Skip to main content

دکوراسیون داخلی در اندیشه

کاغذ دیواری در اندیشه ، کاعذ دیواری یک نوع روکش است که برای پوشاندن روی دیوارها در انواع طرح ها و مدل های متنوع بسیار زیادی موجود است .


کاغذ دیواری در اندیشه :


کاغذ دیواری در اندیشه ، کاغذ دیواری ها در چهارنوع چاپ مسطح ، کلیشه ای ، سیلک اسکرین و چاپ دورانی تولید و به بازار عرضه می شوند . کاغذ دیواری را می توانید به شکل متری و یا رولی تهیه نمایید . برای چسباندن کاغذ دیواری ها به دیوار باید از چسب مخصوص کاغذ دیواری استفاده کنید . کاغذ دیواری ها در دو طرح طراحی می شوند که عبارت است از :

طرح هایی که همانند یک نقاشی دارای تصویر واضحی می باشند و یا طرح هایی که از بافت های گرافیکی تشکیل می شوند . طبق دانش ریاضی طرح های گرافیکی تنها با 17 روش می توانند کنار یکدیگر در کاغذ دیواری قرار بگیرند و یک تصویر مشخص را نمایش دهند و از این 17 روش در کلیه ی کاغذ دیواری ها استفاده می نمایند . کاغذ دیواری در اندیشه جزو مجرب ترین ها در این زمینه است . برای تماس با کاغذ دیواری در اندیشه به شماره های مندرج در آگهی رجوع کنید .


نصب کاغذ دیواری در اندیشه :


نصب کاغذ دیواری در اندیشه ، استفاده از کاغذ دیواری از مزایای فراوانی برخوردار است . از مزایای خوبی که دارد این می باشد که اگر که به بوی رنگ حساس باشید می توانید از کاغذ رنگی برای دیوار های منزلتان به کار ببرید زیرا کاغد دیواری بسیار راحت تر و زود تر از خشک شده و مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر این ها به دیوار زیبایی منحصر به فردی را می بخشد . تنها مشکلی که در قدیم برای استفاده از کاغذ دیواری وجود داشت این بود که کاغذ دیواری ها قابل شستشو نبودند و افراد تنها به این دلیل از کاغذ دیواری استفاده نمی کردند اما این مشکل نیز برطرف شد و کاغذ دیواری ها قابل شستشو هستند . برای تماس با نصب کاغذ دیواری در اندیشه می توانید به شماره های مندرج در آگهی مراجعه کنید .


فروش کاغذ دیواری در اندیشه :


فروش کاغذ دیواری در اندیشه ، کاغذ دیواری هایی که امروزه به بازار عرضه می شوند بسیار راحت قابل شستشو قرار می گیرند و فرد به راحتی می تواند اگر قسمت و یا کل کاغذ دیواری ها کثیف شد با استفاده از یک دستمال مرطوب آن را تمیز کند . قبل از خرید یک کاغذ دیواری باید به نکاتی همانند : 1- در زمان خرید به رنگ ها و تاثیرشان بر محیط و کاربردشان دقت کنید . رنگ ها بسیار در محیط تاثیر گذار هستند حتی اگر از الیاف طبیعی و در قالب کاغذ دیواری باشند . به این نکته دقت کنید طرح و رنگ های کاغذ دیواری باید با روحیه ی خانواده سازگاری داشته باشد . برای تماس با فروش کاغذ دیواری در اندیشه می توانید به شماره های مندرج در آگهی رجوع کنید .


فروش عمده کاغذ دیواری در اندیشه :


فروش عمده کاغذ دیواری در اندیشه ، در زمان خرید کاغذ دیواری باید به هماهنگی میان بافت کاغذ دیواری و مبلمان و دیگر وسیله های خانه نیز توجه کنید که رنگ کاغذ دیواری که انتخاب می کنید با آن ها همخوانی داشته باشد . سعی کنید از کاغد دیواری که از خط های افقی و عمودی که برخوردار هستند به کار نبرید زیرا پوشش دیوارتان بر روی دید خانه تاثیر گذار است و سبب می شود تا مبلمان و وسیله های خانه کمتر دیده می شوند . فروش عمده کاغذ دیواری در اندیشه از بهترین و با کیفیت ترین ها برخوردار می باشد . برای تماس با فروش عمده کاغذ دیواری در اندیشه به شماره های موجود در آگهی مراجعه کنید .


مرکز فروش کاغذ دیواری در اندیشه :


مرکز فروش کاغذ دیواری در اندیشه ، از دلایلی که سبب می شود بعضی از طرح های زیبا و فوق العاده کاغذ دیواری خوب به چشم ما نیایند به این دلیل است که یا خیلی زیاد از آن به کار برده شده است و یا خیلی کم یا حتی بسیاری از خانه ها فقط در یک قسمت مشخص و ثابت کاغذ دیواری را نصب می نمایند . در صورتی که می توانید این دفعه جای نصب کاغذ دیواری خود را تغییر دهید برای مثال اگر قبلا پشت تلویزیون بوده این بار آن را پشت میز ناهارخوری و یا نزدیک آشپزخانه نصب کنید با این کار تغییر در کاغذ دیواری را احساس می کنید . برای تماس با مرکز فروش کاغذ دیواری در اندیشه می توانید به شماره های مندرج در آگهی رجوع کنید .


نصاب کاغذ دیواری در اندیشه :


نصاب کاغذ دیواری در اندیشه ، کاغذ دیواری باید توسط افراد حرفه ای و نصاب کاغذ دیواری انجام شود که در زیر آن هوا نرود . اگر هوا برود ظاهر زیبایی نخواهد داشت و همین امر سبب می شود تا شما از نصب کاغذ دیواری منصرف و یا نتیجه ی خوبی دریافت نکنید . اگر که کاغذ دیواری به صورت اصولی و درست نصب نشود امکان دارد که پس از مدتی کاغذ دیواری از جای خود جدا شود و قسمتی از گچ دیوار را نیز با خود از بین ببرد ، زیرا که کاغذ دیواری مستقیم بر روی گچ دیوار می چسبد . برای تماس با نصاب کاغذ دیواری در اندیشه می توانید به شماره های درج شده در آگهی مراجعه کنید .


فروش کاغذ دیواری ارزان در اندیشه :


فروش کاغذ دیواری ارزان در اندیشه ، اگر که به دنبال زیباترین و بهترین کاغذ دیواری هایی که در بازار موجود هستند می باشید می توانید از این مجموعه آن را پیدا کنید . اگر که از سبک و طراحی منزلتان خسته شده اید و می خواهید که کار متفاوتی را انجام دهید . برای بخش های ثابت و تعیین شده از پوستر دیواری به کار ببرید می توانید تمامی دیوار ها منزل خود را نقاشی کرده و بخشی از دیوار را که قرار است در آن میز ناهار خوری را قرار دهید ، کاغذ دیواری نمایید . با ان کار می توانید یک نمای متفاوت در منزل خود ایجاد کنید . برای تماس با فروش کاغذ دیواری ارزان به شماره های مندرج در آگهی مراجعه کنید .

خدمات ما:

فروش و نصب لمینیت و پارکت و کفپوش در کل ایران به قیمت عمده
تنها وارد کننده ی پارکت لمینیت آلمان در ایران

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی

موقعیت