Skip to main content

خرید گربه رگدال در ولنجک

خرید گربه رگدال در ولنجک ، آیا با نژاد گربه‌های رگدال آشنایی دارید؟ این نوع از نژاد گربه‌ها، گربه‌های دوست‌داشتنی و بسیار صبور و مهربان هستند. جثه گربه رگدال بزرگ محسوب می‌شود؛ اما از نژادی آروم و ساکت برخوردار هستند.
این نوع از گربه‌ها علاقه زیادی به مورد نوازش قرار گرفتن از سمت والدین انسانی خود دارند. مراقبت از گربه‌های رگدال آسان است؛ اما باید به یک سری نکات خاص نیز دقت شود. اگر وقت و توجه کافی برای این گربه‌ها خرج کنید، آنها نیز جواب شما را با وفاداری و عشق پاسخ می‌دهند.
اگر به دنبال خرید گربه رگدال در ولنجک هستید یا اینکه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع نژاد گربه می‌گردید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


معرفی گربه رگدال

گربه‌های رگدال به قدری ناز و مهربان هستند که بی‌شک جزو محبوب‌ترین گربه‌های خانگی به حساب می‌آیند. نام این گربه توسط پرورش‌دهنده او روی وی گذاشته شده است. دلیل آن هم این است که شما وقتی گربه رگدال را بغل می‌کنید، پاهای این گربه همانند عروسک تکان نمی‌خورد و کاملاً در اختیار شما قرار دارد.
گربه‌های رگدال به احساسات زیاد نسبت به صاحبشان، رنگ چشم و طرح روی بدنشان معروف هستند. این گربه‌ها در انواع رنگ‌های نارنجی، یاسی، آبی، کرم موجود می‌باشند. جالب است بدانید گربه‌های رگدال به هنگام سن بلوغ (3 الی 4 سالگی) به وزن 15 کیلوگرم هم می‌رسند. در ادامه به معرفی بیشتر این گربه می‌پردازیم:
•    محل ثبت این گربه آمریکا است
•    وزن گربه رگدال نر بین 5 تا 9 کیلوگرم و ماده بین 4 تا 6 کیلوگرم است
•    قد رگدال نر 40 تا 66 و ماده آن بین 38 تا 58 سانتی‌متر است
•    سازگاری بسیار زیاد آنها با خانواده
•    رفتار بسیار خوب با کودکان
•    سازش با سگ‌ها و دیگر حیوانات خانگی
•    علاقه شدید به بازی و سرگرمی
•    ریزش مو نسبتا زیاد
•    هوش بالا
•    طول عمر بین 15 الی 20 سال
اگر به دنبال خرید گربه خانگی ناز و مهربان هستید، ما به شما خرید گربه رگدال در ولنجک را توصیه می‌کنیم.

خرید گربه رگدال در ولنجک

خرید گربه رگدال در ولنجک

گربه رگدال، نژادی خون‌گرم و دوست‌داشتنی به حساب می‌آید. این گربه علاقه‌مند به استراحت در آغوش یا روی پاهای صاحب خودش است. یکی از ویژگی‌های متمایزکننده به هنگام خرید گربه رگدال، انس گرفتن این گربه با محیط جدیدش می‌باشد.
گربه رگدال بسیار مهربان است و با اعضای خانواده و دوستان شما به آسانی ارتباط برقرار می‌کند. این گربه به هیچ وجه رفتارهای پرخاشگرانه از خود نشان نمی‌دهد. گربه رگدال تنبل نیست؛ اما ترجیحش قرار گرفتنش روی سطوح کم‌ارتفاع مثل مبل و تخت است.
طبق گفته افرادی که این نژاد از گربه را داشته‌اند، می‌گویند تا به حال شاهد پنجول کشیدن گربه رگدال روی دست بچه‌ها نبوده‌اند. با این حال در صورت انجام این کار به دلیل هوش بالایشان سریعاً متوجه ناراحتی کودک می‌شوند و از آنها فاصله می‌گیرند.
شما با آموزش مناسب به این گربه‌ها می‌توانید شیرین‌کاری‌های مختلفی را به آنها یاد دهید. اگر به دنبال خرید گربه رگدال در ولنجک هستید با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

عکس گربه رگدال

خرید گربه رگدال در ولنجک

خرید گربه رگدال در ولنجک

گربه رگدال

 

شرایط خرید گربه رگدال در ولنجک

 

گربه رگدال در انواع سایز

خرید انواع گربه رگدال در انواع سایز و رنگ

 

