Skip to main content

مسعود اسلامی مهر وکیل در شریعتی

وکیل در شریعتی ، وکیل فردی است که به نمایندگی و نیابت از طرف شخصی دیگر(حقیقی و یا حقوقی) برای انجام کارهای حقوقی مامور می شود. در قانون اساسی ذکر شده است که تمامی افراد در دادگاه ها این حق را دارند که برای خود وکیل اختیار کنند و اگر توانایی اخذ وکیل را نداشته باشند، باید امکانات تعیین وکیل برای آنها فراهم گردد.
در زمان تنظیم قرارداد مابین طرفین، وکیل و موکل در قبال هم وظایفی دارند که از شروط عقد وکالت می باشد.
قوانین ایران طوری گردآوری شده است که برای شغل وکالت دادگستری علاوه بر داشتن تحصیلات آکادمیک، باید در آزمون وکالت نیز شرکت کرد. وکالت عقدی است که بین وکیل و موکل بسته می شود و در آن معین می شود که هر کدام چه وظایف و مسئولیت هایی در قبال هم دارند. برای دریافت مشاوره از وکیل در شریعتی می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


وکیل ملکی در شریعتی


وکیل ملکی در شریعتی ، وکیلی است که در زمینه دعاوی ملکی تخصص دارد. در واقع امروزه به دلیل افزایش معاملات در زمینه خرید و فروش و یا اجاره املاک، ممکن است مشکلات و دعاوی بیشتری مابین افراد به وجود بیاید. وکیل ملکی در شریعتی می تواند به شما در حل و فصل اینگونه مشکلات کمک شایانی کند. با توجه به اینکه اینگونه پرونده ها نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد، انتخاب یک وکیل ملکی امر بسیار مهمی می باشد. از جمله دعاوی که یک وکیل می تواند به آنها ورود پیدا کند، اخذ پایان کار، خلع ید، تقسیم و افراز املاک و .... می باشد.
یک وکیل ملکی می تواند در زمینه دعاوی خانواده، طلاق و موضوعات این چنینی نیز وکالت کند اما ترجیح می دهد که فقط بر یک موضوع خاصی تمرکز کرده و این پرونده را با بررسی و تجزیه و تحلیل فراوان به سمت موفقیت برساند.


وکیل ارث در شریعتی


وکیل ارث در شریعتی ، ارث به معنای انتقال اموال و دارایی فردی است که فوت شده و در اختیار وراثش قرار می گیرد. ارث دارای دو جنبه مادی و معنوی می باشد که به جنبه مادی آن کمتر توجه می شود.
بسیاری از مردم و در مواقعی افراد تحصیل کرده، باورشان این است در زمانی که پدر یا وارث در قید حیات است، می توان انحصار وراثت کرد اما در واقع اینطور نیست و زمانی می توان تقسیم ارث نمود که پدر فوت کرده باشد.
در قوانین کشور اینطور ثبت شده که دیون مورث به وراثش منتقل نمی شود و در واقع از محل دارایی های وی پرداخت می شود. پرونده های مربوط به انحصار وراثت از حساسیت های بالایی برخوردار می باشد و هرگونه سهل انگاری یا عدم آگاهی از قوانین مربوط به امور انحصار وراثت می تواند بر موفقیت و پیشبرد پرونده تاثیر بگذارد. پس توصیه می شود که حتما با یک وکیل ارث در شریعتی تماس گرفته و از خدمات و مشاوره های تخصصی او برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده نمایید.

وکیل سرقفلی در شریعتی


وکیل سرقفلی در شریعتی ، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که معنای سرقفلی چیست؟ مزایای سرقفلی چیست؟ وکیل متخصص سرقفلی کیست؟ در این مطلب به تمامی سوالات شما پاسخ می دهیم.
سرقفلی به معنای وجه یا مبلغی است که مستاجر با هدف به دست آوردن منافع یک مکان تجاری به موجر پرداخت می کند اما در مالکیت آن مکان تاثیری نمی گذارد و هم چنان جزء دارایی های مالک محسوب می شود. در واقع این وجه، به نوعی امانی می باشد و بعد از تخلیه ملک توسط مستاجر، عین مال به مستاجر باز گردانده می شود. سرقفلی نیز مانند دیگر حقوق مالی قابل معامله، رهن و توارث می باشد. سرقفلی می تواند به صورت قهری و بعد از مرگ شخص به وراثش منتقل شود. در صورتیکه مستاجر بخواهد سرقفلی خود را بفروشد و یا منتقل کند اگر حق فروش نداشته باشد، می تواند آن را انتقال دهد. اما برای انجام این کار حتما باید به وسیله اظهارنامه از مالک اجازه کسب کند که در صورت عدم کسب اجازه، مستاجر تخلف کرده است.
سرقفلی انواع مختلفی دارد که عبارتند از: 
اجاره ملک و واگذاری سرقفلی
انتقال ملک با سرقفلی
اجاره صرف ملک بدون سرقفلی
در صورتیکه که در دعاوی سرقفلی نیاز به مشاوره دارید، می توانید با وکیل سرقفلی در شریعتی تماس گرفته و از راهنمایی های این مجموعه متخصص استفاده کنید.


