Skip to main content

فروش جامبوبگ در کهریزک

نوعی کیسه از جنس گونی می باشد که برای نگهداری و جابه جایی مواد پودری و خشک مورد استفاده قرار می گیرد و تهیه این نوع از کیسه ها بسیار بصرفه و آسان می باشد.


فروش جامبوبگ در کهریزک


فروش جامبوبگ در کهریزک ، جامبوبگ های کیسه های منعطفی می باشند که برای حمل مواد خشک که به شکل پودری و دانه ای هستند، بکار می رود. این نوع از کیسه ها به وسیله لیفتراک به راحتی جابه جا می شوند. از این نوع کیسه ها برای حمل مواد معدنی، شیمیایی، دارویی، کودهای شیمیایی، سیمان و بسیاری مواد دیگر استفاده می شود. برای تولید این نوع از کیسه ها می توان از پارچه های لمینتی هم استفاده نمود. فروش جامبوبگ در کهریزک با قیمت های مناسب و کیفیت عالی انجام می شود. جهت سفارش می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

جامبوبگ یک تنی در کهریزک


جامبوبگ یک تنی در کهریزک ، جامبوبگ ها انواع مختلفی دارند که از نظر وزن، جنس پارچه، دسته و نحوه دوخت سر و ته از هم متفاوت می باشند. جامبوبگ در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند که این میزان ظرفیت می تاند از 500 کیلوگرم تا 5 تن استحکام داشته باشد. مقاومت جامبوبگ به روش دوخت و نخ آن بستگی دارد. دسته های جامبوبگ از تسمه هایی تشکیل شده است که جنس آن پلی پرو پیلن می باشد. این دسته ها بسیار مقاوم بوده و کشش بسیار بالایی دارد. جامبوبگ یک تنی در کهریزک دارای دسته های مختلفی می باشد که بعضی از آنها 2 دسته، بعضی 4 و برخی نیز دارای 8 دسته می باشد. این دسته ها معمولا در شاخ لیفتراک قرار می گیرد و یا اینکه با کربن های سقفی و جرثقیل جابه جا می شوند. جامبوبگ یک تنی در کهریزک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

بیگ بگ در کهریزک


بیگ بگ در کهریزک ، پارچه های مورد استفاده برای دوخت بیگ بگ در واقع همان گونی است که در متراژهای بالا تولید شده و بکار می رود. جنس این گونی ها از بد ریز بافت است که ضخامت نخ های آن از پلی پروپیلن تشکیل شده است. بیگ بگ در کهریزک مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.
امنیت محصولات در مقابل رطوبت
امکان استفاده دوباره از جامبوبگ
حمل آسان و سریع بیگ بگ ها
جلوگیری از افتادن بار
امکان نگهداری محصولات و بسته ها در کنار هم
بیگ بگ در کهریزک با قیمت های بسیار مناسب و ارزان به فروش می رسد و در صورت نیاز می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید.

قیمت جامبوبگ در کهریزک


قیمت جامبوبگ در کهریزک ، جامبوبگ ها قیمت ثابتی نداشته و با توجه به نوسانات ارز، قیمت آن نیز تغییر می کند. زیرا مواد اولیه این گونی ها که از پلی پروپیلن هستند، وارداتی می باشند. از دیگر مواردی که بر روی قیمت تاثیر می گذارد، نوع کاربرد آن می باشد. اگر قیمت جامبوبگ برای شما بصرفه نیست، می توانید از جامبوبگ های دسته دوم نیز استفاده کنید. جهت استعلام قیمت می توانید با شماره های داخل آگهی تماس بگیرید.

فروش جامبوبگ دست دوم در کهریزک


فروش جمبوبگ دست دوم در کهریزک ، نحوه بسته بندی جامبوبگ ها به این شکل است که آنها روی استندهای چوبی قرار گرفته و با تسمه بسته بندی می شوند. اگر مشتری تمایل داشته باشد که این پالت ها و یا استندهای چوبی گندزدایی شوند، این کار با آخین استانداردهای جهانی صورت می گیرد. نحوه تخلیه آنها نیز به این شکل است که می توان به راحتی از انتهای کیسه تخلیه کرد. اما روش دیگری نیز وجود دارد و آن این است که جامبوبگ ها دارای قیف خروجی است و از این طریق نیز می توان تخلیه بار را انجام داد. جمبوبگ ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند که می توان به سلیقه مشتری آنها را تولید نمود. اما اصولا با توجه به ملاحظات ایمنی و متناسب با کاربرد و نیاز مشتری می شود آن را تولید کرد. اما ممکن است برای برخی از افراد تهیه جمبوبگ های نو بصرفه نباشد در این صورت می توان از نوع دست دوم آن نیز استفاده کرد. فروش جمبوبگ دست دوم در کهریزک با قیمت های فوق العاده مناسب و کیفیت عالی انجام می شود. در صورت نیاز به جمبوبگ دست دوم می توانید با شماره های داخل آگهی تماس بگیرید.


خرید جامبوبگ دست دوم در کهریزک


خرید جامبوبگ دست دوم در کهریزک ، از کیسه های جامبوبگ برای حمل و جابه جایی انواع پودری و خشک مانند مواد شیمیایی، پلاستیکی و ... استفاده می شود. به دلیل سنگین بودن وزن این کیسه ها برای حمل آسانتر آنها از لیفتراک استفاده می شود. این جامبوبگ ها دارای دو دسته هستند که بر روی دسته های لیفتراک قرار گرفته و بلند می شوند. هر ساله حدود 500 میلیون تن محصول در جهان به این شیوه بسته بندی می شوند. جامبوبگ ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:
مدل 2 بند
مدل 4 بند
مدل U
مدل 8 بند
مدل پالتی
مدل دسته غلافی
جامبوبگ دو دسته کلاهکی
مدل اسلینگ بگ
مدل قطعه تثبیت کننده
ضریب امنیت جامبوبگ ها از هم متفاوت است. بعضی از آنها دارای ضریب ایمنی5:1 ، بعضی یکبار مصرف و حتی چند بار مصرف و برخی نیز از ضریب ایمنی 6:1 برخوردار هستند. اگر تصور می کنید که قیمت این نوع از کیسه ها بالا است، می توانید به خرید جامبوبگ دست دوم در کهریزک فکر کنید. زیرا خرید جامبوبگ دست دوم به مراتب بصرفه تر از مدل نو آنها می باشد. در صورت نیاز می توانید با شماره های داخل آگهی تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت