Skip to main content

تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج

تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج ، فیلر چیست؟ آیا تا به حال تزریق فیلر انجام داده اید؟ در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی، تزریق فیلر است. محبوبیت این روش به اندازه ای است که برخی مردان و پسران جوان هم متقاضی انجام آن شده اند.

فیلر، ماده ای طبیعی یا مصنوعی است که شباهت زیادی به ژل دارد. این ماده برای پر کردن شیارهای عمیق زیر پوست، برجسته سازی گونه ها، رفع چین و چروک، حجم‌دهی به لب‌ها، سفت کردن پوست، بستن اسکارها و منافذ باز پوستی به کار می‌رود. 

تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج یک روش درمانی و زیبایی است که تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد. با استفاده از این روش می‌توان چین و چروک، حالت شلی و افتادگی پوست، عیوب و عدم قرینه بودن اجزای صورت، خطوط اضافی و اسکارهای روی پوست را برطرف کرد. همچنین برای حجم‌دهی و فرم‌دهی به اجزای صورت کاربرد دارد. 

اگر در آستانه میان‌سالی هستید و چین و چروک‌هایی روی پوستتان ایجاد شده است، می‌توانید برای از بین بردن آنها و جوانسازی پوست خود از تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این روش، ادامه آگهی را مطالعه کنید. 


تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج 

تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج یک روش کم‌ تهاجمی و ایمن برای رفع خطوط و چین و چروک‌های پوست است. کم عارضه بودن آن موجب شده محبوبیت زیادی داشته باشد. در حال حاضر بسیاری از کلینیک‌های زیبایی و پوست و مو اقدام به این کار می‌کنند.

فرایند تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج در زمان کوتاه و به صورت سرپایی انجام می‌شود. نتایج آن را می‌توان بلافاصله بعد از تزریق مشاهده کرد. به مرور زمان و اثرگذاری این ماده، نتایج اصلی ظاهر می‌شوند. البته برای ماندگاری این آثار لازم است تزریق فیلر بعد از مدتی تمدید شود. 

این نوع ماده پرکننده را در یک یا چند جلسه به ناحیه موردنظر تزریق می‌کنند. تعداد جلسات به نوع پوست شما و تشخیص پزشک بستگی دارد. بعد از سپری کردن جلسات ترمیمی و تاثیرگذاری ماده شاهد نتایج آن خواهید بود.

نباید فراموش کرد که تزریق فیلر نیاز به تخصص دارد و باید توسط متخصص پوست مجرب انجام شود. در غیر این صورت، عوارض و نتایج زیان‌باری به دنبال دارد. برای تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج و بهره مندی از مزایای آن با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مرکز تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج

مرکز تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج ، فیلر کاربرد زیادی دارد. مهم‌ترین کاربردهای تزریق فیلر شامل پرکردن و پوشش‌دهی، هم‌سطح کردن و از بین بردن ناهمواری‌های پوست، قرینه سازی اجزای صورت، حجم‌دهی و فرم‌دهی بهتر قسمت‌های مختلف صورت و بدن می‌شود.

4 کاربرد اساسی فیلر شامل موارد زیر می شوند. 

1- پر کردن و پوشش‌دهی 

یکی از خواص فیلرها، خاصیت پرکنندگی آنها است. به همین علت برای رفع چین و چروک، خطوط روی پوست مانند خط اخم و خنده و خطوط افقی پیشانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

2- هم‌سطح کردن و از بین بردن ناهمواری‌های پوست

با تزریق فیلر می‌توان فرورفتگی‌ها و ناهمواری‌های حاصل از اسکارها را از بین برد. این روش همراه با روش‌های دیگر مانند سابسیژن برای رفع ناهمواری‌های پوست مفید است.

3- قرینه سازی اجزای صورت

کاربرد دیگر فیلر برای قرینه سازی اجزای صورت است. افرادی که گونه ها، لب‌ها یا شقیقه آنها قرینه نیستند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. تزریق فیلر در این افراد باعث تعادل و قرینگی اجزای صورت و در نتیجه افزایش زیبایی چهره آنها می‌شود. 

4- حجم‌دهی بیشتر و فرم‌دهی بهتر قسمت‌های مختلف صورت و بدن

بیشترین کاربرد فیلر برای افزایش حجم و بهبود فرم قسمت‌های مختلف صورت و بدن است. بعضی قسمت‌های صورت و بدن به دلایل مختلف مانند ژنتیک، افزایش سن، سبک زندگی، کاهش وزن و... دچار کاهش حجم می‌شوند. تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج یک راهکار مناسب برای حل مشکل این افراد می‌باشد. اگر شما هم با این مسائل مواجه هستید، می‌توانید با مرکز تزریق فیلر در چهاراره طالقانی کرج تماس بگیرید. 

بهترین دکتر تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج

 بهترین دکتر تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج ابتدا پوست شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و محل تزریق را مشخص می‌کند. در ادامه اقدام به پاکسازی موضع موردنظر می‌نماید. این کار را با استفاده از شوینده‌های ضدمیکروبی انجام می‌دهد. سپس در محل تزریق از مواد بی حس‌کننده استفاده می‌کند. علت استفاده از این مواد، کمک به کاهش درد و ناراحتی شما در حین تزریق است.

زمانی که منطقه موردنظر بی حس شد، بهترین دکتر تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج اقدام به تزریق فیلر می‌کند. او این کار را با استفاده از سوزن‌های ظریف و بسیار ریز انجام می‌دهد. تزریق فیلر نیاز به زمان زیادی ندارد. معمولا در عرض 15 دقیقه انجام می‌شود.

در انتها، موضع موردنظر را پاکسازی و ریکاوری می‌کنند. بعد از پاک کردن علامت گذاری‌های محل تزریق، از کمپرس یخ استفاده می‌شود. این کار به منظور جلوگیری از تورم و کبودی صورت می‌گیرد. 

اگر شما هم علاقمند هستید تزریق فیلر انجام دهید، با بهترین دکتر تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج تماس بگیرید. 

آیا تزریق فیلر درد دارد؟

یکی از سوالاتی که در ذهن بسیاری از متقاضیان انجام فیلر وجود دارد این است که "آیا تزریق فیلر درد دارد؟ " در پاسخ باید گفت درد و ناراحتی بعد از تزریق بسیار کم است؛ به طوری که نیاز به مصرف مسکن نیست. البته به شرطی که توسط یک متخصص حرفه ای انجام شود.

در این صورت ممکن است شما فقط جای سوزن تزریق را حس کنید. مراکز و کلینیک‌های زیبایی برای به حداقل رساندن درد و ناراحتی بیمار، از مواد بی حس کننده استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که نوع پوست شما، پماد بی‌حس‌کننده و مهارت و تجربه متخصص تاثیر بسزایی روی میزان درد ناشی از تزریق فیلر دارند. 

بهترین کلینیک تزریق فیلر در چهاراه طالقانی کرج

بهترین کلینیک تزریق فیلر در چهاراه طالقانی کرج ، شاید بپرسید آیا تزریق فیلرها دائمی است؟

باید بدانید که فیلرها از نظر ماندگاری به سه دسته فیلرهای دائمی، نیمه دائمی و موقتی تقسیم بندی می‌شوند. 

- فیلرهای دائمی

دائمی بودن فیلر به این معنا است که بدن نمی‌تواند آن را تجزیه کند. بنابراین به طور دائم در بافت باقی می‌ماند. فیلرهای خانواده پلی اکریل آمید در این گروه قرار می‌گیرند. در مواردی که تزریق چربی (فیلر طبیعی) توسط پزشک ماهر انجام شود، ممکن است تا مدت طولانی باقی بماند. بدون اینکه عارضه ای برای فرد ایجاد کند. 

- فیلرهای نیمه دائمی

فیلرهای خانواده کلسیم هیدروکسیل آپاتیت، پلی کپرولاکتون، پلی ال لاکتیک اسید و... جزو این دسته هستند. در هنگام تزریق این فیلرها باید یکسری نکات رعایت شوند. بنابراین فرایند تزریق باید توسط پزشک با تجربه انجام شود. آثار فیلرهای نیمه دائمی برای 4-2 سال باقی می‌ماند. 

- فیلرهای موقتی

دسته سوم، فیلرهای موقت هستند که انواع مختلفی دارند. فیلرهایی که بر پایه هیالورنیک اسید می‌باشند، یکی ازپرکاربردترین انواع فیلرهای موقتی هستند. این فیلرها جزو کم عارضه ترین انواع فیلرها شناخته می‌شوند و تاثیر بسزایی در حجم‌دهی و تحریک پوست به کلاژن سازی دارند.  

