Skip to main content

خدمات اتومبیل در ستارخان

صافکاری و نقاشی در ستارخان تهران ، اگر به دنبال صافکاری و نقاشی در ستارخان تهران هستید می توانید به مرکز صافکاری و نقاشی در ستارخان تهران مراجعه کنید. امروزه صنعت اتومبیل سازی در جهان پیشرفت زیادی کرده است. با پیشرفت تکنولوژی افراد برای گذراندن امورزندگی خود نیازمند استفاده از اتومبیل ها هستند. با توجه به افزایش جمعیت و کمبود امکانات درسیستم حمل ونقل عمومی، افراد تمایل بیشتری برای استفاده از وسایل نقلیه شخصی دارند.


صافکاری و نقاشی در ستارخان تهران :


صافکاری و نقاشی در ستارخان تهران، به طور کلی هر وسیله ای که توانایی حرکت داشته باشد و قدرت تولید کند اتومبیل نامیده می شود. در گذشته مدل های مختلفی از اتومبیل طراحی و ساخته شدند. چند نمونه از مواردی که در ساخت اتومبیل به آن توجه می شود شامل: امکانات، خدمات، ایمنی و کیفیت آن می باشد. افراد مختلف در طول تاریخ وسایلی را طراحی کردند که قدرت حرکت داشتند. اما تولید وتحول اصلی درسال 1886 اتفاق افتاد. اتومبیل بنز مدل پتنت در سال 1886 توسط کارل بنز مخترع آلمانی طراحی و به بازار عرضه شد. چندین سال بعد نیز هنری فورد اتومبیل فورد مدل تی را تولید کرد. گذشت زمان باعث ایجاد تحولاتی در ساختمان و کیفیت اتومبیل شد. مدل های جدید اتومبیل دارای امکانات بیشتری هستند. بروز تصادفات باعث شد که افراد به دنبال خدماتی برای برطرف کردن خسارت های وارد شده به خودرو باشند. اگر اتومبیل شما در اثر حوادث مختلف دچار فرورفتگی، ناهمواری و... شده است می توانید ازخدمات صافکاری و نقاشی در ستارخان تهران استفاده نمایید.


بهترین صافکاری و نقاشی درستارخان :


بهترین صافکاری و نقاشی درستارخان، در زمان بروز تصادفات، اگر شدت ضربه ای که به اتومبیل وارد می شود کم باشد، می توانید با کمک خدمات صافکاری مشکل را برطرف کنید. این خدمات زمانی ارائه می شود که اجزای فنی اتومبیل صدمه ندیده باشند. برای ترمیم آسیب های سطحی نیاز به نقاشی نمی باشد و با صافکاری می توان آسیب ها را برطرف نمود. اگر برای تعمیر و بازسازی اتومبیل خود نیاز به صافکار و نقاش دارید ما به شما بهترین صافکاری و نقاشی در ستارخان را معرفی می کنیم.


بهترین صافکاری اتومبیل درستارخان :


بهترین صافکاری اتومبیل در ستارخان، خدمات صافکاری و نقاشی از آن دسته خدماتی هستند که بعد از بروز سوانح و تصادفات رانندگی مورد استفاده قرار می گیرند. صافکاری به اتومبیل های تصادفی کمک می کند تا خسارات وارد شده را در کمترین زمان و به بهترین شکل جبران کنند. درعملیات صافکاری اقدام به تعمیر و بازسازی قسمت آسیب دیده اتومبیل می شود. یک صافکارخوب قسمت های آسیب دیده را طوری تعمیر می کند که نیاز به استفاده از رنگ نباشد و به این وسیله اتومبیل دچارافت قیمت کمتری می شود. تعیین قیمت در صافکاری به مهارت، تجربه و میزان آسیب وارده بستگی دارد. اگر شما برای تعمیر و بازسازی قسمت آسیب دیده اتومبیل خود نیازبه صافکاردارید می توانید به بهترین صافکاری اتومبیل درستارخان مراجعه کنید.


