Skip to main content

مرکز مشاوره در میدان کاج

مرکز مشاوره در میدان کاج ، همه ی افرادی که در زمینه خانواده، تحصیل، شغل، ازدواج، طلاق و... دچار مشکل شده اند برای حل این مسائل می توانند به مرکز مشاوره در میدان کاج مراجعه کنند. در این آگهی ما مرکز مشاوره در میدان کاج را به شما معرفی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به فعالیت های مرکز مشاوره در میدان کاج تا پایان آگهی همراه ما باشید.


مرکز مشاوره در میدان کاج 


مرکز مشاوره در میدان کاج ، مشاوره چیست ؟ مشاوره فرآیندی پویا میان مشاور و مراجعین می باشد. مراجع طی جلسات مشاوره نحوه ی برقراری ارتباط با اطرافیان، روش های درست برای ارضای نیازها، نحوه ی شناخت احساسات، کسب اطلاعات وسیع، تعیین اهداف و تعیین مسیر درست برای رسیدن به این اهداف را تعیین می کند. مشاور با توجه به تجربه و دانشی که دارد می تواند اعتقادات، طرز فکر و رفتار افراد را تغییر دهد. مشاور در زمینه های مختلف به افراد کمک می کند. افرادی که به هر دلیلی در زندگی خود دچار مشکل شده اند می توانند برای حل مسائل مختلف به مرکز مشاوره در میدان کاج مراجعه کنند.

مشاورین علاوه بر حل مشکلات مختلف می توانند روش درست زندگی کردن و بهترین راه ها برای رسیدن به اهداف مهم زندگی را به افراد بیاموزند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مرکز مشاوره در میدان کاج با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید، این شماره ها متعلق به مرکز مشاوره در میدان کاج می باشد.

02122116571
09125147012


مرکز مشاوره میدان کاج 


مرکز مشاوره میدان کاج ، مشاوره فرآیندی بسیار تخصصی می باشد که طی آن مراجع با کمک مشاور به بررسی مشکلات خود می پردازد و بهترین راه را برای حل این مشکلات پیدا می کند. مشاوره به معنی همکاری کردن و نظر خواهی از دیگران می باشد. مهم ترین هدف مشاور رسیدن به خودآگاهی می باشد. افراد زمانی که به مشاور مراجعه می کنند با کمک مشاور اطلاعات بسیار زیادی راجع به خود کسب می کنند و به خودآگاهی می رسند. خودآگاهی به افراد کمک می کند بتوانند در شرایط مختلف بهترین تصمیم را بگیرند.

همه ی ما در بسیاری از موارد با افراد مختلف مشورت می کنیم. زمانی که نیاز به مشاوره داشته باشیم باید با افرادی مشورت کنیم که در آن زمینه تخصص داشته باشند و بتوانند به ما کمک کنند. در بسیاری از موارد ما از کسانی مشاوره می گیریم که اطلاعاتی در آن زمینه ندارند و نمی توانند ما را درک کنند، به همین دلیل ممکن است با راهنمایی های اشتباه باعث وخیم تر شدن اوضاع شوند. مشاورین با توجه به دانش و سابقه ی کاری که دارند می توانند در زمینه های مختلف به مراجعین خود کمک کنند و بهترین راه حل را برای حل مشکلات به آن ها پیشنهاد دهند.


مشاوره کودک در میدان کاج 


مشاوره کودک در میدان کاج ، معمولا بسیاری از والدین به اندازه ای که به سلامت جسمی فرزند خود اهمیت می دهند، سلامت روحی کودک برایشان مهم نیست. رفتارها و فعالیت های مختلفی وجود دارد که نشان دهنده ی اختلالات روحی کودکان می باشد. چند نمونه از این فعالیت ها شامل : مکیدن انگشت، جویدن ناخن، پرخاشگری، گاز گرفتن، لجبازی، کتک زدن و... می باشد. والدینی که سلامت روحی فرزندشان برایشان مهم است در صورت مشاهده ی چنین رفتارهایی می توانند به مشاوره کودک در میدان کاج مراجعه کنند.

مشاورین کودک با توجه به سابقه ای که دارند از جدید ترین روش ها مثل بازی درمانی، قصه درمانی و... برای درمان مشکلات روحی و روانی فرزند شما استفاده می کنند. مشکلات روحی که در کودکی برای فرزند شما پیش می آید می تواند در بزرگسالی باعث مشکلات بسیار زیادی در زمینه تحصیلی، شغلی و... شود. والدینی که رفتارهای کودکشان باعث نگرانی آن ها شده است می توانند برای حل این مشکلات به مشاوره کودک در میدان کاج مراجعه کنند. جهت رزرو وقت با شماره های موجود در آگهی که متعلق به مشاوره کودک در میدان کاج می باشد تماس بگیرید.


مرکز مشاوره خانواده در میدان کاج 


مرکز مشاوره خانواده در میدان کاج ، یکی از مهم ترین سیستم ها در هر جامعه خانواده می باشد. خانواده با ازدواج دو جنس مخالف تشکیل می شود و با فرزندآوری تعداد اعضاء خانواده افزایش می یابد. حفظ و تداوم خانواده اهمیت بسیار زیادی دارد. خانواده تاثیر بسیار زیادی در آینده ی کودکان دارد و می تواند باعث موفقیت یا شکست آن ها در آینده شود. امروزه به دلایل مختلفی مثل : عدم تفاهم، خیانت، اعتیاد، دخالت اطرافیان، مشکلات اقتصادی و... بسیاری از خانواده ها دچار مشکلات مختلف شده اند.

مشکلاتی که بین زوجین وجود دارد می تواند به کودکان نیز آسیب برساند. اگر احساس می کنید توانایی ادامه ی زندگی با همسر خود را ندارید می توانید برای حل مشکلات خود به مرکز مشاوره خانواده در میدان کاج مراجعه نمایید. شماره هایی که در این آگهی مشاهده می کنید متعلق به مرکز مشاوره خانواده در میدان کاج می باشد.


مرکز مشاوره کودک در میدان کاج 


مرکز مشاوره کودک در میدان کاج ، زمانی که کودک دچار مشکلات روحی می شود نباید کودک را برای درمان به مشاوره بزرگسالان برد، کودکان طرز فکر متفاوتی دارند و نگاه آن ها به زندگی با بزرگسالان متفاوت می باشد. به همین دلیل مشاور بزرگسالان نمی تواند به خوبی به کودکان کمک کند اما مشاور کودک با روحیه و شخصیت کودکان آشنایی دارد و می تواند به خوبی نیازهای روحی و روانی آنها را برطرف کند.

چند نمونه از مشکلات روحی کودکان شامل :

افسردگی، اضطراب، آسیب های روحی و روانی پس از طلاق والدین یا مرگ آن ها و... می باشد.

همه ی این مشکلات در دراز مدت می تواند تاثیر بسیار زیادی در شخصیت کودک بگذارد و باعث اختلالات اخلاقی و رفتاری او شود. والدینی که به سلامت روحی و روانی کودکان خود اهمیت می دهند پس از مشاهده ی هرگونه مشکلات اخلاقی و رفتاری باید به مشاور کودکان مراجعه کرده و اقدامات لازم برای حل این مشکلات را انجام دهند. همه ی اطلاعات (شماره تماس و نشانی) که در این آگهی مشاهده می کنید متعلق به مرکز مشاوره کودک در میدان کاج می باشد.

حوزه های فعالیت :

مشاوره ازدواج، زوج درمانی، سکس تراپی، مشاوره فردی، نوروتراپی (tdcs)، طرحواره درمانی، تست های شخصیت، بالینی و خودشناسی شامل MCMI-3, NEO, SCHEMA, GLASSER, HALBERT و...

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
سعادت آباد، میدان کاج، بلوار سرو غربی، نبش خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک2، طبقه 4، واحد29

موقعیت