Skip to main content

کمپ ترک اعتیاد در اکباتان

کمپ ترک اعتیاد در اکباتان مکانی برای زندگی موقت افراد آلوده به اعتیاد محسوب می‌شود. این کمپ با مجوز رسمی سازمان بهزیستی کشور فعالیت می‌کند. در این کمپ ، فضای آرامی برای مراجعه‌کنندگان فراهم شده است. همین امر سبب دور شدن اضطراب و نگرانی از افراد بیمار خواهد شد.
کمپ ترک اعتیاد در اکباتان برای خدمت‌رسانی بهتر به افراد مراجعه‌کننده ، تیمی متشکل از پزشک ، روانپزشک ، پرستار و مددکار تشکیل داده است. تمام افراد این تیم نگاهشان به افراد همانند یک بیمار می‌باشد. با افراد معتاد خوب رفتار می‌شود و به هیچ وجه توهینی به آنها نخواهد شد.



هدف اصلی کمپ ترک اعتیاد در اکباتان برگرداندن افراد معتاد به زندگی عادی و معمولی است. بیمارانی که قصد دارند مواد مخدر را برای همیشه کنار بگذارند توصیه می‌شود به کمپ ترک اعتیاد در اکباتان مراجعه نمایند.

کمپ ترک اعتیاد در اکباتان

کمپ ترک اعتیاد در اکباتان با هدف کمک به بازتوانی روانی و جسمی بیماران مشغول به فعالیت است. افراد مراجعه‌کننده به این کمپ از درمان‌های خودباوری ، روانشناختی و ... بهره‌مند می‌شوند. این درمان‌ها سبب بهبود حالت روحی و افزایش اعتماد به نفس افراد مراجعه‌کننده خواهد شد.
کمپ ترک اعتیاد در اکباتان برای بازپروری معتادین از متخصصین و مشاورین کاربلد استفاده می‌کند. همچنین این بازپروری هم از لحاظ روحی و هم جسمی انجام می‌شود. با افراد معتاد همچون یک بیمار برخورد خواهد شد. 
فضای کمپ ترک اعتیاد در اکباتان عاری از هر گونه مواد مخدر است. برای افزایش روحیه و رفاه حال بیماران در برخی روزها برای آنها زمان ملاقات در نظر گرفته شده است. این امر به افزایش انگیزه افراد کمک زیادی خواهد کرد.
اگر به دنبال مرکز معتبری برای ترک اعتیاد هستید ، می‌توانید به کمپ ترک اعتیاد در اکباتان مراجعه نمایید یا اینکه با شماره‌های کمپ ترک اعتیاد در اکباتان تماس بگیرید.

بهترین کمپ ترک اعتیاد در اکباتان

در بهترین کمپ ترک اعتیاد در اکباتان شرایط به گونه‌ای فراهم می‌شود که بیمار بتواند با ذهنی آزاد و دور از مشغله محیط خارجی به روند ترک اعتیادش ادامه دهد. فضای امن این کمپ سبب سپری شدن راحتر دوره ترک برای فرد بیمار خواهد شد.
افراد مراجعه‌کننده به بهترین کمپ ترک اعتیاد در اکباتان در دوره‌ای از زندگی‌اشان دچار لغزش شده‌اند. اکنون آنها تصمیم به جبران اشتباه خود و ترک مواد مخدر دارند. بهترین کمپ ترک اعتیاد در اکباتان به آنها کمک می‌کند تا زندگی جدیدی را از اول بسازند.
بهترین کمپ ترک اعتیاد در اکباتان علاوه بر ترک اعتیاد بیماران سعی می‌کنند به شناخت و بررسی عوامل مشکلات زمینه‌ای و روانشناسی افراد نیز بپردازند. این کار به شناسایی دلایل اعتیاد بیماران کمک زیادی خواهد کرد. 
لازم به ذکر است در این کمپ دوره‌های آموزشی و مهارت‌آموزی نیز برگزار خواهد شد. این دوره‌ها به ایجاد روحیه کار کردن در افراد بیمار می‌شود. بدین ترتیب افراد بعد از گذراندن دوره ترک اعتیاد احساس مفید بودن خواهند کرد و به راحتی وارد بازار کار خواهند شد.
اگر به دنبال بهترین کمپ ترک اعتیاد در اکباتان هستید با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

