان خود از حفاظ شاخ گوزنی استفاده نمایید، می توانید با شماره های تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در شهریار تماس بگیرید.


نرده شاخ گوزنی در شهریار


نرده شاخ گوزنی در شهریار، دارای انواع مختلفی می باشد. این نرده در مدل های بوته ای، نیزار، آبشاری، لیلیوم و لاله ای تولید می شود. مدل نرده شاخ گوزنی بر اساس نظر مشتری تعیین می گردد. از ویژگی های نرده شاخ گوزنی در شهریار می توان به موارد زیر اشاره کرد.
معمولا طول این نرده 2 متر بوده و ارتفاع استاندارد آن 100-70 سانتی متر می باشد. عرض نرده شاخ گوزنی بر اساس ارتفاع آن تعیین می گردد اما به طور معمول 70-50 سانتی متر است. تراکم متداول این نرده، 13- 7 ردیف در 2 متر می باشد البته این تعداد را می توان تا 15 ردیف افزایش داد. برای اتصال میلگردهای نرده شاخ گوزنی در شهریار از دو نوع جوش الکترود و co2 استفاده می شود.


قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار


قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار، به عوامل مختلفی مانند وزن حفاظ، ارتفاع، نوع میلگرد و جوشکاری، نوع رنگ و تراکم (تعداد) شاخه و نوع پوشش کف بستگی دارد. محاسبه قیمت حفاظ بر اساس متر(طول) صورت می گیرد. البته بهتر است تا از تولید کننده، وزن حفاظ را سوال کنید. وزن مناسب حفاظ نشان دهنده ی قطعات مناسب در نرده می باشد. یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار، ارتفاع آن است. ارتفاع استاندارد 80 سانتی متر، برای دیوارهای کوتاه 120-100 و برای دیوارهای خیلی بلند، نرده های ایستاده یا فنس دار 60-50 سانتی متر می باشد. تراکم مناسب پایه های اصلی باعث ایمنی بیشتر حفاظ می گردد. نوع جوشکاری هم از عواملی است که بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر می گذارد. جوشکاری با co2 که یک روش مدرن می باشد، نسبت به روش قدیمی هزینه بر است اما اتصال ایجاد شده بسیار محکم و بادوام خواهد بود. هزینه رنگ آمیزی با رنگ های الکترواستاتیک بیشتر از رنگ مایع می باشد. از طرفی بهترین شاسی برای نرده های حفاظ، شاسی پروفیلی است که هزینه بالایی دارد. در این میان شاسی های میلگردی هم به کار می روند که دارای کیفیت و قیمت پایین تری می باشند.  برای اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


نصب شاخ گوزنی در شهریار


نصب شاخ گوزنی در شهریار ، حفاظ شاخ گوزنی در کارگاه ساخته و به محل موردنظر منتقل می شود. پروسه نصب شاخ گوزنی در شهریار توسط متخصصین صورت می گیرد. مهارت این افراد مانع از بروز اشتباه و خطا شده و در نهایت از هر گونه آسیب جلوگیری می شود. اگر نصب شاخ گوزنی با دقت و مهارت صورت نگیرد، این نرده ها از سوراخ های دیوار جدا شده و به طور کامل از دیوار کنده می شوند. این سوراخ ها را برای نصب حفاظ بر روی سطح دیوار ایجاد می کنند و سپس با استفاده از پین، حفاظ را روی دیوار نصب می کنند. بعد از جوشکاری پایه ها، حفاظ ها را به یکدیگر متصل می کنند. این کار، استحکام حفاظ را بهبود می بخشد. در انتها هم برای زیبایی ظاهری شاخ گوزنی، اقدام به لکه گیری و رنگ آمیزی محل جوشکاری می نمایند. برای نصب شاخ گوزنی در شهریار نیازی به تخریب بیش از اندازه دیوار نیست. در برخی موارد، برای نصب حفاظ بر روی درب فلزی از روش شاسی کشی استفاده می کنند. برای نصب شاخ گوزنی در شهریار با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


ساخت شاخ گوزنی در شهریار


ساخت شاخ گوزنی در شهریار ، حفاظ شاخ گوزنی  به دلیل شکل زیبا و تنوع در طرح های آن دارای محبوبیت زیادی است. یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در ساخت شاخ گوزنی در شهریار، جنس مواد می باشد. طراحی و ساخت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار به صورت اصولی انجام می گیرد. امکان خمش و پیچش در این حفاظ ها وجود ندارد و به خاطر نصب در ارتفاع بالا، امکان برش آن وجود ندارد. برای ساخت شاخ گوزنی در شهریار از میلگردهای نمره 10 استاندارد استفاده می کنند. در این مرکز با استفاده از بهترین مواد کار نکرده ، حفاظی زیبا و ایمن می سازد. ساخت شاخ گوزنی در شهریار با تراکم بالا انجام می شود. این امر موجب می شود تا به هیچ وجه امکان عبور از روی حفاظ وجود نداشته باشد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
شهریار

موقعیت