Skip to main content

مشاوره فرمانیه

مشاور در فرمانیه، در جریان مشاوره وجود ارتباط خاص بین مراجعه کننده و مشاور ضرورت دارد. در جریان مشاوره، مشاور کمک می‌کند تا فرد مراجعه کننده، احساسات خود را بشناسد و شیوه‌های معقولی برای ارضای نیازها و حل مشکلاتش به کار گیرد. البته در مشاوره صرفاً حل مشکلات آنی مراجعه کننده مدنظر نیست، بلکه هدف، ایجاد اعتمادبه‌نفس، افزایش قدرت مبارزه با مشکلات و گسترش رشد فکری او است. در واقع مشاوره رابطه‌ای یاری‌دهنده است که در آن، مراجعه کننده پس از شناخت خصوصیات خود، درنهایت، تصمیم‌گیری معقول و مناسب را یاد ‌می‌گیرد.


مشاوره در فرمانیه ، مرکز مشاوره دکتر مجدالدین مستعان ، مرکزی معتبر در فرمانیه می باشد که خدمات مختلفی را در زمینه های فردی ( اضطراب و استرس، افسردگی، خشم، اعتماد به نفس، نوجوانان و بلوغ، تحصیلی _ شغلی)، خانواده (پیش از ازدواج ، زوج، والد و فرزند)، روان شناسی ورزشی ویژه ورزشکاران و تیم های ورزشی حرفه ای ، استعدادیابی روان شناختی، آمادگی ذهنی کنترل وزن، آمادگی ذهنی تمرین و مسابقه ( استرس مسابقه ، تمرکز، اعتماد به نفس، کنترل افکار قبل و حین مسابقه و ...)، روان شناسی مربیگری و ... به مراجعین خود ارائه می دهد. دکتر مجدالدین مستعان دارای سوابق درخشانی در زمینه مشاوره می باشد که این سوابق باعث شده تا ایشان به عنوان یک مشاور خوب در کشور شناخته شوند.
سوابق دکتر مجدالدین مستعان :
- دارای پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران
- مدرس دانشگاه جامع علمی _ کاربردی
- مدیر پژوهش آموزش عالی علمی _ کاربردی جهانگردی تهران 2
- روان شناس تیم های ملی : جودو، جوجیتسو، ووشو، اسکواش، بدمینتون، واترپلو، ژیمناستیک، کونگ فو در المپیک و بازی های آسیایی
- مدرس وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون های ورزشی
-گذراندن 700 ساعت کارورزی در زمینه مشاوره خانواده
- گذراندن 1000 ساعت کارورزی در زمینه مهارت های ذهنی و آمادگی ذهنی در ورزش
- دوره ها و کارگاه ها : خانواده درمانی (مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، فرزندپروری)، اخلاق حرفه ای در روان شناسی، 100 ساعت تربیت مربی مهارت های ذهنی، روان شناسی کاربردی در ورزش قهرمانی و ...
عضویت ها :
-عضو سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران
- عضو انجمن روان شناسی ایران
- عضو انجمن مشاوره ایران
- عضو انجمن روان شناسی کودک و نوجوان
- عضو انجمن روان شناسی سلامت
- عضو انستیتوی روانکاوی ایران
- عضو انجمن روان شناسی ورزشی و رفتار حرکتی ایران
- عضو کمیسیون روان شناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون تنیس روی میز، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و ...
- عضو انجمن سرای اهل قلم

مشاور در فرمانیه

مشاور در فرمانیه، باید خصوصیات ویژه‌ای داشته باشد. این خصوصیات در نتیجه کار مشاور تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت. بنابراین در این مقاله چند ویژگی اصلی مشاور را ذکر کرده‌ایم. مشاور باید به انسان‌ها و حل مسائل و مشکلات آن‌ها علاقه‌مند باشد. او باید از سلامت جسمانی و روانی بهره‌مند باشد، صبور باشد و در روابطش با دیگران به طور انعطاف پذیر عمل کند. در روابط خود نخواهد کسی را به تبعیت از خویش مجبور کند. 
علاوه بر موارد بالا، مشاور در فرمانیه باید از محدودیت‌ها و توانایی‌های خودش آگاه باشد. او باید در زمینه‌های روانشناسی، مشاوره، تعلیم و تربیت، جامعه شناسی، امکانات شغلی و تحصیلی و بهداشتی جامعه آگاهی کافی داشته باشد. همچنین مشاور باید خدمت صادقانه و خالصانه به همنوع را مد نظر قرار دهد.


