Skip to main content

هایفوتراپی در هفت حوض

هایفو ترایی در هفت حوض ، آیا با هایفوتراپی در هفت حوض آشنایی دارید؟ از هایفوتراپی به منظور سفت کردن و رفع چین و چروک پوست استفاده می‌شود. اثربخشی زیاد این روش موجب محبوبیت آن در بین مردم شده است. 

حتما می‌دانید به مرور زمان و با افزایش سن، سطح کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه پوست دچار افتادگی و چین و چروک خواهد شد. هایفوتراپی در هفت حوض سبب افزایش کلاژن‌سازی در پوست می‌شود و جوانسازی افراد می‌شود.


هایفوتراپی در هفت حوض به شکلی انجام می‌شود؟ در این روش پزشک متخصص، به کمک امواج متمرکز فراصوت لایه میانی پوست را مورد هدف قرار می‌دهد. برخورد این امواج با لایه پوست موجب تحریک و افزایش کلاژن‌سازی خواهد شد.
این امر به از بین رفتن چین و چروک پوست کمک شایانی می‌کند. از هایفوتراپی در هفت حوض برای نواحی مختلف بدن همچون غب‌غب، بینی، واژینال، ابرو، افتادگی پلک و پیشانی استفاده خواهد شد. برای بهره‌مندی از خدمات هایفوتراپی در هفت حوض با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

هایفوتراپی در هفت حوض برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی هایفوتراپی در هفت حوض به افراد 30 الی 70 سال که به دنبال جوانسازی و جلوگیری از افتادگی پوست خود هستند، توصیه می‌شود. همچنین برخی افراد به دلایل مختلف، دچار شل‌شدگی پوست در سن پایین می‌شوند. برخی از افراد مسن نیز دچار چین و چروک در ناحیه گردن هستند. در این صورت می‌توانید با شماره‌ هایفوتراپی در هفت حوض تماس بگیرید. این شماره‌ها در داخل آگهی درج شده است.

مرکز هایفوتراپی در هفت حوض

مرکز هایفوتراپی در هفت حوض تمام تلاشش در راستای ارائه بهترین خدمات زیبایی به مراجعه‌کنندگان است. مرکز هایفوتراپی در هفت حوض از 4 ویژگی منحصر به فرد زیر برخوردار است.

1-    مجوز رسمی

این مرکز تاییدیه و مجوز رسمی از وزارت بهداشت دریافت کرده است. با اینکه روش هایفوتراپی در هفت حوض یک روش کاملاً غیرتهاجمی محسوب می‌شود؛ اما این مرکز برای ارائه این خدمات از بهترین متخصصین هایفوتراپی در هفت حوض بهره کمک می‌گیرد. تمام دستگاه‌های مرکز هایفوتراپی در هفت حوض به مدرن‌ترین دستگاه‌های روز مجهز است.

2-    حضوری و پیگیری پزشک

هایفوتراپی در هفت حوض به اینگونه است که ابتدا فرد در این مرکز تشکیل پرونده خواهد داد. سپس توسط بهترین متخصصین این حوزه معاینه می‌شود. لازم به ذکر است تعداد جلسات هایفوتراپی در هفت حوض با توجه به نیاز فرد و صلاحدید پزشک مشخص می‌شود. در کل طول درمان پزشک در کنار مراجعه‌کننده قرار دارد و به محض بروز هرگونه مشکل او را راهنمایی خواهد کرد.

3-    دستگاه‌های پیشرفته

مرکز هایفوتراپی در هفت حوض به بهترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها تجهیز شده است. روش‌ها مورد استفاده در این مرکز همگی از تایید استاندارد جهانی برخوردار هستند. دقت داشته باشید دستگاه‌های هایفوتراپی در هفت حوض از نظر فرکانس تولید و میزان نفوذ‌پذیری با یکدیگر تفاوت دارند.

4-    نمونه کار

مرکز هایفوتراپی در هفت حوض از تعداد زیادی نمونه کار برخوردار است. مشاهده این نمونه‌ها توسط فرد سبب آسودگی خیال و اطمینان او به روش هایفوتراپی در هفت حوض خواهد شد. برای کسب مشاوره و رزرو وقت با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

بهترین مرکز هایفوتراپی در هفت حوض

بهترین مرکز هایفوتراپی در هفت حوض برای انجام این روش تمام شرایط لازم را برای فرد مهیا می‌کند. این روش غیرتهاجمی است و هیچگونه آثار برش روی پوست باقی نمی‌گذارد. هایفوتراپی در هفت حوض تنها بافت ناحیه مورد نظر را هدف قرار داده و به سایر بخش‌های سالم‌های آسیبی نمی‌رساند.
هایفوتراپی یک روش سرپایی است و مدت زمان بهبودی فرد در این روش بسیار کوتاه است. جالب است بدانید بعد از اتمام جلسه درمان، فرد می‌تواند فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرد. هایفوتراپی در هفت حوض از عوارض کم‌تری نسبت به سایر روش‌های درمان برخوردار است.


مراحل هایفوتراپی در هفت حوض

مراحل هایفوتراپی در هفت حوض به صورت زیر است:
•    تمیز کردن پوست و رفع آثار مواد آرایشی
•    استفاده از کرم بی‌حسی
•    استفاده از ژل اولتراسوند
•    قرار گرفتن دستگاه هایفوتراپی روی سطح پوست
•    تنظیم دقیق دستگاه با استفاده از نمایشگر اولتراسوند
•    ارسال پالس‌های کوتاه به مدت 30 الی 90 دقیقه
•    اتمام جلسه و خاموش کردن دستگاه
آثار هایفوتراپی در هفت حوض بعد از یک هفته قابل مشاهده است؛ اما برای کسب نتایج مطلوب به مدت 6 ماه باید صبر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از مزایای هایفوتراپی در هفت حوض با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

آیا هایفوتراپی در هفت حوض عوارض دارد؟

به طور کلی این روش جزو روش‌های مطمئن و با عوارض کم به حساب می‌آید. اما در برخی موارد فرد بعد از اتمام جلسه هایفوتراپی در هفت حوض دچار درد، تورم، بی‌حسی، قرمز شدن پوست و ... می‌شود. با این حال این موارد نگران‌کننده نیست و توسط گرفتن مشاوره از بهترین دکتر هایفوتراپی در هفت حوض قابل حل می‌باشد.

ماندگاری هایفوتراپی

ماندگاری هایفوتراپی نسبت به تعداد جلسات و میزان چین و چروک فرد متغیر است. نتایج هایفوتراپی در هفت حوض بعد از گذشت 3 ماه مشخص می‌شود. با این حال پزشکان متخصص توصیه می‌کنند برای گرفتن نتیجه بهتر، هایفوتراپی را یک یا دو بار در سال تکرار نمایید.

کاربرد هایفوتراپی در هفت حوض

هایفوتراپی در هفت حوض برای نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم:
•    هایفوتراپی پیشانی
با گذشت زمان و افزایش سن، خطوط افقی و عمیقی روی پیشانی افراد ظاهر خواهد شد. هایفوتراپی پیشانی به این افراد کمک می‌کند از شر این خطوط خلاص شوند.
•    هایفوتراپی شکم
از این روش به منظور تناسب اندام و از بین بردن سلول‌های چربی اضافه بدن استفاده می‌شود. البته دقت داشته باشید علاوه بر این روش باید از رژیم غذایی بهترین مرکز هایفوتراپی در هفت حوض نیز پیروی داشته باشید.
•    هایفوتراپی بینی
هایفوتراپی بینی یک روش غیرتهاجمی و بدون عوارض به حساب می‌آید. این روش در کوتاهترین زمان ممکن سبب از بین رفتن خطوط روی بینی افراد می‌شود. 
•    هایفوتراپی پلک
هایفوتراپی پلک در بهترین مرکز هایفوتراپی در هفت حوض چربی‌ها و افتادگی‌های پوست در ناحیه بالا پلک را از بین می‌برد. در این روش با تحریک کلاژن، افتادگی‌های پلک برطرف می‌شوند. این روش همانند لیفت چشم یا جراحی افتادگی پلک سبب از بین رفتن خطوط دور چشم خواهد شد.
•    هایفوتراپی غب‌غب
بسیاری از افراد دچار چربی و افتادگی پوست در ناحیه غب‌غب می‌شوند. این روش در بهترین مرکز هایفوتراپی در هفت حوض تا حدود بسیار زیادی به بهبود غب‌غب افراد کمک می‌کند.
•    هایفوتراپی ابرو 
هایفوتراپی ابرو در هفت حوض باعث تحریک کلاژن و افزایش آن می‌شود. در نتیجه چین و چروک‌های اطراف ناحیه ابرو از بین می‌رود. کلینیک هایفوتراپی در هفت حوض این روش را به دلیل عدم نیاز به جراحی و هزینه پایین به شما توصیه می‌کند.

هزینه هایفوتراپی در هفت حوض

عوامل مختلفی روی هزینه هایفوتراپی در هفت حوض موثر است. برای مثال هزینه جوانسازی ناحیه‌های مختلف بدن با یکدیگر متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه هایفوتراپی در هفت حوض با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

هفت‌ حوض
نشانی
میدان هفت حوض خیابان رضوان غربی جنب پاساژ سون سنتر پلاک ۱۰

موقعیت