Skip to main content

خرید گربه بریتیش در چیتگر

خرید گربه بریتیش در چیتگر ، آیا شخصیت ‌های گربه چکمه پوش یا چشایر در داستان آلیس در سرزمین عجایب را به یاد دارید؟ این دو ، معروف‌ترین گربه‌های خیالی دنیا و از نژاد گربه‌های بریتیش مو کوتاه هستند. گربه بریتیش جزو محبوب‌ترین نژادهای گربه خانگی به شمار می‌رود. این گربه انگلیسی دو نژاد لانگ هیر (مو بلند) و شورت هیر (مو کوتاه) دارد.

گربه بریتیش به راحتی با محیط پیرامون خود سازگار می‌شود و ارتباط دوستانه‌ای با اطرافیانش برقرار می‌کند. به همین علت گزینه مناسبی برای نگهداری در آپارتمان است. آموزش‌پذیری بالای این گربه، تربیت آن را برای صاحبش ساده‌تر می‌کند. اگر شما هم عاشق گربه‌ها هستید، حتما با دیدن یک گربه بریتیش برای خرید آن ترغیب خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید گربه بریتیش در چیتگر ادامه آگهی را مطالعه کنید. 


خرید گربه بریتیش در چیتگر

خرید گربه بریتیش در چیتگر ، دومین چیزی که با دیدن یک گربه بریتیش توجه شما را جلب می‌کند، بدن عضلانی و محکم این حیوان است. بریتیش کت جثه نسبتا درشتی دارد؛ اما در عین حال احساسی است. گربه‌های نر 8-5 کیلو و ماده‌ها 7-4 کیلو وزن دارند. سر بزرگ، بینی کوتاه، گونه‌های تپل و چشم‌های گرد از ویژگی‌های ظاهری این نژاد به شمار می‌روند. گربه‌های بریتیش پنجه‌هایی گرد و چشمانی به رنگ طلایی، مسی، آبی یا سبز دارند.

شخصیت آرام و مهربون این گربه‌ها باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشند. گربه‌های بریتیش ارتباط خوبی با بچه‌ها، سگ‌ها و گربه‌های دیگر دارند و معمولا 15-10 سال عمر می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال یک پت هستید که مدت طولانی در کنار شما زندگی کند، گربه بریتیش گزینه مناسبی است. 

یکی از نکاتی که درباره بریتیش کت باید به آن دقت کنید، ریزش موهای این حیوان است. اگر در مورد ریزش موی گربه حساس هستید باید بدانید که ریزش مو در گربه‌های بریتیش مو کوتاه کمتر از مو بلندهاست. به همین علت، نگهداری از آنها ساده‌تر است. به طور کلی در بهار و پاییز بیشتر ریزش مو دارند. شانه کردن روزانه موی گربه‌ها موجب سلامت و شادابی بیشتر موهای آنها می‌شود. برای خرید گربه بریتیش در چیتگر با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

خرید گربه بریتیش

مرکز خرید گربه بریتیش در چیتگر

مرکز خرید گربه بریتیش در چیتگر سابقه‌ای طولانی در پرورش نژادهای گربه‌های غیر بومی اروپای غربی و شرقی و روسیه دارد. این مرکز علاوه بر فروش گربه بریتیش در زمینه فروش گربه‌های اسکاتیش، هیمالین، پرشین کت و... فعال است. شما می‌توانید برای خرید گربه بریتیش یا نژادهای دیگر به این مرکز مراجعه کنید.

گربه‌های بریتیش با طرح و رنگ موی سفید، قرمز، طلایی، شکلاتی، موج دار، دارچینی، حنایی و... وجود دارند. ترکیب‌های متنوع رنگ مو و الگوهای پوشش بدنی این گربه‌ها باعث شده است موردتوجه افراد با سلایق مختلف قرار بگیرند. در میان تنوع رنگ و طرح، گربه‌های بریتیش خاکستری و طلایی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. 

مرکز خرید گربه بریتیش 

خرید گربه بریتیش لانگ هیر در چیتگر 

خرید گربه بریتیش لانگ هیر در چیتگر ، به طور کلی گربه‌های نژاد بریتیش دارای دو مدل مو بلند (لانگ هیر) و مو کوتاه (شورت هیر) هستند. گربه بریتیش لانگ هیر در اوایل قرن 20 از ترکیب گربه بریتیش شورت هیر و پرشین به وجود آمد. به این ترتیب، ژن موی بلند از گربه پرشین به گربه بریتیش مو کوتاه انتقال پیدا کرد. گربه بریتیش لانگ هیر یک گربه پشمالو زیبا است که بیشتر ساعات روز را مشغول استراحت است. ظاهر سلطنتی و مغرور این گربه موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. 