کمپ ترک اعتیاد اکباتان

کمپ ترک اعتیاد اکباتان بعد از پذیرش معتادان به بررسی صحت و سلامت آنها خواهد پرداخت. در وهله اول بیمار توسط پزشک متخصص معاینه می‌شود. همچنین اگر لازم باشد برای فرد بیمار آزمایش خون ، تست قند و تست‌های سلامت قلب و ریه تجویز خواهد شد. 
بعد از سپری شدن این مرحله نوبت به مرحله سم‌زدایی می‌رسد. بیمار برای اینکه بتواند این دوره را راحت بگذارند در یک محیط مناسب و تحت نظارت قرنطینه می‌شود. در این مرحله نباید هیچگونه مواد مخدری به بدن بیمار برسد. در طول دوره سم‌زدایی ، مواد که قبلا توسط بیمار مورد استفاده قرار گرفته است از بدن او خارج خواهد شد.
پزشکان کمپ ترک اعتیاد در اکباتان با توجه به وضعیت و حال عمومی بیمار برای او دارو و آرامبخش‌های مختلف تجویز خواهند کرد. لازم به ذکر است تیم درمان همواره حال بیمار را مورد بررسی قرار می‌دهند. این اتفاق به دلیل جلوگیری از تشنج و اوردوز بیمار صورت می‌گیرد.
مرحله بعدی که در کمپ ترک اعتیاد بیمار باید وارد آن شود ، دوره بازیابی روح و روان است. این مرحله مهم‌ترین مرحله از درمان محسوب می‌شود. در این مرحله مشاوره و روانشناختی بیمار به عنوان هدف اصلی به حساب می‌آید. 
مرحله مشاوره و روانشناختی در کمپ ترک اعتیاد در اکباتان دو الی سه هفته زمان می‌برد. بیمار می‌تواند با نظر پزشک متخصص کمپ ، با آشنایان و خانواده خودش ملاقات داشته باشد. این امر سبب افزایش اعتماد به نفس و انگیزه فرد بیمار می‌شود. همچنین کمپ ترک اعتیاد در اکباتان برای این افراد برنامه‌های تفریحی در نظر می‌گیرد.
مشاوره خانواده یکی دیگر از مراحل کمپ ترم اعتیاد در اکباتان محسوب می‌شود. در این مرحله به اعضای خانواده بیمار به منظور نحوه درست رفتار با بیمار ، آموزش‌های لازم داده خواهد شد. این آموزش‌‌ها به عدم حرکت دوباره بیمار به سمت مصرف مواد مخدر کمک شایانی خواهد کرد.
در کمپ ترک اعتیاد در اکباتان ، پیگیری وضعیت بیمار بعد از ترخیص به عنوان مرحله آخر محسوب می‌شود. کمپ از بیماران درخواست می‌کند تا بعد از ترخیص نیز با پزشکان کمپ در ارتباط باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپ ترک اعتیاد در اکباتان با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

مزایای کمپ ترک اعتیاد در اکباتان

کمپ ترک اعتیاد در اکباتان از مزایای زیادی برخوردار است. در ادامه برخی از آنها را برایتان لیست کرده‌ایم :
•    سپری شدن دوره درمان در یک محیط امن و آرام
•    حمایت‌های پزشکان در حین و بعد از دوره ترک اعتیاد
•    مدیریت و کنترل درمان بوسیله روش‌های مدرن و بروز
•    تجویز دارو با صلاحدید پزشکان متخصص
•    آموزش مهارت‌های جدید 
•    پشتیبانی از فرد بیمار بعد از اتمام دوره ترک
•    مدیریت استرس و ارتقاء مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی
تمام موارد بالا جزو مزیت‌های کمپ ترک اعتیاد در اکباتان به حساب می‌آید. برای بهره‌مندی از این مزایا با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

خدمات ترک اعتیاد در اکباتان

خدمات کمپ ترک اعتیاد در اکباتان سبب می‌شود بیماران روند درمانی خوب و آرامی را سپری کنند. این خدمات به آنها کمک می‌کند هرچه سریعتر به زندگی عادی خودشان برگردند. این خدمات شامل تمام خدمات پزشکی ، درمانی ، روانشناسی ، تغذیه‌ای ، رفاهی ، تفریحی ، ورزشی و ... می‌باشد.
خدمات کمپ ترک اعتیاد در اکباتان فقط مربوط به دوره ترک اعتیاد نمی‌شود. بیماران بعد از سپری شدن این دوره نیز می‌توانند از خدمات کمپ ترک اعتیاد در اکباتان بهره کافی را ببرند. هدف اصلی این خدمات به منظور مشاوره ، گفتمان و بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های بیماران و خانواده آنها است.
برای بهره‌مندی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات کمپ ترک اعتیاد در اکباتان فقط کافیست با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

کمپ ترک اعتیاد بانوان در اکباتان

کمپ ترک اعتیاد بانوان در اکباتان فضایی امن و مناسب را برای بانوان معتاد فراهم نموده است تا با ترک اعتیاد به زندگی معمولی و آغوش خانواده خودشان برگردند. برنامه‌های آموزشی ، ورزشی ، کتابخوانی ، مشاوره و ... از جمله برنامه‌های کمپ ترک اعتیاد بانوان در اکباتان به حساب می‌آید.
در این کمپ به بانوان عزیز آموزش‌های لازم در راستای شناخت مواد مخدر و آثار مخرب آن در زندگی داده می‌شود. بانوان در کمپ ترک اعتیاد بانوان در اکباتان مهارت‌های زندگی و مسائل زناشویی را خواهند آموخت. پیشگیری از لغزش دوباره و ایجاد تغییر مسیر در زندگی این افراد از اهداف اصلی کمپ ترک اعتیاد بانوان در اکباتان محسوب می‌شود. با کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

هزینه کمپ ترک اعتیاد در اکباتان

هزینه کمپ ترک اعتیاد در اکباتان به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما طبیعتاً هزینه کمپ‌های خصوصی بیشتر از کمپ‌های دولتی است. در کمپ‌های خصوصی سطح امکانات و خدمات نسب به کمپ‌های عمومی بسیار بیشتر می‌باشد.
در همین راستا سازمان بهزیستی تعرفه‌ای ثابت برای هزینه کمپ‌های دولتی مشخص کرده است. ولی این مبلغ در مورد کمپ‌های VIP و خصوصی به دلیل امکانات بیشتر آنها متغیر است. برای اطلا از هزینه کمپ ترک اعتیاد در اکباتان با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.
تعداد پزشکان و مددجویان ، کیفیت کمپ ، سطح امکانات رفاهی و تفریحی ، برنامه تغذیه‌ای ، محل و مدت زمان اقامت و ... از عوامل موثر روی قیمت هزینه کمپ ترک اعتیاد در اکباتان است. شماره این کمپ در آگهی درج شده است. برای ارتباط با کمپ ترک اعتیاد در اکباتان با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

اکباتان
نشانی
میدان شهرزیبا، خیابان مرادی، خیابان جاوید، کوچه طاهری، پلاک 18، موسه پیروان همت

موقعیت