وکیل کیفری در شریعتی


وکیل کیفری در شریعتی ، انجام یا ترک هر عملی توسط شخصی که برای آن در قوانین کشور مجازات در نظر گرفته شده، جرم محسوب می شود و شکایت از شخصی که به جرمی مرتکب شده، شکایت کیفری می گویند.
از جرایم کیفری می توان به رباخواری، قتل، جرایم اقتصادی، سرقت، خیانت، کلاهبرداری، قاچاق کالا و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.
از زمانی که فردی متهم به انجام جرمی شده تا زمان اجرای حکم، می تواند وکیل اتخاذ کند. در واقع طبق قوانین، داشتن وکیل برای طرفین دعوا جزء ضروریات می باشد. در صورتیکه هر کدام از طرفین امکان اتخاذ وکیل را نداشته باشند، دادگاه باید برای آنها وکیل تسخیری در نظر بگیرد. حضور وکیل کیفری در تمام مراحل رسیدگی مقدماتی تا مراحل دادرسی واجب است.
افرادی که در پرونده های حقوق از جمله پرونده های کیفری دچار مشکل شده اند و سوالاتی در این خصوص دارند، می توانند با وکیل کیفری در شریعتی تماس بگیرند. جهت ارتباط با این مجموعه متخصص می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


وکیل طلاق در شریعتی


وکیل طلاق در شریعتی ، وکیل طلاق یا وکیل خانواده در بین خانواده ها بیشترین درخواست ها را دارد. زمانی که دو طرف در زندگی زناشویی خود به مشکلاتی برخورده اند و در واقع مایل به ادامه زندگی در کنار هم نیستند، در این زمان یک وکیل طلاق متخصص نیاز است تا با ارائه راه حل های درست قضایی و حقوقی، اشتباهات این تصمیم گیری را کمتر کند.


در ایران طلاق انواع مختلفی دارد که عبارتند از: طلاق رجعی و طلاق بائن
در طلاق رجعی مرد در زمان عده زمان می تواند رجوع کند اما در طلاق بائن مرد دیگر حق رجوع به زن را ندارد.


شاید این سوال برای شما پیش بیاید که طلاق در چه زمانی بائن است؟ 
طلاق زن یائسه
طلاق مبارات یا خلع تا زمانیکه زن رجوع به عوض نکرده باشد.
طلاقی که قبل از نزدیکی صورت گرفته باشد.
در قوانین ایران زن نمی تواند درخواست طلاق بدهد مگر در شرایطی که در ادامه گفته می شود:
از همسرش وکالت برای درخواست طلاق داشته باشد
به صورت توافقی باشد.
مرد یکی از شروط دوازده گانه ضمن عقد را رعایت نکرده باشد.
طلاق خلع انجام شود.
اگر تصیم به جدایی و متارکه دارید، وکیل طلاق در شریعتی با سالها تجربه موفقیت آمیز در زمینه طلاق و خانواده در کمترین زمان ممکن می تواند به شما در این امر کمک کند.
وکیل مواد مخدر در شریعتی
وکیل مواد مخدر در شریعتی ، ، وکیل مواد مخدر، شخصی است که دارای آگاهی و دانش گسترده در زمینه مواد مخدر مانند مجازات حمل، مصرف و قاچاق مواد مخدر باشد و بتواند با راه حل های مناسب از متهم دفاع و او را تبرئه نماید.
افعال مجرمانه ای که در موضوعات مربوط به مواد مخدر انجام می شود به شرح زیر است:
نگهداری مواد مخدر
مخفی کردن مواد مخدر 
خارج کردن مواد مخدر از کشور
تولید مواد مخذر 
وارد کردن مواد مخدر به داخل کشور
وکالت در امر مواد مخدر در ایران حساسیت های بسیار زیادی دارد به طوریکه وکلایی که در این حوزه فعالیت دارند بسیار کم هستند. پس باید در انتخاب یک وکیل متخصص و با تجربه نهایت وسواس را به خرج داد تا پرونده با موفقیت به سرانجام برسد. شما می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس گرفته و از مشاوره ها و راه حل هایی که وکیل مواد مخدر در شریعتی به شما پیشنهاد می دهد، استفاده نمایید.


وکیل کلاهبرداری در شریعتی


وکیل کلاهبرداری در شریعتی ، کلاهبرداری امروزه دارای معانی متفاوتی است که یکی از آنها به این معنی است که به شخصی گفته می شود که افراد را به عضویت در موسسات مشکوک و شرکت ها دعوت می نماید. کلاهبرداران افراد باهوشی هستند که اگر یک وکیل متخصص نداشته باشید، نمی توانید جرم آنها را ثابت کنید. پرونده های کلاهبرداری، یکی از مهمترین پرونده ها و شاید یکی از رایج ترین پرونده ها در کشور می باشد. در جرایم مربوط به کلاهبرداری در واقع اموال شخص بدون رضایت او به فرد کلاهبردار منتقل می شود. از ارکان کلاهبرداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
قربانی بودن شخص
فریب خوردن قربانی
انتقال مال شخص بدون رضایت وی
وکیل کلاهبرداری شخصی است که در زمینه جرایم کلاهبرداری فعالیت می کند و بر قوانین جرم کلاهبرداری تسلط دارد و با داشتن تجربه کافی می تواند موجب موفقیت در چنین پرونده هایی باشد.
جهت دریافت مشاوره می توانید با وکیل کلاهبرداری در شریعتی تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
ظفر خیابان مصدق (نفت) شمالی خیابان شهید دامغانی (یازدهم) پلاک ۳۸ واحد ۲

موقعیت