خرید گربه رگدال در ولنجک

گربه رگدال چشم رنگی

ویژگی‌های ظاهری به هنگام خرید گربه رگدال در ولنجک

خرید گربه رگدال در ولنجک ، گربه رگدال از ویژگی‌های ظاهری منحصر به فردی برخوردار است. این گربه‌ها بزرگ هستند و شما برای بلند کردن آنها باید از دو دست خودتان کمک بگیرید. موهای گربه رگدال هم می‌تواند بلند و هم متوسط باشد. توصیه می‌شود اگر موهای گربه شما بلند است حتما آنها را شانه کنید تا گوله گوله نشوند.
سر پهن، فاصله زیاد بین گوش‌ها، چشم‌های بزرگ و آبی، بدن کشیده و عضلانی، سینه پهن، گردن کوتاه، پاهای کلفت و قدرتمند، پنجه‌های بزرگ و گرد، دم بلند ، موهای ابریشمی ، رنگ‌های خاص و ... از مهم ترین ویژگی‌های ظاهری گربه رگدال به حساب می‌آید.
اگر به دنبال خرید گربه رگدال در ولنجک هستید با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

آشنایی با رنگ‌های محبوب پیش از خرید گربه رگدال در ولنجک

معمولاً گربه‌های رگدال، بدنی سفید دارند. این سفید در قسمت‌های گوش ، دم ، پا ، صورت به تدریج تیره‌تر می‌شود. جالب است بدانید بچه‌های گربه‌های رگدال در بدو تولد کاملاً سفید هستند و بعد از گذشت 10 روز به رنگ اصلی خود درمی‌آیند.
4 رنگ زیر از محبوب‌ترین رنگ‌های به هنگام خرید گربه رگدال در ولنجک محسوب می‌شود:
•    گربه رگدال کرم رنگ
•    گربه رگدال نارنجی رنگ
•    گربه رگدال آبی رنگ
•    گربه رگدال یاسی رنگ

خصوصیات رفتاری گربه رگدال

به صورت کلی گربه رگدال بسیار باهوش، آرام و مهربان می‌باشد. بچه گربه‌های رگدال خواستار توجه انسان هستند، اما به ندرت آن را طلب می‌کنند. با این حال شما نباید از مسئولیت خودتان نسبت به عواطف بچه گربه‌تان غافل بمانید.
گربه رگدال بیشتر ترجیح می‌دهد دنباله‌رو صاحبش باشد. در واقع بیشتر از آنکه علاقه به قرار گرفتن در ارتفاع داشته باشند، دوست دارند روی پای صاحبشون استراحت کنند. به همین دلایل به گربه رگدال، گربه سگی نیز می‌گویند. 
گربه رگدال در عین خونسردی و آرامی، اجتماعی نیز می‌باشد. همین امر سبب می‌شود شما بتوانید گربه رگدال را در سفر، شلوغی و ... با خود همراه کنید. این نوع گربه‌ها از تنها ماندن خوششان نمی‌آید. در نتیجه اگر قصد خرید گربه رگدال در ولنجک دارید، باید مقداری از زمان روزمره خودتان را صرف بازی و سرگرمی با گربه خودتان بکنید. همچنین می‌توانید یک حیوان خانگی دیگر برای او بیاورید تا به این شکل سرگرم باشد.

خرید گربه رگدال در ولنجک

نکات مهم مراقبتی پیش از خرید گربه رگدال در ولنجک

توصیه می‌شود قبل از خرید گربه رگدال در ولنجک به نکات زیر دقت کافی داشته باشید.
•    گربه رگدال از غریزه شکار برخوردار نیست. در نتیجه کمتر او را به بیرون خانه ببرید.
•    حتماً برای داشتن برنامه غذایی متناسب با سن و وزن گربه، با دامپزشک مربوطه در ارتباط باشید.
•    تغذیه گربه رگدال تا زمان بلوغ باید کامل باشد؛ اما بعد از این دوران باید کنترل شود تا گربه رگدال دچار اضافه وزن نشود.
•    بهتر است در دوران یک سالگی از این گربه‌ها، آزمایش خون بگیرید که در صورت ابتلا آنها به انواع بیماری‌ها، هرچه زودتر نسبت به درمان آن اقدام نمایید.
•    حتماً برنامه دوز واکسن‌های مورد نیاز گربه رگدال را از دامپزشکان دریافت کنید.
•    به صورت مرتب موهایشان را شانه کنید.
•    مرتباً دندان‌های گربه رگدال را مسواک بزنید.
•    هر هفته ناخن‌های آنها را کوتاه کنید.
•    گوشه‌های چشم آنها را با پارچه‌ای مرطوب و جداگانه تمیز کنید.
•    گوش‌های آنها را با یک توپ پنبه آغشته به مخلوط 50-50 سرکه و آب گرم تمیز کنید.