مشاوره فرمانیه


مشاوره فرمانیه، مشاوره چیست؟ مشاوره به معنی همکاری و مشورت گرفتن برای حل مشکل افراد می باشد. در بین مردم واژه مشاوره بیشتر برای امور مربوط به سلامت روان کاربرد دارد. امروزه مراکز زیادی در سراسر کشور خدمات مشاوره را ارائه می دهند. مرکز مشاوره فرمانیه خدمات مختلفی در زمینه های تحصیلی، فردی، خانواده، ورزشی و... به مراجعین خود ارائه می دهد. مرکز مشاوره فرمانیه با بهره گیری از روش های جدید و علم روز دنیا در جهت رفع مشکلات بیماران خود تلاش می کند. هدف مرکز مشاوره فرمانیه از ارائه این خدمات ، بهبود وضعیت روحی _ روانی بیماران می باشد. مرکز مشاوره فرمانیه با استفاده از مهارت های متخصصین خود در جهت افزایش سطح کیفیت زندگی مراجعین تلاش می کند. اگر شما هم در منطقه فرمانیه ساکن هستید و برای حل مشکلات خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، پیشنهاد می کنیم به مرکز مشاوره فرمانیه مراجعه نمایید. برای اطلاع از ساعات و روزهای فعالیت مرکز مشاوره فرمانیه با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


مرکز مشاوره خانواده در فرمانیه


مرکز مشاوره خانواده در فرمانیه ، خانواده اولین و مهم ترین مکان برای آرامش افراد می باشد. بسیاری از افراد در خانواده خود با مشکلات مختلفی روبه رو هستند که باعث آسیب به بنیان خانواده می شوند. برخی از این مشکلات ممکن است ساختار خانواده را مورد تهدید قرار دهند. در بعضی از خانواده ها مسائلی مانند خیانت، تنهایی، مرگ و... باعث بروز مشکلاتی می شود. در صورتی که این مشکلات به موقع برطرف نشوند، باعث ایجاد شرایط وخیم تر در خانواده می شوند. مرکز مشاوره خانواده در فرمانیه با ارائه خدمات مختلف به مراجعین خود کمک می کند تا این مشکلات را برطرف نمایند. متخصصین مرکز مشاوره خانواده در فرمانیه مهارت های ارتباطی را به اعضای خانواده یاد می دهند. آنها مهارت های اصلی دلگرمی دادن، ارتباط و حل مسئله را به افراد خانواده آموزش می دهند تا در برخورد با مشکلات، رفتار مناسبی از خود نشان دهند. برای اینکه خانواده ای شاد داشته باشید ، لازم است تا همسران ارتباط خوبی با هم داشته باشند و بتوانند مسائل خود را به دور از هر گونه ترسی با یکدیگر مطرح نمایند. مرکز مشاوره خانواده در فرمانیه بهترین مکان برای حل مشکلات خانواده می باشد. افراد برای حل مشکلات خود در خانواده می توانند از تجارب متخصصین مرکز مشاوره خانواده در فرمانیه استفاده نمایند. جهت اطلاع از جلسات مرکز مشاوره خانواده در فرمانیه با شماره های زیر تماس بگیرید.

مرکز مشاوره کودک در فرمانیه

مرکز مشاوره کودک در فرمانیه ، به کودکان کمک می کند تا بتوانند احساسات و مشکلات خود را به راحتی مطرح نمایند. مشاور با تشخیص مشکل، بهترین روش را برای رفع آن به کار می برد. یکی از تکنیک های مشاور کودک، آموزش روش های تربیتی مناسب به والدین می باشد. با این کار موجب همراهی بیشتر والدین در مسیر درمان می شود. مشاور به بررسی وضعیت کودک در شرایط طلاق والدین، مرگ یکی از عزیزان، اختلال بیش فعالی، سوء استفاده جنسی و عاطفی، افسردگی، اضطراب، استرس، خشم، غم و اندوه، وسواس و ... می پردازد. او تلاش می کند تا عزت نفس کودک را افزایش دهد و مهارت های ارتباطی کودک را بهبود بخشد. مشاور کودک نقش حمایتی دارد و با شناسایی و تقویت نقاط قوت کودک زمینه رشد بهتر او را فراهم می کند. اگر در رفتارهای کودک خود متوجه مشکلاتی شدید، می توانید به مرکز مشاوره کودک در فرمانیه مراجعه نمایید.


