Skip to main content

سکس تراپ در دهکده المپیک

سکس تراپ در دهکده المپیک ، سکس‌تراپی چیست؟ سکس تراپ چه کمکی به شما می‌کند؟ یکی از مهم‌ترین قسمت‌های زندگی مشترک، داشتن یک زندگی جنسی سالم و رضایت بخش است. رابطه جنسی باعث استرس کمتر، فشارخون پایین‌تر و قلب سالم‌تر می‌شود. نارضایتی جنسی می‌تواند نگرانی و اضطراب زیادی برای افراد ایجاد کند. این مسئله روی رابطه، اعتماد به نفس و سایر جنبه های زندگی تاثیر منفی می‌گذارد. 


فرهنگ جامعه ما به گونه‌ای است که کمتر کسی تمایل دارد در مورد مشکلات جنسی صحبت کند. در حالی که بر اساس آمار، زنان و مردان زیادی هستند که از اختلالات عملکرد جنسی رنج می‌برند. 

سکس تراپی چیست؟

سکس‌تراپی ، شاخه‌ای از علم روانشناسی است که به دنبال یافتن ریشه مشکلات جنسی و حل کردن آنها است. این مشکلات ممکن است کاملا فیزیکی یا ناشی از اختلالات روانی مانند استرس و اضطراب باشند. 

سکس تراپ کیست؟

سکس تراپ یا سکس تراپیست که با نام درمانگر جنسی هم شناخته می‌شود، به زوجین کمک می‌کند تا مشکلات جنسی خود را رفع کنند. او یک مشاور، پزشک یا متخصص است که علاوه بر آموزش‌های پایه، در حوزه سکس‌تراپی و سلامت عاطفی و جنسی آموزش دیده است. سکس تراپ به خوبی می‌تواند موانع ذهنی و عاطفی مربوط به مسائل جنسی افراد را درک کند. 

برای آشنایی بیشتر با سکس تراپ در دهکده المپیک ادامه آگهی را مطالعه کنید. 

سکس تراپ در دهکده المپیک

سکس تراپ در دهکده المپیک ، با استفاده از یک نوع گفتگودرمانی به زوجین کمک می‌کند زندگی جنسی خود را بهبود بخشند. برخی مسائل و نگرانی‌های عاطفی ممکن است بر عملکرد جنسی یا تمایلات فرد تاثیر بگذارند.

در چنین حالتی، رابطه جنسی رضایت بخشی ایجاد نمی‌شود. افراد برای دستیابی به رضایت جنسی می‌توانند از خدمات سکس تراپ در دهکده المپیک استفاده کنند. جلسات سکس‌تراپی به صورت فردی یا با حضور زوجین برگزار می‌شوند. در این جلسات هیچ گونه تماس جنسی بین مراجع و درمانگر رخ نمی‌دهد و فقط جلسه به صورت گفتگودرمانی است. 

سکس تراپ در دهکده المپیک درباره مسائل و مشکلات مرتبط با رابطه جنسی صحبت می‌کند. علاوه براین سوالاتی را از تجربیات، احساسات و نگرانی‌های افراد درباره رابطه جنسی می‌پرسد. یکی دیگر از موضوعاتی که سکس تراپ در دهکده المپیک به آن می‌پردازد، مکانیسم‌های مقابله‌ای زوجین است. سکس تراپ تلاش می‌کند تا زوجین، زندگی جنسی رضایت‌بخش تری داشته باشند. برای این منظور، آموزش‌هایی را در زمینه مسائل جنسی و بهبود ارتباطات بین زوجین به آنها ارائه می‌دهد. گاهی اوقات سکس تراپ، فرد را برای بررسی مشکلات فیزیکی به دکتر زنان یا اورولوژیست ارجاع می‌دهد. 

بروز مشکل در رابطه جنسی الزاما به دلیل مسائل فیزیکی یا روانشناختی نیست. ممکن است این مشکلات ناشی از عدم آگاهی درست فرد نسبت به آناتومی بدن باشند. اگر از زندگی جنسی خود راضی نیستید، می‌توانید با سکس تراپ در دهکده المپیک تماس بگیرید. او می‌تواند در حل مشکل به شما کمک کند. 

