Skip to main content

فروش کناف در بندرعباس

فروش کناف در بندرعباس ، آیا تاکنون منازلی با گچ بری دیده اید؟ در سالهای گذشته بسیاری از خانه ها گچ بری شده بودند. این روش یکی از راه های دکوراسیون داخلی منزل است. امروزه این مدل کارها بسیار زیباتر و متفاوت تر انجام می شود.


فروش کناف در بندرعباس:


فروش کناف در بندرعباس، امروزه معماران و طراحانی که به طراحی داخلی منازل مشغول اند، استفاده از مصالح قدیمی و سنتی را کنار گذاشته و با ابزار و مصالح جدید دکوراسیونی جدید و زیبا ارائه می دهند. کناف یکی از همین مصالح جدید است که در ساختمان های مدرن و تازه ساز بسیار دیده می شود. اگر قصد خریداری کناف را دارید می توانید کناف موردنظر خود را از فروش کناف در بندرعباس خریداری کنید. برای ارتباط با فروش کناف در بندرعباس می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.


مرکز فروش کناف در بندرعباس:


مرکز فروش کناف در بندرعباس، کناف چیست؟ کناف صفحه های روکش دار گچی (گچ برگ) هستند که از آنها می توان در سقف کاذب و دیوارها استفاده کرد. به وسیله ی کناف ها می توان طرح ها و مدل های متنوعی ایجاد کرد. در چند سال اخیر استفاده از مصالح ساخت و ساز خشک ( مصالحی که بدون استفاده از آب آماده می شوند.) بسیار رایج شده است. این مصالح جزء سیستم های نوین هستند. مصالح ساخت و ساز خشک ابتداء در اروپا و سپس در همه ی کشورها مورد توجه و استفاده قرار گرفت. یک نمونه از این مصالح کناف ها هستند، کناف ها بدون ترکیب با اب قابل استفاده هستند و نیاز به آب ندارند. کناف روکشی کاغذی برای ایجاد دیوار های کاذب، سقف های کاذب، تزئین دیوار یا سقف می باشد. نام این محصول با توجه به نام شرکت آلمانی که تولید کننده ی اصلی کناف می باشد انتخاب شده است. شرکت المانی نام برده شده در سال 1932 توسط دو برادر به نام های کارل و آنفوس کناف ایجاد شد. این برند بیش از 80 سال است که به تولید کناف مشغول می باشد، و بیشتر از 18000 نفر در کارخانه ها و مراکز فروش این شرکت فعالیت می کنند. ایا شما در بندر عباس زندگی می کنید؟ اگر می خواهید با استفاده از کناف منزل خود را زیبا کنید می توانید برای خریداری کناف به مرکز فروش کناف در بندر عباس مراجعه کنید. شماره های ثبت شده در آگهی متعلق به مرکز فروش کناف در بندرعباس می باشد.


کناف در بندرعباس:


کناف در بندرعباس، شرکت آلمانی کناف با تولید این محصولات کمک زیادی به پیشرفت ساختمان سازی مدرن در دنیا کرد. استفاده از کناف در دکور منازل، شرکت ها، هتل ها، رستوران ها و... فواید زیادی دارد که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد.
مزیت های استفاده از کناف:
1- کناف ها مقاومت زیادی در مقابل زلزله دارند.
2- کناف ها در مقایسه با دیگر روش ها ایمنی بالاتری دارند.
3- نصب کناف بسیار راحت است.
4- اجرا و نصب کناف خیلی سریع انجام می گیرد.
5- کناف ها وزن کمی دارند.
6- با توجه به وزن کم کناف ها هزینه جا به جایی آنها پایین است.
7- سطح زیر بنا تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
8- کناف عایق حرارتی می باشد.
9- کناف ها عایق صوتی هستند و از عبور صدا از دیوارها جلوگیری می کنند.
10- کناف را می توان به شکل دلخواه فرم داد، فرم پذیری کناف ها بسیار بالاست.
11- تبدیل فضای قدیمی به فضایی مدرن و زیبا
12- پتانسیل بالا
13- مصالح استفاده شده کناف بیش از 75 درصد قابل بازیافت می باشند.
14- استفاده از این مصالح زباله های ساختمانی را تا حد زیادی کاهش می دهد.
15- تعداد نیروی انسانی کاهش می یابد.
16- تاسیسات به راحتی از فضای ما بین دیوارها عبور می کنند.
17- دسترسی راحت به تاسیسات ساختمان
18- کناف ها را می توان باتوجه به سلیقه و لوازم منزل رنگ کرد، کناف ها خاصیت رنگ پذیری بالایی دارند.
19- استفاده از منابع به صورت بهینه
20- عدم آسیب به محیط زیست
اگر برای انجام فعالیت های دکوراتیو منزل یا محل کارتان شک داشتید، با توجه به مزیت های بسیاری که کناف کاری دارد ما کناف کاری را به شما پیشنهاد می دهیم. برای انجام کناف کاری می توانید از کناف در بندر عباس کمک بگیرید. جهت ارتباط با کناف در بندرعباس با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


