Skip to main content

مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج

مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج ، مزونیدلینگ (Meso-Needling) چیست؟ مزونیدلینگ به عنوان یک روش علمی موثر برای لیفت و جوانسازی پوست شناخته می‌شود. این روش برای رفع جای جوش، لک، سیاهی زیر چشم و روشن سازی پوست و نیز بستن منافذ پوستی به کار می‌رود. 

مزونیدلینگ ، از دو کلمه "مزو" و "نیدلینگ" (سوزن زدن) تشکیل شده است و ترکیبی از روش‌های مزوتراپی و میکرونیدلینگ می‌باشد. در این روش از دستگاهی به نام مزوگان یا درماپن استفاده می‌کنند. کوکتل‌های مزوتراپی را به لایه مزودرم می‌فرستند و با این کار میزان کلاژن‌سازی در پوست را افزایش می‌دهند. 

کوکتل‌های مزوتراپی حاوی عوامل رشد، پپتیدها، آنتی اکسیدان‌ها و عناصر موردنیاز پوست هستند و به سلول‌های پوستی کمک می‌کنند با علائم پیری مقابله کنند. با افزایش کلاژن پوست، کیفیت و انعطاف پذیری آن بهبود می‌یابد. پس از انجام مزونیدلینگ، حالت ارتجاعی و کشسانی پوست بیشتر می‌شود. 

برای آشنایی بیشتر با مزونیدلینگ پوست ادامه آگهی را مطالعه کنید. ما در این آگهی اطلاعات مفیدی درباره مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج به شما ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید. 

بزرگ ترین و مجهزترین کلینیک زیبایی پوست و مو در کرج

در کلینیک لوانا شما می توانید با معرفی ما به دوستان خود از تخفیفات ویژه ای رو تمامی خدمات بهرمند شوید.
همچنین لوانا در صورت عدم رضایت شما از خدمات، براتون ضمانت بازگشت وجه در نظر گرفته است.

09395188054
02632281932


مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج 

مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج به وسیله سوزن ‌های بسیار ریز و ظریفی انجام می‌شود. در این روش، محلول‌های مخصوص را به لایه میانی (مزودرم) پوست تزریق می‌کنند. مزونیدلینگ یک راهکار موثر برای درمان آسیب‌ها و مشکلات پوستی و تنظیم گردش خون ضعیف است. محلول‌های مورد استفاده حاوی ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی هستند. ترکیب این محلول با توجه به محل و هدف مصرف، سن فرد، مواد موردنیاز پوست فرد و... تعیین می‌شود. 

قبل از اینکه مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج انجام شود، ابتدا بیمار مورد معاینه قرار می‌گیرد. هدف از معاینه، تشخیص قطعی درباره هر ناراحتی بیمار است. یعنی اگر بیمار ناراحتی دیگری داشت، آن را شناسایی کنند. در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، روی ناحیه موردنظر از کرم بی حسی استفاده می‌شود.

سوزن‌های ریزی که برای هر فرد به کار می‌روند، یکبار مصرف هستند. پزشک می‌تواند عمق نفوذ و مدت زمان ورود سوزن‌ها را در پوست کنترل کند. معمولا عمق نفوذ سوزن‌ها در این روش جوانسازی، زیاد نیست. محلول خاص برای بیمار هم به تشخیص پزشک روی ناحیه موردنظر استفاده می‌شود. 

مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج یک روش درمانی سرپایی است که نیازی به پانسمان و بستری شدن ندارد. مزونیدلینگ باعث می‌شود سلول‌های جوان و جدید جایگزین سلول‌های پیر و آسیب دیده شوند. برای انجام مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

مرکز مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج 

مرکز مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج برای جوانسازی پوست و از بین بردن لک و جای جوش از مزونیدلینگ استفاده می‌کند. این روش مزایای زیادی دارد. به کمک آن می‌توان پیری و خشکی پوست را بهبود بخشید. علاوه براین مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج راه حل مناسبی برای رفع لکه های پیری، زخم‌های کهنه، آکنه، جای بخیه و... است.

از دیگر مزایای مزونیدلینگ می‌توان به افزایش انعطاف پذیری و شفافیت پوست و نیز بهبود مشکل ریزش موی سر اشاره کرد. ضمن اینکه به کمک مزونیدلینگ می‌توان رد ترک‌های پوستی را بهبود داد. قسمت‌هایی از پوست که در اثر سوختگی آسیب دیده اند را با این روش می‌توان تقویت کرد. مزونیدلینگ پوست تاثیر مثبتی روی گردش خون در پوست دارد.

علاوه براین استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌دهد. بعد از مزونیدلینگ، میزان نفوذپذیری پوست در برابر کرم‌ها و ویتامینه ها بیشتر می‌شود. با استفاده از این روش می‌توان ناهمواری‌های روی پوست را برطرف کرد و از صافی پوست خود لذت برد.

افزایش کلاژن سازی در اثر مزونیدلینگ تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد. همچنین از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. برای بهره‌مندی از مزایای مزونیدلینگ با مرکز مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج تماس بگیرید.  

بهترین مرکز مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج 

بهترین مرکز مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج ترکیبات مختلفی را برای مزونیدلینگ استفاده می‌کند. نوع و میزان این ترکیبات با تشخیص پزشک تعیین می‌شوند. معمولا ترکیبات موجود در محلول مزونیدلینگ شامل ویتامین‌های B، A و C و E ، مواد معدنی، اسید آمینه، کوآنزیم‌ها، آنتی‌اکسیدان ها، اسید نوکلئیک و... می‌شوند. 

ویتامین‌ها نقش مهمی در تحریک عملکردهای حیاتی سلول دارند. مواد معدنی می‌توانند نیازهای سلول‌های پوست را تامین کنند. اسیدهای آمینه موجود در ترکیبات مزونیدلینگ وظیفه ساخت پروتئین‌هایی مانند کلاژن، الاستین و... را بر عهده دارند. یکی دیگر از ترکیبات موجود در محلول مزونیدلینگ، کوآنزیم‌ها هستند که به واکنش‌های بیوشیمیایی بافت‌ها سرعت می‌بخشند. آنتی‌اکسیدان ها هم باعث کاهش ترکیب رادیکال‌های آزاد می‌شوند. اسید نوکلئیک نیز ارتباط سلولی را فعال می‌کند. 

بهترین مرکز مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج برای دستیابی به نتیجه مطلوب از مواد باکیفیت استفاده می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با بهترین مرکز مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج تماس بگیرید. 

بهترین دکتر مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج 

بهترین دکتر مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج با توجه به نوع و شدت عارضه پوستی، نیاز بیمار، نوع پوست، وضعیت سلامتی بیمار و... تعداد جلسات درمان را مشخص می‌کند. بنابراین تعداد جلسات درمان برای همه افراد یکسان نیست. معمولا برای جوانسازی پوست و تحریک کلاژن سازی نیاز به 3 جلسه درمانی است.

بعد از مزونیدلینگ، میزان کلاژن سازی و خاصیت ارتجاعی پوست افزایش می‌یابد. حدود 10 روز بعد از انجام مزونیدلینگ می‌توانید تغییرات قابل توجهی را مشاهده کنید. بهترین دکتر مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج برای اینکه پوست، فرصت ترمیم و کلاژن‌سازی داشته باشد، فاصله ای را بین جلسات درمان قرار می‌دهد. بهترین فاصله بین جلسات مزونیدلینگ 6-4 هفته است. 

اگر سوالی درباره تعداد جلسات مزونیدلینگ و فاصله زمانی بین آنها دارید با بهترین دکتر مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج تماس بگیرید.