مشاوره ازدواج در فرمانیه


مشاوره ازدواج در فرمانیه، ازدواج حساس ترین اتفاق زندگی هر فردی است. مهم ترین عامل برای داشتن یک ازدواج موفق به دست آوردن شناخت از طرف مقابل می باشد. آگاهی از خصوصیات یکدیگر باعث می شود تا افراد راحت تر تصمیم گیری کنند. برای اینکه در تصمیم خود دچار مشکل نشوند، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرند. مرکز مشاوره ازدواج در فرمانیه با بهره گیری از مشاوران با تجربه خدمات مختلفی را به افراد ارائه می دهد. متخصصین مرکز مشاوره ازدواج در فرمانیه به مسائل و مشکلات زندگی مشترک تسلط داشته و توانایی لازم را برای سنجش و شناخت تفاوت های شخصیتی افراد دارند. ویژگی های شخصیتی و اختلال های روان شناختی افراد در مرکز مشاوره ازدواج در فرمانیه شناسایی می شود. مرکز مشاوره ازدواج در فرمانیه جلساتی را به صورت فردی و زوجی برای هر دو نفر برگزار می کند. در این جلسات با استفاده از یکسری آزمون های کتبی و تحلیل آنها احتمال موفق بودن ازدواج را مورد بررسی قرار می دهد. در جلسات مشاوره ازدواج در فرمانیه آرزوها، تمایلات، توقعات ، خط قرمزها و... در مورد هر دو نفر بررسی می شود. در نهایت متخصصین مرکز مشاوره ازدواج در فرمانیه با توجه به گفتگوها و بررسی نتایج آزمون ها بهترین مشاوره را به افراد می دهند تا آنها بتوانند تصمیم درستی برای آینده خود بگیرند. اگر شما هم قصد ازدواج دارید و در تصمیم گیری دچار تردید هستید، متخصصین مرکز مشاوره در فرمانیه آماده هستند تا به شما کمک کنند تا بهترین تصمیم را برای زندگی و آینده خود بگیرید. برای رزرو وقت مشاوره می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


مشاوره تحصیلی در فرمانیه


مشاوره تحصیلی در فرمانیه، برای به دست آوردن موفقیت در هر زمینه ای نیاز داریم تا از یک برنامه ریزی دقیق استفاده کنیم. این کار باعث می شود تا بتوانیم به هدف خود برسیم. بسیاری از افرادی که تصمیم دارند تا در کنکور یا آزمون های مختلف موفق شوند، تصور می کنند که با مطالعه زیاد می توانند به هدف خود برسند. اما باید گفت که برای این منظور لازم است تا از یک برنامه ریزی منظم استفاده کنند. متخصصین مرکز مشاوره تحصیلی در فرمانیه می توانند کمک بزرگی در این زمینه به مراجعین خود ارائه دهند. آنها نحوه اصولی برنامه ریزی را به شما آموزش می دهند و نکاتی را که لازم است تا برای رسیدن به موفقیت رعایت کنید به شما یادآوری می کنند. استفاده از راهنمایی های مرکز مشاوره تحصیلی در فرمانیه به شما کمک می کند تا نگرانی و استرس شما در این مورد از بین برود و از لحاظ تحصیلی و روانی به آمادگی کامل برسید. مزیت دیگر مرکز مشاوره تحصیلی در فرمانیه این است که شما می توانید به راحتی با مشاوران آن تماس گرفته و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید. مشاوره تحصیلی در فرمانیه در زمینه انتخاب رشته و مسائل مختلف درسی افراد ، خدمات موثری را ارائه می دهد. اگر شما هم برای حل مشکلات تحصیلی فرزند خود نیاز به استفاده از تجارب و مهارت های یک مشاور خوب دارید، می توانید به مرکز مشاوره تحصیلی در فرمانیه مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی در فرمانیه با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

روانپزشک کودک و نوجوان در فرمانیه

 