بهترین صافکاری خودرو در ستارخان :

بهترین صافکاری خودرو در ستارخان، معمولا اصطلاحاتی مثل: شاسی کشی، دستگاه مکش، رنگ کوره ای و پولیش کاری بین صافکارها رایج می باشد.
شاسی کشی:
زمانی که ضربه وارد شده در تصادفات شدید باشد و منجر به جابه جایی ستون های اتومبیل شود برای برگرداندن شاسی به محل اولیه خود ازجرثقیل و جک استفاده می شود. عملیات برگرداندن شاسی به محل اولیه خود شاسی کشی نامیده می شود. شاسی کشی انواع مختلفی مانند: شاسی کشی ماشین نردبانی، صفحه ای ، لوله ای و... دارد.
رنگ کوره ای:
فرآیند رنگ کوره ای فقط در کارخانجات اتومبیل سازی قابل اجرا می باشد. این کارخانه ها دارای اتاق رنگ و سیستم پخت هستند.
دستگاه مکش:
دستگاهی است که وظیفه ی بیرون آوردن قسمت های فرو رفته اتومبیل را بر عهده دارد.
پولیش خودرو:
رنگ خودروها از چندین لایه تشکیل شده است. پولیش خودرو کمک می کند که با برداشتن یک لایه از رنگ، بدنه اتومبیل براق تر شود.
واکس پولیش :
بسیاری از افراد برای از بین بردن خش های اتومبیل خود از واکس پولیش استفاده می کنند. این کار باعث براق شدن بدنه اتومبیل می شود اما آسیبی به رنگ خودرو وارد نمی کند.
برای انجام صافکاری می توانید به بهترین صافکاری خودرو در ستارخان مراجعه کنید و از خدمات گوناگون این مرکز استفاده کنید.


صافکاری و نقاشی درغرب تهران :


صافکاری و نقاشی درغرب تهران، در بعضی از تصادفات آسیب های وارده به شکلی هستند که صافکاری بدون رنگ نتیجه دلخواه را ارائه نمی دهد. صافکار بعد ازصاف کردن قسمت های ناهمواراقدام به نقاشی می نماید. بعد از صافکاری، رنگ قسمت آسیب دیده تراشیده می شود وسپس آن قسمت تحت رنگ پاشی قرار می گیرد. نقاشی خودرو امری تخصصی بوده و باید توسط افراد ماهر انجام شود. بدنه خودرو از چندین لایه تشکیل شده است. گاهی اوقات از بین رفتن لایه های بدنه خودرو وشدت خراشیدگی به حدی است که قسمت فلزی بدنه دیده می شود. در این موقعیت ها صافکار با استفاده از بتونه کاری سطح خودرو را کاملا صاف می کند و بدنه را برای عملیات نقاشی آماده می کند. در زمان نقاشی خودرو به ابزارهایی مانند: سمباده، روزنامه، تینرهای رنگ، ماسک صورت، رنگ اکریلیک، پوشش لاک خالص، عینک ایمنی، پوشش های لایه ای، کمپرسورهوا، اسپری تفنگی و... نیاز می باشد. برای به دست آوردن نتیجه بهترمی توان از دستگاه سمباده برقی استفاده کرد. ما در این آگهی مرکز صافکاری ونقاشی در غرب تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. شماره های موجود در آگهی متعلق به صافکاری و نقاشی در غرب تهران می باشد.


بهترین صافکاری و نقاشی درغرب تهران :


بهترین صافکاری و نقاشی درغرب تهران، در بعضی مواقع نیز قطعات مختلف خودرو آسیب جدی می بینند به طوری که صافکار اقدام به تعویض قطعات خودرو می کند. قطعات بدنه خودرو شامل کاپوت، درب های خودرو، صندوق، رکاب خودرو، لولا های اتصال و سپرهای خودرو و... می باشند. هزینه ی تعویض هر یک از قطعات خودرو با یکدیگر متفاوت می باشد. هر چه تعداد قطعات تعویض شده در اتومبیل بیشتر باشد اتومبیل افت قیمت بیشتری خواهد داشت. همه ی اطلاعات موجود در این آگهی متعلق به بهترین صافکاری و نقاشی در غرب تهران می باشد.

ارائه ی انواع خدمات ماشین(صافکاری بدون رنگ تضمینی،شاسی کشی انواع خودرو،نقاشی،واکس و ‌پولیش،نصب و تعمیر انواع اگزوز های ایرانی و خارجی به قیمت کارخانه)خدمت مشتریان عزیز با مناسب ترین قیمت به دلیل شرایط روز اقتصادی.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت