Skip to main content

تعمیر مبل در بجنورد

تعمیر مبل در بجنورد ، شما چه مدل مبلمان را می پسندید؟ یکی از وسایلی که امروزه در همه ی منازل یافت می شود، مبلمان است.


تعمیر مبل در بجنورد:


تعمیر مبل در بجنورد، اولین مبلمان در دوران پارینه سنگی در خانه هایی که مربوط به 3215 سال پیش از میلاد مسیح بود کشف شدند. در آن زمان مبلمان، تخت و صندلی ها از جنس سنگ بودند. در آن زمان مردم به تازگی فهمیده بودند که باید در یک محل زندگی کنند و شروع به خانه سازی کرده بودند. خانه های آنها از سنگ و چوب بود و از تکه سنگ ها به عنوان مبل و صندلی استفاده می کردند. تاریخچه استفاده از مبل در کشورهای مختلف مثل روم، مصر، یونان، هند، چین، ژاپن و... متفاوت است، اما مصر جزء اولین کشورهایی است که در 2000 تا 3000 پیش از مبل استفاده می کردند. در ابتداء مبلمان فقط در کاخ ها و منازل افراد ثروتمند دیده می شد ولی امروزه مبلمان جزء جدایی ناپذیر لوازم منزل می باشد.
 اگر قصد تعمیر مبلمان خود را دارید می توانید به تعمیر مبل در بجنورد مراجعه کنید. شماره های موجود در آگهی متعلق به تعمیر مبل در بجنورد می باشد.


مرکز تعمیر مبل در بجنورد:


مرکز تعمیر مبل در بجنورد، مبلمان انواع مختلفی دارند: 1- مبل استیل 2- مبل راحتی 3- مبل سلطنتی
مبلمان راحتی:
حتما همه ی شما مبلمان راحتی را دیده اید و اسم آن را شنیده اید. کلمه مبل به معنی نشیمن یا وسیله ای کمکی، برای نشستن می باشد. مبل راحتی به چهارپایه های کم ارتفاع گفته می شود که سطح آنها با پوششی نرم مثل: فوم، اسفنج و... پوشیده شده است. مبل راحتی از جمله مبلمان های پر طرفدار است که در بسیاری از مکان ها نیز دیده می شود. یکی از مهم ترین ویژگی این مبل ها با توجه به اسم آنها راحتی آنها می باشد.
ویژگی مبل راحتی
1- بسیار نرم
2- ارتفاع کم
3- دسته های پهن
4- بالشت هایی از جنس خود مبلمان
یکی از دلایل محبوبیت این مبل ها راحتی آنها می باشد.
تعمیر انواع مبل های راحتی با طرح ها و مدل های متنوع خود را می توانید به مرکز تعمیر مبل در بجنورد بسپارید. آدرس درج شده در آگهی متعلق به مرکز تعمیر مبل در بجنورد می باشد.


تعمیر مبل راحتی در بجنورد:


تعمیر مبل راحتی در بجنورد، مبلمان راحتی مدل های مختلفی دارند، که هر کدام از آنها ویژگی های خاصی دارند و هر فرد با توجه به بودجه، فضای کافی، سلیقه و... یکی از این مدل ها را انتخاب می کند.
انواع مبل راحتی: 1- کاناپه 2- لاوسیت 3- مبل تخت خواب شو 4- مبل ال 5- مبل مدرن و فانتزی
کاناپه:
کاناپه ها مبلمانی هستند که معمولا به صورت دو یا سه نفره استفاده می شوند. این مدل مبلمان معمولا برای فضاهای کوچک یا خانه های کم جمعیت استفاده می شوند. علاوه بر منازل در مکان های عمومی مثل لابی منازل، هتل ها، مطب، دفاتر کار و... نیز از کاناپه ها استفاده می شود. کاناپه ها در منزل معمولا جلوی تلویزیون قرار می گیرند.
مبل لاوسیت (لاوست):
اسم مبلمان لاوسیت به این دلیل نامگذاری شده است که دوستداران زیادی دارد. مبلمان لاوسیت مبل های دو نفره ای هستند که جای کمی می گیرند. این مبل ها برای منازل و فضاهای کوچک مناسب است. در دکوراسیون های مدرن مبل های لاوسیت نقش زیادی دارند. این مبل ها مدل های زیادی دارند که شما می توانید هر یک از انها را انتخاب و استفاده کنید.
اگر مبلمان لاوسیت یا کاناپه ای دارید که نیاز به تعمیر دارد می توانید به تعمیر مبل راحتی در بجنورد مراجعه کنید. شماره های تعمیر مبل راحتی در بجنورد برای ارتباط شما موجود است.