قیمت گربه رگدال در ولنجک

عوامل زیادی روی قیمت گربه رگدال در ولنجک تاثیرگذار است. برای مثال نوع و نژاد داخلی یا وارداتی بودن این گربه روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. اما به طور میانگین قیمت این گربه‌ها از 12 میلیون تومان به بالا می‌باشد. اگر قصد خرید گربه رگدال در ولنجک را دارید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

پارسیان کت

در مورد گربه رگدال چه می‌دانید؟ آیا اطلاعات کافی در مورد خرید گربه رگدال دارید؟ گربه رگدال نیز یکی دیگر از نژادهای محبوب برای گربه‌های خانگی است. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که مایلید درباره تفاوت گربه رگدال با گربه‌های دیگر مانند گربه اسکاتیش یا پرشین بیشتر بدانید و همچنین در مورد خرید گربه رگدال و قیمت گربه رگدال با متخصصی در این زمینه مشورت کنید، می‌توانید به سرزمین گربه‌های پارسیان کت مراجعه کنید. 
پارسیان کت، بستری امن برای خرید گربه های رگدال و راه حلی ساده برای خرید گربه رگدال به صورت آنلاین و حضوری می‌باشد. ما در پارسیان کت بی واسطه در فروش و خرید گربه رگدال و انواع گربه‌ها و بچه گربه‌های نژاد دیگر، با پرورش اصولی نژاد برتر و بررسی نژاد و اصالت گربه‌ها، به شما برای خریدی آگاهانه و مطمئن گربه کمک می‌کنیم. پارسیان کت دومین مجموعه تخصصی، قدیمی‌ترین (تاسیس درسال1390) و یکی از بزرگترین مجموعه‌های فروش گربه‌های اصیل و کمیاب در ایران است. 
سالن پرورش و نگهداری گربه‌ها، سوله‌ای به مساحت 350 مترمربع می‌باشد که مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است. این سوله، اتاق‌های بزرگ جداگانه‌ای برای هر مادر و بچه ها دارد که مساحت هر اتاق حدودا 10 مترمربع است. این اتاق‌ها دارای هواکشی جداگانه با سانتریفیوژهای پیشرفته، دستگاه تسویه هوا و اوزن ساز هستند که باعث می‌شود همیشه هوای پاک و تازه برای گربه‌ها مهیا باشد. 
نگهداری از گربه‌ها در محیطی شبیه سازی شده خانگی و کاملا بهداشتی زیر نظر دامپزشک متخصص و کادری مجرب و آموزش دیده دارای گواهینامه WCF سازمان جهانی گربه‌ها از کشور آلمان انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود بچه گربه ها از سلامت جسمی بالایی برخوردار باشند. تمام مولدها در شرایط کاملا طبیعی زندگی قرار گرفته و بعد از مدت مشخصی تمام آنها عقیم شده و به خانواده های دارای صلاحیت واگذار می‌شوند.
همه گربه‌های مولد مجموعه پارسیان کت(پدر و مادر بچه  گربه ها) وارداتی از روسیه، دارای شجره نامه و انتخاب شده از زیباترین، کمیاب ترین و اصیل‌ترین گربه‌های جهان می‌باشند.
تغذیه گربه‌ها در مجموعه پارسیان کت با مغذی‌ترین و بهترین برندهای غذای گربه (غذای خشک رویال کنین)،کنسروهای مخصوص و غذاهای خانگی مناسب برای گربه‌ها، زیر نظر پزشک متخصص تغذیه حیوانات خانگی انجام می‌شود.

روند انتخاب و تحویل بچه گربه ها

شما می‌توانید با توجه به شرایط تضمینی سلامت و اصالت مجموعه پارسیان کت، با خیال آسوده گربه خانگیتان را از ما خریداری کنید. ما به شما مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین بچه گربه با شرایط زندگی شما، خلق و خو و شخصیت شما را می‌دهیم. (همه بچه گربه‌ها واکسینه شده و در سلامت کامل تحویل شما داده می‌شوند.)
بعد از انتخاب و خرید بچه گربه مورد نظر، نحوه نگهداری و تغذیه گربه‌ها به شما کاملا آموزش داده می‌شود. سپس مهلت داده می‌شود برای سلامتی گربه خانگیتان آن را به دامپزشک برده و سلامتی آن را تایید کنید و در صورت مشکل در سلامتی آن را برگردانید. امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل شما را همراهی کنیم و لحظه های زیبایی را برای شما رقم بزنیم.
با تشکر مجموعه پارسیان کت
 https://www.youtube.com/@parsyancat
تو یوتیوب سابسکرایب کنید و ما را دنبال کنید 

برای خرید گربه رگدال در ولنجک با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

ولنجک
نشانی

موقعیت