Skip to main content

دفتر پیشخوان دولت در پرند

دفتر پیشخوان دولت در پرند ، مکانی است که برای ارائه ی انواع خدمات الکترونیکی دولت به عموم مردم ایجاد شده است. همچنین تمام دستگاه های اجرایی باید خدمات الکترونیکی خود را از طریق این دفاتر به مردم ارائه دهند. دفاتر پیشخوان دولت در همه ی شهرهای کشور وجود دارند. دفاتر پیشخوان، توسط بخش خصوصی اداره می شوند. دفتر پیشخوان دولت در پرند برای جلوگیری از موازی کاری دستگاه های دولتی ایجاد شده است. برای آشنایی بیشتر با دفتر پیشخوان دولت در پرند تا انتهای آگهی همراه ما باشید.



دفتر پیشخوان دولت در پرند


دفتر پیشخوان دولت در پرند ، خدمات متنوع و زیادی را انجام می دهد. این خدمات بصورت یکپارچه انجام نمی شوند. هر دفتر متناسب با شرایط خود، فضا و موقعیت مکانی برخی از خدمات را انجام می دهد. حدودا 16 هزار دفتر پیشخوان دولت مشغول به فعالیت هستند. تغییر نام خانوادگی، حوادث آب و فاضلاب، ثبت نام جهت بیمه سلامت، عوارض خودروها، موتورسیکلت ها و ... برخی از خدمات دفتر پیشخوان دولت می باشند. نزدیک 10 هزار واحد دفتر پیشخوان دولت در روستاها و حدود 6 هزار در شهرها قرار دارند. برای ارتباط با دفتر پیشخوان دولت در پرند با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


پیشخوان دولت در پرند


پیشخوان دولت در پرند ، در اینجا با یکی از خدمات پیشخوان دولت در پرند آشنا می شویم. تعویض شناسنامه و کارت ملی یکی از خدمات آن می باشد. برای انجام آن، متقاضی باید مدارک اصل شناسنامه، 2 قطعه عکس 4×6 رنگی و یکسان با زمینه روشن(افراد بالای 15 سال) و رسید پرداخت هزینه متعلقه را همراه داشته باشد. قبل از هر چیزی متقاضی باید وقت گرفته باشد. برای تعویض کارت ملی و تغییر آن به کارت ملی هوشمند متقاضی باید درخواست خود را در دفتر پیشخوان خدمات دولت ثبت کند. همچنین مستندات فقدان و تعویض آن را ارائه دهد. سپس تاریخی به منظور مراجعه مجدد حضوری اعلام کند. این تاریخ برای تصویر برداری و ثبت اثر انگشت می باشد. هر دو(شناسنامه و کارت ملی) بعد از انجام امور مربوطه در زمان مشخصی به متقاضی تحویل داده می شوند. برای ارتباط با پیشخوان دولت در پرند با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.


بهترین پیشخوان دولت در پرند


بهترین پیشخوان دولت در پرند ، دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:
- باید قوانین و شرایط حقوقی و حقیقی را رعایت کند.
- دکوراسیون محل کار مناسب باشد.
- کارکنان آن برای انجام خدمات هزینه بیشتری از هزینه تعیین شده دریافت نکنند.
- دارای پروانه کسب باشد.
- باید در مناطق شهری فضایی برابر 50 متر مربع و روستایی 20 متر مربع برای ارائه خدمات داشته باشد.
- دارای کاربری مجازی باشد.
- از تکنولوژی پیشرفته برخوردار باشد.
- کارکنان با متقاضی رفتار خوب و مناسب داشته باشند. همچنین دارای تخصص باشند.
- و ... .
اگر قصد انجام امور در بهترین دفتر پیشخوان دولت را دارید، پیشنهاد ما به شما بهترین پیشخوان دولت در پرند می باشد. برای ارتباط با این مرکز با شماره های ثبت شده در این آگهی تماس بگیرید.


دفتر پیشخوان خدمات دولت در پرند


دفتر پیشخوان خدمات دولت در پرند ، دفاتری می باشند که دولت برای ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور ایجاد کرده است. همچنین آن را با نام بخش عمومی و غیر دولتی یا دفتر پیشخوان می شناسند. از خدمات قابل عرضه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت می توان امور بیمه ای، سجلی، شارژ کارت های مختلف اعتباری و دانشجویی، فروش بلیط اتوبوس های بین شهری، ثبت احوال و ... را نام برد. شورای عالی اداری، مسئولیت ایجاد سامانه الکترونیکی و نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت را به عهده کانون انجمن های صنفی آن گذاشته است. برای انجام کارهای خود به دفتر پیشخوان خدمات دولت در پرند مراجعه کنید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

پرند
نشانی
پرند فاز۶ کیسون زون ۵ خیابان آریا شمالی کوچه سامان جنوبی بلوک 40

موقعیت