گربه‌های بریتیش لانگ هیر و بریتیش شورت هیر از نظر اندازه موی بدن با هم تفاوت دارند. اما خصوصیات رفتاری، خلق و خو و شخصیت آنها مشابه است. اگر علاقمند به خرید گربه بریتیش لانگ هیر هستید باید بدانید که موهای بلند آنها نیاز به مراقبت بیشتری دارد. بهتر است روزانه موی گربه را برس بکشید. در غیر این صورت، موهای بلند گربه بریتیش لانگ هیر به هم گره می‌خورند و زیبایی و شفافیت خود را از دست می‌دهند. برای خرید گربه بریتیش لانگ هیر در چیتگر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

خرید گربه بریتیش لانگ هیر

خرید گربه بریتیش شورت هیر در چیتگر

خرید گربه بریتیش شورت هیر در چیتگر ، بچه گربه‌ های برتیش شورت هیر بسیار دوست داشتنی هستند. اگر تصمیم گرفتید که یکی از این بچه گربه‌های ناز و کوچولو را در منزل نگهداری کنید، ابتدا مطمئن شوید که سن بچه گربه انتخابی شما کمتر از 6 هفته نباشد؛ چرا که بچه گربه‌ها تا این سن از شیر مادر تغذیه می‌کنند و باید در کنار مادر خود باشند. در ضمن فراموش نکنید که حتما اطلاعاتی درباره نحوه نگهداری، تغذیه، نظافت و... بچه گربه کسب کنید. 

گربه بریتیش شورت هیر یک گربه اصیل است که شهرت وی به دلیل موهای کوتاهش می‌باشد. ظاهر دوست داشتنی و موهای مخملی این پت توانسته نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند. ظاهر متکبرانه و پرشکوه گربه بریتیش شورت هیر ، محبوبیت زیادی به او بخشیده است. گربه‌ای صبور و سازگار که می‌تواند ساعت‌ها در خانه تنها بماند.

اگر شاغل هستید، گربه بریتیش شورت هیر گزینه مناسبی برای نگهداری در منزل شما است. همچنین این گربه حیوان مناسبی برای کسانی است که به تازگی در فکر نگهداری از پت در منزل افتاده‌اند. این مدل گربه بریتیش در مقایسه با نژاد لانگ هیر، فعالیت بیشتری دارد. برای خرید گربه بریتیش شورت هیر در چیتگر با شماره‌های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

خرید گربه بریتیش شورت هیر

خرید گربه بریتیش بلو در چیتگر

خرید گربه بریتیش بلو در چیتگر ، همان طور که قبلا گفتیم گربه‌های بریتیش با رنگ خز و موی متنوع وجود دارند. محبوب‌ترین رنگ موی این نژاد، رنگ خاکستری مایل به آبی است. به همین علت در بین طرفداران خود با نام گربه بریتیش بلو یا بریتیش آبی معروف هستند.

درست است که با نام آبی شهرت دارند؛ اما در واقعیت، رنگ موی آنها خاکستری با تم آبی می‌باشد. این تم منحصر به گربه‌های بریتیش بلو است و در سایر نژادها دیده نمی‌شود. به همین علت گربه‌های بریتیش از جذابیت خاصی برخوردار هستند. اگر شما هم علاقمند به خرید گربه بریتیش بلو در چیتگر با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

خرید گربه بریتیش بلو

خرید گربه بریتیش مو کوتاه در چیتگر

خرید گربه بریتیش مو کوتاه در چیتگر ، یکی از نکات مهم در زمان نگهداری از بریتیش کت، نحوه نگهداری از حیوان است. به طور کلی نگهداری از گربه بریتیش مو کوتاه چندان سخت نیست. برای جدا شدن موهای مرده و پخش شدن چربی پوست در همه قسمت‌های بدن، کافی است یکبار در هفته به موهای گربه خود برس بزنید. این کار باعث می‌شود موهای گربه داخل منزل شما نریزند.

