Skip to main content

لوازم یدکی سیناد گروه MB

لوازم یدکی سیناد MB ، خودروی سیناد در سال 70 شمسی ، وقتی که ایران خودرو تبلیغات خود را به صورت همه جانبه برای تولید نمودن x7 و یا همان سمند برای اولین خودرو ملی ایران شروع نموده است . یک شرکت کوچک در جزیره کیش بدون هیچ سر و صدایی خودرویی را به اسم سیناد تولید نمود .


لوازم یدکی سیناد :


لوازم یدکی سینادMB ، خودروی سیناد از تکنولوژی فنی رنو برخوردار است و از بدنه ی مبتکرانه و جنس آن فایبر گلاس می باشد . این خودرو با همکاری شرکت های اروپایی توسعه و پیشرفت نموده است . اما تنها برای بازار ایران توزیع می گردید . به دلیل محبوبیت های بالا این خودور در ایران ، می توان آن را جزو خودروی ملی نیز دانست . سیناد در ابتدا پس از گذشت یکی دوسال  از نمونه های بهتری برخوردار شد و سیناد 2  توزیع گردید . لوازم یدکی سیناد را از هر جایی خریداری نکنید . برای برقراری ارتباط با لوازم یدکی سیناد می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمائید .


فروش لوازم یدکی سیناد :


فروش لوازم یدکی سیناد MB، طراحی خودروی سیناد بسیار عجیب است که نمی شود آن را در دسته مشخصی قرار داد . از طرف دیگر در کلاس های هاچ بک های سه در و شاید از دید دیگر در کلاس SAV قرار بگیرد . چراغ های جلوی خودروی سیناد از یک طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد . خودروی سیناد  در سال 79 به بازار عرضه گردید . تمامی قطعات خودروی سیناد  در بازار موجود است . فروش لوازم یدکی سیناد را از ما بخواهید . برای تماس با فروش لوازم یدکی سیناد می توانید به شماره های درج شده در آگهی مراجعه کنید .


فروش لوازم یدکی سیناد 2 :


فروش لوازم یدکی سیناد 2 ، در خودروی سیناد به سبک خودروهای کوپه طویل می باشد . داشبورد از لحاظ طراحی چندان فرقی با سمند دارا نمی باشد . ظاهر خودروی سیناد بسیار لذت بخش و جوان پسند است که در عین زیبایی بسیار کم مصرف می باشد و خودروی کاملا اقتصادی می باشد . برای مسافرت نیز خودروی سیناد  برای 4 الی 5 نفر نیز بسیار کاربرد دارد . فروش لوازم یدکی سیناد 2 با قیمت مناسب را از ما بخواهید . برای تماس با فروش لوازم یدکی سیناد 2 می توانید به شماره های درج شده در آگهی مراجعه کنید .


قطعات یدکی سیناد :


قطعات یدکی سیناد MB، سیناد از کیفیت قطعات قابل قبولی برخوردار می باشد . رانندگی با خودروی سیناد جزو بزرگترین لذت ها است . وزن خودروهای سیناد فرق زیادی با خودروهای هم رده خود دارا نمی باشد . روند شتاب گیری این خودرو نیز بسیار خوب است . سیناد جزو خودروهای قابل قبول به حساب می آید . سیناد بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی است . قطعات یدکی سیناد توسط این مجموعه توزیع می گردد و بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند . برای تماس با قطعات یدکی سیناد می توانید به شماره های موجود در آگهی رجوع نمایید .


فروش قطعات یدکی سیناد :


فروش قطعات یدکی سیناد MB، اما با این حال باید گفت که درباره ی قطعات مصرفی همانند تسمه تایم و واشر ، سرسیلندر و همچنان به محدودیت دچار هستند . خودروی سیناد با تندر 90 فرق دارد ، قطعات خودروی سیناد را در هر قطعه فروشی یافت نمی کنید . مجموعه ی گیربکس و دیفرانسیل همانند گیربکس تندر 90 بسیار حساس می باشد . کولر این خودرو از عملکرد خوبی برخوردار است.فروش قطعات یدکی سیناد از برترین ها برخوردار می باشد . برای تماس با فروش قطعات یدکی سیناد می توانید به شماره های درج شده در آگهی مراجعه کنید .


فروش قطعات یدکی سیناد 2 :


فروش قطعات یدکی سیناد 2 ، از نکات بسیار جالبی که خودروی سیناد برخوردار است همین بدنه ی فایبر گلاس او است که در برابر تصادف های کوچک از استحکام بالایی برخوردار می باشد . همچنین ترمیم و رنگ آمیزی این خودرو بسیار ساده تر و کم هزینه تر از صافکاری و نقاشی بدنه های فلزی  دیگر خودروها می باشد . با همچین بدنه ای دست مالکین برای ایجاد تغییرات بر روی ظاهر خودرو فوق العاده باز است . فروش قطعات یدکی سیناد 2 در خدمت شما مالکین خودروی سیناد می باشد. برای ارتباط با فروش قطعات یدکی سیناد 2 می توانید به شماره های مندرج در آگهی مراجعه کنید .

قطعات ما :

موتور
گیربکس
دیسک و صفحه
دینام
کمپرسور کولر
ریل سوخت
چدنی اگزوز
کوئل و وایر
دریچه گاز
واتر پمپ
فشنگی ها
دسته موتورها
واشرها
مجموعه لنت عقب
مجموعه کاسه چرخ عقب
لنت جلو
جعبه فرمان
سوپاپ
گیت سوپاپ
یاتاقان
گردگیرها
رینگ و پیستون
دسته راهنما
کاسه نمدها
تسمه ها
چراغ عقب
مجموعه کامل ترموستات
بوستر ترمز
مجموعه کامل پدال
سیبک فرمان
بوش طبق
سیبک طبق
قرقری فرمان
سیم گاز
سیم کلاچ
شمع
بلبرینگ کلاچ
بلبرینگ تایم و هیدرولیک

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
شهرك اكباتان ، فاز ٢ ، روبروى تره بار شهردارى

موقعیت