Skip to main content

موتور گیربکس کیا هیوندا در خاوران

موتور گیربکس کیا هیوندا در خاوران ، خودروی هیوندا ساخت کشور کره است . هیوندا به همراه کیا یکی از مجموعه های هیوندای موتور گروپ محسوب می شوند . هیوندا اول فعالیت های گوناگونی را در کشور هایی همانند تایلند داشت . هیوندا موتور از سال 1967 آغاز کرد .


موتور گیربکس کیا هیوندا در خاوران :


موتور گیربکس کیا هیوندا در خاوران ، محصولات کیا هیوندا علاوه بر دارا بودن تنوع بسیار بالا و زیادی که دارد . از گیربکس های اتوماتیک خیلی کمی در آن ها استفاده شده است ، اما به شکل کلی گیربکس های هیوندا و کیا از دوام و کیفیت بالایی برخوردار هستند . طراحی و کیفیت قطعات آن سبب شده تا نسبت به خودروهای هم رده خود از کیفیت بالاتر و سابقه خرابی کم تری برخوردار باشد . موتور گیربکس کیا در خاوران با ارائه خدمات به بهترین نحو در خدمت شما عزیزان می باشد . برای تماس با موتور گیربکس کیا هیوندا در خاوران به شماره های موجود در آگهی رجوع فرمائید .


موتور گیربکس هیوندا در خاوران :


موتور گیربکس هیوندا در خاوران ، ساختار کلی طراحی گیربکس های هیوندا و کیا بسیار به یکدیگر شبیه هستند به همین دلیل است که خرابی و علائم خرابی آن ها خیلی متنوع نمی باشد و گیریکس های جدید از نظر ظاهر کوچک تر شده اند . طول آن ها 4 سانت کوتاه تر است . وزنشان نیز تا حدود 12 کیلو کم شده است . قسمتی از این تغییر در وزن و ظاهر را باید مدیون طراحی جدید و بخش دیگر را باید مدیون پیشرفت علم دانست . گیربکس های جدید حدود 62 قطعه کمتر از گیربکس های قدیمی دارا هستند . موتور گیربکس هیوندا در خاوران از کادری حرفه ای و مجرب برخوردار هستند و می توانند مشکلاتی در این زمینه برای خودروتان را برطرف نمایند  . برای تماس با موتور گیربکس هیوندا در خاوران به شماره های مندرج در آگهی رجوع کنید .


موتور گیربکس کیا در خاوران :


موتور گیربکس کیا در خاوران ، توربین های مبدل گشتاور در گیربکس های کیا جدید از مدل تخت می باشند و مقدار روغن مورد نیاز آن ها نیز کاهش یافته است . از سال 2010 گیربکس های کیا شتاب و سرعت بیشتری را دارا شدند . همینطور صفحه پلیت های خیلی کمی در آن ها به کار برده شد . کم شدن حجم روغن سبب شده است که فشار روغن در آن ها خیلی بهتر و تند تر صورت بگیرد . برای تماس با موتور گیربکس کیا در خاوران به شماره های مندرج در آگهی رجوع کنید .


موتور گیربکس اتوماتیک کیا هیوندا در خاوران :


موتور گیربکس اتوماتیک کیا هیوندا در خاوران ، گیربکس های اتومات جدید کامپیوتر گیربکس و کامپیوتر موتور را با یکدیگر ترکیب کرده اند . پس فرمان هایی که به گیربکس ارسال می شود ، بسیار سریع و دقیق می باشند . وضعیت کارکرد موتور در آن ها از قبل بهتر پیش می رود . و فرآیند موتور و گیربکس را نیز افزایش داده است . برای تماس با موتور گیربکس اتوماتیک کیا هیوندا در خاوران به شماره های درج شده در آگهی رجوع فرمائید .


موتور گیربکس اتومات کیا هیوندا در خاوران :


موتور گیربکس اتومات کیا هیوندا در خاوران ، گیربکس های اتومات جدید از کلاج های یکطرفه استفاده شده است که می توان در خودرو از قابلیت اتوهلد نیز به کار برد . از بین رفتن نیروی محرکه خودرو در کلاچ یکطرفه کمتر می باشد . این موضوع به کم شدن مصرف سوخت کمک به سزایی کرده است . وزن دیفرانسیل نیز تا 40 درصد کاهش یافت . برای تماس با موتور گیربکس اتومات کیا هیوندا در خاوران به شماره های مندرج در آگهی مراجعه نمایید .


موتور گیربکس کیا هیوندا در جنوب تهران :


موتور گیربکس کیا هیوندا در جنوب تهران ، سنسور های ورودی و خروجی گیربکس اتومات به وسیله اثر هال اجرا می نماید . اطلاعات دقیق تر و کامل تر را به کامپیوتر گیربکس ارسال می نماید و در آخر کامپیوتر گیربکس فرمان های بهتری را ارسال می نماید . دنده عوض کردن نیز بسیار نرم تر و بهتر از قبل انجام می شود . در گیربکس های جدید ، دسته سیم از مدل چاپی می باشد که بسیار ضدآب است . برای تماس با موتور گیربکس کیا هیوندا در جنوب تهران می توانید به شماره های آگهی مراجعه کنید .


موتور گیربکس هیوندا در جنوب تهران :


موتور گیربکس هیوندا در جنوب تهران ، گیربکس هیوندا با تغیراتی که در سال 2010 بر روی آن انجام شد را می توان با خودروهای الان نیز برابر دانست . موتور گیربکس هیوندا بسیار قوی می باشد . گیربکس هیوندا اگر خراب شود حتما باید توسط فردی که تجربه و تخصص کافی را در این زمنیه دارا است سپرده شود زیرا گیربکس خودروی هیوندا اصلا شوخی بردار نیست . برای تماس با موتور گیربکس هیوندا در جنوب تهران می توانید به شماره های موجود در آگهی مراجعه کنید .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
جاده خاوران ، شهرک ثامن الحجج، کوچه یازدهم غربی ، درب دهم و یازذهم

موقعیت