سکس تراپ خوب در دهکده المپیک

سکس تراپ خوب در دهکده المپیک به زوجین کمک می‌کند یک ارتباط صادقانه و راحت داشته باشند. او در زمینه درمان طیف وسیعی از مشکلات جنسی آموزش دیده است. بیشترین مسائل جنسی افراد به میل جنسی پایین و عدم توافق زوجین در دفعات سکس مربوط می‌شود. این سوء تفاهمات باعث بروز مشکلات جنسی می‌شوند. انواع مختلفی از مشکلات جنسی وجود دارند که برای حل آنها می‌توان به سکس تراپ خوب در دهکده المپیک مراجعه کرد.

در ادامه به بعضی از این مشکلات اشاره می‌کنیم.

- داشتن استرس، اضطراب و نگرانی درباره رابطه جنسی
- سردمزاجی (بی میلی به برقراری رابطه جنسی)
- نزدیکی دردناک (ناشی از مشکلات فیزیکی یا روانی)
- زودانزالی
- اختلالات نعوظ 
- ذهنیت فرد از اندام خود و کاهش اعتماد به نفس 
- سوء استفاده جنسی
- مشکل در پذیرش هویت جنسیتی
- تغییرات جنسی ناشی از شرایط زندگی 
- نارضایتی از رابطه جنسی
- مشکل در رسیدن به ارگاسم
- مشکلات تکنیکی و...
برای رفع مشکلات و اختلالات جنسی خود می‌توانید با سکس تراپ خوب در دهکده المپیک مشورت کنید. برای این منظور با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

سکس تراپیست در دهکده المپیک 

سکس تراپیست در دهکده المپیک در جلسات درمان از زوجین می‌خواهد درباره عملکرد جنسی، احساسات و صمیمیت خود صحبت کنند. البته باید توجه داشت که افراد به تنهایی هم می‌توانند از خدمات سکس تراپی استفاده کنند و این جلسات فقط مختص زوجین نمی‌باشد. افراد در هر سن و با هر جنسیت و گرایش جنسی می‌توانند از این خدمات بهره ببرند. سکس تراپیست در دهکده المپیک به مراجعین کمک می‌کند از چالش‌ها و مسائل فیزیکی و عاطفی گذشته خود عبور کنند. به این ترتیب می‌توانند یک زندگی جنسی لذت بخش را تجربه کنند. 

تعداد جلسات سکس تراپی به نگرانی‌ها، مشکلات و هدف درمان بستگی دارند. معمولا این جلسات کوتاه مدت هستند؛ اما رفع برخی از مسائل به زمان بیشتری نیاز دارد. برای بهره مندی از خدمات سکس تراپیست در دهکده المپیک با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

بهترین سکس تراپیست در دهکده المپیک

بهترین سکس تراپیست در دهکده المپیک یک متخصص روان است و در زمینه مشاوره جنسی آموزش دیده است. نقطه قوت این متخصص به مهارت بالای روان درمانی او مربوط می‌شود. بهترین سکس تراپیست در دهکده المپیک تاثیر بسزایی در بهبود روابط بین زوجین دارد. علاوه براین آموزش‌هایی را در زمینه مسائل جنسی به افراد ارائه می‌دهد.

کسانی که در جلسات سکس تراپی شرکت می‌کنند، یاد می‌گیرند که چطور احساسات مختلف خود از جمله ترس، شرم و اضطراب را کنترل کنند. بهترین سکس تراپیست در دهکده المپیک درباره گرایشات جنسی و هویت جنسی، افزایش صمیمیت بین زوج‌ها و درمان انواع اختلالات جنسی به افراد کمک می‌کند. اگر علاقمند هستید برای رفع مشکلات جنسی خود با بهترین سکس تراپیست در دهکده المپیک صحبت کنید، با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

سکس تراپی در دهکده المپیک

سکس تراپی در دهکده المپیک ، قبل از شرکت در جلسات سکس‌تراپی، بهتر است جزئیات مشکل خود را یادداشت کنید. اطلاعات مربوط به زمان شروع مشکل، دائمی یا موقتی بودن مسئله، درمان قبلی و نتایج آنها را بنویسید. علاوه براین، سوابق پزشکی، نگرانی‌ها و آخرین تغییرات زندگی‌تان را یادداشت نمایید. یک لیست از داروها، مکمل‌ها یا هر نوع ماده ای که مصرف می‌کنید همراه با مقدار مصرف آن تهیه کنید.

