Skip to main content

فیزیوتراپی در کرج

فیزیوتراپی در کرج ، فیزیوتراپی بیماران را با جریان برق درمان می کنند . مشکلات موجود در زندگی امروز باعث شده تا افراد، بیشتر زمان خود را مشغول کار و فعالیت در خارج از منزل باشند . امروزه بیشتر افراد تمام تلاش خود را در جهت تامین مایحتاج ضروری زندگی خود می کنند و در این مسیر توجهی به تغذیه، استراحت و ورزش ندارند. فعالیت های این مرکز در جهت درمان، حفظ و بازسازی عملکرد های فیزیکی افراد صورت می گیرد. زمانی که عملکرد حرکتی افراد در اثر صدمات، معلولیت ها ، بیماری ها و ... دچار اختلال می شود باید به مرکز فیزیوتراپی در کرج مراجعه کنند . خدماتی که فیزیوتراپی ها انجام می دهند : فیزیوتراپی در منزل، ماساژ درمانی، الکتروتراپی، مگنت درمانی، ورزش درمانی، لیزر درمانی، شاک ویو درمانی، فیزیوتراپی خصوصی با رعایت حریم شخصی افراد و ...می باشد . فیزیوتراپی ها خدمات خود را به افراد مختلف به ویژه ورزشکاران، کودکان و سالمندان ارائه می دهند . در فیزیوتراپی ابتدا به معاینه ( معاینه و آزمایش های تنفسی، قلبی، عضلانی، اسکلتی، عصبی وسیستم پوششی بدن) و بررسی دقیق سوابق بیماری می پردازند. ارزیابی این
موارد به آنها در تشخیص بیماری کمک می کند. در مرحله بعد اقدام به تهیه یک برنامه دقیق و کامل مطابق با نیازهای بیمار می کنند. متخصص فیزیوتراپی با استفاده از مداخلات درمانی مختلف به افراد کمک می کند تا در مسیر درمان بیماری خود گام بردارند .
از دیگ رخدمات مجموعه ما : مجهز به تجهیزات الکتروتراپی، مکانوتراپی، لیزردرمانی، مگنتوتراپی، کشش الکتریکی، حرکت درمانی و حرکات اصلاحی می باشد.
ارزیابی، تشخیص و فیزیوتراپی علمی-تخصصی :
بیماری های مفاصل (آرتروز، روماتیسم مفصلی و...)
رفع انحناهای غیرطبیعی و دردهای ستون فقرات (قوزپشتی، گودی کمر، اسکولیوزیس، اختلالات دیسک و...)
آسیب های ورزشی و بیماریهای ارتوپدی
درمان ورم لنفاوی دست و پا و ماساژ تخصصی
ضایعات نورولوژیک (فلج عصب صورت،CVA،TOS،CTS و...)
درمان تخصصی نازایی با منشا چسبندگی می باشد .
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی فیزیوتراپی در کرج تماس بگیرید .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی

موقعیت