روانپزشک کودک و نوجوان در فرمانیه ، پزشکی است که اختلالات فکری، هیجانات و رفتارهای کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها را تشخیص می دهد. وی قادر است تا بعد از شناسایی این مشکلات، در جهت درمان آنها اقدامات موثری انجام دهد. روانپزشک کودک و نوجوان در فرمانیه در مقابل سوال ها و نگرانی های والدین، پاسخ های مناسبی ارائه می دهد. او مهارت زیادی برای درمان دارویی و روان درمانی کودکان و نوجوانان دارد. روانپزشک کودک و نوجوان در فرمانیه با استفاده از تکنیک ها و روش های خاصی به کودکان و نوجوانانی که گرفتار مشکلات هیجانی – رفتاری هستند، کمک می کند. وی برای روان درمانی از روش های درمانی فردی، گروهی، خانواده درمانی انفرادی یا گروهی، آموزش والدین و ... استفاده می کند. برخی از بهترین روش ها برای ابراز احساسات و حل مشکلات کودک و نوجوان شامل بازی، نقاشی، ایفای نقش و صحبت کردن می شوند. در صورتی که در کودک خود نشانه هایی مانند افت تحصیلی زیاد، اضطراب و نگرانی شدید، پر تحرکی، کابوس های شبانه، رفتارهای تهاجمی و... مشاهده نمودید به روانپزشک مراجعه نماید. در مورد نوجوانان هم اگر با رفتارهایی مانند شکایات جسمانی مکرر، تغییرات زیاد در پیشرفت تحصیلی، افسردگی دائمی، تهدید آسیب به خود، سوء مصرف الکل یا مواد، خشونت و ... مواجه شدید، بهتر است از خدمات روانپزشک کودک و نوجوان در فرمانیه استفاده نمایید. 


مرکز مشاوره در کامرانیه


مرکز مشاوره در کامرانیه ، مشاوره یک ارتباط موثر بین دو نفر است که نتیجه آن حل مشکل فرد مراجعه کننده می باشد. مشاور فردی است که علم و مهارت کافی را برای برقراری ارتباط و بررسی و حل مشکل دارد. استفاده از مشاوره به افراد کمک می کند تا فرد مراجعه کننده شناخت درستی از موقعیت، احساسات و توانایی های خود به دست آورد. مرکز مشاوره در کامرانیه یکی از مراکزی است که خدمات مختلفی در زمینه های مشاوره تحصیلی، خانواده، فردی، شغلی و ... به مراجعین خود ارائه می دهد. خدمات ارائه شده توسط این مرکز باعث افزایش اعتماد به نفس و حس مسئولیت در افراد می شود. متخصصین مرکز مشاوره در کامرانیه با استفاده از تجارب و مهارت های خود به افراد کمک می کنند تا اهداف زندگی خود را مشخص نموده و در مسیر رسیدن به آنها قدم بردارند. درمانگران مرکز مشاوره در کامرانیه افرادی دلسوز و رازدار می باشند که وقت کافی را برای مراجعین خود قرار می دهند. آنها در مورد مراجعین خود هیچ گونه قضاوتی نمی کنند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنها انجام می دهند. مرکز مشاوره در کامرانیه با راهنمایی های خود به زندگی افراد جهت می دهد و راه کارهایی را برای رسیدن به اهداف مراجع در اختیار او قرار می دهد. برای استفاده از خدمات متنوع مرکز مشاوره در کامرانیه با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


مرکز مشاوره خانواده در کامرانیه


مرکز مشاوره خانواده در کامرانیه، خانواده مهم ترین بخش اجتماع می باشد و به همین دلیل در سراسر دنیا از
اهمیت بالایی برخوردار است. برای اینکه یک خانواده شاد و ایده آل داشته باشید، بایستی وظایف خود را در خانواده به درستی انجام دهید و از میزان تاثیر نقش خود در خانواده آگاه باشید. گاهی اوقات مشکلاتی در خانواده رخ می دهد و برای رفع آن نیازمند افرادی با تجربه و آگاه هستید. مرکز مشاوره خانواده در کامرانیه با
استفاده از تحقیقات صورت گرفته در حوزه های مختلف روان شناسی به بررسی مشکلات مربوط به خانواده می پردازد. مرکز مشاوره خانواده در کامرانیه خدمات مختلفی را در جهت بهبود روابط اعضای خانواده، تربیت فرزندان، اختلافات خانوادگی ( خیانت همسر، طلاق و...)، کنترل رفتار فردی، کنترل پرخاشگری و مهارت های ارتباطی به مراجعین خود ارائه می دهد. اگر در برقراری ارتباط با اعضای خانواده خود با مشکل مواجه هستید پیشنهاد می کنیم به مرکز مشاوره خانواده در کامرانیه مراجعه کنید و از خدمات ویژه آن استفاده نمایید. برای این منظور می توانید با شماره تلفن های مرکز مشاوره خانواده در کامرانیه تماس بگیرید.