البته تعداد دفعات برس‌کشی در بهار و پاییز به هفته‌ای 3-2 بار افزایش پیدا می‌کند. چرا که ریزش موی گربه بریتیش در این فصل‌ها بیشتر است. معمولا باید ناخن گربه خود را هفته‌ای یکبار کوتاه کنید. مسواک زدن دندان‌ها و بررسی هفتگی گوش‌ها را فراموش نکنید. اگر گوش گربه بریتیش مو کوتاه شما کثیف بود آن را با نظر دامپزشک به وسیله یک پاک‌کننده ملایم تمیز کنید. 

معمولا نژاد بریتیش کمتر دچار بیماری‌های ژنتیکی می‌شود. اما در معرض ابتلا به بیماری‌های مختلفی مانند بیماری کلیه پلی کیستیک، کاردیومیوپاتی، سیستیت، پرکاری تیروئید و بیماری‌های لثه و دهان و دندان است.
اگر به دنبال خرید گربه بریتیش مو کوتاه در چیتگر هستید با شماره‌های موجود در آگهی تماس بگیرید.

خرید گربه بریتیش مو کوتاه

خرید گربه بریتیش شورت هیر در چیتگر

خرید گربه بریتیش شورت هیر در چیتگر ، یکی از نکات مهم در نگهداری از گربه بریتیش، توجه به تغذیه گربه است. معمولا گربه‌های نژاد بریتیش هم از غذاهای خشک و هم تر استفاده می‌کنند. بهتر است یک برنامه غذایی مناسب برای گربه خود در نظر بگیرید. این برنامه باید متناسب با مقدار فعالیت حیوان باشد.

برای افزایش طول عمر گربه خود می‌توانید از غذاهای تر خانگی و غذای خشک و با کیفیت گربه بریتیش استفاده کنید. به یاد داشته باشید که مصرف غذای با کیفیت مانع از بیماری گربه شما می‌شود. به میزان غذای مصرفی گربه بریتیش خود دقت کنید. هرگز به بریتیش کت خود غذای اضافی ندهید.

با توجه به فعالیت کم، مصرف غذای زیاد موجب چاقی و اضافه وزن گربه می‌شود. ضمن اینکه او را در معرض ابتلا به بیماری‌های مختلف مانند دیابت قرار می‌دهد. برای خرید گربه بریتیش شورت هیر در چیتگر با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید. 

خرید گربه بریتیش شورت هیر در تهران

خرید گربه بریتیش شورت هیر گلد در چیتگر 

خرید گربه بریتیش شورت هیر گلددر چیتگر ، یکی از ویژگی‌های این نژاد گربه، استقلال زیاد است. یعنی خیلی نیاز نیست برای آموزش این حیوان وقت بگذارید. گربه بریتیش یک حیوان مستقل است و کارهایش را انجام می‌دهد.

بعد از مدت کوتاهی، به حیوانات و محیط اطراف خو می‌گیرد. بریتیش کت علاقه فراوانی به استراحت و لم دادن دارد. این حیوان از دراز کشیدن و خوابیدن لذت می‌برد. هوش بالای گربه بریتیش موجب شده است تا قدرت آموزش‌پذیری بالایی داشته باشد. یک گربه شکمو و فرمان‌پذیر است.

برای یادگیری و آموزش بریتیش کت خود می‌توانید از ویژگی شکمو بودن حیوان بهره ببرید. گربه بریتیش شورت هیر گلد (طلایی) یکی از مدل‌های خاص این گربه هستند. ظاهر و رنگ منحصر به فرد این گربه باعث شده تا موردتوجه مشتریان قرار بگیرد. برای خرید گربه بریتیش شورت هیر گلد در چیتگر با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

خرید گربه بریتیش شورت هیر گلد در چیتگر

عکس های گربه بریتیش 

عکس گربه بریتیش

عکس گربه بریتیش 

بچه گربه بریتیش در چیتگر

بچه گربه بریتیش

خرید گربه بریتیش گلد در چیتگر

خرید گربه بریتیش گلد

بریتیش کت مو بلند در چیتگر

بریتیش کت مو بلند

خرید گربه بریتیش مو بلند تیره در چیتگر

خرید گربه بریتیش مو بلند تیره

british cat در چیتگر

british cat 

فروش گربه بریتیش در چیتگر

 خرید گربه بریتیش

خرید نژاد گربه بریتیش شورت هیر گلد در چیتگر

خرید نژاد گربه بریتیش شورت هیر گلد

قیمت خرید گربه بریتیش در چیتگر

 خرید گربه بریتیش

پارسیان کت

در مورد گربه بریتیش چه می‌دانید؟ آیا اطلاعات کافی در مورد خرید گربه بریتیش دارید؟ گربه بریتیش نیز یکی دیگر از نژادهای محبوب برای گربه‌های خانگی است. به خصوص، این روزها بازار خرید گربه بریتیش شورت هیر بسیار داغ است. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که مایلید درباره تفاوت گربه بریتیش با گربه‌های دیگر مانند گربه اسکاتیش یا پرشین بیشتر بدانید و همچنین در مورد خرید گربه بریتیش و قیمت گربه بریتیش با متخصصی در این زمینه مشورت کنید، می‌توانید به سرزمین گربه‌های پارسیان کت مراجعه کنید. 