پخش کناف در بندرعباس:


پخش کناف در بندرعباس، برای انجام کناف کاری ابزارهای مختلفی به کار گرفته می شود. اگر علاقه مند هستید با این ابزار و مصالح آشنا شوید می توانید این قسمت را مطالعه کنید.
ابزار مورد استفاده در کناف کاری:
1- دستگاه برش قرقره ای
2- سوهان گرد
3- جک نگهدارنده
4- جک بالابر
5- گاری حمل پنل
6- دستگیره حمل پنل
7- ریسمان رنگی
8- گرد بر
9- پخ زن
10- رنده
11- اره چاقویی
12- دستگاه برش طولی
13- غلتک سوزنی
14- همزن رنگ
15- تیغ برش
16- چکش پلاستیکی
17- پیچ زن کناف
18- انبر پانچ
19- قیچی
20- کاردک زاویه دار
11- کمچه
12- کاردک پیچ گوشتی
13- ظرف آماده سازی بتونه
14- ماله استیل
15- سنباده دسته دار
16- سنباده ماله ای
17- لیسه استیل
همه ی ابزاری که نام برده شد برای ساخت و نصب کناف مورد نیاز هستند. ابزار مناسب و مهارت فردی که کناف را نصب می کند بسیار مهم است. پخش کناف در بندر عباس با استفاده از بهترین وسایل کناف را به بهترین شکل نصب می کند. افرادی که در مجموعه بزرگ پخش کناف در بندرعباس فعالیت می کنند، بسیار ماهر و کاربلد هستند.


اجرای کناف در بندرعباس:


اجرای کناف در بندرعباس، سقف های کناف انواع مختلفی دارند. به طور کلی سقف های کناف به دو دسته متحرک و ثابت تقسیم می شوند. سقف کناف های متحرک قابلیت جدا شدن از پنل ها را دارند اما در سقف کناف های ثابت  امکان جداسازی از پنل ها وجود ندارد. سقف کناف های ثابت به دو دسته ساده و طرح دار تبدیل می شوند.
سقف کناف ساده:
در سقف های کناف دار ساده، سقف ها بدون درز کار می شوند. اگر از سقف کناف ساده استفاده کردید، بلافاصله پس از نصب می توانید آن را رنگ آمیزی کنید. سقف کناف های ساده در شکل های هندسی مختلفی تولید می شوند.
سقف کناف طرح دار:
اگر جزء افراد ساده پسند نیستید، سقف کناف طرح دار برای شما مناسب تر می باشد. سقف کناف طرح دار، زیبایی بیشتری نسبت به سقف کناف های ساده دارد. این کناف ها را می توان با توجه به لوازم منزل و دکوراسیون، طراحی و اجرا کرد.
توجه داشته باشید نصب سقف کناف نیاز به مهارت زیادی دارد. اگر نصاب کناف کاربلد نباشد ممکن است این کار را به خوبی انجام ندهد و باعث عدم رضایت شما شود. مرکز اجرای کناف در بندرعباس با نصاب کاربلد و با تجربه اجرای کناف در بندرعباس را به بهترین شکل انجام می دهد.


نمایندگی کناف در بندرعباس:


نمایندگی کناف در بندرعباس، قیمت انواع کناف هایی مثل:
1- کناف ثابت
2- کناف متحرک
3- کناف ساده
4- کناف طرحدار
با هم متفاوت هستند. عوامل دیگری مثل:
1- تجربه ی نصاب
2- محل خریداری کناف
3- نوع کناف و... در قیمت آن تاثیر دارد. شما می توانید با کیفیت ترین کناف را با قیمتی مناسب از نمایندگی کناف در بندرعباس خریداری کنید. اطلاعات موجود در آگهی متعلق به نمایندگی کناف در بندرعباس می باشد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

بندر عباس
نشانی
بندرعباس ابتدای بلوار امام حسین، پاساژ امام حسین ، ورودی بانک سپه پلاک ۱۷، دکوراسیون ایراهستان

موقعیت