اگر سوال یا نگرانی درباره روابط جنسی خود دارید، بهتر است بنویسید تا در جلسه سکس تراپی آن را مطرح کنید. تهیه این موارد به شما کمک می‌کند با آمادگی در جلسه سکس تراپی حاضر شوید. اطلاعاتی که شما در اختیار درمانگر خود قرار می‌دهید باعث می‌شود جلسه درمانی راحت‌تر پیش برود. ضمن اینکه از هدررفت وقت جلوگیری می‌کند. برای شرکت در جلسات سکس تراپی در دهکده المپیک با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

مرکز سکس تراپی در دهکده المپیک

مرکز سکس تراپی در دهکده المپیک ، افرادی که در جلسات سکس تراپی شرکت می‌کنند باید بدانند که این جلسات به صورت کاملا محرمانه هستند. بنابراین با خیال راحت می‌توانند درباره مسائل جنسی خود صحبت کنند.

برای موفقیت در درمان سکس تراپی لازم است هر دو شریک جنسی برای حل مشکل قدم بردارند. آنها در ابتدا باید مسئله موجود را بپذیرند. سپس لازم است با هم برای حل مسئله تلاش کنند. هنگامی درمان می‌تواند نتیجه‌بخش باشد که هر دو نفر با درمانگر همکاری کنند. آنها بایستی تمرین‌های درمانگر را به خوبی انجام دهند.

همچنین باید با صبر و حوصله مسیر درمان را طی کنند. مرکز سکس تراپی در دهکده المپیک به مراجعین توصیه می‌کند صادقانه مسائل را با سکس تراپ مطرح کنند. صحبت کردن درباره مسائل جنسی در ابتدا برای افراد سخت است؛ اما به مرور زمان و اعتماد به درمانگر، راحت‌تر می‌توانند درباره این مسائل حرف بزنند.

درمانگر بعد از شنیدن صحبت‌های زوجین، درک بهتری از مشکل آنها به دست می‌آورد. به این ترتیب می‌تواند روش درمانی مناسبی را به کار گیرد. برای شرکت در جلسات درمانی مرکز سکس تراپی در دهکده المپیک با شماره‌های موجود در آگهی تماس بگیرید.

دکتر زیبا ایرانی

متخصص روانشناسی و روانسنج
عضو هیئت علمی دانشگاه
مدیر مسئول و موسس مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره خانواده ایرانی
موسس و رئیس انجمن مطالعات سالمندی ایران
نایب رئیس و دبیر انجمن روانشناسی سلامت ایران
مشاور صدا و سیما
روان شناس کودک و خانواده
مشاوره پيش از ازدواج

روان درمانگری( STDP DBT CBT ACT MBSR TA MBCT)
خانواده درماني ، زوج درماني ،
سکس تراپي

روانشناسي کودکان استثنايي، بازي درماني،گفتار درماني
مشاوره تربيتي، تحصيلي و شغلي
سنجش و ارزيابي هوش، استعداد و شخصيت
برگزاري کارگاه هاي عمومي و اختصاصي
برگزاری کارگاه های  توانمند سازی ویژه  مشاوران و روان شناسان
برگزاری کارگاه های بازی درمانی
برگزاری كارگاه آزمون هوش وكسلر
مشاوره به سازمان ها و نهادهاي آموزشي و صنعتي

درمان اختلالات روانشناختي
افسردگي،اضطراب،وسواس،سکس تراپي
،اختلالات خوردن و خواب،اعتياد،اختلالات شخصيت،
تکنیکهای مدیریت استرس، مهارت حل مساله ، افزایش هوش هیجانی، بهبود روابط متقابل
فوبیا ، حملات پانیک،اتیسم
نوروفیدبک درمانی ، سندروم پیش از قاعدگي و .....

021-44727374
021-44727373
09125197448

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

دهکده المپیک
نشانی
دهکده المپيک ، شهرک چشمه شرقي ، خ گلها ، کوچه گلايل، پلاک 7

موقعیت