Skip to main content

مرکز مشاوره در هفت تیر

مرکز مشاوره در هفت تیر ، آیا تا به حال به مرکز مشاوره مراجعه کرده اید؟ مشاوره چیست؟ مشاوره یعنی همکاری کردن و در انجام دادن کاری، نظر دیگران را پرسیدن. در واقع مشاوره یک جریان فعال و پویا بین مراجع و مشاور است. طی این رابطه، مشاور به مراجع کمک می‌کند یک راه حل مناسب برای مشکل خود پیدا کند. 


مرکز مشاوره 

مرکز مشاوره محلی است که افراد می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با کمک افراد متخصص و با تجربه حل کنند. در این مرکز، افراد یاد می‌گیرند که چطور با دیگران ارتباط برقرار کنند. علاوه براین شناخت بیشتر و عمیق‌تری از خود به دست می آورند. مشاور به مراجع کمک می‌کند راه های معقول برای رفع نیازهای خود را یاد بگیرد. احساساتش را بشناسد و برای زندگی خود اهدافی را مشخص کند. سپس از او می‌خواهد تمام تلاش خود را به کار گیرد تا به این اهداف برسد. 

هفت تیر ، محله‌ای در منطقه 7 تهران است که خیابان‌های مفتح و کریمخان زند در جنوب آن قرار دارند. این محله از سمت شمال به بزرگراه مدرس و خیابان بهار شیراز می‌رسد. 

اگر شما هم ساکن محله هفت تیر هستید و برای حل مسائل زندگی خود به کمک نیاز دارید، می‌توانید با مرکز مشاوره در هفت تیر تماس بگیرید. 

۸۸۳۰۰۶۰۰ 
۰۹۳۵۱۰۵۵۱۷۴

مرکز مشاوره در هفت تیر

مرکز مشاوره در هفت تیر محل مناسبی برای افرادی است که در بن بست‌های زندگی خود گیر افتاده اند و نمی‌توانند خود را نجات دهند. ما در زندگی با مسائل و مشکلات روبه رو می‌شویم؛ اما نمی‌توانیم همه آنها را به تنهایی حل کنیم. در مواجهه با بعضی از مشکلات درمانده می‌شویم و نیاز به کمک افراد آگاه و متخصص داریم.

در این زمان می‌توانیم از خدمات مرکز مشاوره کمک بگیریم. مرکز مشاوره در هفت تیر مجوز فعالیت خود را از سازمان نظام روانشناسی یا بهزیستی دریافت کرده است. این مرکز برای خدمت رسانی به مراجعین عزیز از انواع روش‌های مشاوره بهره می‌برد. مرکز مشاوره در هفت تیر ، جلسات مشاوره را به صورت فردی یا گروهی برگزار می‌کند. در روش اول (فردی)، یک مراجع و یک مشاور حضور دارند.

مراجع مشکل خود را مطرح و به کمک مشاور، آن را حل می‌کند. هدف از برگزاری جلسات مشاوره فردی این است که سازگاری مراجع افزایش پیدا کند. علاوه براین به او کمک می‌کنند یک تصمیم منطقی، معقول و متناسب با نیازها و امکانات شخصی و اجتماعی خود بگیرد. 

مشاوره گروهی، جریانی است که بین چند نفر وجود دارد. در این تجربه اجتماعی به بررسی موانع رشد و نگرش‌های افراد گروه در یک محیط ایمن می‌پردازند. هدف از برگزاری جلسات گروهی در مرکز مشاوره هفت تیر ، تبادل نظر در زمینه علایق و مسائل افراد گروه است. در این جلسات، افراد گروه درباره خود یا تعامل با دیگران صحبت می‌کنند. در نهایت یک تصمیم منطقی درباره موارد مطرح شده در گروه می‌گیرند. اگر شما هم علاقمند به شرکت در جلسات مشاوره فردی یا گروهی مرکز مشاوره در هفت تیر هستید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به مرکز مشاوره در هفت تیر هستند. 

بهترین مرکز مشاوره در هفت تیر 

بهترین مرکز مشاوره در هفت تیر خدمات متنوعی را به مراجعین ارائه می‌دهد. در ادامه به برخی از این خدمات اشاره می‌کنیم.

1- مشاوره فردی 

مشاوره فردی یکی از خدمات بهترین مرکز مشاوره هفت تیر است. این فرایند درمانی شرایطی را فراهم می‌کند تا مراجع بیشتر و بهتر با مسائل زندگی خود آشنا شود. سپس گام‌های موثری برای بهبود سطح کیفی زندگی خود بردارد. مشاوره فردی یک فرصت مناسب برای خودشناسی، توسعه شخصی و دستیابی به هدف‌های زندگی است. مشاور در راه رسیدن به این اهداف به مراجع خود کمک می‌کند.

افرادی که در جلسات مشاوره فردی شرکت می‌کنند، درباره مسائل، احساسات، عواطف، نیازها و... حرف می‌زنند. کسانی که نمی‌توانند به تنهایی با مسائل، نیازها و دغدغه های ذهنی خود کنار بیایند بهتر است از مشاور کمک بگیرند. با این کار یاد می‌گیرند که چطور در مواجهه با مسائل زندگی شخصی یا حرفه ای خود تصمیم درستی بگیرند. 

2- مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج به افرادی که قصد ازدواج دارند کمک می‌کند آمادگی بیشتری به دست آورند. دختر و پسرهایی که در این جلسات شرکت می‌کنند می‌توانند به شناخت بهتر و عمیق‌تری از طرف مقابل خود برسند و درست تصمیم بگیرند. مشاوره پیش از ازدواج فرصت مناسبی برای کسب آمادگی بیشتر است.

زوج‌ها از طریق شرکت در جلسات مشاوره قبل از ازدواج متوجه می‌شوند که در چه مسائلی با یکدیگر اختلاف نظر دارند. این امر باعث جلوگیری از درگیری‌های احتمالی می‌شود. در جلسات مشاوره قبل از ازدواج درباره مسائل مختلفی مانند امور مالی، تعداد فرزندان، روابط خانوادگی و... صحبت می‌شود. افراد با شرکت در این جلسات می‌توانند ازدواج پایدارتری داشته باشند. 

مشاوره پیش از ازدواج در مرکز مشاوره هفت تیر موجب شناخت عمیق‌تر و درک متقابل می‌شود و استرس و اضطراب ازدواج را از بین می‌برد. این روند به زوجین کمک می‌کند راحت‌تر از موانع زندگی بگذرند و آسان‌تر به اهداف مشترک خود در زندگی برسند. 

3- مشاوره کودک و نوجوان

از دیگر خدمات بهترین مرکز مشاوره در هفت تیر می‌توان به مشاوره کودک و نوجوان اشاره کرد. در این نوع مشاوره، تمرکز روی مشکلات کودکان و نوجوانان است. مشاوره کودک زمینه‌ای را برای تجزیه مشکلات به قسمت‌های قابل کنترل فراهم می‌کند. در چنین شرایطی، کودک بهتر می‌تواند مشکلات را درک کند و با آنها کنار بیاید.

افسردگی، اضطراب و اندوه جزو مشکلاتی هستند که برخی کودکان از آنها رنج می‌برند. مشاوره کودک در مرکز مشاوره در هفت تیر ، بینش ارزشمندی درباره رشد و سلامت روان کودک و تغییرات اجتماعی و عاطفی او به والدین می‌دهد. 

مشاور یا درمانگر کودک فردی است که دانش کافی برای شناسایی، ارزیابی، تشخیص و درمان طیف وسیعی از مشکلات و پریشانی‌های روانی این قشر را دارد. برای رفع مشکلات کودک و نوجوان خود می‌توانید با یک مشاور صحبت کنید. 

4- مشاوره اعتیاد

مشاوره اعتیاد شامل مشاوره قبل از ترک اعتیاد ، حین ترک و بعد از ترک می‌شود. مشاور تلاش می‌کند از طریق شناخت فرد، علت اعتیاد را ریشه‌یابی کند. این کار تاثیر بسزایی در فرایند ترک اعتیاد دارد. شناخت علت اصلی اعتیاد فرد باعث جلوگیری از اعتیاد دوباره او می‌شود. مشاوره ترک اعتیاد برای افزایش شناخت فرد نسبت به مواد مخدر است. در ادامه تلاش می‌کند از طریق رفع علت اصلی و استفاده از روش‌های درمانی مناسب، میزان وابستگی فرد به ماده مخدر را کاهش دهد. 

مشاوره اعتیاد باعث می‌شود فرد بتواند انگیزه و اراده لازم برای ترک اعتیاد را به دست آورد. استفاده از خدمات مشاوره اعتیاد در حین ترک و پس از آن، احتمال بازگشت فرد به مصرف مواد را کاهش می‌دهد. خدمات بهترین مرکز مشاوره در هفت تیر به این موارد محدود نمی‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع خدمات مشاوره با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

مرکز مشاوره در هفت تیر تهران 

مرکز مشاوره در هفت تیر تهران برای ارائه خدمات خود از بهترین مشاوران استفاده می‌کند. این افراد در زمینه حل مسائل و مشکلات مختلف آموزش دیده اند. آنها از قدرت تفکر خلاق بهره مند هستند و توانایی تجزیه و تحلیل و شناخت مسائل را دارند. مشاوران مرکز مشاوره در هفت تیر تهران هیجانات مختلف مانند غم، امید، صمیمیت و... را درک می‌کنند.

علاوه براین می‌توانند در مواقع بحران، تصمیم‌های منطقی بگیرند. توانایی سخنرانی در جمع و تحمل بالا در برابر انتقاد، بی‌اعتنایی، تحقیر و خشم مددجو از دیگر ویژگی‌های آنها به شمار می‌رود. مشاورانی که در مرکز مشاوره هفت تیر تهران فعالیت می‌کنند، مهارت زیادی در برقراری ارتباط با دیگران دارند. به همین دلیل می‌توانند منظور و مطالب خود را برای طرف مقابل بیان کنند. برای رزرو وقت از مرکز مشاوره در هفت تیر تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

مرکز مشاوره در میدان هفت تیر تهران

مرکز مشاوره در میدان هفت تیر تهران ، مشاوره توانبخشی چیست؟ نوعی از مشاوره است که برای یاری رساندن به افراد ناتوان طراحی شده است. کلیه افرادی که از ناتوانی‌های جسمی، روانی، شناختی و عاطفی رنج می‌برند می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. مشاوره توانبخشی به آنها کمک می‌کند به استقلال و خودباوری برسند. این فرایند دربرگیرنده مداخله های حرفه ای، اجتماعی و رفتاری است.

مشاوره توانبخشی یک فرایند تخصصی است که با افراد خاصی سر و کار دارد. مشاور تلاش می‌کند با کمک به این افراد، کیفیت زندگی آنها را بهبود بخشد و نیازشان به دیگران را کاهش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مرکز مشاوره در میدان هفت تیر تهران تماس بگیرید. 

مرکز مشاوره در خیابان هفت تیر 

مرکز مشاوره در خیابان هفت تیر ، آیا تا به حال از مشاوره تحصیلی استفاده کرده‌اید؟ مشاوره تحصیلی یک تعامل و ارتباطی است که بین مشاور و دانش آموز یا دانشجو به وجود می آید. در جلسات مشاوره تحصیلی درباره برنامه درسی و نتایج آموزشی دانش آموز یا دانشجو در یک برهه زمانی خاص صحبت می‌کنند.

مشاور تحصیلی ، ابتدا اهداف تحصیلی را مشخص می‌کند و آنها را با توانایی‌ها و عملکرد و اهداف دانش آموز یا دانشجو می‌سنجد. اگر میان آنها تناسب و هماهنگی وجود داشته باشد، برنامه را اجرا می‌کند. دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند برای رسیدن به اهداف تحصیلی خود از مشاوره تحصیلی استفاده نمایند. برای این منظور لازم است در جلسات مشاوره، اطلاعات کاملی از وضعیت تحصیلی خود ارائه دهند.

مشاور تحصیلی با اطلاع از این موارد و در نظر گرفتن محدودیت‌ها و توانایی‌های دانش آموز یا دانشجو، یک راهکار مفید ارائه می‌دهد.  دانش آموزان می‌توانند برای بهبود سطح علمی خود و موفقیت در آزمون‌هایی مانند کنکور از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرند. 

مرکز مشاوره خوب در هفت تیر 

مرکز مشاوره خوب در هفت تیر خدمات خود را به کمک مشاوران و روانشناسان با تجربه ارائه می‌دهد. این افراد سطوح علمی بالایی دارند و از شیوه های نوین مشاوره بهره می‌برند. مرکز مشاوره خوب در هفت تیر به امکانات و تجهیزات روز دنیا مجهز است. فرایند نوبت دهی این مرکز به گونه ای است که تا حد امکان، وقت مراجعین و همراهان آنها تلف نشود.

فضای آرامش‌بخش مرکز مشاوره خوب در هفت تیر باعث می‌شود مراجعینن بدون نگرانی و استرس، درباره مسائل خود صحبت کنند. این مرکز خدمات خود را به صورت دلسوزانه ارائه می‌دهد. در مواردی که مراجع، درمان خود را قطع کند یا به تاخیر بیندازد، علت را پیگیری می‌کند. برای ارتباط با مرکز مشاوره خوب در هفت تیر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

مرکز مشاوره خانواده در هفت تیر 

مرکز مشاوره خانواده در هفت تیر تلاش می‌کند روابط بین اعضای خانواده را بهبود بخشد و مشکلات بین آنها را رفع کند. خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه شناخته می‌شود و تاثیر بسزایی در سلامت جامعه دارد.

تفاوت‌های رفتاری، فرهنگی و شرایط حاکم بر جامعه زمینه بروز مشکلات مختلف را فراهم می‌کند. همچنین افراد خانواده در طول زندگی با مسائل مختلفی مانند اعتیاد، تولد فرزند جدید، تغییر محل زندگی، مرگ یکی از اعضا، طلاق و... مواجه می‌شوند. این مسائل روی تک تک اعضای خانواده تاثیر می‌گذارند. 

مشاوره خانواده به افراد کمک می‌کند روابط خود را بهبود دهند و در هنگام بروز مشکلات، خود را کنترل کنند. مشاور تلاش می‌کند استرس و تنش‌های موجود در خانواده را از بین ببرد. برای این منظور به بررسی رفتار تک تک اعضای خانواده می‌پردازد.

مزایای مشاوره خانواده 

مشاوره خانواده در مرکز مشاوره هفت تیر به اعضای خانواده کمک می‌کند بتوانند مشکلات خود را حل کنند. به این ترتیب ارتباط و انسجام افراد خانواده تقویت می‌شود. استفاده از خدمات مشاوره خانواده می‌تواند قدرت حل مسائل را در ذهن اعضای خانواده افزایش دهد.

همدلی و درک متقابل را در بین اعضای خانواده گسترش می‌دهد و مشکلات ناشی از عدم تفاهم، ناتوانی در مدیریت خشم و نارضایتی از رابطه جنسی را حل می‌کند. علاوه براین می‌تواند راهکاری برای افزایش سطح کیفی زندگی مشترک و میزان رضایت از آن را ارائه دهد. به کمک مشاور خانواده می‌توان مسائلی مانند دروغگویی، عصبانیت و ... را برطرف کرد. اگر در خانواده خود با مشکلی مواجه شده اید که قادر به حل آن نیستید می‌توانید با مرکز مشاوره خانواده در هفت تیر تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
میدان هفت تیر مفتح جنوبی کوچه عطارد پلاک ۸ واحد ۳

موقعیت