برای بهره‌‎مندی از خدمات تزریق فیلر در بهترین کلینیک تزریق فیلر در چهاراه طالقانی کرج با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

مناطق تزریق فیلر 

تزریق فیلر برای قسمت ‌های مختلفی از صورت و بدن انجام می‌شود. از جمله این قسمت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 
- تزریق فیلر به سینه، باسن و دست‌ها (به منظور حجم‌دهی، بهبود فرم و جوانسازی)
- تزریق فیلر به واژن (برای تنگ کردن مجرای واژن)
- تزریق فیلر گونه، چانه و خط فک (با هدف مادلینگ و کانتورینگ صورت)
- تزریق فیلر لب (فرم‌دهی، قرینه سازی و افزایش حجم)
- تزریق فیلر خط خنده (پرکردن و پوشش دهی)
- تزریق فیلر زیر چشم (به منظور از بین بردن گود رفتگی و سیاهی)
- تزریق خطوط اخم پیشانی (برای جوانسازی و پرکردن)
- تزریق فیلر به خطوط پنجه کلاغی یا کنار چشم (برای صافی و رفع چین و چروک)
- تزریق فیلر به بینی (فرم دهی، متقارن سازی)

تزریق فیلر قیمت مناسب در چهارراه طالقانی کرج

تزریق فیلر قیمت مناسب در چهارراه طالقانی کرج فرصت مناسبی برای افرادی است که بودجه زیادی برای این کار ندارند. آنها می‌توانند با استفاده از تزریق فیلر، از شر چین و چروک‌های پوست خود خلاص شوند. علاوه براین می‌توانند برای حجم‌دهی و متقارن‌سازی اجزای صورت خود از این روش استفاده نمایند.

 تزریق فیلر یکی از روش‌هایی است که موجب زیبایی و جوانسازی پوست می‌شود. از جمله مزایای تزریق فیلر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

1- بازگشت حجم از دست رفته بافت (حجم دهی) 
2- کمک به آبرسانی پوست (کاهش نشانه‌های پیری و افزایش شادابی پوست)
3- جایگزینی مناسب برای عمل‌های جراحی (به منظور از بین بردن علائم پیری و چین و چروک)
4- ماندگاری بالای آثار تزریق (در صورت تکرار و تداوم در تزریق فیلر)
5- عدم نیاز به بیهوشی
6- اثربخشی سریع  
اگر شما هم به دنبال تزریق فیلر قیمت مناسب در چهارراه طالقانی کرج هستید با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

هزینه تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج 

هزینه تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج به عوامل مختلفی مانند برند فیلر، مقدار تزریق فیلر، مهارت و تجربه پزشک، کلینیک، محل انجام تزریق، ماندگاری و دوام فیلر و... بستگی دارد. 

- برند فیلر

برند فیلر یکی از عواملی است که روی قیمت تزریق فیل تاثیر می‌گذارد. معمولا محصولات برندهای معروف، کیفیت بالایی دارند. به همین علت با هزینه بیشتری به فروش می‌رسند. 

- مقدار تزریق فیلر 

مقدار تزریق فیلر در تمام نواحی یکسان نیست. هر چقدر مقدار تزریق فیلر بیشتر باشد، هزینه آن هم بیشتر می‌شود. برای مثال قیمت تزریق 1cc فیلر کمتر از هزینه تزریق 2cc است. 

- مهارت و تجربه پزشک

یکی از عوامل موثر بر هزینه تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج ، مهارت و تجربه پزشک است. هر چقدر پزشک ماهرتر و حرفه ای‌تر باشد، دستمزد بیشتری دریافت می‌کند.

- ماندگاری و دوام فیلر

انواع مختلفی از فیلر در بازار به فروش می‌رسند که از نظر میزان ماندگاری با هم متفاوت هستند. هر چقدر میزان ماندگاری فیلر بیشتر باشد، هزینه آن هم بالاتر است. البته با رعایت یکسری نکات مراقبتی می‌توان مدت ماندگاری فیلر را طولانی‌تر کرد. 

 

بزرگ ترین و مجهزترین کلینیک زیبایی پوست و مو در کرج

در کلینیک لوانا شما می توانید با معرفی ما به دوستان خود از تخفیفات ویژه ای رو تمامی خدمات بهرمند شوید.
همچنین لوانا در صورت عدم رضایت شما از خدمات، براتون ضمانت بازگشت وجه در نظر گرفته است.

09395188054
02632281932

برای اطلاع از هزینه تزریق فیلر در چهارراه طالقانی کرج با شماره‌های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، روبه روی برج قائم ساختمان پزشکان آراد طبقه سوم واحد 302

موقعیت