Skip to main content

پمپ انژکتور در تهران

پمپ انژکتور در تهران ، مجموعه پمپ انژکتور در تهران فروشنده تمامی لوازم پمپ و انژکتور، ماشین آلات دیزلی، راهسازی، کشاورزی، دریایی و صنعتی را عرضه می نماید. علاوه بر این خدمات، لوازم پمپ انژکتور و خودروهای سنگین دیزلی اعم از(بنز 10 تن قدیم و جدید، مایلر، ولووN10 و N12  کوماتسو470 ، W120 ، W120 ،PC400 ، D155 ، ZL50 ، ZL40 ،QSK ، QSm، کمنز های روغیM11 قدیم و جدید، انواع مدل های خاور و ایسوزو 5 تن و 6 تن را دارا است). همچنین خدمات فنی همانند: پمپ های آسیایی، ردیفی، کامان ریل و ..... را برخوردار می باشد.
برای این که یک خودرو بتواند حرکت کند، نیاز دارد تا سوخت و انرژی مورد احتیاج آن تامین گردد. تامین نمودن انرژی مورد نیاز برای روشن شدن موتور و در آخر حرکت خودرو به وسیله ی اجزایی همانند: انژکتور، سیلندر و ... کاربرد دارد. کاربرد اشتباه و خرابی هر یک از این اجزا می تواند در روند روشن شدن و حرکت درست و بدون مشکل خودرو نقش داشته باشند.


پمپ انژکتور در تهران:


پمپ انژکتور در تهران، کلیه تعمیرات انواع یونیت انژکتور های نسل جدید با سیستم های سوخت رسانی برقی را به نحو احسنت انجام می دهد. تمامی خدمات فنی مجموعه ی پمپ انژکتور در تهران توسط کادری مجرب در زمینه ی پمپ انژکتور در ایران را برخور دار است و کار او از ضمانت نیز دارا می باشد و به بالاترین کیفیت صورت می پذیرد. پمپ انژکتور در حقیقت در قلب موتور انژکتور حضور دارد که به شکل کلی پمپ انژکتور در دو حالت پمپ انژکتور ردیفی و پمپ انژکتور آسیایی وجود دارد. کار اصلی پمپ انژکتور در مدل های فشار قوی قرار می گیرد و سوخت را با فشار زیاد به انژکتور ها ارسال می نماید. برای تماس با پمپ انژکتور در تهران می توانید به شماره های مندرج در آگهی رجوع نمایید.


تعمیر پمپ انژکتور در تهران:


تعمیر پمپ انژکتور در تهران، در سیستم های سوخت رسانی خودروهای انژکتوری، سوخت با گذر از انژکتور با هوا ترکیب شده است و حالت پودری به خود می گیرد و به محفظه احتراق خودرو پاشیده می شود، این حالت پودری سوخت، به صورت کامل در محفظه احتراق پخش شده است و با یک جرقه  می سوزد. اجزای اصلی انژکتور شامل : فیلتر ورودی، سوزن انژکتور، سلونوئید، اورینگ، درپوش محافظ، بدنه انژکتور، سوراخ خروجی و... می باشد. تعمیر پمپ انژکتور در تهران را از ما بخواهید. این مجموعه از تعمیر برندهایی شامل: کوماتسو، کاتر پیلار، بوش، ایسوزو، دوییتس، یونیت را انجام می دهد و این کار توسط کادر بسیار حرفه ای و مجرب این تعمیرگاه انجام می پذیرد.کلیه تعمیرات نسل جدید و قدیم و تامین کلیه لوازم نسل قدیم و جدید را دارا می باشد. اگر که پمپ انژکتور شما با مشکلی برخورد کرده است، تعمیر پمپ انژکتور در تهران از مجرب ترین تعمیرکاران برخوردار می باشد.


لوازم پمپ انژکتور در تهران:


لوازم پمپ انژکتور در تهران، مجموعه ی پمپ انژکتور در تهران از لوازمی عبارت است از: ساپلای، پمپ سه گوش، میل لنگ، صفحه لنگ، واشر جات، سر پمپ، پمپ تغذیه، شفت، پوسته، سوپاپ فشار، مهره استارتر، پیستون پمپ و... را برخوردار است. همچنین به این نکته توجه کنید که لوازمی که در بالا ذکر شد تنها قابل تعویض هستند و تعمیر نمی شوند. لوازم پمپ انژکتور در تهران با قیمت بسیار مناسبی لوازم مورد نیازتان را ارائه می دهد. لوازم پمپ انژکتور در تهران با خیالی راحت خریداری و استفاده کنید.


فروش لوازم پمپ انژکتور در تهران:


فروش لوازم پمپ انژکتور در تهران، پمپ انژکتور به شکل کلی به دو نوع ردیفی و آسیایی تشکیل شده است که کاربرد هر کدام را برایتان توضیح می دهیم: پمپ انژکتور آسیایی از یک واحد پمپ فشار قوی برای تمامی سیلندر ها تشکیل شده است و مقدار و زمان تحویل سوخت به تمامی سیلندرها یکسان می باشد.
پمپ انژکتور ردیفی: در این سیستم اندازه سوختی که به سیلندرها داده می شود را می شود به کمک سیستم الکترونیکی کنترل نمود.
مجموعه ی فروش لوازم پمپ انژکتور در تهران از توربوشارژ های دیزلی نیز برخوردار است در واقع توربو شارژ یک قطعه است که هدف آن طراحی موتورهای سبک تر و همینطور قدرتمند تر با راندمان بالا می باشد.
لوازم پمپ انژکتور را نباید از هر جایی تهیه نمود زیرا نمونه های تقلبی آن بسیار زیاد شده اند. فروش لوازم پمپ انژکتور در تهران را از ما بخواهید. برای تماس با فروش لوازم پمپ انژکتور در تهران می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


تعمیرات پمپ انژکتور در تهران:


تعمیرات پمپ انژکتور در تهران، اگر که سوزن انژکتور خودرو را تمیز کنید، مصرف سوخت بسیار کاهش می یابد و همچنین موجب عملکرد بهتر اتومبیل در زمان رانندگی خواهد شد. با تمیز نمودن سوزن انژکتور در حین دور گرفتن موتور خودرو خاموش نمی شود. زیرا فرآیند سوخت رسانی به محفظه احتراق دقیق صورت می پذیرد. تعیمرات پمپ انژکتور در تهران از انواع لوازم یدکی پمپ و انژکتور و همینطور تعمیر و تنظیم انواع پمپ انژکتور های دیزلی نسل جدید و قدیم و انواع توربو شارژهای دیزلی را برخوردار می باشد. اگر به دنبال تعمیرگاهی برای تعمیرات پمپ انژکتور در تهران هستید که از کادر مجربی برخوردار باشد این مجموعه همانی است که به دنبالش می باشید. برای تماس با تعمیرات پمپ انژکتور در تهران می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت