Skip to main content

آموزشگاه زبان انگلیسی آزادگان

آموزشگاه زبان انگلیسی آزادگان ، آموزشگاه زبان انگلیسی کجاست؟ آموزشگاه زبان انگلیسی محلی است که افراد علاقمند برای یادگیری زبان انگلیسی به آنجا مراجعه می‌کنند. آنها بعد از شرکت در کلاس‌ها و قبولی در آزمون پایان دوره، مدرک خود را دریافت می‌کنند و می‌توانند در سطوح بالاتر مشغول یادگیری زبان انگلیسی شوند.

سطوح زبان انگلیسی (CEFR) نشان‌دهنده میزان تسلط زبان‌آموز هستند. سطوح آموزش زبان شامل سطوح پایه، متوسط و سطح پیشرفته می‌شوند. اگر علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی هستید، می‌توانید به آموزشگاه زبان انگلیسی آزادگان مراجعه کنید. در این آموزشگاه، ابتدا آزمون تعیین سطح برگزار می‌شود و بر اساس نتیجه می‌توانید در یکی از سطوح مشغول یادگیری زبان انگلیسی شوید.

فرقی نمی‌کند با چه هدفی قصد دارید زبان انگلیسی یاد بگیرید. مهم این است که در این راه به موفقیت برسید. آموزشگاه زبان انگلیسی آزادگان می‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان انگلیسی آزادگان ادامه آگهی را مطالعه کنید. 

۰۹۹۰۷۲۱۰۱۹۳
۰۹۱۲۸۵۷۸۵۷۱
۰۲۶۳۲۴۰۰۱۹۹
۰۲۶۲۴۰۰۹۷۵

برای شرکت در کلاس‌های آموزشگاه زبان انگلیسی جهانشهر روی لینک کلیک نمایید.


آموزشگاه زبان انگلیسی آزادگان

آموزشگاه زبان انگلیسی آزادگان ، کلاس‌های زبان را برای تمام رده‌های سنی برگزار می‌کند. کودکان و بزرگسالان می‌توانند با شرکت در این کلاس‌ها، زبان انگلیسی یاد بگیرند و مهارت‌های خود را بهبود بخشند. کلاس‌های آموزشگاه زبان انگلیسی آزادگان به صورت عمومی و خصوصی برگزار می‌شوند. هر یک از این کلاس‌ها دارای مزایا و معایبی هستند. انتخاب بر عهده زبان‌آموز است که در کلاس‌های عمومی ثبت نام کند یا خصوصی. 
برخی زبان‌آموزان در کلاس‌های عمومی بهتر یاد می‌گیرند؛ اما عده ای ترجیح می‌دهند در کلاس‌های خصوصی و نیمه خصوصی شرکت کنند. 

کلاس عمومی به این معنا است که همه زبان‌آموزان باید در ساعت و روز مشخصی در کلاس شرکت کنند. در این شرایط، حواس استاد باید متوجه تمام زبان‌آموزان باشد. اما در کلاس‌های خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی، تعداد محدودی زبان‌آموز حضور دارند و شما می‌توانید زمان کلاس را متناسب با شرایط خود تعیین کنید.

اساتید کلاس‌های خصوصی آموزشگاه زبان انگلیسی آزادگان تمرکز خود را روی یادگیری تعداد محدودی از زبان‌آموزان قرار می‌دهند. این کلاس‌ها، گزینه مناسبی برای یادگیری زبان افراد خجالتی و عصبی هستند. مباحثی که در کلاس‌های خصوصی تدریس می‌شوند، مطابق با اهداف و نیازهای زبان‌آموزان می‌باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و زمان برگزاری کلاس‌ها در آموزشگاه زبان انگلیسی آزادگان با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

آموزشگاه زبان انگلیسی در آزادگان

آموزش زبان انگلیسی آزادگان

 آموزش زبان انگلیسی آزادگان فواید زیادی برای زبان ‌آموزان دارد. فرقی نمی‌کند در چه سنی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده باشید. در هر صورت با این کار، اعتماد به نفس خود را افزایش می‌دهید و باعث  بهبود سطح کیفی زندگی خود می‌شوید. علاوه براین، می‌توانید ارتباطات خود را گسترده‌تر کنید و با فرهنگ سایر کشورهای دنیا آشنا شوید. از دیگر فواید یادگیری زبان انگلیسی، بهبود عملکرد حافظه است. آموزش زبان باعث افزایش کشش مغزی شما می‌شود. همچنین موقعیت‌های تحصیلی و شغلی بهتر و بیشتری در مقابل شما قرار می‌گیرند. 

آموزش زبان انگلیسی آزادگان با استفاده از روش‌های جدید انجام می‌شود و در این مسیر بر چهار مهارت اصلی زبان یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن تمرکز دارد. اگر به علت مشغله زیاد، زمان کافی برای یادگیری زبان انگلیسی ندارید، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید برای یادگیری زبان در دوره‌های فشرده آموزش زبان انگلیسی در آزادگان شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های آموزش زبان انگلیسی در آزادگان تماس بگیرید. 

 آموزش زبان انگلیسی در آزادگان

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در آزادگان 

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در آزادگان در مرحله اول روی صحبت کردن زبان‌آموز تمرکز دارد. یعنی او را در شرایطی قرار می‌دهد که صحبت کند. در کنار این موضوع به بحث‌های روانی (fluency) و صحت (accuracy) مکالمه هم توجه دارد.

هنگامی که زبان‌آموز مشغول صحبت درباره موضوع درس است، اشتباهات او را یادآوری می‌کنند. این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهند که باعث کاهش اعتماد به نفس زبان‌آموز نشود. در مورد افرادی که در سطوح ابتدایی قرار دارند، تاکید بیشتر روی روانی صحبت است. اما برای زبان‌آموزان سطوح بالاتر بر درستی مکالمه تاکید می‌شود. 

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در آزادگان شامل مکالمات روزمره و مکالمات آکادمیک می‌شود. در مکالمات نوع اول درباره موضوعات روزمره صحبت می‌کنند. مکالمات آکادمیک، نوع دیگری از مکالمات هستند که زبان‌آموز باید ایده موردنظر خود را به زبان انگلیسی بیان کند. اگر دوست دارید به صورت درست و روان، انگلیسی صحبت کنید با مرکز آموزش مکالمه زبان انگلیسی در آزادگان تماس بگیرید. 

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در آزادگان

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در آزادگان

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در آزادگان خدمات متنوعی را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد. کلاس‌ها به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند و روش تدریس در آنها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی است.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در آزادگان دوره‌های آمادگی IELTS و TOEFL را نیز برگزار می‌کند. زبان‌آموزان با شرکت در این دوره‌ها می‌توانند پایه زبانی لازم برای شرکت در دوره‌های اصلی IELTS و TOEFL به دست آورند.

اساتید حرفه‌ای، همه مهارت‌ها و نکات لازم برای موفقیت در آزمون‌های آیلتس و تافل را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند. یکی دیگر از خدمات بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در آزادگان ، برگزاری دوره‌های آموزش زبان ویژه شاغلین است. دوره‌های آموزش زبان به صورت تعاملی برگزار می‌شوند تا انگیزه و اعتماد به نفس زبان‌آموز را بهبود بخشند. برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در آزادگان با شماره‌های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در آزادگان

آموزشگاه زبان انگلیسی خوب در آزادگان

آموزشگاه زبان انگلیسی خوب در آزادگان شرایطی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند تعامل مناسبی با استاد و سایر زبان‌آموزان داشته باشند. این امر تاثیر مثبتی در یادگیری زبان انگلیسی دارد. 

آموزشگاه خوب زبان انگلیسی در آزادگان دارای زمان‌بندی متنوعی است. این امر باعث می‌شود افراد شاغل بتوانند زمان حضور در کلاس را با شیفت‌های کاری خود هماهنگ کنند. همچنین زبان‌آموز می‌تواند زمان کلاس را متناسب با زمان اوج یادگیری خود انتخاب کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های آموزشگاه زبان انگلیسی خوب در آزادگان ، موقعیت مناسب آن است. زبان‌آموزان به راحتی می‌توانند در کلاس‌های آموزشی مجموعه شرکت کنند. این امر مانع از هدررفت وقت و انرژی آنها می‌شود. یک آموزشگاه خوب، نتایج قابل قبولی دارد و میزان رضایت زبان‌آموزان در حد بالایی است. چنین آموزشگاهی می‌تواند زمینه موفقیت زبان‌آموزان را فراهم کند و در رقابت با آموزشگاه‌های دیگر پیروز شود.

 یکی از کلیدهای موفقیت آموزشگاه خوب زبان در آزادگان ، استفاده از اساتید مجرب است. مدرسان شاغل در این آموزشگاه، افرادی تحصیل‌کرده هستند که سابقه خوبی در امر تدریس زبان انگلیسی دارند. مدارک و فعالیت‌های آنها دلیل بر این ادعا است. 

بهره‌مندی از یک فضای آرام و امکانات مدرن هم جزو ویژگی‌های یک آموزشگاه خوب زبان انگلیسی به شمار می‌روند. امکانات موجود در این مرکز باعث افزایش بازدهی و کارایی آموزشی آن می‌شوند. اگر به دنبال محل مناسبی برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، می‌توانید با آموزشگاه زبان انگلیسی خوب در آزادگان تماس بگیرید.

