Skip to main content

فروش سگ در شیراز

فروش سگ در شیراز ، اگر به نگهداری از سگ ها علاقه دارید می توانید تا پایان این مقاله همراه ما باشید و اطلاعات مفیدی درباره ی سگ ها کسب کنید.


فروش سگ در شیراز :


فروش سگ در شیراز ، سگ ها انواع مختلفی دارند. آنها باتوجه به نژادی که دارند ویژگی های مختلفی دارند. سگ ها به طور کلی به سه دسته آپارتمانی، نگهبانی و شکاری تقسیم می شوند. سگ ها گونه ای از گرگ ها هستند که توسط انسان ها اهلی شده اند. انسان ها هزاران سال پیش سگ ها را اهلی کرده اند.

کاربردهای مختلف سگ ها:
سگ ها از زمان های بسیار دور همواره همراه انسان ها بوده اند و وظایف مختلفی مثل: شکار، گله داری، نگهبانی، بارکشی، محافظت، کمک به پلیس، کمک به افراد ناتوان و... را به عهده داشته اند.
سگ ها حیوانات بسیار مهربان و وفاداری هستند که در همه ی موقعیت ها در کنار صاحب خود می مانند. بسیاری از ما کلیپ هایی از کمک کردن سگ ها به افراد ناتوان، کودکان و سالمندان دیده ایم. در برخی از کشورها نیز از این حیوان به عنوان منبع غذایی استفاده می کنند.

نژاد های مختلف سگ:
همانطور که گفته شد سگ ها نژاد های مختلفی دارند که طی سال ها توسط انسان ها و به وسیله ی اصلاح نژادی به وجود آمده اند. هر سگ با توجه به نژاد خود خصوصیات جسمی و رفتاری مختلفی دارد. برای مثال قد، اندازه پاها، موها، وابستگی، پرخاشگری و... به نژاد سگ بستگی دارد. برای خرید سگ آپارتمانی می توانید به فروش سگ در شیراز مراجعه کنید. امروز ما در این آگهی مرکز فروش سگ در شیراز را به شما معرفی می کنیم.


فروش سگ پامرانین در شیراز :


فروش سگ پامرانین در شیراز ، سگ پامرانین (پامر) یکی از انواع سگ های خانگی است که بسیار کوچک می باشد. سگ های پامرانین شباهت بسیار زیادی به سگ های اشپیتز دارند. در آلمان به این سگ ها اشپیتز کوچک یا اشپیتز کوتوله گفته می شود.
 اجداد سگ های پامرانین سگ های سورتمه بر (هاسکی ها) در قطب هستند که با محیط های سرد ارتباط خوبی برقرار می کنند. سگ های پامرانین نیز مثل اجداد خود به محیط سرد نیاز دارند. سیستم بدن این سگ ها در محیط های گرم دچار اختلال می شود. پس محیط زندگی این سگ ها باید حتما سرد باشد.


سگ عروسکی پامرانین در شیراز :


پامرانین ها با توجه به شکل ظاهری که دارند به دو دسته سگ های پامرانین خرسی و سگ های پامرانین روباهی تقسیم می شوند. سگ پامرانین یکی از نژادهای سگ عروسکی می باشد که وزن کمی دارد. سگ های عروسکی معمولا جثه ی ریزی دارند. شما می توانید این سگ ها را در آغوش بگیرید و به راحتی جا به جا کنید. نژاد سگ پامرانین به کشور آلمان و لهستان بر می گردد. سگ آپارتمانی پامرانین در شیراز:
این روزها بسیاری از افراد دوست دارند از این موجودات دوست داشتنی در منزل خود نگهداری کنند. یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید سگ آپارتمانی پامرانین می باشد. این سگ ها بسیار کم صدا می باشند و برای نگهداری در آپارتمان مناسب هستند.
اگر تمایل دارید با ویژگی های مختلف سگ های پامرانین آشنا شوید می توانید تا پایان این آگهی همراه ما باشید.

