Skip to main content

لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران

لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران ، جیپ صحرا یا همان جیپ رانگلر (Jeep Wrangler) یک خودروی آمریکایی است که محبوبیت زیادی در ایران دارد.

قدرت مانور و توانایی بالای جیپ صحرا در محیط‌های نسبتا سخت و آفرودی دلیل این محبوبیت است. با این حال، ممکن است این خودرو هم مانند هر خودروی دیگری دچار تصادف و خرابی قطعات شود. در این زمان، به لوازم یدکی خودرو نیاز است.

لوازم یدکی جیپ صحرا ، تجهیزات و وسایلی هستند که جایگزین قطعات اصلی و خراب می‌شوند. به این ترتیب مشکل خودرو را رفع می‌کنند. در این آگهی می‌خواهیم اطلاعاتی درباره لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.


لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران

لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران ، لوازم یدکی جیپ صحرا شامل قطعات زیادی می‌شود. از جمله این قطعات می‌توان به رینگ و پیستون، صافی و پمپ بنزین، اویل پمپ، کاسه نمد، سیبک، کله گاوی، لاستیک سوپاپ، یاتاقان، میل سوپاپ سر سیلندر، چهارشاخه گاردان، واتر پمپ، لوازم گیربکسی، دیسک و... اشاره کرد. به طور کلی قطعات بدنه، جلوبندی و لوازم گیربکسی جزو لوازم یدکی جیپ صحرا به شمار می‌روند.

هنگامی که خودرو خراب می‌شود یا تصادف می‌کند، قطعات آن آسیب می‌بینند. ضمن اینکه وارد شدن ضربه باعث ایجاد مشکلات فنی در خودرو می‌شود. برای اینکه خودرو بتواند دوباره فعالیت خود را شروع کند، باید قطعات آسیب دیده به وسیله لوازم یدکی جدید و اصل جایگزین شوند. اینجاست که می‌توان با استفاده از لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران مشکلات اتومبیل خود را رفع کرد. برای اطلاع از موجودی لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران

لوازم یدکی اصلی جیپ صحرا در شرق تهران

لوازم یدکی اصلی جیپ صحرا در شرق تهران ، قطعات با کیفیتی هستند که می‌توانند نیاز خودروهای تصادفی و خراب را برطرف کنند. به کمک این قطعات، مشکلات فنی خودرو رفع می‌شوند و کارایی خودرو افزایش می‌یابد. 

لوازم یدکی تقلبی، کیفیت چندانی ندارند و برای مدت کوتاهی عمر می‌کنند. به همین علت بعد از مدتی باید دوباره تعمیر یا تعویض شوند. در این صورت، هزینه‌های بیشتری به صاحب خودرو تحمیل می‌شود. ضمن اینکه استفاده از قطعات تقلبی و غیر اصل به سایر قطعات خودرو آسیب وارد می‌کند.

اگر صاحب یک خودروی جیپ صحرا هستید برای جایگزینی قطعات آن از لوازم یدکی اصل استفاده کنید. برای تهیه لوازم یدکی اصلی جیپ صحرا در شرق تهران فقط کافی است با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

لوازم یدکی اصلی جیپ صحرا در شرق تهران

فروش لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران

فروش لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران با قیمت مناسبی انجام می‌شود. کیفیت این قطعات در کنار قیمت مناسب آنها فرصتی را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند قطعات اصل را خریداری کنند.

در این قسمت به معرفی برخی از لوازم یدکی جیپ صحرا می‌پردازیم. اگر هر یک از این قطعات جانبی آسیب ببینند یا خراب شوند، باید آنها را به وسیله قطعات اصل جایگزین کرد. در غیر این صورت، خودروی شما عملکرد خوبی نخواهد داشت.

1- یاتاقان (Bearing) : یکی از قطعات موتور خودرو است که در فاصله بین میل‌لنگ و دسته پیستون قرار دارد. این قطعه مانع از ایجاد اصطکاک بین آنها می‌شود. به این ترتیب از استهلاک میل‌لنگ و دسته پیستون جلوگیری می‌کند.

2- پمپ بنزین : قطعه ای است که در موتورهای درون سوز بنزینی و دیزلی وجود دارد. این قطعه مسئول ارسال و فیلتر کردن سوخت است. علاوه براین وظیفه دارد فشار لازم برای پاشش سوخت در انژکتور یا کاربراتور را فراهم کند.

شنیدن صدای بلند از باک بنزین، سخت استارت خوردن یا روشن نشدن اتومبیل، افزایش ناگهانی شتاب خودرو، افزایش مصرف بنزین و کاهش قدرت و شتاب خودرو، ریپ زدن خودرو در هنگام رانندگی با سرعت ثابت نشانگر خرابی پمپ بنزین خودرو هستند. در این صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه است.

3- میل سوپاپ سرسیلندر : این قطعه با نام میل بادامک هم شناخته می‌شود. روی سطح آن، بادامک‌هایی وجود دارند که مسئول باز و بسته کردن سوپاپ‌ها در زمان مشخصی هستند. در صورت خرابی، نمی‌تواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد. این مسئله روی عملکرد سایر قطعات تاثیر می‌گذارد و باعث بروز اختلال در آنها می‌شود.

4- صافی بنزین : محل قرارگیری این قطعه در مسیر ورودی بنزین است. فیلتر یا صافی بنزین نقش مهمی در تصفیه و پاکسازی بنزین دارد. این قطعه، رسوبات و آلاینده های موجود در سوخت را می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد به داخل موتور خودرو نفوذ کنند. یک صافی بنزین خراب، به خوبی عمل نمی‌کند. در نتیجه باعث تجمع آلودگی‌ها و نفوذ آنها به موتور و سایر بخش‌های خودرو می‌شود. این امر، اختلالاتی را در عملکرد خودرو ایجاد می‌کند.

5- سیبک : قطعات کروی شکلی هستند که وظیفه هدایت و تسهیل حرکت خودرو را بر عهده دارند. این قطعه که جزوی از سیستم تعلیق خودرو است شامل یک توپ و یک سوکت می‌شود. با کمک این قطعه یک حرکت چرخشی بین فرمان و طبق ایجاد می‌شود. در چنین شرایطی می‌توان خودرو را به راحتی کنترل کرد و سواری ایمن و روانی را تجربه نمود.

اگر قطعه‌ای از خودروی جیپ صحرای شما صدمه دیده است و کارایی لازم را ندارد، برای تهیه قطعه جدید می‌توانید با مرکز فروش لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران تماس بگیرید.

فروش لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران

فروشگاه لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران

فروشگاه لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران بهترین محل برای خرید لوازم و قطعات جانبی اصل و با کیفیت است. در این فروشگاه می‌توانید انواع قطعات یدکی جیپ صحرا را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

لوازم یدکی بدنه، قطعات موتوری، لوازم جلوبندی و قطعات برقی از جمله مواردی هستند که در فروشگاه لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران به مشتریان عرضه می‌شوند. برای اطلاع از موجودی و قیمت انواع لوازم یدکی جیپ صحرا با فروشگاه لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران تماس بگیرید.

فروشگاه لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران

خرید لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران

خرید لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران به صورت حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر است. در هنگام خرید قطعات و لوازم جانبی جیپ صحرا باید به یکسری نکات توجه کرد. بهتر است اطلاعاتی درباره مدل خودرو، سال و سری ساخت آن داشت. چرا که تولیدکنندگان خودرو، لوازم جانبی بسیاری از محصولات خود را بر اساس این موارد به فروش می‌رسانند.

یعنی برخی قطعات را مختص خودروهای مدل بالا و بعضی را مختص اتومبیل‌های مدل پایین‌تر عرضه می‌کنند. در این صورت اگر اطلاعات و تجربه کافی را نداشته باشید، ممکن است قطعات اشتباهی را خریداری کنید. برای خرید لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

خرید لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران

قیمت لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران

قیمت لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران به عوامل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، حقوق کارکنان و قیمت مواد اولیه بستگی دارد. مهم‌ترین عاملی که بر قیمت لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران تاثیر می‌گذارد، کاهش یا افزایش قیمت دلار است.

از طرف دیگر، ناتوانی در تامین به موقع نیاز مشتریان باعث تغییراتی در قیمت لوازم یدکی می‌شود. افزایش میزان تقاضا در بازار و عدم تناسب بین تقاضا و عرضه موجب افزایش سرسام‌آور قیمت لوازم یدکی می‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق درباره قیمت لوازم یدکی جیپ صحرا در شرق تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

فروشگاه جهان ماشین 


تهیه کلیه قطعات اصلی جیپ صحرا ، پاژن و لندرور 

شامل قطعات موتوری ، گیربکسی ، تزئینات و جلوبندی

با ۳۰ سال سابقه در خدمت مشتریان عزیز 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
خیابان سعدی خیابان اکباتان کوچه آهنین پاساژ مالکی طبقه زیر همکف پلاک ۳۶

موقعیت