آموزشگاه زبان انگلیسی خوب در آزادگان

مرکز آموزش زبان انگلیسی در آزادگان 

مرکز آموزش زبان انگلیسی در آزادگان برای تدریس از روش‌های جدید استفاده می‌کند. به طور کلی روش‌های زیادی برای تدریس زبان انگلیسی وجود دارند. با گذشت زمان و پیشرفت‌های صورت گرفته در علوم روانشناسی و زبانشناسی، اصلاحاتی در روش‌های تدریس زبان صورت گرفته است. در ادامه برخی از روش‌های تدریس زبان انگلیسی را معرفی می‌کنیم.

برای شرکت در کلاس‌های آموزشگاه زبان انگلیسی هفت تیر روی لینک کلیک نمایید.

1- روش GTM (grammar translation method)

این روش که جزو قدیمی‌ترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی است، روی مهارت‌های خواندن و نوشتن تاکید دارد. در این روش اهمیت کمی برای صحبت کردن و گوش دادن قائل است. زبان‌آموزان ناچار هستند ساختارهای گرامری و فرمول‌وار را حفظ کنند. امروزه این روش آموزش منسوخ شده است و جایگاهی در بین روش‌های تدریس زبان انگلیسی ندارد.

2- روش مستقیم (Direct method)

معمولا این روش را با نام روش DM می‌شناسند. نسخه‌ای پیشرفته‌تر از روش قبل که در آن برای تفهیم لغات از تصاویر و زبان بدن استفاده می‌شود. تنوع کم و عدم توجه به نکات روانشناسی در این روش باعث شد تا کاربرد چندانی نداشته باشد.

3- روش شنیداری (Audio lingual method)

این روش، ترکیبی از دو روش قبل است و بیشتر برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاکید این روش روی گوش دادن است. یعنی زبان‌آموز باید ساختارهای زبان را از طریق گوش دادن درک کند. مهارت‌های گفتاری، خواندن و نوشتن در درجه های بعدی اهمیت قرار دارند. 

4- روش Silent way

یک روش خلاقانه برای آموزش زبان، Silent way یا همان SW است. در این روش، مدرس سکوت می‌کند و اجازه می‌دهد زبان‌آموزان صحبت کنند. حتی اگر مرتکب اشتباهی شوند، خودشان آن را اصلاح کنند. نقش مدرس در این نوع آموزش، فراهم کردن محور اصلی بحث است. 

5- روش Community language learning

CLL مخفف نام این روش است که در آن مدرس در نقش یک رهبر و مشاور ظاهر می‌شود. بعد از مطالعه یک مطلب، زبان‌آموزان به چندین دسته تقسیم‌بندی می‌شوند و به بحث درباره آن می‌پردازند. مدرس، فعالیت هر گروه را تحت نظر می‌گیرد و آنها را هدایت می‌کند. در صورت نیاز اشکالات به وجود آمده را رفع می‌کند. 

روش‌های Communicative language learning، Content based instruction، Participatory approach، Task based language teaching و Cooperative learning هم از دیگر روش‌های آموزش زبان هستند. برای اطلاع از روش و نحوه تدریس زبان انگلیسی در مرکز آموزش زبان انگلیسی در آزادگان با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

ارتباطات شعبه اصلی کرج 

مشاوره و تعیین سطح رایگان

آموزش تمامی زبان های خارجه

انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی، اسپانیایی، نروژی، ارمنی، چینی، عربی، ترکی استانبولی، کره ای، چینی، ژاپنی 

تقویتی زبان انگلیسی و عربی 

برای تمامی رده های سنی

 کودکان نوجوانان بزرگسالان 

دوره های گروهی خصوصی

 نیمه خصوصی 

دوره های حضوری و آنلاین 

دوره های عادی و فشرده 

دوره های ویژه ی شاغلین 

دوره های تربیت مدرس 

اعطای مدرک رسمی و قابل استعلام 

آموزش حرفه ای توسط اساتید مجرب و تحصیل کرده دانشگاهی

مشاوره و اعزام دانشجو به آلمان 

دوره های مکالمه 

دوره های ویژه ی سفر و مهاجرت 

 آمادگی دوره های آیلتس و تافل

دوره های مکالمه آزاد 

آموزش چهار مهارت زبانی مطابق با استانداردهای CEFR

برگزاری آزمونهای mock  و آزمون های کتبی و شفاهی برای  ارزیابی دقیق زبان آموز

گروه آموزشی ارتباطات از سال ۱۳۷۳ در زمینه آموزش زبان های خارجی در سطح کرج و تهران سابقه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و همچنان در خدمت شما متقاضیان آموزش زبان های خارجی می‌باشد.

از طریق اپلیکیشن های مجازی نیز می‌توانید با ما در تماس باشید.

تلگرام.  ۰۹۹۰۷۲۱۰۱۹۳
واتس آپ 
ایتا 
روبیکا 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
کرج خیابان شهید بهشتی بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا روبه روی بانک پاسارگاد ساختمان پزشکان ۱۱۰/۳طبقه دوم واحد ۴ و طبقه سوم واحد ۹

موقعیت