مرکز مشاوره در شمال تهران


مرکز مشاوره در شمال تهران، یکی از نکات مهم برای ارزیابی یک مرکز مشاوره روانشناسی این است که مشاوران آن مرکز در زمینه های مختلف روانشناسی تخصص داشته باشند. امروزه تمام کارها به صورت تخصصی صورت می گیرد و هر فردی در یک یا چند زمینه تخصص پیدا می کند. در مراکز مشاوره هم افراد با مهارت ها و تخصص های مختلف در یک یا چند زمینه فعال می باشند. درمانگران مرکز مشاوره در شمال تهران دارای تخصص های گوناگونی می باشند. این باعث می شود تا مراجعین بتوانند با توجه به بیماری یا اختلالات خود، از خدمات گوناگون مشاوره استفاده کنند. مرکز مشاوره در شمال تهران با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در حوزه های عمومی و تخصصی ( افسردگی ، استرس، خشم، ترس ، مشاوره فردی و... ) روانشناسی ، خدمات مختلفی را به مراجعین خود ارائه می دهد. خدماتی که توسط مرکز مشاوره در شمال تهران ارائه می شود، پاسخگوی نیاز افراد با هر سنی می باشد.

بهترین مرکز مشاوره در شمال تهران


بهترین مرکز مشاوره در شمال تهران، وقتی که افراد در زندگی خود با مشکلات مختلفی روبه رو می شوند به دنبال بهترین مشاوران و روان شناسان می گردند. این افراد برای حل مشکلات خود از مراکز مشاوره کمک می گیرند . یک مرکز مشاوره خوب دارای ویژگی های مهمی می باشد که از آن جمله می توان به سطح بالای تحصیلات مشاوران، تجربه و مهارت آنها، نوع برخورد و رفتار حرفه ای ، برگزاری جلسات مشاوره منظم و زمان بندی شده، برخورد صحیح پرسنل، رعایت حقوق مراجعین، مناسب بودن هزینه ، تخصصی بودن زمینه مشاوره و... اشاره کرد. بهترین مرکز مشاوره در شمال تهران ضمن داشتن ویژگی های بالا، فضایی آرامش بخش را برای استفاده مراجعین خود در نظر گرفته است. اگر شما هم برای حل مشکل خود تمایل دارید از خدمات بهترین مرکز مشاوره در شمال تهران استفاده کنید، با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

 

مركز خدمات روان شناسي و مشاوره آفتاب

با بیش از ۱۰ سال سابقه حرفه ای در زمینه مشاوره و روانشناسی بزرگسال , کودک توسط همکاران مجرب و حرفه ای با مجوز رسمی از سازمان نظام روان شناسي و مشاوره
به صورت حضوري غير حضوری
در خدمت شما هم میهمان عزیز داخل و خارج کشور است.

مشاوره روانشناسی فردي
زوج درماني
خانواده درماني
مشاوره هاي پيش از ازدواج
مشاوره خیانت و طلاق
مشاوره تحصيلي در تمام مقاطع

مشاوره شغلي
مشاوره روانشناسی سالمندان
مشاوره روانشناسی افراد با بیماریهای خاص
مشاوره بارداری
سکس تراپی (سلامت جنسی-نارضایتی جنسی)
مشاوره روانپزشکی
مشاوره حقوقی
آزمون های تخصصي روانشناسی

مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان در دپارتمان تخصصی
بازی درماني
هنر درماني
شن بازی درمانی
مشكلات رفتاري
تربيت جنسي كودكان
افسردگي ، وسواس ، كنترل ،مديريت اضطراب و خشم ، اضطراب جدايي، ترس، نقص توجه و بیش فعالی و ...
فرزندپروري
والد پروری
مشکلات رفتاری نوجوانان

آزمون هوش و استعدادیابی کودک
برگزاری کارگاه های تخصصی و عمومی (با ارائه مدرک معتبر)

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
قیطریه چیذر نرسیده به میدان ندا جنب بانک شهر پلاک 31 واحد 12 طبقه 4

موقعیت