Skip to main content

قیمت مبل راحتی ارزان

قیمت مبل راحتی ارزان ، امروزه از نظر بسیاری از افراد وجود مبل در منزل و محل کار امری ضروری می باشد. افراد با توجه به شرایط اقتصادی خود مبل مورد نظر خود را انتخاب می نمایند. برای کسب اطلاعات راجع به قیمت مبل راحتی ارزان می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


قیمت مبل راحتی ارزان:

 
قیمت مبل راحتی ارزان، در طول تاریخ انسان همواره در جستجوی راهی بوده است که بتواند شرایط زندگی را آسان تر کند. تمایل انسان به یک جا نشینی باعث به وجود آمدن زندگی روستایی و شهری شد. این امر تغییرات عمده ای را در شرایط زندگی انسان به وجود آورد. زندگی شهرنشینی را می توان نقطه آغاز تاریخچه مبلمان دانست. مبل های ساخته شده در مصر باستان جز با کیفیت ترین نوع مبلمان بودند. با گذر زمان این صنعت در اروپا هم گسترش یافت. شکوفایی این صنعت در ایران از 50 سال پیش شروع شد و به سرعت گسترش یافت. در ایران نیز کاوش های باستان شناسی باعث پیدایش آثاری از میز و صندلی ها در مناطق مختلف شدند. در عصر صفویه و قاجاریه حضور اروپاییان در ایران باعث ورود مبلمان به ایران شد. در ابتدا مبلمان فقط در خانه ی افراد ثروتمند دیده می شدد اما به مرور زمان در اکثر خانه ها و مراکز مختلف مورد استفاده قرار گرفتند. به طور کلی مبل ها را می توان به سه دسته: مبل های استیل، راحتی و سلطنتی تقسیم بندی کرد.
اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید مبل را دارید برای اطلاع از قیمت مبل راحتی ارزان می توانید به فروشگاه مبل مراجعه کنید.


قیمت مبل راحتی نیم ست:


قیمت مبل راحتی نیم ست ، عوامل مختلفی وجود دارد که در زمان خرید مبل باید به آنها توجه کرد. در زمان خرید مبل بهتر است مبلی را انتخاب کنید که در ساختمان آن از مواد مستحکم استفاده شده باشد. چوب به کار رفته در ساخت مبل نقش مهمی در دوام مبل دارد. کیفیت بالای چوب استفاده شده می تواند باعث دوام بیشتر مبل شود. وزن مبل هم یکی از عوامل موثری است که در زمان خرید مبل باید به آن توجه کنیم. جابه جایی مبلمانی که وزن کمتری دارند آسان تر خواهد بود. جنس فوم و اسفنج به کار رفته در قسمت نشیمن مبل نیز اهمیت زیادی دارد. میزان سفتی و نرمی نشیمن مبل باید به شکلی باشد که هنگام نشستن روی مبل احساس راحتی داشته باشید. جنس و نوع پارچه استفاده شده در تعیین مبل خوب نقش دارند. معمولا پارچه هایی که قابلیت شستشو دارند و دارای بافت منسجم و خوبی هستند برای تولید مبل انتخاب می شوند. به کار بردن پارچه خوب در ساخت مبل باعث می شود عمر و دوام مبل طولانی تر شود. در زمان خرید مبل حتما روی مبل مورد نظرتان بنشینید تا از راحتی آن مطمئن شوید. از آنجایی که ستون فقرات افراد به شکل اس می باشد مبل باید طوری طراحی شده باشد که حین نشستن آسیبی به ستون فقرات وارد نشود. یکی از خصوصیات مبل خوب حفظ شکل ظاهری خود می باشد. برای مثال زمانی که از روی مبل بلند می شویم مبل باید شکل خود را حفظ کند و به حالت اولیه برگردد. دقت کنید مبلی که انتخاب می کنید دارای درز و شکاف نباشد. امروزه اکثر خانه ها دارای متراژ کمی هستند افراد برای جلوگیری از شلوغی منزل از مبلمان راحتی نیم ست استفاده می کنند. این نوع مبلمان فقط مخصوص فضاهای کوچک نیست و در خانه هایی با متراژ بالا نیز کاربرد دارند. مبل های راحتی نیم ست بیشتر در نشیمن خانه مورد استفاده قرار می گیرند. در بعضی از خانه ها نیز مبل راحتی نیم ست را جلوی تلویزیون قرار می دهند. معمولا در تولید مبل راحتی نیم ست از رنگ های روشن استفاده می شود. مدل مبلمان با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب می شود. یکی از دلایل محبوبیت مبلمان راحتی مدرن بودن آن می باشد. اگر قصد خرید مبلمان برای منزل خود را دارید یکی از بهترین گزینه ها برای شما مبل راحتی نیم ست می باشد. قیمت مبل راحتی نیم ست به طوری است که همه ی افراد با هر بودجه و سلیقه ای می توانند آن را خریداری کنند.


قیمت مبلمان راحتی ارزان :


قیمت مبلمان راحتی ارزان ،  یکی از تفاوت های مبل راحتی با مبلمان استیل و سلطنتی عدم وجود نقش و نگار در آن ها می باشد. یکی از دلایل استقبال از مبلمان راحتی تنوع زیاد در طرح و رنگ می باشد. البته قیمت ارزان این نوع مبل نسبت به مدل های دیگر باعث جلب توجه بیشتر خریداران شده است. چند نمونه از مبلمان راحتی شامل: کاناپه، لاوسیت، مبل تخت خواب شو، مبل ال، مبل مدرن و مبل فانتزی می باشد. مبلمان راحتی معمولا در اماکن مختلف مانند هتل ها و بانک ها و... استفاده می شوند. مبلمان لاوسیت هم به دلیل اشغال فضای کم و مدل های زیاد مورد توجه قرار گرفته اند. مبل تخت خواب شو معمولا در خانه های مجردی مورد استفاده قرار می گیرند. مبلمان ال شکل در خانه هایی که دارای سبک مدرن هستند و در کنج خانه ها قرار می گیرند. مبلمان مدرن و فانتزی به دلیل شکل و طراحی منحصر به فردی که دارند مورد توجه گروه خاصی از افراد قرار می گیرند. استفاده از انواع مبل راحتی در دکوراسیون منزل باعث به وجود آمدن فضایی صمیمی می شود.
بارزترین ویژگی مبلمان راحتی کم جا بودن آنهاست. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود، بیشتر مردم به دنبال خرید مبلمان با قیمت ارزان و کیفیت خوب برای خانه های نقلی خود هستند. از آن جایی که افراد به زیبایی و جذابیت محل زندگی خود اهمیت می دهند، در این راستا بیشتر تمایل به خرید مبل های راحتی دارند که ضمن کم جا بودن از تنوع بیشتری در طراحی برخوردار باشند. مبلمان راحتی استحکام بالایی دارند به طوری که امکان تعمیر آنها نیز وجود دارد. برای اطلاع از قیمت مبلمان راحتی ارزان با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت