Skip to main content

لیفت صورت با نخ در اسلامشهر

لیفت صورت با نخ در اسلامشهر ، آیا می‌دانید لیفت صورت با نخ چیست؟ لیفت با نخ به عنوان یک روش جایگزین غیرتهاجمی برای جراحی لیفت صورت محسوب می‌شود. در لیفت صورت با جراحی ، قسمت زیادی از پوست شما را به عقب می‌کشند. در ادامه پوست‌های اضافه را برمی‌دارند و جای آنها را بخیه می‌کنند. اما در لیفت صورت با نخ در اسلامشهر ، نخ را با استفاده از سوزن‌هایی به زیر بافت صورت تزریق می‌کنند.

رشته های نخ در زیر پوست باقی می‌مانند و با گذشت زمان موجب تحریک پوست و افزایش کلاژن‌سازی می‌شوند. این نخ‌ها علاوه بر لیفتینگ، مواد داخل لایه درم (لایه میانی پوست) را تحریک می‌کنند. کلاژن موجود در لایه میانی (درم) نقش بسزایی در زیبایی و جوانی پوست دارد. با ورود این نخ‌ها و افزایش کلاژن‌سازی در پوست، چین و چروک‌های آن از بین می‌روند. 

با استفاده از این روش می‌توان چین و چروک پوست را از بین برد و ضخامت آن را افزایش داد. لیفت صورت با نخ موجب سفتی و جوانسازی پوست می‌شود. علاوه براین حالت ارتجاعی و کشسانی پوست را بهبود می‌بخشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیفت صورت با نخ در اسلامشهر ادامه آگهی را مطالعه کنید. 

09019660844
02156374626


لیفت صورت با نخ در اسلامشهر

لیفت صورت با نخ در اسلامشهر به عنوان یک تکنیک غیرجراحی برای بهبود وضعیت پوست و حالت کشسانی آن شناخته می‌شود. نخ‌هایی که در این روش به کار می‌روند قابل جذب هستند. لیفت صورت با نخ در اسلامشهر تاثیر بسزایی در کاهش چین و چروک و خطوط ریز پوستی دارد. با این روش، شادابی و جوانی پوست به آن بازمی‌گردد. پزشک به کمک این روش می‌تواند تنظیمات لیفت را با دقت و کنترل بیشتری انجام دهد و به نتایج دقیق‌تری برسد. 

لیفت صورت با نخ در اسلامشهر توسط افراد متخصص انجام می‌شود. برای این منظور ابتدا روی محل موردنظر از کرم بی حسی استفاده می‌کند و سپس عمل کاشت نخ را در زیر لایه های پوست انجام می‌دهد. برای لیفت از نخ‌های مختلفی مانند نخ کاگ، نخ pdo و نخ سیلوئت استفاده می‌کنند. آثار لیفت با نخ به مدت 2-1 سال باقی می‌مانند. برای لیفت صورت با نخ در اسلامشهر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

لیفت صورت با نخ در اسلامشهر

برای تزریق ژل در اسلامشهر روی لینک کلیک نمایید.

انواع نخ لیفت صورت در اسلامشهر

انواع نخ لیفت صورت در اسلامشهر ، نخ‌هایی که برای عمل لیفت مورد استفاده قرار می‌گیرند را به 3 دسته تقسیم‌بندی می‌کنند.

1-  نخ کاگ (COG)

نخ کاگ یکی از رایج‎ترین نخ‌هایی است که برای لیفت صورت استفاده می‌شود. در لیفتینگ صورت با استفاده از نخ کاگ هیچ گونه اثری از نخ باقی نمی‌ماند. ضمن اینکه بیمار بعد از مدت زمان بسیار کمی بهبود پیدا می‎کند.

2- نخ pdo

نخ pdo نوع دیگری از نخ‌های مورد استفاده در لیفتینگ صورت است. این نخ که با نام نخ مونو هم شناخته می‌شود، فیبروبلاست های لایه درم پوست را تحریک می کند. با این کار یک بافت ترمیمی سرشار از کلاژن و الاستین ساخته می‌شود. نخ PDO تاثیر زیادی در جوانسازی پوست دارد. در این روش ردی از نخ‌ها باقی نمی‌ماند. 

3- نخ سیلوئت

نخ سیلوئت یک نوع نخ خاص قابل حل است که با استفاده از آن می‌توان موقعیت بافت و اجزای صورت و گردن را اصلاح کرد. این نخ قدرت جذب بالایی دارد و موجب تولید نوع متفاوتی از کلاژن می‌شود. لیفت صورت با نخ سیلوئت باعث حجم‌سازی نمی‌شود و پوست را به شکلی طبیعی درمان‌ می‌کند. 

انواع نخ لیفت صورت در اسلامشهر

لیفت با نخ در اسلامشهر 

لیفت با نخ در اسلامشهر یکی از بهترین روش‌ها برای رفع افتادگی پوست است. علاوه بر این پوست را تحریک می‌کند تا کلاژن بیشتری بسازد. در نتیجه خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست بهبود می‌یابد.

برای انجام لیفت با نخ در اسلامشهر از نخ‌هایی استفاده می‌کنند که مشاهده نمی‌شوند. این نخ‌ها را در زیر بافت پوست قرار می‌دهند و با این کار پوست را بالا می‌کشند. در اثر استفاده از این نخ‌ها، کلاژن‌سازی افزایش می‌یابد و چین و چروک‌های پوست برطرف می‌شوند. اگر علاقمند هستید از جوانی پوست خود لذت ببرید، می‌توانید از لیفت با نخ در اسلامشهر استفاده کنید. 

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اسلامشهر 

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اسلامشهر نمونه کارهای موفق زیادی دارد. متقاضیان بعد از مشاهده این نمونه کارها مشتاق انجام لیفت با نخ می‌شوند. اگر شما هم در فکر انجام لیفت صورت با نخ هستید، حتما نمونه کارهای دکتر لیفت صورت با نخ در اسلامشهر را مشاهده کنید. به این ترتیب می‌توانید به میزان مهارت و تجربه جراح پی ببرید. ضمن اینکه نتایج لیفت تا حدودی برای شما قابل پیش بینی خواهند بود. 

هنگام مشاهده نمونه کارهای بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اسلامشهر به تنوع کار، کیفیت و طبیعی بودن نتایج دقت کنید. هر چقدر تنوع نمونه کار جراح بیشتر باشد، بهتر می‌توانید به مهارت او پی ببرید. مشاهده لیفت با نخ در افراد با سنین، جنس‌ها و ویژگی‌های ظاهری مختلف در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند. 

دوام لیفت صورت با نخ در اسلامشهر

دوام لیفت صورت با نخ در اسلامشهر چقدر است؟ عوامل مختلفی روی ماندگاری لیفتینگ صورت با نخ موثر هستند. از آن جمله می‌توان به نوع رژیم غذایی، استعمال دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آب و هوای آلوده اشاره کرد. نتایج لیفت صورت با نخ در اسلامشهر می‌توانند حدود 18-12 ماه باقی بمانند. البته ممکن است این مدت کمتر یا بیشتر شود. این امر به میزان رعایت نکات مراقبتی بعد از لیفت با نخ بستگی دارد.

هزینه لیفت صورت با نخ در اسلامشهر 

هزینه لیفت صورت با نخ در اسلامشهر پس از معاینه فرد توسط متخصص تعیین می‌شود. به طور کلی عوامل مختلفی مانند شرایط فرد، سن، تعداد نخ‌های موردنیاز، کیفیت نخ، تجهیزات و تکنیک مورد استفاده برای لیفت و... روی قیمت لیفت صورت با نخ تاثیر دارند. برای اطلاع از هزینه لیفت صورت با نخ در اسلامشهر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

بوتاکس در اسلامشهر با بهترین قیمت

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در اسلامشهر 

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در اسلامشهر برای سفتی پوست و تحریک آن به کلاژن‌سازی از روش لیفت با نخ استفاده می‌کند. این روش برای نواحی مختلف صورت مانند پیشانی، شقیقه ها، بینی، ابرو، چانه، خطوط خنده، گونه ها و... انجام می‌شود. 

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در اسلامشهر با استفاده از بی حس کننده‌های موضعی خدمات خود را ارائه می‌دهد. عدم استفاده از داروهای بیهوشی باعث محبوبیت این روش شده است. چرا که متقاضیان از عوارض داروهای بیهوشی در امان می‌مانند. 

لیفت صورت با نخ در اسلامشهر مزایای زیادی دارد. هزینه ای که برای این کار پرداخت می‌شود کمتر از هزینه جراحی است. ضمن اینکه دوره نقاهت کوتاه و نتایج طبیعی دارد. لیفت صورت با نخ در اسلامشهر در زمان کوتاهی انجام می‌شود. 

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در اسلامشهر 

لیفت بینی با نخ در اسلامشهر 

لیفت بینی با نخ در اسلامشهر ، در این روش، عوارض جراحی وجود ندارد. بعد از بی‌حسی، چند نخ قابل جذب را در زیر پوست جاسازی می‌کنند. این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهند که بینی در حالت ایده آل قرار بگیرد. دقت و ظرافت کار به حدی است که قوز یا شکستگی بینی را بدون برش یا شکستن استخوان ترمیم می‌کند. هزینه لیفت بینی با نخ کمتر از هزینه جراحی است.

این فرایند طی چندین جلسه انجام می‌شود. موثرترین نخ‌ها برای لیفت بینی، نخ‌های مونوفیلامنت، PDO-COG و پلی‌گلی‌کولید هستند. برای لیفت بینی با نخ در اسلامشهر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

لیفت پیشانی با نخ در اسلامشهر

لیفت پیشانی با نخ در اسلامشهر یک روش غیرجراحی برای جوانسازی پوست است. با این روش می‌توان چین و چروک‌های پیشانی را از بین برد و باعث صافی و جوانی پوست این ناحیه شد. نخ‌هایی که برای لیفت پیشانی با نخ در اسلامشهر به کار می‌روند، کلاژن سازی را در لایه های عمیق پوست افزایش می‌دهند. 

لیفت پیشانی با نخ در اسلامشهر مزایای زیادی دارد. معمولا بلافاصله بعد از عمل لیفت با نخ متوجه سفتی پوست خود می‌شوید. البته برای مشاهده نتایج نهایی به 3-2 ماه زمان نیاز است. بعد از لیفت پیشانی با نخ می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید. البته در این زمان نباید فعالیت‌های ورزشی سنگین انجام دهید. نخ‌هایی که در این روش داخل پوست قرار می‌گیرند قابل جذب هستند و بعد از 12-6 ماه جذب بدن می‌شوند. 

نتایج تحقیقات نشان می‌دهند با قرار دادن نخ در زیر پوست، کلاژن سازی افزایش پیدا می‌کند و خاصیت ارتجاعی پوست بیشتر می‌شود. به این ترتیب چین و چروک پوست کاهش می‌یابد. لیفت صورت با نخ باعث تولید الاستین و هیالورونیک اسید می‌شود. در نتیجه پوست شاداب‌تر و جوان‌تر خواهد شد. اگر از چین و چروک پیشانی خود ناراضی هستید می‌توانید از خدمات لیفت پیشانی با نخ در اسلامشهر استفاده کنید. برای این منظور با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

لیفت چانه با نخ در اسلامشهر

لیفت چانه با نخ در اسلامشهر با هدف برجسته سازی این قسمت صورت می‌گیرد. با این کار، اعتماد به نفس فرد افزایش پیدا می‌کند. فرایند لیفت چانه با نخ در اسلامشهر به صورت سرپایی و در زمان کوتاهی انجام می‌شود. برای لیفت چانه با نخ از کرم‌های بی حسی استفاده می‌کنند.

نخ‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، پوست را تحریک می‌کنند تا کلاژن بیشتری بسازد. در نتیجه پوست سفت‌تر می‌شود و خاصیت ارتجاعی آن افزایش می‌یابد. لیفت چانه با نخ در اسلامشهر دوره نقاهت کوتاهی دارد و معمولا آثار آن تا حدود 2 سال باقی می‌مانند. افرادی که دچار افتادگی چانه هستند یا اینکه چانه آنها عقب‌تر از لب بالایی است، گزینه های مناسبی برای لیفت چانه با نخ هستند.

کسانی می‌توانند لیفت چانه با نخ را انجام دهند که از سلامت عمومی برخوردار باشند. افرادی که متقاضی انجام لیفت چانه با نخ هستند باید انتظارات واقع‌بینانه ای از این عمل داشته باشند. چرا که این عمل به صورت طبیعی می‌تواند باعث بهبود فرم چهره شود. 

معمولا متقاضیان لیفت چانه با نخ ، افرادی در بازه سنی 55-35 سال هستند که سن بلوغ را گذرانده اند. این افراد برای از بین بردن چین و چروک سطحی و افتادگی پوست خود از لیفتینگ پوست استفاده می‌کنند. برای انجام لیفت چانه با نخ در اسلامشهر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

لیفت چانه با نخ در اسلامشهر

لیفت شقیقه با نخ در اسلامشهر 

لیفت شقیقه با نخ در اسلامشهر به عنوان یک روش اصلاحی برای از بین بردن چین و چروک اطراف چشم و افتادگی آن شناخته می‌شود. معمولا پوست اطراف چشم و شقیقه با افزایش سن، دچار افتادگی می‌شود. برای رفع این مشکل می‌توان از لیفت شقیقه با نخ استفاده کرد.

این روش برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم هم به کار می‌رود. افرادی که در دوره بارداری یا شیردهی هستند یا دچار بیماری‌های زمینه ای مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، کلیوی و... هستند بهتر است درباره لیفت شقیقه با نخ با پزشک خود مشورت کنند. 

آثار لیفت شقیقه با نخ در اسلامشهر بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده هستند. اما تاثیر اصلی آن را حدود 6 ماه بعد خواهید دید. میزان ماندگاری آثار لیفت شقیقه با نخ بین 3-1 سال است. البته عوامل مختلفی مانند سن بیمار، جنس پوست، نوع و جنس نخ مورد استفاده، وضعیت سلامت فرد، سبک زندگی و میزان انعطاف‌پذیری و خاصیت ارتجاعی پوست روی این مدت تاثیر می‌گذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیفت شقیقه با نخ در اسلامشهر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

لیفت ابرو با نخ در اسلامشهر

لیفت ابرو با نخ در اسلامشهر موجب تغییرات ظریف اما قابل مشاهده در پوست می‌شود. نخ‌های مورد استفاده در این روش، علاوه بر بالا کشیدن پوست می‌توانند روند ترمیم طبیعی پوست را فعال کنند. دکتر لیفت ابرو با نخ در اسلامشهر ، بافت‌ها و افتادگی پوست را برنمی‌دارد بلکه این قسمت‌ها را به بخش‌های بالایی می‌دوزد. با این کار می‌تواند مشکل افتادگی پوست را رفع کند. اگر علاقمند به لیفت ابرو با نخ در اسلامشهر هستید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
شهرستان اسلامشهر ، اسلامشهر، بلوار امام خمینی، پلاک ۵۹، واحد ۲

موقعیت