پارسیان کت، بستری امن برای خرید گربه های بریتیش و راه حلی ساده برای خرید گربه بریتیش به صورت آنلاین و حضوری می‌باشد. ما در پارسیان کت بی واسطه در فروش و خرید گربه بریتیش و انواع گربه‌ها و بچه گربه‌های نژاد دیگر، با پرورش اصولی نژاد برتر و بررسی نژاد و اصالت گربه‌ها، به شما برای خریدی آگاهانه و مطمئن گربه کمک می‌کنیم. پارسیان کت دومین مجموعه تخصصی، قدیمی‌ترین (تاسیس درسال1390) و یکی از بزرگترین مجموعه‌های فروش گربه‌های اصیل و کمیاب در ایران است. 

سالن پرورش و نگهداری گربه‌ها، سوله‌ای به مساحت 350مترمربع می‌باشد که مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است. این سوله، اتاق‌های بزرگ جداگانه‌ای برای هر مادر و بچه ها دارد که مساحت هر اتاق حدودا 10 مترمربع است. این اتاق‌ها دارای هواکشی جداگانه با سانتریفیوژهای پیشرفته، دستگاه تسویه هوا و اوزن ساز هستند که باعث می‌شود همیشه هوای پاک و تازه برای گربه‌ها مهیا باشد. 

نگهداری از گربه‌ها در محیطی شبیه سازی شده خانگی و کاملا بهداشتی زیر نظر دامپزشک متخصص و کادری مجرب و آموزش دیده دارای گواهینامه WCF سازمان جهانی گربه‌ها از کشور آلمان انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود بچه گربه ها از سلامت جسمی بالایی برخوردار باشند. تمام مولدها در شرایط کاملا طبیعی زندگی قرار گرفته و بعد از مدت مشخصی تمام آنها عقیم شده و به خانواده های دارای صلاحیت واگذار می‌شوند.
همه گربه‌های مولد مجموعه پارسیان کت(پدر و مادر بچه  گربه ها) وارداتی از روسیه، دارای شجره نامه و انتخاب شده از زیباترین، کمیاب ترین و اصیل‌ترین گربه‌های جهان می‌باشند.

تغذیه گربه‌ها در مجموعه پارسیان کت با مغذی‌ترین و بهترین برندهای غذای گربه (غذای خشک رویال کنین)،کنسروهای مخصوص و غذاهای خانگی مناسب برای گربه‌ها، زیر نظر پزشک متخصص تغذیه حیوانات خانگی انجام می‌شود.

روند انتخاب و تحویل بچه گربه ها

شما می‌توانید با توجه به شرایط تضمینی سلامت و اصالت مجموعه پارسیان کت، با خیال آسوده گربه خانگیتان را از ما خریداری کنید. ما به شما مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین بچه گربه با شرایط زندگی شما، خلق و خو و شخصیت شما را می‌دهیم. (همه بچه گربه‌ها واکسینه شده و در سلامت کامل تحویل شما داده می‌شوند.)

بعد از انتخاب و خرید بچه گربه مورد نظر، نحوه نگهداری و تغذیه گربه‌ها به شما کاملا آموزش داده می‌شود. سپس مهلت داده می‌شود برای سلامتی گربه خانگیتان آن را به دامپزشک برده و سلامتی آن را تایید کنید و در صورت مشکل در سلامتی آن را برگردانید. امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل شما را همراهی کنیم و لحظه های زیبایی را برای شما رقم بزنیم.


با تشکر مجموعه پارسیان کت

 https://www.youtube.com/@parsyancat

تو یوتیوب سابسکرایپ کنید و ما را دنبال کنید. 

برای خرید گربه بریتیش در چیتگر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
سعادت آباد ، بلوار فرحزادی ، نبش گلستان سوم ، جنب داروخانه اقایی ، مجتمع افق

موقعیت