تعمیرات مبل استیل در بجنورد:


تعمیرات مبل استیل در بجنورد، در قسمت قبل چند نمونه از مبلمان راحتی را معرفی کردیم، در این مطلب نیز انواع دیگری از مبلمان راحتی نمایش داده می شود.
مبل تخت خواب شو:
 چند سالی است که مبل های تخت خواب شو تولید و وارد بازار شده اند. معمولا در خانه های دانشجویی، خانه های مجردی، اتاق های استراحت و... از مبل های تخت خواب شو استفاده می کنند. این مبلمان طوری طراحی شده اند که با چند حرکت ساده به تخت خواب تبدیل می شوند.
مبل L:
مبل های ال که به شکل ال انگلیسی هستند معمولا جای بسیار کمی را در فضا اشغال می کنند. افرادی که منازلی با سبک مدرن دارند طرفدار پروپا قرص این مدل مبلمان هستند. مبل ال به تازگی و در چند سال اخیر بسیار پر طرفدار شده است. این مدل مبل معمولا در کنج خانه و قسمت های L شکل قرار داده می شوند.
مبل مدرن و فانتزی:
مبل های مدرن و فانتزی طراحی و شکل خاصی دارند. این مبل ها بسیار راحت هستند اما به دلیل طرح خاصی که دارند ممکن است مورد پسند همه قرار نگیرند. مبلمان فانتزی برای همه ی منازل مناسب نیستند و باید در حین انتخاب آنها حتما به دکور منزل توجه کرد.
همه ی مبل ها بعد از چندسال استفاده نیاز به تعمیر دارند. اگر مبل منزل یا محل کارتان نیاز به تعمیر دارد می توانید برای تعمیر آن از تعمیرات مبل استیل در بجنورد کمک بگیرید. شماره ی تعمیرات مبل استیل در بجنورد در پایین آگهی موجود می باشد.


تعمیر مبل در شهر بجنورد:


تعمیر مبل در شهر بجنورد، مبلمان یکی از اصلی ترین لوازم زندگی است. در این سالها قیمت همه ی اجناس از جمله مبلمان و لوزام منزل تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است. یکی از کارهایی که تا حد زیادی می تواند به اقتصاد خانواده کمک کند تعمیر مبل در شهر بجنورد است. مبل ها به دلایل مختلفی خراب می شوند و ظاهر زیبای خود را ازدست می دهند. مبلمان یکی از وسایلی است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد، گاهی ممکن است در اثر استفاده زیاد قسمت هایی از مبل دچار فرورفتگی هایی شده باشد. اگر نمی خواهید بابت تعویض مبل خود هزینه بالایی بپردازید می توانید با هزینه بسیار کم مبل خود را مثل روز اول نو و سالم کنید. تعمیر مبل یکی از روش های اقتصادی است که به وسیله آن می توانید مبلمان خود را تعمیر کرده و مجدد از آن استفاده کنید. اگر در شهر بجنورد زندگی می کنید و به دنبال مکانی برای تعمیرات مبل خود هستید می توانید به تعمر مبل در شهر بجنورد مراجعه کنید.


تعمیرات تخصصی مبل در بجنورد:


تعمیرات تخصصی مبل در بجنورد، اگر دکوراسیون منزل خود را عوض کرده اید و رنگ مبلمان با وسایل منزل شما همخوانی ندارد می توانید با کمک تعمیرات تخصصی مبل در بجنورد رنگ مبلمان خود را عوض کنید. تعمیرات مبل کارهایی مثل: تعویض فوم و اسفنج، تغییر طرح و رنگ پارچه، ترمیم چوب مبلمان، رنگ آمیزی قسمت های رنگ پریده چوب، تعویض کلاف و... را انجام می دهد. اگر قصد تعویض فوم، پارچه و... را دارید می توانید به تعمیرات تخصصی مبل در بجنورد مراجعه کنید. شماره های مندرج در آگهی متعلق به تعمیرات تخصصی مبل در بجنورد می باشد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی
بجنورد، خراسان شمالی

موقعیت