آدرس بهترین مرکز مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج

آدرس بهترین مرکز مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج در این آگهی درج شده است. از طریق آدرس و شماره تلفن‌های موجود در آگهی می‌توانید با مرکز مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج ارتباط داشته باشید. این مرکز به افرادی که قصد انجام مزونیدلینگ دارند توصیه می‌کند قبل و بعد از انجام مزونیدلینگ ، نکات مراقبتی را رعایت کنند. 

نکات مراقبتی قبل از مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج

1- باید یک فاصله 2 هفته ای بین مزونیدلینگ و اعمال زیبایی دیگر مانند تزریق بوتاکس، فیلر یا تزریق چربی قرار دهید.
2- پوست خود را 24 ساعت قبل از انجام مزونیدلینگ، به خوبی تمیز کنید و هیچ گونه مواد آرایشی و کرم روی آن استفاده نکنید.
3- پیش از مزونیدلینگ، از سولاریوم و آفتاب گرفتن برای برنزه کردن پوست پرهیز کنید.
4- قبل از مزونیدلینگ، درباره مزایا، عوارض، تعداد جلسات، مراقبت های قبل و بعد از مزونیدلینگ و داروهای موردنیاز از پزشک خود سوالاتی بپرسید. 
5- برای انجام مزوی مو لازم است 24 ساعت قبل، پوست سر خود را به صورت کامل و تمیز بشویید.
6- به مدت 14 روز قبل و بعد از مزونیدلینگ، داروهای رقیق کننده خون مصرف نکنید.
7- تمام نکاتی که پزشک عنوان می‌کند را رعایت کنید. 

نکات مراقبتی بعد از مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج

1- به مدت 24 ساعت از ورزش‌های سنگین، آرایش و کرم ضد آفتاب خودداری کنید. 
2- حداقل به مدت 10 روز در معرض نور خورشید قرار نگیرید. 
3- بهتر است به قسمت موردنظر آب نزنید تا کاملا بهبود پیدا کند.
4- استحمام و استخر را به بعد از بهبودی کامل زخم‌ها موکول کنید.
5- بعد از بهبودی زخم‌ها، برای شستن صورت از مواد شوینده ملایم استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که نباید فشاری به پوست وارد کنید. در این مورد با پزشک خود مشورت نمایید.
6- پوست خود را ماساژ ندهید و از خاراندن آن خودداری کنید. خارش پوست بعد از مزونیدلینگ طبیعی است و نشانگر بهبودی زخم ها می‌باشد. این خارش بعد از مدتی رفع می‌شود. 
7- بعد از مزونیدلینگ از کرم لایه بردار استفاده نکنید. تیرگی ناشی از مزونیدلینگ به تدریج برطرف می‌شود. 
8- در صورت موافقت پزشک می‌توانید از داروهای مسکن و ضدالتهابی استفاده کنید.
9- اگر برای درمان ریزش مو از مزونیدلینگ استفاده کرده اید، موهای خود را سشوار نکنید و از رنگ کردن آنها خودداری کنید. 
10-تمام نکاتی که پزشک عنوان می‌کند را رعایت کنید.
برای به دست آوردن نتایج مطلوب باید نکات مراقبتی قبل و بعد از مزوندلینگ را رعایت کنید. 

هزینه مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج

هزینه مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج به عوامل مختلفی مانند ناحیه مورد درمان، مقدار و ترکیب محلول مورد استفاده (کوکتل)، کلینیک و مرکز درمان، نوع دستگاه، مهارت و تخصص پزشک و... بستگی دارد. اگر قصد دارید مزونیدلینگ انجام دهید، بهتر است ابتدا در جلسه مشاوره شرکت کنید و اطلاعاتی درباره مزونیدلینگ، نحوه انجام، مزایا و معایب و قیمت آن به دست آورید. سپس این کار را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه مزونیدلینگ در چهارراه طالقانی کرج با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، روبه روی برج قائم ساختمان پزشکان آراد طبقه سوم واحد 302

موقعیت