ویژگی های مثبت سگ های پامرانین:
 وفاداری، خونگرمی، فرز بودن، مهربانی، وابستگی و ارتباط عمیق با صاحب خود، رفتار بسیار خوب با کودکان، کم سرو صدا بودن، فعالیت نسبتا کم چند نمونه از ویژگی های مثبت سگ های نژاد پامرانین می باشد.
 در ادامه چند نمونه از خصوصیات منفی سگ های پامرانین را نام می بریم.

ویژگی های منفی سگ های پامرانین:
اگر سگ به درستی و در زمان مشخص تربیت نشود ممکن است باعث آزار و اذیت صاحب خود شود، این سگ ها در صورت عدم تربیت درست مدام پارس می کنند، آموزش دادن سگ های پامرانین کمی دشوار می باشد و نیاز به صبر و حوصله ی زیادی دارد، این سگ ها از تنهایی می ترسند و به شدت مضطرب می شوند، موهای سگ های پامرانین نیاز دارند مدام برس کشیده شوند و فعالیت ذهنی زیادی دارند.

ویژگی های ظاهری سگ های پامرانین:
این سگ ها بسیار کوچک و پشمالو هستند و سر و گوش هایی کوچک دارند. سر و پوزه ی سگ های پامرانین روباهی معمولا شبیه روباه می باشد. سر سگ های پامرانین خرسی نیز گرد است و چشم های آنها نیز بادامی و نزدیک به هم می باشد. . دم پارامین ها پر پشت و خوابیده می باشد. این سگ ها در رنگ های قرمز، نارنجی، سفید، کرم، قهوه ای و سیاه در فروش سگ پامرانین در شیراز موجود می باشند.

قد، وزن و طول عمر سگ های پامرانین:
این نژاد معمولا بین 12 تا 16 سال عمر می کنند. قد سگ های پامرانین 18 تا 30 سانتی متر می باشد و وزن آنها نیز بین 1 تا 3 کیلوگرم است.  شماره های موجود در آگهی متعلق به مرکز فروش سگ پامرانین در شیراز می باشد.


فروش سگ پا کوتاه در شیراز:


فروش سگ پا کوتاه در شیراز، امروزه نگهداری از سگ ها در منزل بسیار رایج شده است. افراد با توجه به سلیقه ای که دارند نژاد های مختلفی را برای نگهداری انتخاب می کنند.


سگ پاکوتاه آپارتمانی در شیراز:


یکی از محبوب ترین نژادهای سگ برای نگهداری در آپارتمان، سگ پاکوتاه می باشد. سگ های پاکوتاه با توجه به ویژگی هایی که دارند مناسب نگهداری در منزل و آپارتمان می باشند. این نژاد از سگ در ابتدا چنین ظاهری نداشتند و با گذر زمان توسط انسان ها و اصلاح نژادی چنین ظاهری پیدا کرده اند.

ویژگی های ظاهری سگ های آپارتمانی پا کوتاه:
سگ های پا کوتاه دست و پایی کوتاه، سری نسبتا بزرگ، بدنی کشیده ، جثه ای کوچک و در بعضی گونه ها گوش هایی بزرگ دارند.

محبوب و معروف ترین نژادهای سگ پاکوتاه:
هاوانس، باست هوند، دندی دینمنت تریر، اسکای تریر، تریر اسکاتلندی، کی رن تریر، یورکشایر تریر، فاکس تریر، سوئدیش والهوند، پاگ، داشهوند، ولش کورگی کاردیگان، ولش کورگی پمبروک، بولداگ انگلیسی، بولداگ فرانسوی و... چند نمونه از رایج ترین سگ های آپارتمانی هستند.
اگر قصد خرید سگ را دارید بهترین گزینه برای شما سگ آپارتمانی پاکوتاه می باشد. این سگ ها بسیار کم سروصدا هستند و فعالیت بدنی نسبتا پایینی دارند. هر یک از شما عزیزان برای خرید سگ پا کوتاه می توانید به مرکز فروش سگ پاکوتاه مراجعه کنید.    

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

شیراز
نشانی

موقعیت